Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • TEST: Xpeng G6 RWD Long Range - chiński postrach Tesli

              TEST: Xpeng G6 RWD Long Range - chiński postrach Tesli

              12.08.2025 Paweł Bartocha

              Tesla dominuje na rynku aut elektrycznych i stanowi punkt odniesienia dla konkurencji – również tej z Chin. Oto Xpeng G6, chiński odpowiednik Tesli Model Y, który pod wieloma względami wcale jej nie ustępuje.

              Xpeng G6

              Z testu dowiesz się o:

              Już na pierwszy rzut oka widać, że Xpeng to Tesla Model Y
              Xpeng G6 2025 – wymiary i bagażnik. "Inspiracji" Teslą nie da sie ukryć
              Minimalizm rodem z Tesli, ale we własnym stylu
              Xpeng G6 zachwyca jakością i oferuje sporo przestrzeni
              Xpeng G6 2025 - wyposażenie. Na bogato, ale nie bez wpadek
              Xpeng G6 2025 RWD Long Range – osiągi, zasięg i zużycie energii. Złoty środek
              Xpeng G6 – układ jezdny, który naprawdę potrafi zachwycić
              Xpeng G6 2025 vs Tesla Model Y 2025 - cena, gwarancja i serwis
              Xpeng G6 2025 vs Ford Mustang Mach-E 2025
              Xpeng G6 2025 vs Skoda Enyaq Coupe 2025
              Podsumowanie

              Po ubiegłorcznym spowolnieniu rynek samochodów elektrycznych w Polsce znów nabrał tempa. Od stycznia do lipca 2025 zarejestrowano 18 071 aut BEV, co oznacza imponujący wzrost aż o  81%. Udział "elektryków" w rynku zwiększył się o 2,4 punktu procentowego, osiągając poziom 5,4%. Na czele zestawienia znajduje się Tesla, która w tym czasie sprzedała 2291 samochodów, a najczęściej wybieranym modelem pozostaje Model Y (1302 egzemplarze). Również w skali europejskiej Model Y utrzymuje pozycję lidera – w I połowie 2025 roku trafił do 68 801 klientów.

              Tesla od lat uchodzi nie tylko za symbol motoryzacji elektrycznej, lecz także za punkt odniesienia dla innych producentów. Dobitnie pokazuje to przykład marki Xpeng, która w kwietniu zadebiutowała na polskim rynku, wzbudzając duże zainteresowanie. Moje pierwsze spotkanie z tym chińskim producentem zaczęło się od bazowej wersji modelu G6 – samochodu, który ma realną szansę stać się jego bestsellerem. Co ważne, początek znajomości z marką Xpeng okazał się bardzo obiecujący.

              Xpeng G6

              Już na pierwszy rzut oka widać, że Xpeng to Tesla Model Y

              Podobieństwa do Tesli trudno przeoczyć – już na pierwszy rzut oka Xpeng G6 mocno przypomina Model Y. Przód z listwą świetlną biegnącą przez całą szerokość wygląda niczym wygładzona wersja Modelu Y po liftingu. W narożnikach zderzaka umieszczono klosze głównych reflektorów LED, a w samą listwę sprytnie wkomponowano logo producenta. Cała bryła Xpenga została zaprojektowana w oparciu o opływowe, zaokrąglone linie, co przełożyło się na niski współczynnik oporu powietrza – zaledwie 0,248. Jednocześnie nadwozie prezentuje się futurystycznie. W drzwiach zastosowano chowane klamki, choć o bardziej klasycznym kształcie niż w Tesli. Sylwetka SUV-a coupe jest smukła, ale masywne nadkola sprawiają, że tył wygląda nieco „napompowanie”. Wąskie, zachodzące na nadkola tylne lampy nawiązują stylistycznie do przednich świateł, a na klapie bagażnika umieszczono napis XPENG. Szary lakier z czarnymi detalami i eleganckimi 20-calowymi felgami tworzy efektowną kompozycję… o ile nie oglądamy auta w pochmurną, szarą pogodę.

