Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • TEST: Mercedes Klasy G 580. Cudownie bezsensowny!

              TEST: Mercedes Klasy G 580. Cudownie bezsensowny!

              02.12.2024 Kamil Rogala

              Nowa Klasa G 580 w wersji EQ budzi podobne emocje co elektryczny Porsche Macan. Jak radzi sobie elektryczna terenówna w naturalnym środowisku?

              Elektryczna Klasa G test samochodu

              Ten samochód jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych, jakie miały premierę w ciągu ostatnich lat. Wielu kręciło nosem na elektrycznego Porsche Macana, hybrydowego Jeepa Wranglera etc., ale elektryczna Klasa G? Kto to pomyślał! Miałem okazję sprawdzić ten samochód i przyznam, że tydzień spędzony z Klasą G 580 był przeżyciem interesującym. Dyplomatycznie mówiąc…

              Poznaj oferty Mercedes Klasa G w Superauto.pl

              Mercedes Klasa G 580 EQ
              Mercedes Klasa G 580 EQ

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes Klasa G

              580 EQ

              • Mała Ratka
              • Rabat: 2%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 833 500 zł
              • 2025
              • Elektryczny
              • 587 KM
              • SUV
              Leasing netto: 13 105zł 16 119 zł brutto / msc.
              Leasing netto: 11 454zł 14 088 zł brutto / msc.
              Od ręki
              Mercedes Klasa G 580 EQ
              Mercedes Klasa G 580 EQ

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes Klasa G

              580 EQ

              • Rabat: 4%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 793 200 zł
              • 2025
              • Elektryczny
              • 587 KM
              • SUV
              Leasing netto: 10 900zł 13 407 zł brutto / msc.
              Od ręki
              % Rabat: 99 300 zł
              Mercedes Klasa G 580 EQ Edition One
              Mercedes Klasa G 580 EQ Edition One

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes Klasa G

              580 EQ Edition One

              • Rabat: 11%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 797 600 zł
              • 2025
              • Elektryczny
              • 587 KM
              • SUV
              Leasing netto: 10 961zł 13 482 zł brutto / msc.
              Od ręki
              % Rabat: 128 618 zł
              Mercedes Klasa G 580 EQ Edition One
              Mercedes Klasa G 580 EQ Edition One

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes Klasa G

              580 EQ Edition One

              • Wyprzedaż
              • Rabat: 14%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 790 100 zł
              • 2024
              • Elektryczny
              • 587 KM
              • SUV
              Leasing netto: 10 858zł 13 355 zł brutto / msc.
              Od ręki
              Mercedes Klasa G 580 EQ
              Mercedes Klasa G 580 EQ

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes Klasa G

              580 EQ

              • Mała Ratka
              • Rabat: 2%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 833 200 zł
              • 2025
              • Elektryczny
              • 587 KM
              • SUV
              Leasing netto: 13 110zł 16 126 zł brutto / msc.
              Leasing netto: 11 450zł 14 084 zł brutto / msc.
              Od ręki

              Mercedes Klasa G test

              Już na samym początku wypada zaznaczyć, że Mercedes Klasy G 580 to wersja elektryczna. Niby nic specjalnego, ale w zasadzie nic w nazwie tego nie zdradza. A powinno. Wydawałoby się, że zgodnie z obowiązującą obecnie nomenklaturą, model ten powinien nosić nazwę np. EQG czy coś podobnego. Dlaczego tak nie jest? W kuluarach mówi się, że Mercedes powoli wycofuje się z serii EQ (np. EQS, EQE etc.) i będzie oferował elektryczne auta pod normalnymi nazwami, które będą spójne z ofertą spalinową. Czy wizualnie te auta również będą spójne? Bo jak wiemy, EQE i EQS wyglądają dość nietypowo. Na tyle, że sprzedają się kiepsko. Więc elektryczna Klasa G może być początkiem końca dziwnych elektryków o zaburzonych proporcjach.

