RANKING: Nowe samochody do 400 000 zł. Przegląd rynku
Dysponując kwotą do 400 tysięcy złotych jesteśmy w stanie kupić naprawdę wiele ciekawych i bogato wyposażonych samochodów, z przedstawicielami marek premium na czele. Jakie nowe auta do 400 000 zł oferuje rynek?

Im większa kwota, tym wybór samochodu paradoksalnie jest coraz trudniejszy. Wachlarz ofert rośnie wraz ze wzrostem widełek cenowych i kolejne nieosiągalne wcześniej marki i segmenty nagle staja się dostępne. Dysponując kwotą do 400 tysięcy złotych, będziemy zwracali uwagę na inne kwestie niż przy kwocie np. 100 tys. zł. Możemy przy takim pułapie śmiało też pokusić się o bogato wyposażone modele marek premium lub też siegnąć po topowe modele marek popularnych aspirujących do grona rywali aut premium. Oczywiście samochody premium kuszą nas osiągami, mocnymi silnikami, jakością i zaawansowanym wyposażeniem, do tego oferują one często atrakcyjną stylistykę nadwozia i wnętrza. Krótko mówiąc płacimy za jakość i komfort użytkowania oraz za poczucie prestiżu. W naszym zestawieniu skupiamy się na nowych samochodach za kwotę między 300 a 400 tysięcy złotych.
Samochody do 400 000 zł z silnikiem benzynowym
Na początek bierzemy pod lupę samochody do 400 000 zł z silnikiem benzynowym. Reprezentują one różne segmenty rynkowe, każdy dedykowany dla innej grupy klientów, jednak łączy je jedno - wszystkie zapewniają więcej niż wystarczające osiągi.
Audi RS3
We wspomnianym pułapie cenowym dostaniemy m.in. najbardziej rasowego hot hatcha na rynku. Audi RS3 to nie tylko jeden z najmocniejszych i najszybszych kompaktów na rynku, ale również jedyny przedstawiciel segmentu C z pięciocylindrową rzędową jednostką. Audi RS3 występuje zarówno jako pięciodrzwiowy hatchback (Sportback) jak i elegancki sedan (Limousine). Samochód korzysta z turbodoładowanego 2.5-litrowego silnika TFSI o mocy 400 okrągłych 400 KM i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Napęd trafia na obie osie (quattro) za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni S-Tronic. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 3,8 s, a prędkość maksymalna to 250 km/h (z pakietem RS Dynamic Plus nawet 290 km/h). Jednocześnie RS3 to w pełni funkcjonalny kompakt z bagażnikiem o pojemności od 282 do 1104 l w przypadku hatchbacka i 321 l w przypadku sedana. Audi RS3 hatchback kosztuje od 292 400 zł, zaś RS3 Limousine od 301 600 zł.

Porsche Macan
W przedziale cenowym od 300 do 400 tys. zł dostaniemy bez problemu Porsche Macana. Pomimo wieku to wciąż atrakcyjna propozycja i jeden z najlepiej jeżdżących SUV-ów na rynku. Możemy też liczyć na słynną wyśrubowaną jakość Porsche, dobre osiągi i bogate wyposażenie, z którego słynie niemiecka marka. Do tego Macan oferuje spore możliwości personalizacji pojazdu i jest niczym garnitur skrojony na miarę, a w wersji T oferuje dobry stosunek ceny do wyposażenia (oczywiście jak na realia Porsche). Bazowy Macan i Macan T korzystają z 2-litrowej turbodoładowanej jednostki benzynowej R4 o mocy 265 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,4 s w Macanie oraz 6,2 s w Macanie T. Prędkość maksymalna w obu przypadkach wynosi 232 km/h. Do 400 tys. zł dostaniemy też mocniejszego Macana S z 2.9-litrową jednostką V6 biturbo o mocy 380 KM i maksymalnym momencie obrotowym 520 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,8 s, a prędkość maksymalna to 259 km/h.

