TOP 10: Kompaktowe SUV-y w ofercie Superauto.pl
Kompaktowe SUV-y są jednymi z najchętniej wybieranych typów samochodów. Nic zatem dziwnego, że w ofercie Superauto.pl nie brakuje tego typu pojazdów różnych marek.
SUV-y w ostatnich latach wręcz zdominowały rynek motoryzacyjny. Są one obecne w niemal każdym segmencie i w gamie niemal każdego producenta. SUV-y uchodzą za najbardziej wszechstronny rodzaj samochodu, wyglądają też bojowo i zapewniają wygodną pozycję za kierownicą oraz poczucie bezpieczeństwa. Ogromną popularnością cieszą się zwłaszcza kompaktowe SUV-y, które często stanowią alternatywę dla także popularnych kompaktowych hatchbacków i jednocześnie uchodzą za przysłowiowy "złoty środek" - są względnie przystępne cenowo, wystarczająco przestronne i jednocześnie dość ekonomiczne. Zebraliśmy najpopularniejsze kompaktowe SUV-y dostępne w ofercie Superauto.pl.
Nissan Qashqai
Obecne, trzecie już wcielenie Qashqaia zadebiutowało w 2021 roku. Samochód stał się znacznie nowocześniejszy i bardziej dopracowany w szczegółach od poprzednika. Wizualnie projektanci obrali drogę ewolucji, nie licząc przodu, który wygląda znacznie odważniej i wyróżnia się charakterystycznymi LED-owymi reflektorami w kształcie bumerangu. Qashqai III bazuje na nowej platformie CMF-C, lecz jego wymiary względem poprzednika zmieniły się tylko symbolicznie. Sporo zmian zaszło w kabinie - projekt deski rozdzielczej jest całkowicie nowy, wnętrze wygląda nowocześniej, ma więcej elementów z zakresu bezpieczeństwa oraz znacznie lepsze materiały wykończeniowe.
Pod maską znalazła się wyłącznie 1.3-litrowa jednostka wyposażona w układ mild hybrid z instalacją 48V. Znany także z Renault i Mercedesa turbodoładowany benzyniak rozwija 140 KM oraz 240 Nm w słabszej odmianie lub 158 KM i 260 Nm lub 270 Nm w mocniejszej. Słabszy z silników współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przód. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,2 sekundy i 196 km/h prędkości maksymalnej. Mocniejszy wariant jest oferowany z przekładnią ręczną lub bezstopniową CVT. Najlepsze osiągi oferuje wariant ze skrzynią CVT i napędem na przód (od 0 do 100 km/h w 9,2 s i 198 km/h). Analogiczny wariant z przekładnią manualną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,5 s i rozwija 206 km/h. W przypadku wersji z napędem AWD i skrzynią CVT poducent podaje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,9 s i prędkość maksymalną na poziomie 193 km/h.

Bazowy Nissan Qashqai Visia ze 140-konnym silnikiem 1.3 kosztuje od 110 200 zł. Bogatsza Acenta startuje już od 129 000 zł. Mocniejszy wariant (158 KM) ze skrzynią manualną i napędem na przód wymaga dopłaty w wysokości 4300 zł. Skrzynia CVT wymaga wydania kolejnych 10 000 zł. Za 161 400 zł dostaniemy natomiast bogatszą odmianę N-Connecta z napędem AWD.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy nowego Qashqaia. Wszystkie są fabrycznie nowe i dostępne z atrakcyjnym finansowaniem, wiele z nich dostępnych jest od ręki oraz rabatem wynoszącym 7% względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Nissan Qashqai leasing na Superauto.pl
Toyota C-HR
Dość odważnie zaprojektowany kompaktowy crossover Toyoty zadebiutował w 2016 roku jako reakcja japońskiej marki na Nissana Qashqaia. Dodatkowo C-HR miała wypełnić lukę, jaka powstała po zaprezentowaniu IV generacji RAV4, która znacznie urosła w porównaniu do wcześniejszej. Najbardziej charakterystyczne elementy wyglądu kompaktowego crossovera Toyoty to wielkie, szerokie przednie reflektory dominujące wygląd pasa przedniego, wyraźnie zaznaczone tylne nadkola, wystające poza obrys nadwozia klosze tylnych świateł, a także ukryta klamka tylnych drzwi oraz spoiler. Wygląd auta łączy elementy wyglądu hatchbacka, coupe oraz SUV-a. Auto mierzy 4350 mm długości, 1850 mm szerokości oraz 1500 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2640 mm. Kabina przypomina pozostałe modele Toyoty, w tym Corollę, choć nie sposób nie zauważyć charakterystycznych dla modelu C-HR motywów rombu. W 2019 roku Toyota C-HR doczekała się modernizacji.

Obecnie crossover Toyoty występuje wyłącznie w wersjach hybrydowych. Słabszy wariant pochodzi z Toyoty Prius i bazuje na 1.8-litrowym silniku benzynowym oraz jednostce elektrycznej, zaś łączna moc układu wynosi 122 KM. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem przekładni e-CVT (planetarna). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 11 sekund, zaś prędkość maksymalna to 180 km/h. Jest też mocniejszy wariant oparty na 2-litrowej jednostce benzynowej, rozwijający łącznie 184 KM. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,2 s i rozpędza się do 180 km/h.
Bazowa Toyota C-HR ze 122-konnym układem hybrydowym w wersji Comfort kosztuje od 122 900 zł. Bogatsza odmiana Style wymaga dopłaty w wysokości 8000 zł. Kolejne 9000 zł musimy dopłacić do mocniejszej odmiany rozwijającej 184 KM.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy Toyoty C-HR, większość z nich w topowych wersjach wyposażenia GR Sport oraz Executive, zarówno w słabszej jak i mocniejszej odmianie napędowej. Możecie liczyć na minimum formalności, atrakcyjne finansowanie i sięgający kilku % rabat względem ceny katalogowej. W dodatku część aut dostępna jest od ręki.
Sprawdź ofertę Toyota C-HR leasing na Superauto.pl
Volkswagen T-Roc
Kiedy w 2017 roku zadebiutował o numer mniejszy od Tiguana Volkswagen T-Roc, z góry było wiadomo, że będzie on bestsellerem marki. Mówiło się o nim nawet jako o „Golfie wśród SUV-ów”. Tak też się stało – w ciągu 4 lat obecności na rynku samochód znalazł już ponad milion nabywców. Jest to jeden z najciekawiej stylizowanych SUV-ów niemieckiego producenta. Kanciaste, zwarte nadwozie mierzy 4234 mm długości, 1819 mm szerokości oraz 1573 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2590 mm. W 2021 roku samochód przeszedł modernizację, w ramach której zastosowano lepsze materiały wykończeniowe i odświeżono wygląd, zwłaszcza kabiny. Volkswagen T-Roc w standardzie oferowany jest z napędem na oś przednią i manualną skrzynią biegów, jednak w połączeniu z mocniejszymi silnikami w T-Rocu pojawia się napęd na wszystkie koła 4Motion oraz automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia DSG.
Volkswagen T-Roc 2022 pierwsza jazda