              Klasa G 580 grill test samochodu

              Ten sam cudowny kiosk z jedną skazą

              Na pierwszy rzut oka G 580 wygląda jak normalna Klasa G, czyli wielki klocek o aerodynamice kiosku, z niemal wszystkimi elementami charakterystycznymi dla “Gelendy”. Są zatem wystające klamki, nadkola, kierunkowskazy z przodu, staromodne zawiasy etc. Dopiero bliższa obserwacja ujawnia subtelne różnice. Przede wszystkim, brak rur wydechowych zdradza elektryczną naturę pojazdu. Zmieniono również design felg, które teraz charakteryzują się bardziej aerodynamicznym kształtem, co wpływa na zmniejszenie oporu powietrza i zwiększenie zasięgu (choć to moim zdaniem kropla w morzu, ale o tym później). Dodatkowo, na nadkolach umieszczono dyskretne oznaczenia "EQ", informujące o przynależności do rodziny pojazdów elektrycznych Mercedesa. Poza tym wszystko jest na swoim miejscu i jeśli ktoś jest miłośnikiem Klasy G, przynajmniej do stylistyki się nie przyczepi.

              klasa G 580 tył samochodu wygląd
              Schowek na kable Klasa G 580

              Schowek na kable Klasa G

              No może ten “plecaczek”, który niefortunnie przypomina obudowę koła zapasowego, a tak naprawdę pełni rolę pojemnika na kabel do ładowania, wygląda nieco żałośnie. To “pudełeczko” zbliżone kształtem do kwadratu, na tle kanciastych i surowych kształtów, prezentuje się zbyt rachitycznie. Rozumiem, mieści się tam kabel do ładowania i lepsze to, niż poniewieranie się tego elementu po bagażniku, ale przy aucie o takich gabarytach, zdecydowanie wolałbym wybrać tradycyjną obudowę na koło zapasowe. A co we wnętrzu?

              Bagażnik nowa Klasa G 580
              Bagażnik wymiary Klasa G

              Próg Klasa G, stopień

              We wnętrzu jak w typowej Klasie G!

              Drugi rząd Klasa G 580

              Czyli sporo luksusu, świetne materiały, genialne wyposażenie i zaskakująco ciasno na tylnej kanapie. Zresztą sprawdźcie sami, jak wąskie są tylne drzwi. Nie oczekuję naturalnie zmian i rewolucji od kolejnej generacji, w końcu Klasa G zawsze taka była, ale jeśli ktoś nigdy nie miał styczności z tym modelem, będzie zaskoczony, jak - w stosunku do gabarytów zewnętrznych - skromnie pod względem miejsca jest z tyłu. O ile miejsca na nogi i nad głową jest pod dostatkiem, miejsce na stopy pod poprzedzającym fotelem także nie budzi zastrzeżeń, tak zajmowanie miejsca, przez nieco zbyt mocno przesuniętą do przodu kanapę względem drzwi, jest po prostu niewygodne. Dodajmy do tego fakt, że do Gelendy wsiada się niemal jak do auta dostawczego ze względu na słuszny prześwit i konstrukcję ramową, i mamy przepis na auto, którym nie będzie chciała jeździć wasza teściowa. Czyli ideał!

              Wnętrze nowy Mercedes Klasy G elektryk

              Z tyłu jest średnio, z przodu za to wspaniale i podróżowanie tym autem po mieście, na wysokości okien autobusu, daje mnóstwo frajdy i przyjemności. Mamy poczucie jazdy autem z wyższej - dosłownie i w przenośni - sfery. Inni chętniej ustępują nam miejsca, atakowanie krawężników to formalność, a widoczność dookoła jest świetna. Oczywiście szerokie słupki A i bardzo długa i niemal poziomo poprowadzona maska utrudniają manewrowanie, ale spore przestrzenie przeszklone (szyby są płaskie i niemal pionowe) nadrabiają te braki. No i dodajmy do tego zestaw fantastycznych kamer 360 oraz kamery terenowej, która symuluje obraz pod autem, a mamy komplet, by jazda w każdych warunkach była komfortowa i przyjemna.