Z nadwoziem o długości 4726 mm, rozstawem osi liczącym 2807 mm i bagażnikiem o pojemności 458 litrów Porsche Macan jest niczym garnitur skrojony na miarę. Bazowy Macan kosztuje od 298 000 zł, Macan T od 319 000 zł, zaś Macan S od 380 000 zł.
Przeczytaj więcej o Porsche Macanie T: Porsche Macan T - poradnik kupującego na Superauto.pl
Audi A7
Audi A7 stanowi ciekawą alternatywę dla limuzyn klasy wyższej pokroju A6, BMW serii 5 czy Mercedesa Klasy E. A7 jest mierzy 4969 mm długości, a rozstaw osi liczy 2928 mm, jednak jest niższe i smuklejsze od klasycznych limuzyn segmentu E, mierząc raptem 1420 mm wysokości (o 37 mm niższe niż A6). A7 jest smukłym liftbackiem o sylwetce nawiązującej do coupe, także dzięki bezramkowym szybom. Jednocześnie bagażnik liczy od 535 do 1390 litrów pojemności. Rolę bazowej jednostki benzynowej odgrywa przednionapędowy wariant 45 TFSI S Tronic z 2-litrową jednostką o mocy 265 KM i maksymalnym momemcie obrotowym 370 Nm. Kosztuje od 281 900 zł, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,9 s i rozpędza się do 250 km/h. W odmianie z napędem quattro przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 s i kosztuje od 294 400 zł. W odmianie 55 TFSI quattro S Tronic A7 korzysta z 3-litrowej turbodoładowanej jednostki V6 rozwijającej 340 KM i 500 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5 s, rozpędza się do 250 km/h i kosztuje od 380 300 zł.

BMW M2
Kwota między 300 a 400 tysięcy zł pozwala też na zakup jednego z najlepszych samochodów sportowych na rynku w postaci BMW M2. Przez wielu fanów tej marki model M2 określany jest jako kwintesencja BMW. Oferuje doskonałe właściwości jezdne, świetne osiągi i wygląda intrygująco. W najnowszym wcieleniu M2 korzysta z 3-litrowej turbodoładowanej jednostki R6 o mocy 460 KM i maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm. W wersji ze skrzynią manualną samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 s, a z 8-stopniową przekładnią automatyczną Steptronic w zaledwie 4,1 s i rozpędza się do 250 km/h (z opcjonalnym pakietem M Driver's Package do 285 km/h). M2 ze skrzynią automatyczną kosztuje od 355 500 zł, a ze skrzynią ręczną od 357 800 zł. Auto ma napęd oczywiście na tylną oś, mierzy 4580 mm długości, a rozstaw osi liczy 2747 mm (bagażnik pomieści 390 litrów).

Dowiedz się więcej o BMW M2: BMW M2 premiera na Nowyosobowy.pl
Ford Bronco
Wymieniony pułap cenowy pozwala też na zakup ciekawej terenówki. Ford Bronco ku zaskoczeniu wielu w obecnym wydaniu trafił także do Europy, w tym też do Polski. Samochód oferuje atrakcyjną stylistykę retro nawiązującą do kultowego przodka z 1965 roku. Bronco urzeka kanciastym nadwoziem z charakterystycznymi okrągłymi reflektorami LED i grillem z napisem BRONCO oraz licznymi terenowymi akcentami, m.in. w postaci terenowych opon czy umieszczonym na klapie bagażnika kołem zapasowym. Kabina modelu jest za to nowoczesna i obejmuje 8- lub 12-calowy wyświetlacz systemu infotainment i 8-calowy ekran cyfrowych zegarów. Ciekawostką jest logo konia w miejscu znaczku Forda na kierownicy. ronco posiada zaawansowany układ kontroli jazdy w terenie z systemem G.O.A.T. (Go Over Any Terrain). Umożliwia on wybór automatycznych trybów jazdy dostosowanych do aktualnej nawierzchni (7 trybów: Normal, Eco, Sport, Slippery, tryby off-road Mud/Ruts). Bronco występuje z podwójnie doładowanym benzynowym silnikiem 2.7 V6 EcoBoost rozwijającym 335 KM i 563 Nm. Samochód występuje w dwóch wersjach: Bandlands (od 0 do 100 km/h w 7,2 s) i Outer Banks (od 0 do 100 km/h w 6,7 s). Prędkość maksymalna to 161 km/h. Standardem jest 10-biegowa przekładnia automatyczna i napęd AWD.

