Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • Pierwsza jazda: Audi Q8 Sportback e-tron w podróży życia! Czy elektryk w trasie ma sens?

              Pierwsza jazda: Audi Q8 Sportback e-tron w podróży życia! Czy elektryk w trasie ma sens?

              03.04.2023 Kamil Rogala

              Z Poznania do Berlina samochodem elektrycznym. Testujemy nowe Audi Q8 e-tron.

              Audi Q8 e-tron

              No, może to spora przesada, ale z drugiej strony jakim wyzwaniem jest pojechanie np. do Berlina samochodem spalinowym? Nikomu nie umniejszając – żadnym. Sprawa nabiera jednak zupełnie innych barw, gdy w taką podróż wybieramy się samochodem elektrycznym. Przy okazji prezentacji odświeżonego Audi Q8 e-tron, wybrałem się właśnie w taką podróż. Jak było? Czy elektryk w trasie ma sens, a może to przerost formy nad treścią?

              Zanim przejdziemy do „filmu drogi” – co się zmieniło w Q8 e-tron? 
              Audi Q8 e-tron po liftingu

              Audi q8 e-tron

              Przed omówieniem zmian w napędzie, które jest ich sporo, oraz jak samochód radził sobie na długiej trasie, wspomnimy o zmianach wizualnych. Na pierwszy rzut oka, w porównaniu do poprzednika (który nazywał się po prostu e-tron i e-tron Sportback), zmiany są raczej subtelne. Jednakże wiele udoskonaleń poprawiło najważniejszą cechę elektrycznego samochodu - opór powietrza. Teraz w wersji z tradycyjnym nadwoziem współczynnik oporu powietrza wynosi 0,27, a w wersji Sportback - 0,24. Dla tak dużego SUV-a, który mierzy 4915 mm długości, 1937 mm szerokości i do 1633 mm wysokości, te parametry są naprawdę imponujące. Ponadto, dzięki zastosowaniu wirtualnych lusterek, opór aerodynamiczny, a co za tym idzie, również hałas związany z przepływem powietrza, został znacznie zmniejszony.

              Audi Q8 e-tron oraz Sportback e-tron to również pierwszy model z nową identyfikacją marki. Z przodu i z tyłu zauważymy bardziej płaskie, dwuwymiarowe pierścienie Audi, z klapy bagażnika znika również oznaczenie wersji napędu i/lub silnika, a nazwa modelu umieszczona jest teraz na słupku B. Od teraz identyfikacja tego, co znajduje się pod maską nowych Audi, będzie jeszcze trudniejsza. Kiedyś oznaczenia modeli opierały się na mocy silnika, np. 3.0 TDI, 2.0 TFSI itp. Ostatnio oznaczenia modeli sugerowały moc, np. 55 TFSI, 40 TDI itp. Teraz, w nowych i zaktualizowanych modelach, w ogóle nie będzie oznaczeń mocy. Nie rozumiem całkowicie tego podejścia, ale skoro poprzednia nomenklatura była niejasna dla klientów i miłośników motoryzacji, Audi – dosłownie i w przenośni – pozbyło się problemu. W sumie dość sensowne.

              Wprowadzone zmiany dotknęły również reflektory oraz oświetlenie w Audi Q8 e-tron. Widoczne na pierwszy rzut oka jest podświetlenie grilla Singleframe, które jest subtelne i estetyczne, choć nie tak wyraźne jak w nowej Serii 7 od BMW. W górnej części grilla umieszczono źródło światła, które oświetla całość w delikatny, ale dobrze widoczny sposób. Nowością są również reflektory cyfrowe Matrix LED, które wyświetlają grafiki i informacje bezpośrednio przed pojazdem. W trybie autostradowym oświetlają pas, po którym się poruszamy, a podczas zmiany pasa pulsującym światłem informują innych o naszym zamiarze. Na drogach podmiejskich wyświetlane są strzałki kierunkowe, które podążają za krzywizną drogi i inne informacje, które uprzyjemniają jazdę i poprawiają bezpieczeństwo. Warto zobaczyć filmy pokazujące, jak to działa w praktyce. A jak prezentuje się wnętrze?