              Xpeng G6 tył

              Xpeng G6 2025 – wymiary i bagażnik. "Inspiracji" Teslą nie da sie ukryć

              Pod względem wymiarów Xpeng G6 niemal kopiuje Teslę Model Y. Jest od niej dłuższy zaledwie o… 2 mm, osiągając 4753 mm długości. Szerokość nadwozia to identyczne 1,92 m, a różnica pojawia się dopiero w wysokości – G6 jest wyższy o 26 mm (1,65 m). Co więcej, rozstaw osi jest dokładnie taki sam – 2,89 m. Trudno więc twierdzić, że projektanci Xpenga nie mieli na biurku zdjęć Modelu Y. Ciekawostką jest fakt, że marka Xpeng, istniejąca od 2014 roku i od początku specjalizująca się w autach elektrycznych, ma w swoim akcjonariacie Volkswagena (5% udziałów). Warto dodać, że podane wymiary odpowiadają Modelowi Y sprzed liftingu – po modernizacji Tesla wydłużyła się do 4,79 m. Tymczasem Xpeng G6 pojawił się wiosną 2023 roku, dokładnie wtedy, gdy Model Y osiągał szczyt popularności, stając się w 2023 roku najchętniej kupowanym nowym samochodem na świecie. Nic dziwnego, że Chińczycy tak mocno wzorowali się właśnie na nim.

              Zanim zajrzymy do kabiny, warto na moment zatrzymać się przy bagażniku. Producent deklaruje jego pojemność na poziomie 571 litrów, podczas gdy Tesla podaje znacznie bardziej imponujące 824 litry. Przyznam, że mam wątpliwości co do tych wartości w przypadku Tesli, ale i w Xpengu te 571 litrów brzmi nieco optymistycznie – choć o małym kufrze absolutnie mowy być nie może. Jest on ustawny, solidnie i estetycznie wykończony, a na jednej ze ścian umieszczono subwoofer wysokiej klasy systemu audio XOpera, do którego z pewnością jeszcze wrócę w dalszej części testu.

              Minimalizm rodem z Tesli, ale we własnym stylu

              Wnętrze Xpenga G6 okazuje się równie minimalistyczne i futurystyczne jak jego nadwozie. Fizycznych przycisków praktycznie tu nie ma – poza kilkoma umieszczonymi na kierownicy. No i oczywiście jest jeszcze przycisk świateł awaryjnych, który znalazł swoje miejsce nad lusterkiem wstecznym. Cała reszta funkcji została przeniesiona na centralny ekran dotykowy o przekątnej 15 cali (dla porównania – w Tesli jest to 15,4 cala, więc wreszcie jakaś różnica). Wyświetlacz jest szybki w reakcji, a jego obsługa w większości przypadków intuicyjna, choć niektóre zakładki menu wydają się nieco przeładowane. Na pokładzie znajdziemy m.in. bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto, nawigację z informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym oraz całą gamę dodatkowych funkcji.

              Xpeng G6 wnętrze

              Xpeng ma jednak coś, czego w Tesli nie znajdziemy – przed kierowcą umieszczono elegancki, minimalistyczny wyświetlacz cyfrowych zegarów o przekątnej 10,2 cala. Szkoda tylko, że dwuramienna kierownica bardziej przypomina ster okrętowy niż element nowoczesnego samochodu. Na szczęście jest wygodna w użytkowaniu. Pod względem ergonomii szczególnie przypadła mi do gustu możliwość przypisania wybranych funkcji do panelu na lewym ramieniu kierownicy. Dzięki temu można przyciskami sterować różnymi systemami pojazdu, w tym nawet klimatyzacją. Brawo, Xpeng – w tej kategorii to Ty możesz być wzorem dla innych producentów!

              Xpeng G6 multimedia

              Xpeng G6 zachwyca jakością i oferuje sporo przestrzeni

              Jednym z największych atutów kabiny Xpenga jest jakość wykonania, o której mogę mówić praktycznie wyłącznie w superlatywach. Wnętrze wypełniają miękkie tworzywa, elegancka ekoskóra, wstawki z alcantary i solidne spasowanie elementów – nic dziwnego, że marka pozycjonuje się w segmencie premium. Środkowa konsola została obszyta miękką skórą, i to nie tylko od frontu – nawet tylna część, otaczająca nawiewy dla pasażerów drugiego rzędu, została wykończona w ten sposób, co rzadko zdarza się nawet w europejskich autach premium. Na plus oceniam również nawiewy wkomponowane w deskę rozdzielczą z motywem litery X nawiązującej do logo marki. Jedyny element, którego mi brakuje, to więcej akcentów w kolorze srebrnym – najlepiej z aluminium. Zwłaszcza w tylnej części kabiny dominuje czerń, przez co wnętrze sprawia nieco ponure wrażenie.

              Pod względem przestronności chiński SUV również wypada bardzo dobrze. Z przodu miejsca jest dużo w każdym kierunku, a jednocześnie kierowca i pasażer są otuleni konsolą środkową i mogą wygodnie rozsiąść się w niezwykle komfortowych fotelach, które przy pierwszym kontakcie przypominają… te z Range Rovera. Dopiero po dłuższej jeździe widać, że siedziska mogłyby być odrobinę dłuższe, a profilowanie – bardziej wyraźne, ale wygoda wciąż stoi na wysokim poziomie. Na tylnej kanapie również nie brakuje miejsca. Jej wyprofilowanie jest całkiem dobre, choć tutaj także przydałoby się nieco dłuższe siedzisko. Na plus – płaska podłoga, dwa porty USB-C, oddzielne nawiewy oraz obszerne obszycie skóry wokół pasażerów.