Bronco kosztuje w wersji Outer Banks od 374 300 zł, zaś w Badlands 395 300 zł. Poniżej prezentujemy kluczowe parametry nowego Forda Bronco:
Parametr | Outer Banks | Badlands |
---|---|---|
Długość [mm] | 4811 | 4800 |
Szerokość [mm] (ze złożonymi lusterkami) | 1928 | 1928 |
Wysokość [mm] | 1852 | 1962 |
Rozstaw osi [mm] | 2950 | 2950 |
Kąt natarcia [°] | 38.1 | 40.6 |
Kąt zejścia [°] | 31.4 | 33.3 |
Kąt rampowy [°] | 21.9 | 23.6 |
Prześwit [mm] | 237 | 261 |
Głębokość brodzenia [mm] | 800 | 800 |
Pojemność bagażnika [l] | 504 | 562 |
Dowiedz się więcej o Fordzie Bronco: Ford Bronco premiera w Europie na Nowyosobowy.pl
Mercedes CLE
Najnowsze coupe Mercedesa jest prawdziwą świeżynką na rynku, bowiem zadebiutowało latem 2023 roku i zastąpiło jednocześnie Klasę E Coupe oraz Klasę C Coupe. W kwietniu na rynek trafi również odmiana Cabriolet zastępująca Klasę E i Klasę C w wersjach z otwartym nadwoziem. Mercedes CLE jest spokrewniony z najnowszą Klasą C W206 oraz Klasą E W214. Wizualnie samochód nawiązuje bardziej do pierwszego z tych modeli, zarówn z zewnętrz jak i w kabinie, gdzie znajdziemy praktycznie ten sam kokpit z umieszczonym pionowo 12-calowym wyświetlaczem systemu MBUX Infotainment i 12-calowym zestawem cyfrowych zegarów. Mercedes CLE mierzy 4850 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 2865 mm. Bagażnik pomieści 420 litrów.

Mercedes CLE w przeciwieństwie do Klasy C oferuje również silniki R6 rodem z najnowszej Klasy E. W kwocie do 400 tys. zł dostaniemy warianty CLE 200, CLE 200 4MATIC, CLE 300 4MATIC oraz CLE 450 4MATIC. Wszystkie korzystają z instalacji mhev z układem 48V i silnikiem elektrycznym o mocy 23 KM. Bazowy CLE 200 rozwija 204 KM oraz 320 Nm, oferuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,4 s i prędkość maksymalną 240 km/h (z napędem 4MATIC w 7,5 s i rozpędza się do 236 km/h). Wariant 300 4MATIC rozwija już 258 KM i 400 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 s i rozpędza się do 250 km/h. Z kolei odmiana 450 4MATIC korzysta z turbodoładowanej jednostki 3.0 R6 i rozwija 381 KM oraz 500 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s i rozpędza się do 250 km/h. W każdej wersji standardem jest 9-biegowa skrzynia automatyczna. CLE 200 kosztuje od 249 900 zł, CLE 200 4MATIC od 261 000 zł, CLE 300 4MATIC od 295 000 zł, zaś CLE 450 4MATIC od 368 500 zł.
Dowiedz się więcej o Mercedesie CLE: Mercedes CLE premiera na Nowyosobowy.pl
Samochody do 400 000 zł z silnikiem wysokoprężnym
W kolejnej części rankingu przyjrzymy się propozycjom samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Dominuje półka premium, często samochody te mają już 6 cylindrów i układy mHEV. Do wyboru mamy reprezentantów różnych segmentów.
BMW serii 5 G60
Najnowsze wcielenie serii 5 zadebiutowało w 2023 roku i jest większe oraz nowocześniejsze od poprzednika. Producent postawił na ewolucję designu, jednak zmiany widać gołym okiem. Seria 5 G60 ma bardziej wyraziste kształty, opcjonalny podświetlany grill (na szczęście nie tak duży jak w serii 7) oraz bardziej dynamiczne lampy z pionowymi LED-ami do jazdy dziennej. Również sylwetka i tył uległy zmianom - tylne lampy są smuklejsze i bardziej rozciągnięte, a klamki drzwi zlicowano z resztą nadwozia. W kabinie natomiast ubyło przycisków na rzecz wyświetlaczy i dotykowych paneli. Pojawił się nowy system iDrive 8.5, a także inny układ deski rozdzielczej z rozbudowanym oświetleniem ambiente oraz dwoma zakrzywionymi wyświetlaczami. Ten przed kierowcą ma 12,3 cala, zaś centralny 14,9 cala przekątnej. BMW serii 5 G60 jest aż o 10 cm dłuższe od poprzednika, mierząc 5060 mm długości, a liczący 2995 mm rozstaw osi jest największy w segmencie. Bagażnik pomieści 520 litrów w sedanie oraz 570 l w kombi (Touring).