              Sudi q8 e-tron 2023 wnętrze
              Audi Q8 e tron fotele
              Audi Q8 e-tron

              Wnętrze przeszło niewielkie zmiany, głównie w formie drobnych szczegółów. Dodano nowe wstawki dekoracyjne wykonane z ekologicznej tkaniny, a osłony klamerek pasów bezpieczeństwa wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu. Zaktualizowano system oraz ofertę, dzięki czemu teraz standardowo dostępne jest m.in. Audi virtual cockpit. Nadal jest to wyjątkowo wygodny i przestronny samochód z dużą ilością miejsca zarówno z przodu, jak i na kanapie. Wersja standardowa oferuje bagażnik o pojemności 569/1637 litrów, a odmiana Sportback - 528/1567 litrów. A co zmieniło się w napędach?

              Audi Q8 e tron bagażnik

              Większa bateria receptą na sukces?

              Obecna oferta obejmuje trzy wersje napędowe o oznaczeniach 50, 55 oraz S. Bazowy napęd generuje moc 340 KM i moment obrotowy 664 Nm, a akumulator trakcyjny ma teraz pojemność 95 kWh brutto, czyli tyle, ile topowa wersja przed liftingiem. Zwiększenie pojemności baterii osiągnięto m.in. dzięki nowej technologii grupowania celi – zamiast warstwowego, zastosowano grupowanie pryzmatyczne. To wszystko sprawiło, że przy zachowaniu takich samych gabarytów pakietu baterii, udało się „upchnąć” nieco więcej ogniw. Dlatego też teraz już bazowa wersja Q8 e-tron posiada baterię o takiej samej pojemności, co topowa „stara” wersja. Oprócz tego w ofercie jest jeszcze napęd o oznaczeniu 55 o mocy 408 KM i momencie obrotowym 664 Nm, natomiast topowa S-ka generuje aż 503 KM i 973 Nm momentu obrotowego. Dwa mocniejsze warianty posiadają baterię o pojemności 114 kWh brutto. Jak to się przekłada na osiągi i zasięg? Mając na uwadze fakt, że Q8 e-tron waży około 2,5 tony, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w najmocniejszej wersji zajmuje zaledwie 4,5 sekundy! Prędkość maksymalna też jest przyzwoita, jak na elektryka – 210 km/h. Jeśli jednak komuś zależy na zasięgu, powinien sięgnąć po wersję 55, najlepiej z nadwoziem Sportback i wirtualnymi lusterkami oraz niewielkimi felgami – wtedy opory powietrza i toczenia są najmniejsze. Zasięg w takiej wersji to około 600 kilometrów. Tyle teorii, ale jak to sprawdza się w praktyce?

              Elektrykiem na Berlin!

              Wyjazd do Berlina nie jest szczególnym wyzwaniem, ale jeśli mówimy o naprawdę ciężkim i mocnym aucie elektrycznym, trochę to zmienia postać rzeczy.

              Audi q8 e-tron felgi

              W wielkim skrócie: podróż wersją Q8 e-tron 55 Sportback z Poznania do Berlina i z powrotem przebiegła bezproblemowo. Auto zostało wyposażone w wirtualne lusterka oraz 21-calowe felgi, co według konfiguratora, obniżyło deklarowany zasięg elektryczny do około 549 kilometrów. Ruszając z pełną baterią z centrum Poznania, miałem do pokonania około 270 kilometrów do Centrum Berlina. Warunki na drodze były dobre, z umiarkowanym ruchem, kilkoma korkami i drobnymi utrudnieniami, a temperatura oscylowała w okolicach 15 stopni. W czasie jazdy, klimatyzacja, radio i nawigacja były włączone, starałem się również jechać zgodnie z przepisami tak, jakbym jechał zwykłym autem spalinowym, bez zbędnego starania się, zwalniania, kalkulowania itp. Na odcinkach bez ograniczeń prędkości na niemieckiej autostradzie, nie przekraczałem 140 km/h, aby zasymulować polskie warunki.