              Xpeng G6 tylna kanapa

              Xpeng G6 2025 - wyposażenie. Na bogato, ale nie bez wpadek

              Przechodząc do tematu wyposażenia – tutaj naprawdę jest o czym mówić. Najważniejszy punkt to obecność Autopilota, który, co istotne, działa zaskakująco dobrze. To kolejny element, który Xpeng "zaczerpnął" z Tesli. Przednie fotele oferują pełną regulację elektryczną, a dodatkowo wentylację i podgrzewanie. Tylna kanapa ma już tylko funkcję podgrzewania. W kwestii audio producent chwali się autorskim systemem XOPERA – 18 głośników, 960 W mocy i brzmienie rzeczywiście na poziomie premium.

              Ciekawostką są także dwie chłodzone ładowarki indukcyjne o mocy 50 W. Lista dodatków obejmuje również kompletny pakiet systemów bezpieczeństwa i asystentów, panoramiczny dach, kamery 360°, czujniki parkowania, ambientowe oświetlenie wnętrza oraz podgrzewaną kierownicę. Zabrakło jednak podgrzewanej przedniej szyby, a jeszcze większym zaskoczeniem jest brak dostępu bezkluczykowego – to spore niedopatrzenie. Owszem, można zarządzać dostępem do samochodu z poziomu aplikacji mobilnej, ale mając kluczyk w kieszeni, chciałoby się wejść do auta bez konieczności jego wyciągania lub odpalania aplikacji.

              Xpeng G6 detal

              Xpeng G6 2025 RWD Long Range – osiągi, zasięg i zużycie energii. Złoty środek

              Do testów trafiła mi wersja Long Range z napędem na tylną oś – mogę ją śmiało uznać za złoty środek w gamie. Oferuje 285 KM mocy i 440 Nm momentu obrotowego, co pozwala na sprint od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 200 km/h. Pod względem dynamiki nie mogę mieć zastrzeżeń – G6 przyspiesza płynnie, sprawnie, utrzymując dobrą trakcję i zachowując się przewidywalnie w każdej sytuacji.

              Energia jest zmagazynowana w baterii o pojemności 87,5 kWh brutto (84 kWh netto), która według producenta pozwala przejechać do 570 km w cyklu mieszanym. W praktyce można liczyć na ponad 400 km w normalnych warunkach, a w mieście nawet zbliżyć się do 500 km. Na drogach szybkiego ruchu i autostradach, gdzie zużycie energii wynosi 22–27 kWh/100 km, realny zasięg spada do około 300 km. To wynik typowy dla tego segmentu – bez rewolucji, ale solidny. Jedynym minusem jest fakt, że komputer pokładowy nie zawsze precyzyjnie podaje pozostały zasięg, co niestety zdarza się w wielu chińskich elektrykach. W mieście zużycie energii może spaść do około 15 kWh/100 km, a na drogach lokalnych wynosi zazwyczaj 17–18 kWh/100 km. Standardem w tej wersji jest oczywiście pompa ciepła.

              Xpeng G6 tył

              Xpeng wyróżnia się jednak przede wszystkim możliwościami ładowania. Dzięki instalacji 800 V obsługuje moc do 280 kW, co pozwala uzupełnić energię w baterii od 20 do 80% w zaledwie 20 minut. Problem w tym, że stacji oferujących taką moc jest obecnie niewiele, natomiast Tesla wypada tu niewiele gorzej – w Modelu Y Long Range RWD według producenta można przejechać 622 km na jednym ładowaniu, a maksymalna moc ładowania wynosi 250 kW.

              Xpeng G6 – układ jezdny, który naprawdę potrafi zachwycić

              W czasie jazdy G6 imponuje dojrzałością prowadzenia i sprężystym zestrojeniem zawieszenia. Mimo dużych felg auto skutecznie tłumi nierówności, a jednocześnie prowadzi się precyzyjnie, z dość bezpośrednim układem kierowniczym. Jeśli miałbym wskazać jakiś aspekt inspirowany Volkswagenem czy Fordem, byłoby to właśnie dopracowanie zawieszenia. Na plus zasługują również hamulce – zatrzymanie ze 100 km/h zajmuje zaledwie 33,4 m. Wyciszenie kabiny stoi na poziomie godnym marek premium, a systemy bezpieczeństwa działają dyskretnie, w przeciwieństwie do wielu innych chińskich aut. Autopilot najlepiej sprawdza się w korkach, choć i na autostradzie potrafi odciążyć kierowcę – wystarczy czuwanie i dotknięcie kierownicy raz na kilkanaście sekund. Wadą pozostaje ograniczona widoczność i dość duże martwe pole.

