Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Na Silesia Ring Porsche udowodniło, że każdy model ma własny charakter. Moc, precyzja i 911 Carrera T w roli gwiazdy.
Cupra Terramar otrzymała bardzo trudne zadanie - godnie zastąpić popularną i cenioną przez fanów marki Atekę. Topowa wersja VZ udowodniła, że pod wieloma względami jest lepsza od poprzednika... ale też pod kilkoma gorsza.
Pierwsza Skoda Enyaq była motoryzacyjnym odpowiednikiem wegańskiego bigosu. W teorii wszystko się zgadzało: ekologiczny, praktyczny, pełen witamin. Ale po spróbowaniu przychodziła ochota na prawdziwego, tłustego schabowego. Była tak poprawna i przewidywalna, że jej głównym celem wydawało się usypianie kierowcy z nudów, zanim bateria zdąży się rozładować. Była jak prymus w klasie, którego nikt nie zapraszał na imprezy – mądra, poukładana, ale bez grosza polotu. Po liftingu jest lepiej. Zdecydowanie.
Wypuszczając model Elroq czeska marka zapełniła bardzo ważną lukę w gamie. Skoda wiąże duże nadzieje z nowym elektrycznym SUV-em i po kilku dniach z nim spędzonych wiem, że nie są one bezpodstawne.
Francuzi słyną z fantazji przy projektowaniu samochodów, zwłaszcza Peugeot. Flagowy 508 PSE mógłby śmiało występować w kolejnej części filmu "Taxi". Szkoda tylko, że cena wręcz dyskwalifikuje to jakże ciekawe auto.
Mercedes GLC 300 e ma wszystko co kojarzy się z samochodami premium - prestiż, komfort, jakość i bogate wyposażenie. Pokazuje też jak powinna wyglądać nowoczesna hybryda klasy premium.
Z czym kojarzy się lato? Z pewnością z kabrioletem, wakacjami i podróżami. Do tej listy warto dodać kampera, którego od lat uosabia Volkswagen California. Czy w najnowszej odsłonie nadal trzyma wysoki poziom?
Tesla dominuje na rynku aut elektrycznych i stanowi punkt odniesienia dla konkurencji – również tej z Chin. Oto Xpeng G6, chiński odpowiednik Tesli Model Y, który pod wieloma względami wcale jej nie ustępuje.
MG HS w wersji PHEV udowadnia, że chińscy producenci potrafią zaprojektować oszczędne i komfortowe na co dzień auto hybrydowe. Czy jednak zasługuje na miano najlepszej chińskiej hybrydy?
Idealny daily car? Oczywiście, że kombi. Sportowe kombi wcale nie musi mieć ceny z kosmosu i pochodzić z segmentu premium. Świetnym przykładem jest Cupra Leon ST VZ, która łączy funkcjonalność auta rodzinnego z osiągami i prowadzeniem hot hatcha.
Chińczycy mają słabość do imponujących liczb i innowacyjnych technologii. Dobrym tego przykładem jest Jaecoo 7 Super Hybrid, które do znanych już zalet wersji spalinowej dokłada nowoczesny, oszczędny napęd hybrydowy – oczko w głowie producenta. Ale czy rzeczywiście jest się czym zachwycać?
Omoda 9 zachwyca! Wyglądem, technologią, oferowaną mocą i komfortem jazdy. Cena? 219 900 zł.
W świecie, w którym słowo elektryfikacja odmienia się w każdy możliwy sposób, jest tylko jedna marka, która hybrydę łączy z dieslem. Przykład Mercedesa Klasy E 300 de 4MATIC Estate pokazuje, że takie niecodzienne połączenie może mieć sens.
Czy przyszłość motoryzacji skazana jest na nudę? Mazda 6e jest tym co przeczy tej hipotezie i daje nadzieję.
W dobie ekspansji atrakcyjnych cenowo i bogato wyposażonych SUV-ów z Chin marki z Europy nie poddają się. Przykładem jest Dacia Bigster, która oferuje oszczędny napęd hybrydowy, funkcjonalne wnętrze i jest jeszcze tańsza od chińskich rywali.
355 km zasięgu. 115 KM. Nowy miejski elektryk Hyundai Inster z funkcją spania? O tak.
Poszukując auta na urlop z rodziną postawiłem na Hondę CR-V e:PHEV w topowej wersji Advance Tech... Lepiej nie mogłem wybrać.
Elektryk wcale nie musi mieć dużego zasięgu, nie musi być wielki i wypasiony, wreszcie nie musi być ultramocny. Ma za to być tani w zakupie i eksploatacji, komfortowy i zwinny. Właśnie taki wydaje się być BYD Atto 2.
Zatem, jest. Nowy Fiat. Nazywają go Grande Panda. "Grande" to po włosku "duży", co jest odważnym posunięciem ze strony firmy, której największym wkładem w motoryzację w ostatnich latach było udowodnienie, że można sprzedawać ten sam samochód (500-tkę oczywiście) przez prawie dwie dekady. Jak będzie z Grande Panda? Czy to udany powrót do korzeni?