              Audi Q8 e-tron silnik

              Wydaje się, że Audi Q8 e-tron 55 Sportback ma wystarczający zasięg dla większości codziennych potrzeb jazdy, a także dla dalszych podróży. Trasa z Poznania do Berlina i z powrotem pokonana została bez problemów, a samochód nie wymagał specjalnego traktowania czy też rezygnowania z komfortów. Zużycie energii wynoszące około 27 kWh/100km jest dość dobrym wynikiem, szczególnie biorąc pod uwagę, że była to jazda po trasie z kilkoma ograniczeniami prędkości, a auto jest duże, komfortowe, naszpikowane różnymi technologiami, mocne i ciężkie. Należy jednak pamiętać, że zasięg może się różnić w zależności od warunków atmosferycznych, stylu jazdy czy też terenu, a także od konkretnych wersji wyposażenia, a nawet wielkości kół. Dodatkowo, jazda z prędkością powyżej 120 km/h może znacznie zmniejszyć zasięg, co warto wziąć pod uwagę podczas dalszych podróży.

              Dalekie podróże elektrykiem to męczarnia? Niekoniecznie, ale…

              I znów to „ale”. W sumie zasada jest prosta i to larum podnoszone przez przeciwników samochodów elektrycznych, że małe zasięgi, że w trasę się nie nadaje itp., nie mają sensu. Fakt, auta elektryczne nie nadają się w trasę i to akurat prawda. Przeczę sam sobie? W końcu pokonałem trasę Poznań-Berlin-Poznań i nie narzekałem. Jasne, ale czy chciałbym to robić codziennie? Nie. Czy wolałbym pokonywać regularnie takie trasy samochodem spalinowym? Tak. O co mi właściwie chodzi? Otóż o to, że jeśli ktoś średnio dziennie pokonuje 20, 30, nawet 50 kilometrów, z samochodem elektrycznym zaprzyjaźni się bardzo szybko. Jeśli jeszcze ma gdzie ładować i jest to ładowanie prądem tanim i/lub ekologicznym – pełny sukces! Wtedy nawet okazjonalny wyjazd na urlop 1-2 razy w roku nie będzie problemem, bo wystarczy odrobina sensownego planowania, aby sobie poradzić na trasie. Postój co 200 kilometrów dobrze zrobi kierowcy i całej rodzinie, w 20-30 minut można uzupełnić energię na kolejne minimum 200 kilometrów i uda się dojechać do celu. Ale…

              Ale jeśli ktoś swoim autem spalinowym pokonuje codziennie długie dystanse, albo przynajmniej raz w tygodniu robi daleką trasę, wtedy może być problem. Nie wiem, czy znalazłbym w sobie tyle samozaparcia, aby co kilka dni walczyć z infrastrukturą w Polsce. Raz na jakiś czas, można. Ale z częstotliwością kilku, kilkunastu razy w miesiącu? Nie na moje nerwy. Problemem nie jest samo auto. Zostając przy Audi Q8 e-tron 55 Sportback, to świetny samochód w trasę. Ma dużą baterię i zapewnia szybkie ładowanie (do 170 kW w wersjach S i 55, do 150 kW w bazowej wersji 50), co pozwala w teorii naładować akumulator od 10 do 80 procent w około 30 minut,. Problemem jest infrastruktura ładowarek. Ta wciąż jest kiepska i tyczy się to szczególnie naszego kraju.

              Na trasach szybkich ładowarek jest wciąż niewiele. Gdy jechałem z Warszawy do Poznania (ten fragment pokonałem modelem RS e-tron GT), na jednej z szybkich ładowarek z dwoma punktami ładowania, prędkość ładowania była niższa o połowę od deklarowanej, a drugi punkt ładowania w ogóle nie działał. Ja wiem, że powyżej 80 procent system auta obniża moc przyjmowanej energii, aby chronić baterię, że nie zawsze są do tego warunki itp., ale mimo wszystko, to wciąż zniechęca do jazdy autem elektrycznym. Mało tego, tuż za mną przyjechały jeszcze trzy samochody z mojej grupy – e-tron GT i dwa Q4 e-tron. Oczywiście czekały, aż się naładuję, aby się podłączyć. No nie wyglądało to najlepiej…