              Xpeng G6 2025 vs Tesla Model Y 2025 - cena, gwarancja i serwis

              Na koniec pozostaje kwestia, która często decyduje o wyborze auta – cena. I tutaj Xpeng ponownie zbliża się do Tesli. Podstawowa wersja G6 RWD Comfort Range kosztuje 203 900 zł, a testowana odmiana Long Range została wyceniona na 223 900 zł. Dla porównania, bazowa Tesla Model Y RWD Standard Range to wydatek 204 990 zł, a wariant RWD Long Range kosztuje 219 990 zł.

              Czym więc Xpeng chce skusić potencjalnych klientów Tesli? Między innymi dłuższą gwarancją – 7 lat lub 160 000 km, podczas gdy Tesla oferuje 4 lata lub 80 000 km (na baterie w obu przypadkach jest to 8 lat, ale z różnym limitem przebiegu: 192 000 km w Tesli). Serwis? Tu Xpeng wypada gorzej – obecnie w Polsce działa tylko jeden autoryzowany punkt w Warszawie, a w planach na ten rok jest uruchomienie kolejnego w Poznaniu. Tesla ma w tej chwili pięć lokalizacji: Warszawę, Poznań, Gdańsk, Katowice i Wrocław.

              Xpeng G6 2025 vs Ford Mustang Mach-E 2025

              Inną propozycją jest Ford Mustang Mach-E w wersji Premium RWD Long Range, który katalogowo kosztuje aż 289 850 zł, ale w aktualnej promocji dostępny jest za 229 500 zł. Wyposażono go w baterię o pojemności 88 kWh netto, napęd na tył oraz silnik rozwijający 276 KM. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,1 sekundy i oferuje do 600 km zasięgu w cyklu mieszanym. Długość nadwozia wynosi 4,71 m. W porównaniu do Xpenga Mustang Mach-E przegrywa jednak pojemnością bagażnika (402 l), jakością wykończenia, wyposażeniem oraz długością gwarancji (2 lata bez limitu kilometrów, a na baterię – 8 lat lub 160 000 km). Ma też wyraźnie niższą moc ładowania – zaledwie 150 kW.

              Xpeng G6 2025 vs Skoda Enyaq Coupe 2025

              Za 224 450 zł można kupić Skodę Enyaq Coupe w wersji 85 Sportline. Auto wyposażono w baterię o pojemności 77 kWh netto, zapewniającą do 577 km zasięgu w cyklu mieszanym, oraz możliwość ładowania z mocą do 210 kW. Silnik o mocy 286 KM napędza tylne koła, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,7 sekundy. Długość nadwozia to prawie 4,66 m. Skoda oferuje bardziej praktyczne wnętrze i cieszy się większym zaufaniem jako marka, jednak pod względem jakości wykończenia, wyposażenia oraz gwarancji ustępuje Xpengowi (2 lata bez limitu kilometrów, a na baterię – 8 lat lub 160 000 km).

              Podsumowanie

              Podsumowując, Xpeng G6 to nowoczesny i dopracowany SUV elektryczny, który pod wieloma względami dorównuje Tesli Model Y. Inspiracje amerykańskim rywalem widać niemal na każdym kroku, co można uznać zarówno za jego zaletę, jak i słabość. Z jednej strony mamy do czynienia z funkcjonalnym, bogato wyposażonym i starannie wykończonym autem, oferującym solidny zasięg, dobre osiągi oraz imponującą moc ładowania – choć obecnie jej pełne wykorzystanie ogranicza infrastruktura. Na plus należy zapisać również układ jezdny, który udanie łączy precyzję prowadzenia z wysokim komfortem.

              Z drugiej strony, Xpeng G6 nie robi nic wyraźnie lepiej od Tesli, kosztuje porównywalnie, a do tego jest nową, chińską marką o wciąż nieugruntowanej pozycji i z bardzo skromną siecią serwisową. Być może za kilka lat, jeśli rozwinie zaplecze serwisowe i infrastruktura nadąży za jego możliwościami, G6 stanie się jeszcze ciekawszą alternatywą dla Modelu Y. Na razie jednak pozostaje rywalem, który próbuje wejść do gry na warunkach narzuconych przez lidera.

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.