Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Siódma generacja Serii 5 G30 ma długość 4936 mm, szerokość 1868 mm i wysokość 1479 mm. Rozstaw osi w samochodzie wynosi 2975 mm. Auto zostało zbudowane na nowej platformie CLAR, co spowodowało że nowa generacja Serii 5 jest lżejsza o 100 kg w stosunku do poprzedniej. Wersja G30 to czterodrzwiowy sedan. W zależności od układu napędowego sedan waży od 1540 kg do 1596 kg. Siódma generacja jest także dostępna w wersji touring pod symbolem G31 – jest to pięciodrzwiowe kombi.
Jeśli chodzi o zamontowaną jednostkę napędową, podstawą w G30 jest silnik benzynowy 4-cylindrowy o mocy 252 KM i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Mocniejsza wersja to 3-litrowe R6 o mocy 340 KM i momencie 450 Nm. Pośród jednostek dieslowych znajdziemy też silnik o mocy 190 KM i 400 Nm lub wersję 265 KM i 630 Nm. Każdy z tych silników może być łączony z napędem xDrive. Dostępna jest także hybryda z możliwością ładowania gniazdka. Jednostka napędowa to 2-litrowy silnik benzynowy plus motor elektryczny. Taki zestaw oferuje moc 252 KM i 420 Nm i pozwola rozpędzić się do 100 km/h jedynie w 6,2 s. Model jest dostępny zarówno w manualnej, jak i automatycznej skrzyni biegów.
We wnętrzu od nowa została zaprojektowana kabina. Przednie fotele są sterowane elektrycznie oraz mają funkcję masażu. Ekran o przekątnej 10,25 cala wyświetla wszelkie informacje z systemu multimedialnego i posiada system sterowania funkcjami za pomocą gestów, indukcyjne ładowanie smartfonów i inne. W kwestii bezpieczeństwa producent BMW wyposażył model w asystenta wymijania i ostrzegania przed nadjeżdżającymi autami z boku. W siódmej generacji BMW Serii 5 G30 i G31 mamy do dyspozycji asystent zmiany pasa ruchu i asystent toru jazdy. Wdrożono dodatkowo funkcję Remote Parking, która pozwala zdalnie zaparkować samochód. Innowacyjna funkcja Remote 3D View pokazuje kierowcy na smartfonie trzywymiarowy obraz otoczenia auta. Wygodnym rozwiązaniem jest bagażnik otwierany za pomocą nogi. Gdy mamy "zajęte" ręce to klapę bagażnika możemy otworzyć przez przesunięcie nogą pod tylną częścią auta. Czujnik wykryje ruch i pokrywa otworzy się automatycznie. Co ciekawe taki sam ruch pozwala zamknąć bagażnik.
BMW Serii 5 odzyskało swoje miejsce w czołówce klasy sedanów przez co konkuruje bezpośrednio z Mercedesem Klasy E, Audi A6 i Jaguarem XF. Najnowsza Seria 5 gwarantuje luksus i bardzo wysoką jakość wykonania ze sportowym charakterem, którym szczyci się niemiecki producent. Seria 5 została nagrodzona pełnymi pięcioma gwiazdkami po przetestowaniu jej przez ekspertów ds. Bezpieczeństwa Euro NCAP. Użytkownicy chwalą auto nie tylko ze względu na przyciągający wzrok design, ale także ze względu na ekonomiczne spalanie. Jak można było oczekiwać po samochodzie z poprzedniej serii, która długo pracowała na swój prestiż, siódma generacja Serii-5 prowadzi się poprawnie, nawet przy maksymalnych szybkościach. Spora ilość gadżetów elektronicznych pomaga niewątpliwie manewrować autem o dużych rozmiarach, jak również pozwala na jak bardziej paliwo-oszczędną jazdę.