Na sprzedaż pracuje cała firma
Dział finansowy w nowoczesnej firmie nie może być samotną wyspą. Sukces wynika z doskonałej współpracy z innymi działami. Struktura Superauto.pl potwierdza tę zasadę. – Sprzedaż to nie tylko praca handlowców czy ekspertów od finansowania. To cały system naczyń połączonych. W księgowości, co prawda nie bezpośrednio, jednak również troszczymy się o klienta – tłumaczy Iwona Stasicka, specjalistka ds. księgowości i kadr w Superauto.pl

Terminowość to podstawa
Dokładność i sumienność, wymienia bez zastanowienia Iwona Stasicka, kiedy pytam ją najważniejsze cechy, które w jej pracy są niezbędne. – Zawsze muszę mieć wszystko starannie poukładane i nie mówię tu tylko o porządku na biurku - zastrzega Iwona. W zadaniach księgowej nie ma miejsca na to, żeby odłożyć coś na bok. Pilnowanie terminowości to podstawa – dodaje.
Płace dla całej firmy, zakończenie i podsumowanie miesiąca, pilnowanie faktur. Codzienność księgowej w każdym przedsiębiorstwie i instytucji. W przypadku Superauto.pl to jeszcze sporo zadań wynikających ze zmian, które zaszyły w bardzo krótkim czasie.
- Nasza firma rozwija się w szybkim tempie. Przez trzy lata, od kiedy tu jestem, Superauto.pl odnotowało duży wzrost sprzedaży i zatrudnionych zostało dwa razy więcej pracowników. Dla mnie to powód do satysfakcji i mobilizacja, żeby jak najlepiej odnajdować się w nowych warunkach – podkreśla Iwona Stasicka.
Superauto.pl dodało mi skrzydeł
Dwa lata temu spółka weszła w skład Holdingu Wirtualna Polska, a to oznaczało sporo zmian w budowaniu księgowości i nowe zadania dla działu. – To była cenna lekcja dla mnie i doświadczenie, które procentuje - przyznaje Iwona, która bardzo sobie ceni samorozwój. Swoją wiedzę i kompetencje uzupełnia również na szkoleniu dla głównych księgowych, na który skierowało ją Superauto. – To cieszy najbardziej, bo czuję się doceniona – przyznaje. Bez kokieterii mówi mi o tym, że w tej firmie dostała skrzydeł. Ma poczucie, że jej praca jest ważna, a co najistotniejsze przełożeni mają do niej zaufanie. - Jest tyle rzeczy do wykonania w ciągu dnia, że nie czekam na wytyczne. Doskonale wiem, co mam robić. Prawie zawsze o 16:00 zastanawiam się, kiedy minęło osiem godzin – śmieje się Iwona.
Moje 5 minut
Każdy dzień zaczyna się od odebrania niezliczonej liczby e-maili. Od faktur po sprawy kadrowe takie jak urlopy, badania lekarskie czy zaświadczenia. Ponadto Iwona ma kontakt z firmami, z którymi Superauto.pl współpracuje na co dzień. Pilnuje rozliczeń, weryfikuje, sprawdza każdy dokument. Kiedy zdarzają się trudniejsze sprawy do rozwiązania, reaguje ze spokojem i łagodnością. – Zawsze uśmiech pomaga, a nikt z nas nie jest przecież nieomylny – mówi. To również jej wyraz troski o firmę. - Nie tylko jestem, ale przede wszystkim czuję się członkiem tego zespołu – tłumaczy Iwona i od razu dodaje, że nie jest to żadne podlizywanie się. – Po prostu lubię tu być. Satysfakcję daje jej poczucie, że może przyczynić się do wspólnego sukcesu. – To prawda, że nie mam bezpośredniego kontaktu z klientem, ale ważny moment sprzedaży, czyli wystawienie faktury należy do mnie. Moje pięć minut – uśmiecha się Iwona Stasicka.