Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Znamy wyniki 7. edycji plebiscytu pt. Samochód Roku Wirtualnej Polski. W tym roku wygrał Hyundai Ioniq 5 N, zdobywając najwięcej głosów spośród aż 34 zgłoszonych do plebiscytu samochodów.
Za ile kupujemy nowe samochody? Dane Superauto.pl za sierpień potwierdzają rynkowy trend i pokazują, że Polacy są przyzwyczajeni do sprawdzonych form finansowania.
Które marki samochodów cieszyły się największym zainteresowaniem, jakie formy finansowania najchętniej wybierali klienci oraz ile średnio kosztował samochód dostawczy, osobowy i klasy premium? Firma Superauto.pl podsumowuje pierwsze półrocze 2023 roku.
Poznaliśmy wyniki 6. edycji plebiscytu pt. Samochód Roku Wirtualnej Polski. Zwycięzcą został nowy Ford Ranger Raptor, zdobywając najwięcej głosów spośród 32 zgłoszonych modeli samochodów różnych marek.
Funkcjonalność, użyteczność, prostota. Te trzy słowa najlepiej opisują dobry dizajn. Również ten, który dotyczy stron internetowych. W czasach rozwijającego się w szalonym tempie e-commerce, kiedy towary i usługi coraz częściej kupujemy on-line, prezentacja produktu ma kolosalne znaczenie. Jak zaprojektować stronę internetową, żeby korzystanie z niej było łatwe i przyjemne? Rozmowa z Aleksandrą Piwowar, liderką zespołu dizajnerów odpowiedzialnych m.in. za stronę Suparauto.pl.
Nastawienie ma kolosalne znaczenie. Jaką energię dajemy ludziom, taką dostajemy z powrotem. - To dotyczy oczywiście kontaktu sprzedawcy z klientem, ale nie powinni o tym zapominać także menedżerowie zarządzający ludźmi-mówi Jacek Sowiński, szef działu sprzedaży w Superauto.pl. Czemu to takie istotne? Ponieważ od tego zależy sprzedaż.
W segmencie samochodów klasy premium nie ma dwóch identycznych aut. Każdy klient sam decyduje o konfiguracjach, które odpowiadają jego konkretnym potrzebom i wymaganiom. Motoryzacyjne haute couture, szyte na indywidualną miarę. - Tu emocje grają główną rolę – mówi Maciej Chrobak, kierownik działu rozwoju rynku samochodów premium. Ten rynek zarazem fascynuje i dziwi. Jedno jest pewne, nie pozostawia obojętnym.
- Większość klientów nie znosi przechwałek sprzedawcy i ważniactwa, a o sukcesie, jak w każdej dziedzinie decyduje rzetelność. Witold Krzyżowski, handlowiec z ponad 30-letnim doświadczeniem nie boi się przyznać, że czasami gubi go zbytnia pewność siebie, a z drugiej strony, bez kokieterii mówi o swoich świetnych wynikach sprzedażowych. Mimo ogromnego doświadczenia i wiedzy, Witek zdecydował o tym, że dołączy do grupy uczestników Akademii Sprzedaży Superuto.pl. Bo nigdy nie jest tak, że wie się już wszystko.
Zarządzanie grupą ludzi jest zawsze wyzwaniem, a zbudowanie zespołu z indywidualności wymaga uważności, wyrozumiałości, dobrej obserwacji no i wspólnego celu. - A nade wszystko czasu – zaznacza Małgorzata Kubica -Wysocka, szefowa zespołu sprzedaży w Superauto.pl. Od dwóch miesięcy pracuje z nową grupą handlowców. – Daliśmy sobie pół roku. To czas na popełnianie błędów i wyciąganie wniosków.
Od 10 do 12 tysięcy kilometrów miesięcznie pokonuje kierowca lawety w Superauto.pl. Biorąc pod uwagę, że obecnie w firmie są cztery samochody do transportu i każdy ma podobne przebiegi, to w efekcie robi się imponująca trasa po całej Polsce, od Zgorzelca po Ełk. Transport samochodów do firmy i dowóz aut do klientów to niezwykle ważne elementy całej układanki, jaką jest sprzedaż aut.