Bazowy T-Roc z silnikiem benzynowym 1.0 TSI i 6-biegową skrzynią manualną kosztuje od 110 290 zł za wersję Life. Rozwija on 110 KM i 200 Nm (od 0 do 100 km/h w 10,8 s i 185 km/h) i przekazuje moc na przednią oś. Mocniejszy wariant 1.5 TSI (150 KM i 250 Nm) wymaga dopłaty w wysokości 3800 zł, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,6 s i rozpędza się do 205 km/h. W ofercie jest też 2-litrowy benzyniak o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 218 km/h. Występuje on seryjnie z napędem 4x4 4MOTION oraz przekładnią DSG i kosztuje od 158 690 zł za odmianę Style. Wreszcie jest 2-litrowy diesel o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 360 Nm. Współpracuje on ze skrzynią DSG i przekazuje moc na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,6 s, zaś prędkość maksymalna to 205 km/h. Wariant ten w konfiguracji Style kosztuje od 154 090 zł. Gamę wieńczy odmiana R z 2-litrowym benzyniakiem o mocy 300 KM i maksymalnym momentem obrotowym 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jego przypadku zajmuje 4,8 s, zaś prędkość maksymalna to 250 km/h. Kosztuje on od 202 590 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy T-Roca w różnych wersjach zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych. Możecie liczyć na atrakcyjne warunki finansowania, minimum formalności oraz rabat do 7% względem ceny katalogowej. Spora część egzemplarzy dostępna jest od ręki.
Sprawdź ofertę Volkswagen T-Roc leasing na Superauto.pl
Hyundai Tucson
IV generacja koreańskiego SUV-a zadebiutowała w 2020 roku. Tucson IV przeszedł obszerną metamorfozę w stosunku do dotychczasowego modelu, powstając według zupełnie nowego, bardziej futurystycznego i awangardowego kierunku stylistycznego Sensuous Sportiness zapoczątkowanego w 2019 roku. Samochód otrzymał bardziej muskularne proporcje wzbogacone licznymi przetłoczeniami, na czele z zaznaczonymi liniami biegnącymi przez przednie oraz tylne drzwi. Pas przedni otrzymał dużą atrapę chłodnicy w odcieniu szarego chromu o strukturze łusek, która płynnie łączy się ze składającymi się z pięć elementów reflektorami wykonanymi w technologii LED. Tylną część nadwozia tworzą z kolei lampy utworzone z pojedynczego pasa biegnącego przez całą szerokość nadwozia, a także dwóch kresek po każdym z nadkoli pojazdu. Duże zmiany pojawiły się również w kabinie pasażerskiej, na czele z minimalistycznym kokpicie wykończonym w topowej wersji lakierem fortepianowym. Większy, bardziej horyzontalny ekran dotykowy o przekątnej 10,25-cala umieszczono niżej niż dotychczas.

Gamę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 10,3 s, zaś prędkość maksymalna to 189 km/h. Ten sam wariant, ale z dwusprzęgłową przekładnią 7DCT oraz układem mild hybrid z instalacją 48V, potrzebuje 9,6 s na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h, zaś jego prędkość maksymalna również wynosi 189 km/h. Kolejny w ofercie jest 180-konny wariant silnika 1.6, oferujący już 265 Nm. Współpracuje on standardowo ze skrzynią dwusprzęgłową DCT oraz napędem 4x4. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje równe 9 sekund, zaś prędkość maksymalna wynosi 201 km/h. W gamie Tucsona próżno szukać diesli. Zamiast tego Hyundai proponuje dwa układy hybrydowe, oba oparte na jednostce 1.6 T-GDI. Klasyczny wariant HEV rozwija 230 KM oraz 350 Nm i oferuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8 sekund (wariant AWD 8,3 s) i prędkość maksymalną 193 km/h. Odmiana PHEV rozwija już 265 KM i 350 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 8,2 s, zaś prędkość maksymalna 191 km/h.
Bazowy Tucson 1.6 T-GDI o mocy 150 KM startuje od 124 900 zł. Bogatszy wariant Smart wymaga dopłaty 10 000 zł. Bogatsze odmiany Executive i Platinum wymagają dopłaty kolejnych 10 tys. względem poprzedniego, zaś sportowo stylizowany N-Line kosztuje od 141 900 zł. Odmiana ze skrzynią DCT i układem mild hybrid występuje od wersji Smart i kosztuje od 137 900 zł. 180-konny wariant występuje dopiero od opcji Executive i startuje z pułapu 160 900 zł. Wariant hybrydowy PHEV w odmianie Modern i napędem na przednią oś kosztuje od 144 900 zł. Dopłata do napędu AWD wynosi 9000 zł. Odmiana PHEV występuje dopiero od bogatszej wersji Smart i startuje z pułapu 184 900 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Hyundaia Tucsona. Wiele egzemplarzy jest dostępnych od ręki, niemal wszystkie są fabrycznie nowe i dostępne z atrakcyjnym finansowaniem. Wszystko to przy zachowaniu minimum formalności oraz rabatach sięgających kilku procent względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Hyundai Tucson leasing na Superauto.pl
Honda HR-V
Najnowsza, trzecia generacja Hondy HR-V zadebiutowała w 2021 roku. W porównaniu do poprzednika jej wymiary niewiele się zmieniły wymiary nadwozia, choć urosło ono o 5 cm na długość. Identyczny z poprzedniczką jest nawet rozstaw osi wynoszący 2610 mm. Sporo zmian zaszło natomiast w kwestii stylistyki - japoński SUV prezentuje się nowocześnie, zaś jego smukłe, obłe kształty pokazują też design przyszłych modeli tej marki. Auto prezentuje się świeżo i atrakcyjnie. Głównie dzięki bardzo modnemu aktualnie ściętemu tyłowi oraz integralnej atrapie chłodnicy, która występuje w dwóch wersjach kolorystycznych i w wydaniu w kolorze nadwozia nadaje autu wizerunek charakterystyczny dla samochodów elektrycznych.Również kabina przeszła sporą metamorfozę względem dość prostego kokpitu poprzednika. Wnętrze prezentuje się nowocześniej, a jednocześnie wciąż cechuje je minimalizm i prostota.

Pod maską Hondy HR-V e:Hev znalazł się układ hybrydowy oparty na 1.5-litrowej jednostce benzynowej i-VTEC i dwóch silnikach elektrycznych. Łączna moc układu wynosi 131 KM, zaś maksymalny moment obrotowy 253 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,6 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 170 km/h. Nowa Honda HR-V występuje tylko w jednej wersji napędowej (wspomniany układ hybrydowy), za to w trzech wariantach wyposażenia. Bazowy Elegance kosztuje od 134 000 zł. Bogatsza odmiana Advance startuje od 145 000 zł, zaś topowa Advance Sport wymaga wydania 159 500 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Hondy HR-V. Wszystkie są dostępne od ręki i fabrycznie nowe. Możecie liczyć także na atrakcyjne finansowanie i minimum formalności, a także sięgające kilku procent rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Honda HR-V leasing na Superauto.pl
Mazda CX-30
Kompaktowy SUV japońskiej marki zadebiutował w marcu 2019 roku na salonie w Genewie. Za stylistykę Mazdy CX-30 odpowiada europejskie studio projektowe. Linia boczna zaprojektowana zgodnie z językiem stylistycznym Kodo wykorzystuje świato i cień do ożywienia obłej linii CX-30. Przewaga karoserii nad powierzchnią szyb ma za zadanie zbliżyć ją do aut segmentu premium. CX-30 jest obecnie najlepiej sprzedającym się autem japońskiej marki w Polsce. Do atutów opisywanego auta należą wysoka jakość wykonania, bogate wyposażenie standardowe, wygodna pozycja za kierownicą i dobra widoczność, jak również dostępność wersji z napędem na obie osie, co w tym segmencie nie jest często spotykane. Mazda CX-30 mierzy 439,5 cm długości, 179,5 cm szerokości (204,0 cm z lusterkami) i 154,0 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 265,5 cm. Bagażnik liczy natomiast 430 litrów.

