Polityka fotografii i renderów w superauto.pl oraz superauto24.com
O Superauto.pl
Superauto.pl zdobyło pozycję rynkową, która klasyfikuje spółkę w ścisłej czołówce polskich firm dystrybuujących leasing i kredyty samochodowe największych instytucji finansowych.
Spółka jest postrzegana przez media jako ekspert w dziedzinie zakupu oraz finansowania nowych samochodów osobowych i dostawczych. Superauto.pl wywodzi się z Super Auto S.J, która powstała w 2000 roku.
Od samego początku firma wyspecjalizowała się w kredytowaniu samochodów nowych oraz używanych. Zdobywane doświadczenie oraz stosowanie najnowszych technologii, pozwoliły tworzyć unikalne kanały dystrybucji produktów finansowych, mające zaoferować Klientom maksymalne korzyści z dokonanych transakcji. Korzystając z wiedzy zatrudnianych specjalistów, posiadających kompetencje ze styku dziedzin finansów oraz motoryzacji stworzyła unikatowy model usługi.
Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.
Polityka fotografii
W swej działalności związanej z obsługą klienta, zawsze maksymalizujemy starania, aby utrzymać jakość naszych ogłoszeń na najwyższym poziomie. W ofercie posiadamy ponad 2000 ofert finansowania samochodów. Nasza biblioteka zajmuje ponad 250GB danych, co przekłada się na ponad 150 000 zdjęć.
Głównym naszym atutem są zdjęcia, które odzwierciedlają proponowane auta. Niestety ze względu na tak liczną ofertę nie zawsze jesteśmy w stanie zrobić zdjęcia konkretnego egzemplarza, ponieważ w dużej mierze samochody, które oferujemy znajdują się na placach stockowych autoryzowanych dealerów, u importera, lub też są w produkcji. Z tego względu proszę traktować wysłane zdjęcia jako POGLĄDOWE proponowanej marki, modelu, wersji wyposażenia i koloru.
Możemy Państwa zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać komfort Państwa zakupu na najwyższym poziomie.
Fotografie, których wyłącznym celem jest wierne udokumentowanie fotografowanego obiektu ze swej istoty nie stanowią działalności twórczej o indywidualnym charakterze, bowiem podmiot wykonujący takie zdjęcia intencjonalnie stara się najpełniej oddać realistyczny wygląd obiektu, zaś jego dodatkowa, indywidualna i twórcza działalność mogłaby tę rejestrację wyłącznie zaburzyć. W konsekwencji fotografiom o charakterze wyłącznie reprodukcyjnym, którym przyświeca wierne odwzorowanie fotografowanego obiektu, odmawia się waloru twórczości. Fotografie pozbawione elementu twórczego, indywidualizującego, nie otrzymują statusu utworu, a tym samym nie rozciąga się na nie ochrona prawnoautorska, dzięki czemu dozwolone jest używanie tych zdjęć bez zgody osoby, która je wykonała.
Zdjęcia samochodów i ich detali umieszczane na wszystkich portalach ogłoszeniowych, na stronie www.superauto.pl i www.superauto24.com oraz przesyłane klientom lub kontrahentom, co do zasady mają charakter poglądowy i nie mają na celu wyłącznie wiernego odwzorowania fotografowanych obiektów. Choć faktycznie mogą wzbudzać w odbiorcy takie wrażenie, to jednak rzeczywiste przeznaczenie tych zdjęć w sposób bezpośredni determinuje sposób ich wykonania – zwykle daleko wykraczający poza odtwórczą rejestrację faktograficzną. Głównym celem zdjęć wizualizujących samochody, w szczególności utrwalających samochody oferowane do sprzedaży, leasingu bądź najmu, jest jak najskuteczniejsze zainteresowanie nimi potencjalnego klienta.
Pomimo dołożenia przez Spółkę należytej staranności w obróbce technicznej zdjęć, stwierdzić należy, że zdjęcia mają lub mogą mieć charakter informacyjny i poglądowy. Dbając o najwyższy standard usług, kładziemy duży nacisk aby zdjęcia odwzorowywały lub przedstawiały kontraktowany pojazd, albo alternatywnie aby zdjęcia przedstawiały pojazd możliwie najbardziej zbliżony pod względem wyposażenia i specyfikacji do oferowanego pojazdu. Ze względu na okoliczności, za które częstokroć nie odpowiadamy, pojazd widniejący na zdjęciach może różnić się od pojazdu, który został zakontraktowany.
W przypadku spostrzeżenia nieścisłości w jakości przesyłanych zdjęć, należy niezwłocznie skontaktować się z obsługującym Państwa handlowcem lub skontaktować się ze spółką przez formularz reklamacyjny lub telefon kontaktowy tel. 32 72 99 476.