              Wnętrze Klasa G 2025

              Co do wyposażenia, jak w każdym topowym Mercedesie, tak i w G580 nie ma na co narzekać. Wszystkiego jest pod dostatkiem! Materiały najwyższej jakości, takie jak skóra Nappa, włókno węglowe z niebieskim splotem i polerowane aluminium, tworzą naprawdę przyjemną atmosferę w wyczuwalnym klimatem premium. Fotele, obszyte miękką skórą, oferują szeroki zakres regulacji, funkcję wentylacji i ogrzewania, zapewniając najwyższy komfort podróżowania nawet na długich (względnie) trasach. Deska rozdzielcza, zaprojektowana z myślą o ergonomii i intuicyjnej obsłudze, zdominowana jest przez dwa duże ekrany o przekątnej 12,3 cala. Jeden z nich pełni funkcję cyfrowego zestawu wskaźników, oferując różne tryby wyświetlania informacji, a drugi obsługuje system multimedialny MBUX z nawigacją, zaawansowanym sterowaniem głosowym i integracją ze smartfonem. Ambientowe oświetlenie wnętrza z możliwością wyboru 64 kolorów pozwala stworzyć indywidualną atmosferę z możliwością zmiany kolorów cyklicznie. Bajerów jest mnóstwo, ale w testowanej konfiguracji - za przeszło 900 000 złotych - zabrakło podgrzewanej kierownicy. Nie pierwszy raz ktoś “zapomina” zaznaczyć tę opcję w konfiguratorze.

              Jeśli chodzi o napęd, to absurd goni absurd…

              Mercedes Klasa G silnik

              W zasadzie nie wiem od czego zacząć, ale chyba od najciekawszego. O ile w normalnym samochodzie elektrycznym z segmentu C zużycie energii podczas jazdy po mieście oscyluje w okolicach 16-17 kWh/100 km, w nieco mniejszych i bardziej oszczędnych będzie to nawet poniżej 15 kWh/100 km, a w tych większych ponad 20 kWh/100 km, tak elektryczna Klasa G zużywa średnio… 40-50 kWh/100 km. Kurtyna.

              Te wartości są absurdalne, ale to nie wszystko, bowiem absurdalnych wartości i rozwiązań jest więcej. Sercem G 580 jest innowacyjny układ napędowy, składający się z czterech silników elektrycznych – po jednym na każde koło. Taka konfiguracja zapewnia napęd na wszystkie koła 4MATIC z możliwością precyzyjnego sterowania momentem obrotowym dla każdego koła z osobna. Zaznaczyć wypada, że to sterowanie napędem każdego koła jest w zasadzie nieograniczona, o czym za chwilę. Łączna moc układu wynosi imponujące 587 KM, a maksymalny moment obrotowy to aż 1164 Nm, dostępny praktycznie na zawołanie. Takie parametry przekładają się na niesamowite osiągi – przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,7 sekundy, co czyni G 580 jednym z najszybciej przyspieszających SUV-ów na rynku. Prędkość maksymalna to 180 km/h, ale obawiam się, że przy takiej prędkości i sterowność i zasięg szybko by się skończyły. Ale nie potwierdzę, bo nie sprawdzałem.

              Zasięg na jednym ładowaniu według WLTP to 468 km. Nie wiem gdzie to było mierzona, ale chyba na zboczach Alp podczas jazdy z góry. W praktyce, przy normalnej jeździe będzie to góra 300 kilometrów, ale sprawdzałem auto przy temperaturach oscylujących w okolicach 0-5 stopni Celsjusza, więc to na pewno miało spory wpływ na zużycie energii. Akumulator ma pojemność 116 kWh netto (107,8 kWh do użytku), więc jeśli jeździmy dynamicznie w mieście, nie wiem czy uda się przejechać więcej niż 200-250 kilometrów. Jeśli ktoś zna koszt 1 kWh na szybkiej ładowarce poza abonamentem, bez problemu sprawdzi koszt przejechania 100 kilometrów. Tak, to kolejny absurd w tym samochodzie.