Pod maską Mazdy CX-30 znajdziemy dwa silniki benzynowe o pojemności 2 litrów. Bazowy rozwija 122 KM i 213 Nm w słabszej odmianie oraz 150 KM i 213 Nm w mocniejszej. Przyspiesznie od 0 do 100 km/h zajmuje w najsłabszej wersji 10,6 s, a prędkość maksymalna wynosi 186 km/h. Z 6-stopniową przekładnią automatyczną CX-30 przyspiesza w 11,6 s od 0 do 100 km/h. Mocniejszy wariant rozwija 100 km/h w czasie 8,8 s i rozpędza się do 198 km/h w konfiguracji ze skrzynią manualną i napędem na przód, zaś z automatyczną potrzebuje już 10 s i rozwija 194 km/h. Wariant AWD ze skrzynią manualną rozwija 100 km/h w 9,1 s i rozpędza się do 197 km/h, zaś z automatem w 10,4 s i ma 193 km/h prędkości maksymalnej. Na szczycie gamy stoi innowacyjna jednostka benzynowa z zapłonem samoczynnym SkyActiv-X, rozwijająca 186 KM oraz 240 Nm. W jej przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,3 sekundy (8,6 s z automatem), a prędkość maksymalna to 204 km/h. Wariant AWD rozwija 100 km/h w czasie 8,7 s (9 s z automatem).
Bazowa Mazda CX-30 Kai ze 122-konnym benzyniakiem kosztuje od 112 900 zł. Dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 8000 zł. Dopłata do bogatszej odmiany Kanjo wynosi 7000 zł. Odmiana o mocy 150 KM kosztuje od 116 900 zł za wariant Kai. Odmiana z napędem AWD zaczyna się od 133 900 zł i występuje od Kanjo. Z kolei bazowy SkyActiv-X z napędem na przednią oś i skrzynią manualną występuje w wersji Kai za 126 900 zł. Wersja AWD kosztuje już od 143 900 zł za Kanjo.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka Mazda CX-30. Dominuje odmiana o mocy 150 KM w wersji Kanjo, jednak znajdziecie także wariant SkyActiv-X. Część aut dostępna jest od ręki, wszystkie są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Mazda CX-30 leasing na Superauto.pl
Peugeot 3008
Obecna, II generacja Peugeota 3008 zadebiutowała w 2016 roku. Samochód nabrał tym razem charakteru stricte związanego z cechami kompaktowego crossovera odstępując od nawiązań do minivana znanych z poprzedniej generacji - auto ma dużo mniejszą powierzchnię szyb, jest także niższe i krótsze względem poprzednika. Samochód mierzy 4,45 m długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2675 mm. Obecne wcielenie 3008 jest blisko spokrewnione z także odświeżonym modelem 5008, który tym razem pozycjonowany jest w gamie jako crossover o segment większy. Auto zbudowano na modułowej, przednionapędowej platformie EMP2, znanej m.in. z kompaktowego Peugeota 308. 3008 drugiej generacji zastąpiło w gamie nie tylko poprzednie wcielenie, ale także innego kompaktowego crossovera 4008 będącego bliźniaczą odmianą Mitsubishi ASX. 6 marca 2017 roku Peugeot 3008 drugiej generacji zdobył tytuł Samochodu Roku 2017. W 2020 roku samochód poddano liftingowi, w ramach którego otrzymał odświeżony design z charakterystycznymi "kłami' nawiązującymi do nowych modeli Peugeota.

Peugeot 3008 występuje z jednym silnikiem benzynowym i wysokoprężnym, a także w odmianie hybrydowej PHEV w dwóch wariantach mocy. Bazowy silnik to 1.2-litrowy benzynowy PureTech o mocy 130 KM i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm. Współpracuje on z sześciobiegową skrzynią manualną lub 8-stopniową przekładnią automatyczną, zaś moc trafia na przednią oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, zaś w wersji z automatem 9,7 s. Prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Wersja wysokoprężna ma 1.5 litra pojemności i rozwija 130 KM oraz 300 Nm. W konfiguracji ze skrzynią manualną przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 11,9 s, zaś z automatem 11,5 s. Prędkość maksymalna w pierwszym przypadku wynosi 192 km/h, a w drugim 189 km/h. Odmiana hybrydowa PHEV korzysta z 1.6-litrowej jednostki PureTech oraz silnika elektrycznego. Słabszy wariant rozwija 225 KM, a mocniejszy korzysta z dodatkowego silnika elektrycznego, ma napęd na obie osie i generuje 300 KM. Zasięg obu wariantów w trybie czysto elektrycznym wynosi około 50 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w słabszej odmianie zajmuje 8,9 s, zaś w mocniejszej 6,1 s, zaś prędkość maksymalna wynosi odpowiednio 225 oraz 235 km/h.
Bazowy Peugeot 3008 w odmianie Active Pack z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech i przekładnią manualną kosztuje od 136 500 zł. Bogatsza odmiana Allure startuje od 146 400 zł. Dopłata do przekładni automatycznej wynosi 11 500 zł. Bazowy diesel ze skrzynią manualną, w odmianie Active Pack, startuje z pułapu 147 900 zł. Słabszy wariant hybrydowy występuje od wersji Allure i kosztuje 188 800 zł. Topowa odmiana o mocy 300 KM dostępna jest dopiero od niemal topowej konfiguracji GT za 226 700 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy Peugeota 3008. Wszystkie samochody są nowe, występują w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Oferujemy zarówno wersje spalinowe jak i hybrydowe. Zdecydowana większość pojazdów pochodzi z 2022 roku, wiele z nich dostępnych jest od ręki. Dominują odmiany z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz rabaty sięgające nawet 14% względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Peugeot 3008 leasing na Superauto.pl
Kia Sportage
Najnowsza, V generacja Kii Sportage zadebiutowała w 2021 roku i podobnie jak poprzedniczka, bazuje na Hyundaiu Tucsonie. Pod kątem wizualnym stylizacja piątej generacji Kii Sportage odeszła od zwartych proporcji poprzednika, w opracowanym na rzecz rynku europejskiego krótszym wariancie zyskując zadartą ku górze linię okien, słupek C pozbawiony okienka jak w czwartym wcieleniu, a także zaokrąglony, krótki zwis tylny. Obszerne zmiany wizualne zyskały pozostałe elementy nadwozia. Pojawiły się wyraźnie zaakcentowane nadkola i przetłoczenia, a także duży wlot powietrza z chromowanym wzorem Tygrysiego Nosa przy krawędzi maski. Zastosowano awangardowo ukształtowane reflektory w kształcie romba z nieregularnie wkomponowanymi pasami diod LED do jazdy dziennej w formie trójramiennych pasów, z kolei z tyłu umieszczono zachodzące na nadkola lampy połączone pasem świetlnym. Także w kabinie inspirowano się nowymi modelami, w tym EV6 i zastosowano dwa 12-calowe wyświetlacze oraz sporo lakieru fortepianowego. Sportage V mierzy 4515 mm długości.

W gamie jednostek napędowych Kii Sportage znajdziemy silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm, a także dwa warianty hybrydowe oparte na wspomnianej jednostce. Benzyniak oferowany jest zarówno bez jak i z układem mild hybrid. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w wersji ze skrzynią manualną zajmuje 10,3 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 182 km/h. Wariant z mild hybrid występuje z dwusprzęgłową przekładnią DCT i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 189 km/h. Odmiana hybrydowa HEV rozwija natomiast 230 KM i 350 Nm. Występuje z 6-biegową skrzynią automatyczną oraz napędem na przednią lub obie osie. Wariant FWD przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8 sekund, zaś AWD w 8,3 s. Prędkość maksymalna wynosi 193 km/h. Odmiana hybrydowa PHEV oferuje natomiast 265 KM i 350 Nm i standardowo ma napęd AWD. W jej przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 191 km/h. Zasięg w trybie elektrycznym wynosi 70 km według cyklu WLTP.
Bazowa Kia Sportage z silnikiem benzynowym 1.6 T-GDI oraz skrzynią manualną kosztuje od 114 900 zł a odmianę M. Bogatszy wariant L wymaga dopłaty w wysokości 15 000 zł. Wersja hybrydowa HEV z napędem na przednią oś kosztuje od 157 900 zł za konfigurację L. Za napęd AWD trzeba dać kolejne 9000 zł. Z kolei topowy wariant PHEV kosztuje od 187 900 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy nowej Kii Sportage. Wszystkie samochody mają silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM, dostępny zarówno bez jak i z układem mild hybrid, a także ze skrzyniami manualną i DCT. Dominują odmiany L, jednak znajdziecie też kilka sztuk w bogatszej wersji Business Line. Wszystkie samochody są nowe i pochodzą z 2022 roku. Część z nich dostaniecie od ręki, oczywiście możecie liczyć na minimum formalności oraz atrakcyjne finansowanie.
Sprawdź ofertę Kia Sportage leasing na Superauto.pl
Skoda Karoq
Skoda Karoq zadebiutowała w 2017 roku jako następca pudełkowatego modelu Yeti. W przeciwieństwie do poprzednika Karoq przybrał formułę klasycznego SUV-a. Nadwozie pojazdu bazuje na sylwetce i stylistyce modelu Kodiaq, który z kolei czerpie z konceptu VisionS. W stosunku do swojego większego brata auto otrzymało nieco inne, ale także dwudzielne reflektory przednie, które wykonane mogą być w pełni w technologii LED oraz trochę inne lampy tylne. Samochód mierzy 4,38 m długości i bazuje na platformie MQB. W 2021 roku zaprezentowano odmianę po liftingu, która wyróżnia się odświeżonym nadwoziem i wnętrzem, a także bogatszym wyposażeniem, a także lepszą aerodynamiką.