              Tak, sytuacja jest coraz lepsza, a perspektywa powstawania kolejnych stacji ładowania na trasach, w pobliżu stacji benzynowych i na MOP-ach, bardzo mnie cieszy. Nie ukrywam – nie jestem zatwardziałym elektrosceptykiem, ale myślę rozsądnie i uważam, że na chwilę obecną samochód elektryczny nie jest pełnoprawną alternatywą dla auta spalinowego, jeśli kierowca jeździ bardzo dużo. Ale jeśli problem z ładowarkami zostanie poprawiony, przystanek co 200-300 km na kilkanaście minut, aby naładować baterię (o ile będzie to szybka ładowarka, wtedy w 10 minut doładujemy ponad 120 km zasięgu), nie będzie tak straszny. Oczywiście, nie mówię o tym z punktu widzenia testowanego auta, ponieważ to jest dość drogie i nie każdy chce mieć taki samochód elektryczny. Jednak zasięgi w wielu kompaktowych modelach zaczynają przekraczać 300-400 km. 

              Audi Q8 e-tron Sportback. Ceny i wyposażenie

              Ceny rozpoczynają się od kwoty 345 000 złotych za wersję Advanced z napędem 50 o mocy 340 KM. Za tę samą wersję z napędem 55 o mocy 408 KM i większą baterią należy zapłacić 372 500 złotych. Topowa wersja S z nadwoziem Sportback o mocy 503 KM kosztuje 397 800 złotych. Czy to dużo? Na pewno nie mało, ale w porównaniu do niedawno testowanego Lexusa RZ, który jest mniejszy, ma niższą moc, mniejszy zasięg i uboższe wyposażenie (bez matrycowych świateł nawet w opcji), jest całkiem nieźle. Lexus RZ w wersji Omotenashi kosztuje 389 900 złotych, więc niemal tyle, co topowa S-ka. Oczywiście wolałbym odmianę 55 i wtedy cena byłaby podobna. Lexus RZ po doposażeniu kosztuje 410 000 złotych, więc wybór robi się jeszcze cięższy.

              Test samochodu: Lexus RZ450e- https://www.superauto.pl/artykuly/pierwsza-jazda-lexus-rz-450e-test

              Oczywiście Audi oferuje wiele opcjonalnych dodatków, pakietów i rozwiązań, co może podnieść końcową cenę powyżej 500 000 złotych, ale mimo wszystko, Q8 e-tron jest zdecydowanie większe, szybsze, mocniejsze etc. No ja nie wiem, sami oceńcie… A żeby jeszcze nieco zamieszać w głowach tych, którzy nie śledzą rynku i uważają, że mimo wszystko Audi jest drogie, kolejny ciekawy przykład. Otóż Ford Mustang Mach-E w wersji GT z napędem na wszystkie koła o mocy 487 KM i z baterią 98 kWh, która zapewnia do 490 kilometrów zasięgu (a więc sporo mniej, niż topowa S-ka) kosztuje co najmniej 433 850 złotych. Około 36 000 złotych więcej od topowej wersji Audi Q8 e-tron S Sportback. Ja to tylko tutaj tak zostawię…

              Podsumowanie

              Prezentacja zaktualizowanego Audi Q8 e-tron była doskonałą okazją do doświadczenia elektromobilności na dalekich trasach. Auto świetnie się sprawdziło i posiada wiele argumentów, aby zasmakować w transporcie elektrycznym: rewelacyjny komfort, cichą jazdę, świetne osiągi, a także dobry zasięg pomimo swojej wagi. Dodatkowo, w stosunku do swoich konkurentów, jest zaskakująco przystępnie wycenione (w wersji podstawowej, opcje są kosztowne) i prezentuje się świetnie. Jednak, jak zwykle, jest też druga strona medalu - wciąż niedoskonała infrastruktura ładowania z wolnymi lub niesprawnymi ładowarkami. Jeśli ta sytuacja ulegnie zmianie, okazjonalne dalekie podróże elektrycznym autem przestaną być tak straszne. Poza tym, jeśli ktoś ma na tyle dużo środków, by kupić Q8 e-tron, to z pewnością ma też w garażu np. A6 Avant z silnikiem Diesla, który idealnie sprawdzi się do pokonywania setek kilometrów autostrad i dróg ekspresowych.

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Jeep wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Mercedes dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Jeep wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Omoda używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Jeep wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.