- Nie sprowadzam samochodu do czterech kółek i kierownicy – tłumaczy mi Kornelia Dudko, specjalista ds. sprzedaży i finansowania w Supeauto.pl.
- Niezależnie od tego, czy jest ósma rano, czy szesnasta, klient liczy na dobrą energię sprzedawcy. Świeży umysł do rozmowy zachowuję dzięki otwartości i pogodzie ducha. Pomaga mi w tym doświadczenie muzyka. Co prawda pandemia spowodowała, że ulubiony saksofon rzadziej jest używany, ale doświadczenie występów na scenie bardzo się przydaje. Moja pasja dodaje codziennej pracy zupełnie innej przestrzeni – mówi Jacek Pfeifer, specjalista ds. sprzedaży samochodów w Superauto.pl.
Dział finansowy w nowoczesnej firmie nie może być samotną wyspą. Sukces wynika z doskonałej współpracy z innymi działami. Struktura Superauto.pl potwierdza tę zasadę. – Sprzedaż to nie tylko praca handlowców czy ekspertów od finansowania. To cały system naczyń połączonych. W księgowości, co prawda nie bezpośrednio, jednak również troszczymy się o klienta – tłumaczy Iwona Stasicka, specjalistka ds. księgowości i kadr w Superauto.pl
Prawdziwa ikona stylu :heart: Nie jesteśmy odosobnieni w tej opinii skoro jeden egzemplarz znajduje się w stałej kolekcji MoMA (Museum of Modern Art) w Nowym Jorku. Ma wielbicieli na całym świecie i niezmiennie od ponad 60 lat jest jednym z najpopularniejszych samochodów miejskich na świecie. Drugie miejsce w tegorocznym konkursie Cars of the Year tylko to potwierdza. Zakochani we włoskiej stylizacji przypominamy historię małego Fiata. Dla wszystkich miłośników kultowego modelu. Polecamy lekturę na weekend.
Konkretna, przejrzysta, zawierająca wszystkie ważne informacje o samochodzie. Czym jeszcze musi się wyróżniać oferta? - Dobrymi zdjęciami i najlepiej krótkim filmem prezentującym dany model - odpowiada Mateusz Szczypka, kierownik ds. rozwoju rynku w Superauto.pl. Podkreśla, że oferta sprzedaży ma ogromne znaczenie. Codziennie, dział, którym kieruje, zamieszcza w internecie ponad sto ofert samochodów.
Zapasy stockowe samochodów u dealerów znacznie się skurczyły, a wyprodukowanie samochodów na magazyn nie jest łatwe. W niektórych parkach wręcz niemożliwe. Obserwujemy, że priorytetowo produkowane są samochody, które mają nabywców, czyli takie, które zostały już przypisane do klienta. Jest to oczywiście konsekwencja zeszłego roku, kiedy popyt w branży zaciągnął hamulec ręczny. Ta polityka ostrożności i jedzenia małą łyżeczką wciąż się utrzymuje – uważa Bartosz Chojnacki, wiceprezes Superauto.pl. W jego przekonaniu wygranymi w tym roku będą ci, którzy zapewnią podaż na rynku moto.
Zamawia setki samochodów. Analizuje, przewiduje, wsłuchuje się w potrzeby klientów. Intuicja do aut rzadko go zawodzi. Bo motoryzacja to jego największa pasja. – Auta nigdy mi się nie znudzą – mówi Bartosz Chojnacki, współzałożyciel, członek zarządu Superauto.pl
- Przygotowuję się do każdej rozmowy z klientem. Wtedy jest mi łatwiej nawiązać bezpośredni kontakt. A to już połowa sukcesu – mówi Marzena Polaczek-Gierczak, dyrektor ds. klientów kluczowych w Superauto.pl.
- Szybkie, niewyraźne, monotonne mówienie męczy odbiorcę. A przecież nie chodzi o to, żeby klienta zmęczyć – mówi Dawid Kołdon, specjalista ds. sprzedaży i finansowania w Superauto.pl. Podkreśla, że sposób mówienia jest tak samo ważny, jak treść. I słuchanie tego, co klient ma do powiedzenia.