Jeśli chodzi o wersje wysokoprężne, BMW serii 5 G60 występuje póki co tylko w wersji 520d z 2-litrowym dieslem o mocy 197 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Wyposażono go w układ mHEV z instalacją 48V i silnikiem elektrycznym o mocy 11 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,3 s (z xDrive 7,3 s), a prędkość maksymalna to 233 km/h (z xDrive 228 km/h). Za przeniesienie napędu odpowiada 8-stopniowa automatyczna przekładnia. Wersja Touring przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,5 s. Odmiana sedan kosztuje 270 000 zł, zaś z napędem xDrive 285 000 zł. Touring wymaga dopłaty w wysokości 10 500 zł.
Dowiedz się więcej o nowej serii 5: BMW serii 5 G60 premiera na Nowyosobowy.pl
BMW X5 G05
Obecne BMW X5 IV generacji (G05) zadebiutowało w 2018 roku, jest niższe i lżejsze od poprzednika, a także większe i szersze. Samochód wygląda nowocześnie i masywnie, bazuje na architekturze CLAR i nawiązuje wizualnie do serii 5 G30 oraz serii 7 G10, zarówno z zewnątrz jak i w kabinie. Zastosowano też szlachetniejsze materiały. X5 mierzy 4922 mm długości, a bagażnik pomieści 645 litrów. Na początku 2023 roku BMW X5 doczekało się liftingu, zyskało nowy przód z ostrzejszymi reflektorami z nowym wzorem LED-ów do jazdy dziennej oraz nowy wzór tylnych lamp w kształcie litery L. W kabinie pojawił się zupełnie nowy kokpit z dwoma zakrzywionymi wyświetlaczami pod wspólną taflą szkła - ten przed kierowcą ma 12,3 cala, a centralny 14,9 cala. W efekcie kokpit przypomina flagowe X7. Silniki zyskały natomiast układ miękkiej hybrydy (mHEV).
Każde X5 ma napęd na obie osie xDrive i 8-stopniową przekładnię automatyczną. Przed liftingiem rolę bazowej jednostki pełnił 2-litrowy diesel biturbo o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,5 s i rozpędza się do 222 km/h. W cenie do 400 tysięcy złotych dostaniemy także poliftingowe BMW X5 xDrive30d z 3-litrowym dieslem R6 o mocy 298 KM i maksymalnym momentem obrotowym 670 Nm. Przyspiesza ono od 0 do 100 km/h w 6,1 s i rozpędza się do 233 km/h. Wariant ten kosztuje od 393 500 zł.