Skoda Karoq występuje z trzema turbodoładowanymi silnikami benzynowymi o pojemnościach 1.0, 1.5 oraz 2 litrów i mocach 115, 150 oraz 190 KM. Bazowy benzyniak o mocy 115 KM (200 Nm) posiada 6-biegową skrzynię manualną i ma napędzaną przednią oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 11,2 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 191 km/h. Wariant 1.5 TSI (250 Nm) występuje ze skrzynią manualną oraz dwusprzęgłową DSG. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,8 sekundy (8,9 s z DSG), a prędkość maksymalna wynosi odpowiednio 211 oraz 210 km/h. W ofercie jest też topowy wariant o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm. Standardowo posiada on skrzynię DSG i napęd 4x4. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund, zaś prędkość maksymalna to 221 km/h. Dla zwolenników diesli przewidziano silnik 2.0 TDI o mocach 115 KM (300 lub 250 Nm z DSG) oraz 150 KM (340 lub 360 Nm z DSG). Bazowy diesel ze skrzynią manualną rozwija 100 km/h w 10,6 s i rozpędza się do 193 km/h. W odmianie z DSG wyniki te wyglądają następująco - od 0 do 100 km/h w 11 s i 192 km/h. Topowy diesel ze skrzynią manualną i napędem na przód rozwija 100 km/h w 8,9 s i rozpędza się do 210 km/h. Odmiana z DSG i 4x4 potrzebuje 8,7 s na osiągnięcie 100 km/h i rozwija 204 km/h.
Bazowa Skoda Karoq Ambition z silnikiem 1.0 TSI zaczyna się od 106 750 zł. Wariant 1.5 TSI kosztuje od 115 250 zł. Dopłata do przekładni DSG wynosi 8200 zł. Topowy benzyniak 2.0 TSI występuje dopiero w topowej wersji Sportline za 158 100 zł. Za najtańszego diesla o mocy 115 KM ze skrzynią manualną trzeba dać 121 550 zł za konfigurację Ambition. Wariant o mocy 150 KM jest droższy o 8000 zł. Karoq 2.0 TDI o mocy 150 KM ze skrzynią DSG i napędem 4x4 kosztuje natomiast 148 200 zł.
W naszej ofercie znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy Skody Karoq, zarówno w wersjach benzynowych jak i wysokoprężnych. Ponadto oferujemy egzemplarze sprzed jak i po liftingu, w różnych wersjach wyposażeniowych. Dominują wersje 150-konne, zarówno benzynowe jak i wysokoprężne. Niemal wszystkie samochody są nowe, większość z nich dostępna jest od ręki. Oczywiście możecie liczyć na atakcyjne finansowanie i minimum formalności.
Sprawdź ofertę Skoda Karoq leasing na Superauto.pl
Ford Kuga
Trzecia generacja Forda Kugi zadebiutowała w 2019 roku i jest aż o 10 cm większa od poprzedniczki - mierzy 4629 mm długości. Samochód przyniósł radykalne zmiany w dotychczasowej koncepcji - jest wyraźnie większy pod każdym kątem, szczegółnie rozstawu osi i długości nadwozia. Samochód utrzymano w stylistyce dopasowanej do bieżącej estetyki marki, którą reprezentuje m.in. przedstawiony rok wcześniej Focus czy zaprezentowany kilka miesięcy później mniejszy crossover Puma. Kuga III wyróżnia się dużą, obłą atrapą chłodnicy z przodu, owalnymi eflektorami przy krawędziach maski i podłużnymi lampami z tyłu. Kokpit z kolei utrzymano w niemal identycznej estetyce, co w mniejszym Focusie, na którym Kuga zresztą bazuje.

Ford Kuga występuje z jednym silnikiem benzynowym i wysokoprężnym, a także z dwoma układami hybrydowymi. Bazowy benzyniak to 1.5-litrowy Ecoboost generujący 150 KM oraz 240 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przednie koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, zaś prędkość maksymalna to 195 km/h. Wariant wysokoprężny ma 2 litry pojemności i wytwarza 190 KM i 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,7 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 208 km/h. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem 8-stopniowej przekładni automatycznej. Odmiana hybrydowa HEV bazuje na 2.5-litrowej, wolnossącej jednostce R4, zaś łączna moc układu wynosi 190 KM. Napęd trafia na przednią lub obie osie za pośrednictwem bezstopniowej przekładni eCVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,4 s lub 9,8 sekundy w przypadku wariantu AWD. Prędkość maksymalna w obu przypadkach jest identyczna i wynosi 196 km/h. Na szczycie oferty stoi odmiana PHEV o mocy 225 KM. W jego przypadku sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna wynosi równe 200 km/h.
Bazowy Ford Kuga z silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM kosztuje od 136 700 zł za wersję Titanium. Bogatszy wariant Titanium X kosztuje od 148 200 zł. Za 175 930 zł dostaniemy 190-konnego diesla w konfiguracji Titanium X. Bazowa hybryda kosztuje od 157 900 zł za Titanium oraz 169 400 zł za Titanium X. Napęd AWD wymaga 9000 zł dopłaty. Za 188 900 zł dostaniemy odmianę PHEV w wersji Titanium X.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy Forda Kugi. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe, wiele z nich dostępnych jest od ręki. Oferujemy zarówno odmiany benzynowe, jak i wysokoprężne i hybrydowe, w różnych wariantach wyposażenia. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i rabaty sięgające nawet 13% względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Ford Kuga leasing na Superauto.pl
TOP8 kompaktowe SUV-y premium
Popularnym wyborem są też kompaktowe SUV-y premium. Stanowią one bowiem dla wielu wstęp do świata premium za stosunkowo przystępne pieniądze. Oczywiście nie są one tak funkcjonalne jak zaprezentowane powyżej SUV-y marek popularnych, jednak oferują lepszą jakość wykonania, wyższy komfort i bogatsze wyposażenie, a także mocniejsze silniki. Przedstawiamy wybrane propozycje kompaktowych SUV-ów premium.
Mercedes GLA
II generacja Mercedesa GLA (H247) zadebiutowała w 2019 roku. Samochód obrał nową formułę i nie przypomina już podniesionego hatchbacka, lecz poszedł w stronę typowego SUV-a. Tym samym zyskał bardziej indywidualny charakter względem Klasy A W177. GLA ma masywniejszą i bardziej kanciastą sylwetkę, lepsze proporcje, a dzięki większemu o 4 cm rozstawowi osi przybyło też miejsca w kabinie. Pod maską znajdziemy nie tylko silniki benzynowe i wysokoprężne, ale także napęd hybrydowy plug-in. Kabina zyskała lepsze materiały i nowocześniejszy projekt kokpitu rodem z Klasy A, składającego się z dwóch wyświetlaczy o przekątnej 10,25 cala każdy. W 2023 roku przeprowadzono lifting, w ramach którego odświeżono lampy i zderzaki oraz wprowadzono nową maskę z lekkimi wybrzuszeniami, znaną wcześniej z wersji AMG. W kabinie znajdziemy nowy system MBUX i kierownicę z dotykowymi panelami. Mercedes GLA mierzy 4412 mm długości, 1834 mm szerokości oraz 1616 mm wysokości, a jego rozstaw osi liczy 2729 mm. Bagażnik pomieści od 425 do 1420 litrów (w wersji PHEV 385-1385 l).

