Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Chcąc nabyć nowy samochód marki Citroen - wynajem długoterminowy może okazać się ciekawym rozwiązaniem. Umowa najmu długoterminowego zawierana jest na czas minimum 12 miesięcy. Miesięczna opłata za Citroena w abonamencie uzależniona jest od wartości samochodu, długości najmu, ale także deklarowanego rocznego przebiegu. Nierzadko kwota miesięcznego abonamentu jest niższa niż w przypadku kredytu samochodowego czy leasingu, dlatego chętnie decydują się na niego osoby, które regularnie wymieniają samochody.
Olbrzymią zaletą wynajmu długoterminowego jest brak wpłaty własnej, a także dodatkowych opłat, z którymi należy się liczyć wybierając inne formy finansowania. Cena abonamentu nowego Citroena dotyczy miesięcznej opłaty za dzierżawę pojazdu, składki ubezpieczeniowej, a także opłaty za pełny pakiet serwisowy w przypadku zdarzenia drogowego. W cenie najmu wliczone są także inne bonifikaty, takie jak karty paliwowe czy sezonowy komplet opon.
Marka Citroen oferuje szereg modeli samochodów z różnych segmentów, dzięki czemu sprawdzają się one zarówno jako samochodu rodzinne, doskonałe do codziennej jazdy po mieście, jak i weekendowych wypadów za miasto, a także samochody klasy biznesowej, które w pełni spełniają oczekiwania wizerunkowe przedsiębiorców.
Jeśli szukamy samochodu, który będzie czymś więcej niż środkiem transportu dla naszego działu sprzedaży czy rodziny, warto poznać choć kilka faktów z historii marki. Citroen choć francuski posiada swoje polskie korzenie. Andre Citroen jest synem holenderskiego jubilera i handlarza diamentów oraz warszawianki- Maszy Kleinman. Po studiach technicznych podczas podróży do Polski, w głowieńskiej fabryce poznał nieznany dotąd sposób wytwarzania przekładni zębatych (1900 r.). Andre Citroen wykupił patent do stosowania takiego modelu produkcji i po powrocie do Francji otworzył Przedsiębiorstwo przekładni zębatych Citroen. Charakterystyczne zęby koła zębatego stały się elementem logotypu marki, który znamy współcześnie.
Rozwój marki oraz specyfika oferowanych produktów zbiegły się w czasie z silnym rozwojem motoryzacji. Dla branży automobile koła zębate stanowiły podstawę dobrego funkcjonowania pojazdu, z tego względu przedsiębiorstwo Citroena cieszyło się olbrzymią popularnością wśród konstruktorów oferując częście doskonałej jakości, a także atrakcyjne finansowo.
Poza samochodami, z usług Citroena chętnie korzystała armia, a także konstruktorzy przemysłu morskiego. Zainteresowanie motoryzacją, współpraca z innymi producentami samochodów spowodowały, że w 1908 roku Andre Citroen przyjmuję zarządzanie fabryką Mors, oferującą wytwarzanie samochodów. Duży wpływ na rozwój motoryzacyjnej przyszłości Citroena miała wizyta w amerykańskiej fabryce Forda. Nie bez znaczenia jest także okres wojny, kiedy to unowocześniono linie produkująca amunicję.Fabryki Citroena stanowiły europejski wzór do naśladowania- zarówno w odniesieniu do produkcji samochodów,marketingu i reklamy, jak i organizacji systemu pracy, dbałości o prawa i bezpieczeństwo pracowników, kończąc na stałym rozszerzaniu oferty m.in.usługi bankowe związane z różnymi formami finansowania pojazdów.