Audi Q7
Audi Q7 II jest już weteranem na rynku, gdyż zadebiutowało pod koniec 2014 r., a do sprzedaży trafiło w 2015 r. W konstrukcji wykorzystano w szerokim zakresie aluminium oraz wysokowytrzymałą stal, w efekcie czego auto jest o nawet 300 kg lżejsze od poprzednika. Wizualnie samochód nawiązuje do pozostałych modeli, w tym do Q5 II oraz do A6 C7. Audi Q7 wyróżnia się masywnym nadwoziem, sporym grillem Single Frame oraz mierzącym aż 5063 mm długości nadwoziem, które pomieści nawet 7 osób. Rostaw osi liczy 2995 mm, a bagażnik pomieści 865 litrów. W czerwcu 2019 roku przeprowadzono gruntowną modernizację Q7, która objęła większość paneli nadwozia i przyniosła sporo zmian w kabinie. Zastosowano nowe przednie i tylne lampy oraz przemodelowano grill, a na desce rozdzielczej zagościł układ z 3 wyświetlaczami rodem z Q8. Kolejną modernizację przeprowadzono w 2024 roku, kiedy to ponownie zmieniono grill i lampy oraz zaktualizowano multimedia i listę systemów asystujących.

Gama diesli w Q7 obejmuje 3-litrową jednostkę V6 TDI o mocach 231 i 286 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym na poziomie odpowiednio 500 oraz 600 Nm. Oba warianty mają napęd na obie osie quattro i 8-stopniową przekładnię Tiptronic. Słabszy wariant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,1 s i rozpędza się do 226 km/h, zaś mocniejsza rozwija potrzebuje 6,1 s na osiągnięcie 100 km/h i rozpędza się do 241 km/h. Audi Q7 45 TDI kosztuje 344 000 zł, zaś 50 TDI 362 800 zł.
Zobacz co zmieniło się w Audi Q7 po liftingu: Audi Q7 2024 pierwsza jazda na Superauto.pl
Mercedes GLC
Mercedes GLC II o kodzie X254 zadebiutował w połowie 2022 roku. Samochód wizualnie nawiązuje do Klasy C W206, postawił na stonowane obłe kształty i opływowe linie (Cx 0,29 wobec 0,31 w poprzedniku). Kabina pochodzi z Klasy C i zawiera dwa 12-calowe wyświetlacze, w tym pionowy ekran systemu MBUX z rozbudowanym asystentem głosowym i nawigacją wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. W porównaniu do poprzednika zastosowano też lepsze materiały i znacznie bardziej rozbudowane oświetlenie ambiente. Latem 2023 roku do gamy dołączył GLC Coupe. Mercedes GLC mierzy 4716 mm długości (o 6 cm więcej niż I generacja), a jego rozstaw osi liczy 2888 mm. Bagażnik pomieści 600 litrów. Mercedes GLC Coupe mierzy 4763 mm, a jego bagażnik liczy 545 litrów.

Pod maską GLC z jednostek wysokoprężnych dostaniemy 2 i 3-litrowe silniki z układem mHEV. W odmianie 220 d jednostka rozwija 197 KM i 440 Nm, współpracuje z silnikiem elektrycznym dostarczającym 23 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8 sekund. Mocniejszy wariant 300 d generuje 269 KM i 550 Nm, zapewniając przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,3 s. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem 9-stopniowej przekładni automatycznej. Topowa odmiana 450 d ma już 3 litry i 6 cylindrów w rzędzie, rozwija 367 KM oraz 750 Nm, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa w jej przypadku 4,7 s. Mercedes GLC 220 d 4MATIC kosztuje 259 100 zł, GLC 300 d 4MATIC 293 500 zł, zaś GLC 450 d 4MATIC 340 400 zł. Z kolei GLC Coupe 220 d 4MATIC startuje od 278 900 zł, 300 d 4MATIC od 323 600 zł, natomiast 450 d 4MATIC od 365 000 zł.
Dowiedz się więcej o Mercedesie GLC: Mercedes GLC premiera na Superauto.pl
Mercedes Klasa E W214
Mercedes Klasa E W214 zadebiutował w 2023 roku i występuje jako sedan, kombi oraz uterenowione kombi All-Terrain. Wizualnie samochód nawiązuje do Klasy S oraz Klasy C. Klasycznie dla Mercedesa mamy dużą atrapą chłodnicy, którą okalają obłe reflektory z wyróżniającym nową Klasę E "pofalowaniem". Zastosowano też chowane w drzwiach klamki niczym w Klasie S, zaś w tylnych lampach odnajdziemy motyw gwiazdy. W kabinie natomiast mamy nowoczesny kokpit z trzema wyświetlaczami, przypominający MBUX Hyperscreen z EQSa. Samochód oferuje dostęp do mediów społecznościowych, w tym aplikacje Zoom i TikTok, a także możliwość przeprowadzenia wideokonferencji. W aucie znajdziemy aktywne oświetlenie ambiente zmieniające się w rytm muzyki. Klasa E W214 mierzy 4949 mm długości, a rozstaw osi liczy 2961 mm. Bagażnik sedana zmieści 540, a kombi aż 615 litrów.