Wszystkie warianty benzynowe Mercedesa GLA, za wyjątkiem topowego 45 AMG S 4MATIC+, mają układ mild hybrid z 14-konny silnikiem elektrycznym. Poniżej przedstawiamy gamę jednostek napędowych Mercedesa GLA:
| Model | Silnik | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Przekładnia | Napęd | 0-100 km/h (s) | Prędkość maks. (km/h) | Zasięg elektryczny (km) | Pojemność baterii netto (kWh |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| GLA 180 | 1.3 R4 | 136+14 | 230 | 7-biegowa 7G-DCT | Przedni | 10.0 | 200 | - | - |
| GLA 200 | 1.3 R4 | 163+14 | 270 | 7-biegowa 7G-DCT | Przedni | 8.9 | 210 | - | - |
| GLA 220 4Matic | 2.0 R4 | 190+14 | 300 | 8-biegowa 8G-DCT | 4MATIC | 7.6 | 218 | - | - |
| GLA 250 4Matic | 2.0 R4 | 224+14 | 350 | 8-biegowa 8G-DCT | 4MATIC | 6.8 | 240 | - | - |
| GLA 35 4Matic | 2.0 R4 | 306+14 | 400 | 8-biegowa AMG SPEEDSHIFT DCT 8G | 4MATIC | 5.2 | 250 | - | - |
| GLA 45 S 4Matic+ | 2.0 R4 | 421 | 500 | 8-biegowa AMG SPEEDSHIFT DCT 8G | 4MATIC | 4.3 | 270 | - | - |
| GLA 180 d | 2.0 R4 | 116 | 280 | 8-biegowa 8G-DCT | Przedni | 11.0 | 190 | - | - |
| GLA 200 d | 2.0 R4 | 150 | 320 | 8-biegowa 8G-DCT | Przedni | 8.8 | 208 | - | - |
| GLA 200 d 4Matic | 2.0 R4 | 150 | 320 | 8-biegowa 8G-DCT | 4MATIC | 9.1 | 205 | - | - |
| GLA 220 d 4Matic | 2.0 R4 | 190 | 400 | 8-biegowa 8G-DCT | 4MATIC | 7.5 | 219 | - | - |
| GLA 250 e | 1.3 R4 | 218 | 450 | 8-biegowa 8G-DCT | Przedni | 7.9 | 210 | do 70 | 11,6 |
Poniżej przedstawiamy cennik Mercedesa GLA:
| Kategoria | Model | Cena brutto (zł) |
|---|---|---|
| Plug-in Hybrid | GLA 250 e | 236,600 |
| Benzyna | GLA 180 | 190,600 |
| GLA 200 | 196,600 | |
| GLA 220 4MATIC | 211,600 | |
| GLA 250 4MATIC | 239,000 | |
| Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC | 283,600 | |
| Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ | 341,000 | |
| Diesel | GLA 180 d | 198,600 |
| GLA 200 d | 207,100 |
Mercedes GLA - kalkulacja leasingu 2024
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Mercedesa GLA 200 Progressive z napędem na przednią oś i 7-stopniową automatyczną przekładnią 7G-DCT.
- Cena katalogowa: 215 878 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 200 700 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (61 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (40 000 zł).
- Rata netto: 3044 zł
Mercedes GLA 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 163 198 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 178 574 zł
Audi Q3
Audi Q3 II zadebiutowało w 2018 roku i korzysta z platformy MQB rodem z VW Tiguana i Seata Ateki. Q3 cieszy się w Polsce sporą popularnością - w pierwszym półroczu sprzedano 1972 egzemplarze, co czyni je trzecim najpopularniejszym Audi na naszym rynku. Samochód przeszedł gruntowne zmiany zachowując jednocześnie klasyczne proporcje pierwowzoru. Q3 II wyróżniają większy, sześciokątny grill, charakterystyczne reflektory z "łezkami" oraz wielokątny kształt tylnych lamp. Centrum kabiny stanowi ponad 10-calowy dotykowy ekran systemu MMI, pod którym umieszczono klasyczny panel klimatyzacji. W 2019 roku gamę nadwoziową poszerzono o SUV-a coupe o nazwie Q3 Sportback. Audi Q3 mierzy 4484 mm długości, 1849 mm szerokości oraz 1616 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2680 mm. Bagażnik pomieści od 530 do 1525 litrów (380-1375 l w odmianie PHEV).

Poniżej prezentujemy gamę jednostek napędowych Audi Q3:
| Typ silnika | Model | Silnik (Pojemność) | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Skrzynia biegów | Napęd | 0-100 km/h (s) | Prędkość maksymalna (km/h) | Zasięg na prądzie (km) | Pojemność baterii netto (kWh) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Benzyna | Q3 35 TFSI | 1.5 R4 | 150 | 250 | 6-biegowa manualna | Przedni | 9.5 | 210 | - | - |
| Benzyna | Q3 35 TFSI | 1.5 R4 | 150 | 250 | 7-stopniowa S Tronic | Przedni | 9.4 | 210 | - | - |
| Benzyna | Q3 40 TFSI quattro | 2.0 R4 | 190 | 320 | 7-stopniowa S Tronic | quattro | 7.3 | 222 | - | - |
| Benzyna | Q3 45 TFSI quattro | 2.0 R4 | 245 | 370 | 7-stopniowa S Tronic | quattro | 5.8 | 238 | - | - |
| Benzyna | RS Q3 | 2.5 R5 | 400 | 480 | 7-stopniowa S Tronic | quattro | 4.5 | 250 | - | - |
| Diesel | Q3 35 TDI | 2.0 R4 | 150 | 360 | 7-stopniowa S Tronic | Przedni | 9.3 | 206 | - | - |
| Diesel | Q3 40 TDI quattro | 2.0 R4 | 200 | 400 | 7-stopniowa S Tronic | quattro | 7.3 | 225 | - | - |
| Hybryda plug-in | Q3 45 TFSI e | 1.4 R4 + silnik elektryczny | 245 | 400 | 6-stopniowa S Tronic | Przedni | 7.3 | 210 | 58 | 10,4 |
Poniżej prezentujemy cennik Audi Q3:
| Model | Wersja | Cena (zł) |
|---|---|---|
| Audi Q3 35 TFSI | Skrzynia manualna | 153,600 |
| Audi Q3 35 TFSI | S Tronic | 162,700 |
| Audi Q3 40 TFSI quattro | S Tronic Advanced | 189,200 |
| Audi Q3 45 TFSI quattro | S Tronic | 208,600 |
| RS Q3 | S Tronic | 303,000 |
| Audi Q3 35 TDI | S Tronic | 185,100 |
| Audi Q3 40 TDI quattro | S Tronic | 204,200 |
| Audi Q3 45 TFSI e | S Tronic S Line (hybryda plug-in) | 212,500 |
Audi Q3 - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Audi Q3 35 TFSI S Tronic S Line z silnikiem 1.5 o mocy 150 KM, 7-biegową przekładnią automatyczną i napędem na przednią oś.
- Cena katalogowa: 182 570 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 146 100 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (44 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (29 000 zł).
- Rata netto: 2229 zł
Audi Q3 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 113 071 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 126 074 zł
BMW X1
III generacja BMW X1 zadebiutowała w 2022 roku i bazuje na przednionapędowej platformie UKL2. Samochód urósł o ponad 5 cm względem poprzednika i jest o blisko 2,5 cm szerszy oraz o prawie 4,5 cm wyższy. Mierzy 4501 mm długości, 1844 mm szerokości oraz 1641 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 2692 mm. Bagażnik pomieści od 540 do 1600 l (500-1545 l z napędem na obie osie xDrive lub 490-1495 l w wariancie PHEV i elektrycznym iX1). Bryła jest bardziej kanciasta niż w poprzedniku, a kabina przestronniejsza. Po raz pierwszy gamę uzupełniła także elektryczna wersja iX1. Samochód zachował proporcje poprzednika, jednak wygląda nowocześniej, otrzymał większe, niemal kwadratowe nerki oraz ostrzejsze reflektory LED ze światłami do jazdy dziennej w kształcie odwróconej litery L. Charakterystycznym elementem są też zlicowane z nadwoziem klamki. Zupełnie nowy jest też kokpit, który składa się z zestawu wskaźników o przekątnej 10,25 cala i wyświetlacza systemu iDrive o przekątnej 10,7 cala – oba umieszczono pod wspólną tafllą szkła.

Przedstawiamy gamę jednostek napędowych BMW X1:
| Typ silnika | Model | Silnik (Pojemność, Ilość cylindrów) | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Skrzynia biegów | Napęd | 0-100 km/h (s) | Prędkość maksymalna (km/h) | Zasięg na prądzie (km) | Pojemność baterii netto (kWh) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Benzyna | sDrive 18i | 1.5-litrowy, 3-cylindrowy | 136 | 250 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | Przedni | 9.2 | 208 | - | - |
| Benzyna mild hybrid | X1 sDrive 20i | 1.5-litrowy, 3-cylindrowy | 170 | 280 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | Przedni | 8.3 | 216 | - | - |
| Benzyna mild hybrid | X1 xDrive23i | 2-litrowy, 4-cylindrowy | 218 | 360 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 7.1 | 233 | - | - |
| Benzyna | M35i xDrive | 2-litrowy, 4-cylindrowy | 300 | 400 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 5.4 | 250 | - | - |
| Diesel | sDrive 18d | 2-litrowy, 4-cylindrowy | 150 | 360 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | Przedni | 8.9 | 210 | - | - |
| Diesel | xDrive 20d | 2-litrowy, 4-cylindrowy | 163 | 400 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 8.6 | 210 | - | - |
| Diesel | xDrive 23d | 2-litrowy, 4-cylindrowy | 211 | 400 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 7.4 | 224 | - | - |
| Hybryda plug-in | xDrive 25e | 1.5-litrowy, 3-cylindrowy | 245 | 477 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 6.8 | 190 | 91 | 14,2 |
| Hybryda plug-in | xDrive 30e | 1.5-litrowy, 3-cylindrowy | 326 | 477 | 7-stopniowa dwusprzęgłowa | xDrive | 5.6 | 210 | 88 | 14,2 |
| Elektryczny | iX1 eDrive20 | Silnik elektryczny | 204 | 250 | AT | Przedni | 8,6 | 170 | 463 | 64,8 |
| Elektryczny | iX1 xDrive30 | Dwa silniki elektryczne | 313 | 494 | AT | xDrive | 5.6 | 180 | 439 | 64.8 |
Przedstawiamy cennik poszczególnych wersji BMW X1:
| Model | Typ Silnika | Cena od (zł) |
|---|---|---|
| BMW X1 sDrive18i | Benzyna | 181,000 |
| BMW X1 sDrive20i | Benzyna mild hybrid | 191,000 |
| BMW X1 xDrive23i | Benzyna mild hybrid | 216,000 |
| BMW X1 M35i xDrive | Benzyna | 270,000 |
| BMW X1 sDrive18d | Diesel | 201,000 |
| BMW X1 sDrive20d | Diesel | 207,000 |
| BMW X1 xDrive20d | Diesel | 216,000 |
| BMW X1 xDrive23d | Diesel | 231,000 |
| BMW X1 xDrive25e | Hybryda plug-in | 230,500 |
| BMW X1 xDrive30e | Hybryda plug-in | 244,500 |
| BMW iX1 eDrive20 | Elektryczny | 221,500 |
| BMW iX1 xDrive30 | Elektryczny | 258,500 |
BMW X1 - kalkulacja leasingu 2024
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla BMW X1 sDrive18i M Sport z silnikiem 1.5 o mocy 136 KM, napędem na przednią oś i 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnią Steptronic.
- Cena katalogowa: 216 000 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 200 900 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (60 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (40 000 zł).
- Rata netto: 3076 zł
BMW X1 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 163 537 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 178 911 zł
Alfa Romeo Tonale
Alfa Romeo Tonale zadebiutowała w 2022 roku i jest pierwszym kompaktowym SUV-em włoskiej marki oraz pośrednim następcą Giulietty. Samochód otrzymał nowoczesny agresywny design z podłużnymi reflektorami Matrix LED, charakterystycznym grillem Scudetto, nisko opadającą linią maski oraz wysoko poprowadzoną linią okien i charakterystycznymi lampami tylnymi tworzonymi przez świetlną listwę z centralnie ulokowanym logo. W kabinie znajdziemy stylowe tuby przed kierowcą skrywające 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów, a także centralny 10,25-calowy dotykowy ekran nowego systemu infotainment. Jest to też pierwsza Alfa Romeo wyposażona w napęd hybrydowy plug-in. Alfa Romeo Tonale mierzy 4528 mm długości, 1841 mm szerokości oraz 1693 mm wysokości a jej rozstaw osi liczy 2636 mm. Bagażnik pomieści od 500 do 1550 litrów (385-1430 l w wersji PHEV).

Poniżej prezentujemy gamę jednostek napędowych Alfy Romeo Tonale:
| Typ Silnika | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Przekładnia | Napęd | 0-100 km/h (s) | Prędkość maks. (km/h) | Średnie zużycie paliwa (l/100 km) | Zasięg elektryczny (km) | Pojemność baterii netto (kWh) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1.5 Turbo MHEV | 130+20 | 240 | 7-biegowa DCT | Przedni | 9.6 | 198 | 5.4-6.2 | - | - |
| 1.5 Turbo MHEV | 160+20 | 240 | 7-biegowa DCT | Przedni | 8.8 | 212 | 5.6-6.4 | - | - |
| 1.6 JTD | 130 | 320 | 6-biegowa DCT | Przedni | 10.9 | 194 | 5.3-5.9 | - | - |
| 1.3 Turbo PHEV | 280 | 6-biegowa automatyczna | Q4 (eAWD) | 6.2 | 206 | 1.1-1.5 | do 69 | 15 |
Przedstawiamy cennik poszczególnych wersji Alfy Romeo Tonale:
| Typ Silnika | Model/Wersja | Moc (KM) + EV | Skrzynia biegów | Cena podstawowa (zł) | Cena wersji Sprint (zł) | Cena wersji Veloce Tributo Italiano (zł) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Benzyna MHEV | 1.5 T4 | 130 KM +20 EV | 7-biegowa automatyczna | 171,900 | 197,100 | – |
| Benzyna MHEV | 1.5 T4 | 160 KM +20 EV | 7-biegowa automatyczna | 179,900 | 205,100 | 222,300 |
| Diesel | 1.6 JTD T4 | 130 KM | 6-biegowa automatyczna | 171,900 | 197,100 | – |
| PHEV Q4 | 1.3 T4+elektryczny | 280 KM | 6-biegowa automatyczna | 237,000 | 262,200 | 279,400 |
Alfa Romeo Tonale - kalkulacja leasingu 2024
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Alfy Romeo Tonale 1.3 PHEV Q4 Edizione Speciale z napędem na obie osie i 6-biegową przekładnią automatyczną.
- Cena katalogowa: 255 300 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 200 600 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (60 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (40 000 zł).
- Rata netto: 3049 zł
Alfa Romeo Tonale 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 163 378 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 178 721 zł
Lexus UX
Lexus UX 2024 dane techniczne
Lexus UX zadebiutował w 2018 roku jako pierwszy kompaktowy crossover tej marki. Samochód bazuje na platformie TNGA-C rodem z Toyoty C-HR, z którą dzieli również układ napędowy. Nazwa modelu pochodzi od słów Urban Explorer. Samochód wyróżnia się typowym dla Lexusa odważnym designem z charakterystycznym dużym grillem w kształcie klepsydry, reflektorami LED z motywem litery L oraz tylnymi lampami w kształcie litery L, które połączono blendą. Samochód wyróżniają agresywne kształty, niewielka powierzchnia szyb i liczne przetłoczenia. W 2019 r. do oferty dołączyła elektryczna wersja UX 300e. W 2022 roku zaprezentowano wersję po liftingu, a główną zmianą jest przeprojektowana konsola centralna z nowym systemem multimedialnym o przekątnej 12,3 cala, znanym z SUV–ów NX i RX oraz z limuzyny ES. Oferuje on aktualizacje online i bezprzewodową łączność z Apple CarPlay. Przy okazji liftingu usztywniono nadwozie. Lexus UX mierzy 4495 mm długości, 1840 mm szerokości oraz 1520 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 2640 mm. Bagażnik ma od 320 do 1231 l (z E-Four 283-1194 l).