Każdy wariant wysokoprężny Klasy E posiada układ mHEV z 23-konnym silnikiem elektrycznym i instalacją 48V. Bazowa odmiana 220 d korzysta z 2-litrowego diesla o mocy 197 KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm. Odmiana tylnonapędowa przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 s i rozpędza się do 238 km/h. Wariant z napędem 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,8 s i rozpędza się do 234 km/h. Topowa odmiana 450 d MATIC korzysta z 3-litrowej jednostki R6 i rozwija 367 KM oraz 750 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,8 s, a prędkość maksymalna to 250 km/h. Za przeniesienie napędu odpowiada 9-stopniowa przekładnia automatyczna. Klasa E W214 w wersji 220 d kosztuje 285 900 zł, 220 d 4MATIC od 299 200 zł, zaś 450 d 4MATIC od 399 100 zł. Kombi wymaga dopłaty w wysokości 12 100 zł, zaś All-Terrain kolejnych 22 000 zł (tylko z napędem 4MATIC).
Range Rover Velar
Range Rover Velar zadebiutował w 2017 roku jako całkowicie nowy model tej marki. Jest to SUV klasy średniej, plasujący się pomiędzy bazowym modelem Evoque a większym Range Roverem Sportem. Velar jest spokrewniony z Jaguarem F-Pace, z którym dzieli m.in. platformę, część silników i konstrukcję nadwozia. Podobnie jak w przypadku Jaguara, karoserię Range Rovera Velara w aż 80% wykonano z aluminium. Wizualnie samochód nawiązuje do estetyki zapoczątkowanej przez Evoque, stawia na opływowe i czyste linie, ma zintegrowane z nadwoziem klamki, elegancki design i spore, masywne nadwozie. Na początku 2023 roku samochód przeszedł lifting, w ramach którego delikatnie odświeżono nadwozie i wprowadzono nowy projekt kabiny z 11,4-calowym dotykowym ekranem nowego systemu infotainment Pivi Pro. Zamiast trzeciego wyświetlacza od klimatyzacji zastosowano dodatkową drewnianą okleinę, co czyni wnętrze brytyjskiego SUV-a minimalistycznym. O komfort dba pneumatyczne zawieszenie. Range Rover Velar mierzy 4803 mm długości, a rozstaw osi liczy 2973 mm. Bagażnik pomieści 576 litrów.

Gama diesli w Range Roverze Velarze obejmuje dwie jednostki z układem mHEV. Każdy wariant posiada napęd AWD i 8-stopniową przekładnię automatyczną ZF. Słabsza D200 korzysta z 2-litrowego silnika o mocy 204 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 s, a prędkość maksymalna to 210 km/h. Mocniejszy wariant D300 ma już 3-litrowego diesla R6 o mocy 300 KM i maksymalnym momencie obrotowym 650 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 s i rozpędza się do 230 km/h. Range Rover Velar D200 kosztuje od 325 900 zł za odmianę S lub 362 500 zł za bogatszą konfigurację SE.