Lexus UX 2024 silniki
Wiosną 2024 roku Lexus UX otrzymał nową 5. generację napędu hybrydowego i zmienił oznaczenie z 250h na 300h. Zastosowano wydajniejszą baterię litowo-jonową, a łączna moc układu wzrosła ze 184 do 199 KM. Nadal bazuje on na wolnossącej jednostce benzynowej 2.0 i korzysta z przekładni eCVT. Napęd trafia na przednią lub obie osie (E-Four). Wariant E-Four korzysta z dodatkowego silnika elektrycznego o mocy 41 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,1 s (z E-Four 7,9 s), a prędkość maksymalna to 177 km/h.
Lexus UX 2024 ceny
Poniżej przedstawiamy cennik poszczególnych wersji Lexusa UX:
| Wersja | Cena FWD | Cena E-FOUR |
|---|---|---|
| ELEGANCE | 176 900 zł | — |
| BUSINESS | 199 900 zł | 209 900 zł |
| F SPORT DESIGN | 216 900 zł | 226 900 zł |
| PRESTIGE | 229 900 zł | 239 900 zł |
| F SPORT | 239 900 zł | 249 900 zł |
| OMOTENASHI | 259 900 zł | 269 900 zł |
Jaguar E-Pace
Jaguar E-Pace 2024 dane techniczne
Jaguar E-Pace zadebiutował w 2017 roku i bazuje na zmodyfikowanej platformie Range Rovera Evoque, powstaje w fabryce Magna-Steyr w Grazu, w Austrii. Samochód reprezentuje charakterystyczną dla Jaguara estetykę, z klinowatą nadmuchaną sylwetką i zachodzącymi na boki tylnymi lampami w stylu większego F-Pace'a. W 2020 roku E-Pace przeszedł lifting, w ramach którego odświeżono lampy (zyskały nowy wzór LED-ów do jazdy dziennej w kształcie litery J) i grill wykończony czarną siatką. W kabinie zmianom uległ kokpit, który zyskał nowy 11,4-calowy wyświetlacz systemu Pivi Pro oraz nową kierownicę i wybierak skrzyni biegów. Zmniejszono też tunel środkowy. Listę nowości uzupełniły cyfrowe zegary z 12,3-calowym wyświetlaczem. Pod maską zadebiutował układ hybrydowy plug-in. Jaguar E-Pace liczy 4395 mm długości, 1984 mm szerokości i 1648 mm wysokości, a jego rozstaw osi liczy 2681 mm. Bagażnik pomieści od 494 do 1170 l.

Jaguar E-Pace 2024 silniki
Poniżej prezentujemy gamę jednostek napędowych Jaguara E-Pace'a:
|
Silnik |
Pojemność skokowa (cm³) |
Rodzaj paliwa |
Ilość i układ cylindrów | Maksymalna moc (KM/kW) / rpm | Maksymalny moment obrotowy (Nm) / rpm | Przyspieszenie 0-100 km/h (sekundy) | Prędkość maksymalna (km/h) | Pojemność baterii netto (kWh) | Zasięg na prądzie (km) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| D165 | 1 997 | Diesel | R4 MHEV | 163 (120) / 3 750 | 380 / 1 500 - 2 500 | od 9,8 | 200 | - | - |
| D200 | 1 997 | Diesel | R4 MHEV | 204 (150) / 3 750 | 430 / 1 750 - 2 500 | od 8,4 | 211 | - | - |
| P160 | 1 498 | Benzyna | R3 MHEV | 160 (118) / 5 500 | 260 / 1 600 - 4 000 | od 10,3 | 197 | - | - |
| P269e | 1 498 | Hybryda Plug-in | R3 PHEV | 269 (198) / 5 500* | 540 / 2 000 - 3 250* | od 7,3 | 190 | 11,5 | 60 |
Jaguar E-Pace 2024 ceny
Prezentujemy ceny poszczególnych wersji Jaguara E-Pace:
| Wersja wyposażenia | Silnik | Rodzaj paliwa | Moc silnika | Napęd | Cena (PLN) |
|---|---|---|---|---|---|
| R-Dynamic S | |||||
| 2.0D R4 | Diesel | 163 KM | AWD | 278 700 | |
| 2.0D R4 | Diesel | 204 KM | AWD | 293 500 | |
| 1.5P R3 | Benzyna | 160 KM | FWD | 263 600 | |
| 1.5P R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | 332 700 | |
| R-Dynamic SE | |||||
| 2.0D R4 | Diesel | 163 KM | AWD | 299 700 | |
| 2.0D R4 | Diesel | 204 KM | AWD | 314 600 | |
| 1.5P R3 | Benzyna | 160 KM | FWD | 287 000 | |
| 1.5P R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | 353 500 | |
| R-Dynamic HSE | |||||
| 2.0D R4 | Diesel | 163 KM | AWD | 331 700 | |
| 2.0D R4 | Diesel | 204 KM | AWD | 346 600 | |
| 1.5P R3 | Benzyna | 160 KM | FWD | 315 600 | |
| 1.5P R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | 385 100 |
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque 2024 dane techniczne
II generacja Range Rovera Evoque zadebiutowała w 2018 roku i pod kątem wizualnym stanowi rozwinięcie estetyki poprzednika, a jednocześnie nawiązuje do zaprezentowanego rok wcześniej Velara. W gamie pozostała tylko 5-drzwiowa odmiana, a kabriolet i 3-drzwiowa wersja zniknęły z oferty. Range Rover Evoque ma podobne proporcje nadwozia co poprzednik, smukłe zwężające się lampy, charakterystyczny grill czy niewielką powierzchnię szyb. Z kolei do Velara nawiązują m.ini. chowane klamki, płaskie powierzchnie czy dłuższe tylne lampy. W kabinie znajdziemy więcej wyświetlaczy i paneli dotykowych. Panele dotykowe znajdziemy m.in. na kierownicy czy konsoli środkowej. W 2023 roku przeprowadzono lifting, w ramach którego wprowadzono nowy grill i smuklejsze reflektory, odświeżono tylne lampy, a w kabinie pojawił się nowy system Pivi Pro z 11,4-calowym wyświetlaczem. Pozbyto się też pokręteł i dodatkowego wyświetlacza od klimatyzacji, a także fizycznych przycisków. Range Rover Evoque mierzy 4371 mm długości, 1996 mm szerokości oraz 1649 mm wysokości,a rozstaw osi liczy 2681 mm. Bagażnik pomieści od 472 do 1156 l.

Range Rover Evoque 2024 silniki
Poniżej prezentujemy gamę jednostek napędowych Range Rovera Evoque:
| Silnik | Pojemność skokowa (cm³) | Rodzaj paliwa | Ilość i układ cylindrów | Maksymalna moc (KM/kW) / rpm | Maksymalny moment obrotowy (Nm) / rpm | Przyspieszenie 0-100 km/h (sekundy) | Prędkość maksymalna (km/h) | Pojemność baterii netto (kWh) | Zasięg na prądzie (km) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| D165 | 1 997 | Diesel | R4 MHEV | 163 (120) / 3 750 | 380 / 1 500 - 2 500 | 9,8 | 193 | - | - |
| D200 | 1 999 | Diesel | R4 MHEV | 204 (150) / 3 750 | 430 / 1 750 - 2 500 | 8,5 | 193 | - | - |
| P160 | 1 497 | Benzyna | R3 MHEV | 160 (118) / 5 500 | 260 / 1 600 - 4 000 | 10,3 | 190 | - | - |
| P270E | 1 497 | Hybryda | R3 PHEV | 269 (198)* / 5 000 - 5 500 | 540* / 2 000 - 3 250 | 7,2 | 190 | 11,5 | 65 |
Range Rover Sport 2024 ceny
Przedstawiamy ceny poszczególnych wersji Range Rovera Evoque:
| Wersja wyposażenia | Silnik | Rodzaj paliwa | Moc silnika | Napęd | Skrzynia biegów | Cena (PLN) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| S | ||||||
| 2.0 L R4 | Diesel | 204 KM | AWD | Automatyczna | 257 200 | |
| 1.5 L R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | Automatyczna | 304 300 | |
| DYNAMIC SE | ||||||
| 2.0 L R4 | Diesel | 163 KM | AWD | Automatyczna | 274 600 | |
| 2.0 L R4 | Diesel | 204 KM | AWD | Automatyczna | 289 400 | |
| 1.5 L R3 | Benzyna | 160 KM | FWD | Automatyczna | 255 000 | |
| 1.5 L R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | Automatyczna | 338 000 | |
| DYNAMIC HSE | ||||||
| 2.0 L R4 | Diesel | 163 KM | AWD | Automatyczna | 300 800 | |
| 2.0 L R4 | Diesel | 204 KM | AWD | Automatyczna | 313 700 | |
| 1.5 L R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | Automatyczna | 364 800 | |
| AUTOBIOGRAPHY | ||||||
| 2.0 L R4 | Diesel | 204 KM | AWD | Automatyczna | 362 900 | |
| 1.5 L R3 | Hybryda PHEV | 269 KM | AWD | Automatyczna | 406 400 |
Range Rover Evoque - kalkulacja leasingu 2024
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Range Rovera Evoque P200 S z napędem na obie osie i 9-biegową przekładnią automatyczną.
- Cena katalogowa: 276 270 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 240 400 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (72 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (47 000 zł).
- Rata netto: 2610 zł
Range Rover Evoque 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 224 848 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 240 386 zł
Volvo XC40 / EX40
Volvo XC40 2024 / EX40 2024 dane techniczne
Volvo XC40 zadebiutowało w 2017 roku jako pierwszy kompaktowy SUV tej marki i jednocześnie zastąpiło w gamie hatchbacka V40, którego produkcji zaprzestano w 2019 r. Samochód wyróżnia się kanciastym, pudełkowatym nadwoziem i innymi proprocjami niż większe modele XC60 i XC90. Z przodu mamy oczywiście charakterystyczne dla marki reflektory z motywem litery T, a tylne lampy tradycyjnie dla Volvo zachodzą na słupki. Sylwetka z szerokim słupkiem C nawiązuje jednak bardziej do hatchbacków. Kabina pasażerska utrzymana została w typowej dla Volvo z końca drugiej dekady XXI wieku minimalistycznej estetyce. Mamy zatem 9-calowy pionowy ekran systemu infotainment, a przed kierowcą przeszło 12-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów. Samochód zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2018.

W 2019 roku do oferty dołączyła odmiana elektryczna Recharge, którą poznamy po zabudowanym grillu. Od lutego 2024 auto nosi nazwę EX40. Wiosną 2022 roku XC40 doczekało się liftingu, zyskując smuklejsze ścięte reflektory w stylu elektrycznego C40 i przeprojektowany grill. W większym stopniu zelektryfikowano też gamę silnikową. Volvo XC40 mierzy 4440 mm długości, 1873 mm szerokości oraz 1652 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 2702 mm. Bagażnik pomieści od 443 do 1295 l (w EX40 od 410 do 1295 l).
Volvo XC40 2024 / EC40 2024 silniki
Przedstawiamy gamę jednostek napędowych Volvo XC40 oraz EX40:
| Model | Moc [KM] | Moment obrotowy [Nm] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Prędkość maksymalna [km/h] | Pojemność baterii [kWh] | Zasięg [km] | Napęd | Skrzynia biegów |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Volvo XC40 B3 | 163 | 265 | 8.6 | 180 | - | - | Przód | 7-stopniowa dwusprzęgłowa Geartronic |
| Volvo XC40 B4 | 197 | 300 | 7.6 | 180 | - | - | Przód | 7-stopniowa dwusprzęgłowa Geartronic |
| Volvo EX40 Single Motor | 238 | 420 | 7.3 | 180 | 66 | 479 | Przód | EV |
| Volvo EX40 Single Motor Extended Range | 252 | 420 | 7.3 | 180 | 78 | 575 | Przód | EV |
| Volvo EX40 Twin Motor | 408 | 600 | 4.8 | 180 | 78 | 538 | Obie osie (AWD) | EV |
| Volvo EX40 Twin Motor Performance | 442 | 600 | 4.6 | 180 | 78 | 538 | Obie osie (AWD) | EV |
Volvo XC40 2024 / EC40 2024 ceny
Przedstawiamy cennik poszczególnych wersji Volvo XC40 i EX40:
| Model | Pojemność akumulatora (netto) [kWh] | Zasięg [km] | Moc ładowania AC [kW] | Moc ładowania DC [kW] | Cena Essential [PLN] | Cena Core [PLN] | Cena Plus [PLN] | Cena Ultra [PLN] | Cena Plus Black Edition [PLN] | Cena Ultra Black Edition [PLN] |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| XC40 B3 FWD | - | - | - | - | 175 900 | 189 900 | 203 900 | 222 900 | - | - |
| XC40 B4 FWD | - | - | - | - | - | 199 900 | 213 900 | 232 900 | 221 900 | 239 900 |
| EX40 Single Motor 238 | 66 | 445-485 | 11 | 200 | 230 900 | 234 900 | 246 900 | – | - | - |
| EX40 Single Motor Extended Range 252 | 78 | 520-576 | 11 | 200 | – | 246 900 | 258 900 | 273 900 | 263 900 | 278 900 |
| EX40 Twin Motor 408 | 78 | 485-539 | 11 | 200 | – | – | 280 900 | 295 900 | 285 900 | 300 900 |
| EX40 Twin Motor Performance 442 | 78 | 485-538 | 11 | 200 | – | 284 900 | 299 900 | – | 289 900 | 304 900 |
Volvo XC40 kallkulacja leasingu 2024
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Volvo XC40 B4 Ultimate Dark z napędem na przednią oś i 7-biegową przekładnią automatyczną.
- Cena katalogowa: 276 270 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 240 400 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% (65 000 zł)
- Wartość wykupu 20% (43 000 zł).
- Rata netto: 3294 zł
Volvo XC40 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 177 889 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 194 206 zł
Volvo EC40
Volvo EC40 2024 dane techniczne
Volvo C40 zadebiutowało w 2021 roku jako pierwszy SUV Coupe szwedzkiej marki. Samochód powstał wyłącznie z myślą o napędzie elektrycznym. C40 Recharge powstało jako bardziej sportowo stylizowana alternatywa dla XC40 Recharge, odróżniając się od niego łagodniej opadającą linią dachu ku gwałtownie ściętemu tyłowi. Tył zdobią dwa spojlery, a dwuczęściowe lampy położono pod ostrym kątem. W lutym zmieniono nazwę modelu na EC40. Samochód ma kabinę rodem z XC40, a od 2022 roku również ten sam przód, kiedy to XC40 otrzymało lifting i upodobniło się do C40. Volvo EC40 mierzy 4440 mm długości, 1873 mm szerokości oraz 1591 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 2702 mm. Bagażnik pomieści od 404 do 1205 litrów.

Volvo EC40 2024 silniki
Poniżej prezentujemy gamę jednostek napędowych Volvo EC40:
| Model | Moc [KM] | Moment obrotowy [Nm] | Pojemność baterii [kWh] | Napęd | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Prędkość maksymalna [km/h] | Zasięg [km] |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Single Motor | 238 | 420 | 66 | Tylny | 7.3 | 180 | 487 |
| Single Motor Extended Range | 252 | 420 | 78 | Tylny | 7.3 | 180 | 584 |
| Twin Motor | 408 | 670 | 78 | Wszystkie koła (AWD) | 4.7 | 180 | 552 |
| Twin Motor Performance | 442 | 670 | 78 | Wszystkie koła (AWD) | 4,6 | 180 | 552 |
Volvo EC40 2024 ceny
Poniżej przedstawiamy cennik Volvo EC40:
| Model | Moc [KM] | Pojemność akumulatora [kWh] | Zasięg [km] | Moc ładowania AC [kW] | Moc ładowania DC [kW] | Cena z VAT Core [PLN] | Cena z VAT Plus [PLN] | Cena z VAT Ultra [PLN] | Cena Plus Black Edition [PLN] | Cena Ultra Black Edition [PLN] |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| EC40 Single Motor | 238 | 70 | 445-485 | 11 | 200 | 243 900 | 255 900 | 270 900 | - | - |
| EC40 Single Motor Extended Range | 252 | 78 | 540-584 | 11 | 200 | 252 900 | 264 900 | 279 900 | 269 900 | 284 900 |
| EC40 Twin Motor | 408 | 78 | 510-554 | 11 | 200 | - | 286 900 | 301 900 | 291 900 | 306 900 |
| EC40 Twin Motor Performance | 442 | 78 | 510-552 | 11 | 200 | 290 900 | 305 900 | - | 295 900 | 310 900 |