              Kolejnym jest sama jazda. Ten kolos waży ponad 3 tony! Tak, dokładnie 3010 kilogramów, a z kompletem nawet szczupłych pasażerów i bagażem można dobić do 3300 kilogramów. Jak to się prowadzi? Genialnie. Oczywiście osiągi i dynamika nie pozostawia złudzeń - to piekielnie mocny elektryk - tak sam komfort jazdy, również akustyczny jest na najwyższym poziomie. W zakręcie oczywiście czuć, że masa ma ogromną ochotę wybrać się do rowu po przeciwnej stronie łuku, ale nikt normalny nie będzie tym samochodem jeździł sportowo na asfalcie. Bo i po co. Ale za to po zjechaniu z ubitego szlaku…

              … w terenie jest jak czołg!

              I nie ma w tym zbyt wiele przesady! Od razu umówmy się, że elektryczna Klasa G nie jest pełnoprawnym autem elektrycznym. Wiem, to śmiała teoria, ale już zmierzam do meritum. O ile właściwości terenowe są genialne i pod kilkoma względami (oprócz masy) nawet przewyższają spalinową Klasę G, tak sama zabawa w terenie nie potrwa zbyt długo. Zużycie energii podczas takich wojaży jest gigantyczne, więc jakiekolwiek dalsze wyprawy po prostu są niemożliwe. O ile auto spalinowe wyposażymy w kolekcję kanistrów z benzyną, którymi wypakujemy bagażnik lub umieścimy na bagażniku dachowym, tak w elektryku… Panele solarne? Mini elektrownia wiatrowa? Dynamo podłączone do roweru?

              Ale pod kilkoma względami elektryczna Klasa G przewyższa spalinową. Chodzi o tryby jazdy w terenie i funkcje specjalne tj.

              • System G-Turn to prawdziwa rewolucja, pozwalająca na obrót pojazdu wokół własnej osi niczym czołg. To zasługa precyzyjnej kontroli nad każdym z silników elektrycznych, które mogą napędzać koła w przeciwnych kierunkach. Funkcja ta okazuje się nieoceniona w ciasnych przestrzeniach i trudnym terenie, gdzie manewrowanie spalinową Klasą G bywa kłopotliwe. Wyobraź sobie sytuację, gdy musisz zawrócić na wąskiej leśnej drodze lub wykonać manewr w ciasnym kanionie - G-Turn sprawi, że zrobisz to z łatwością i precyzją.
              • System DYNAMIC SELECT oferuje szeroki wachlarz trybów jazdy, pozwalając dostosować charakterystykę pojazdu do panujących warunków i własnych preferencji. Tryby Comfort, Sport i Eco wpływają na reakcję na gaz, twardość zawieszenia i działanie układu kierowniczego, zapewniając komfortową jazdę po autostradzie, dynamiczne pokonywanie zakrętów lub oszczędną jazdę w mieście. Tryb Offroad to prawdziwa gratka dla miłośników jazdy w terenie, oferując dodatkowe ustawienia dedykowane różnym nawierzchniom, takim jak piasek, błoto czy skały.
              • Zawieszenie ADAPTIVE DAMPING SYSTEM to kolejny element, który podnosi komfort i bezpieczeństwo jazdy. System ten w sposób ciągły monitoruje warunki na drodze i dostosowuje twardość amortyzatorów, zapewniając optymalną przyczepność i stabilność pojazdu. Dzięki temu elektryczna Klasa G doskonale radzi sobie zarówno na gładkim asfalcie, jak i na wyboistych drogach gruntowych.
              • System wspomagania jazdy w terenie to zestaw zaawansowanych funkcji, które ułatwiają pokonywanie przeszkód i zapewniają bezpieczeństwo w trudnych warunkach. Hill Descent Control automatycznie kontroluje prędkość podczas zjazdu ze stromych wzniesień, Offroad ABS optymalizuje działanie układu hamulcowego na luźnych nawierzchniach, a elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego poprawia trakcję w sytuacjach, gdy jedno z kół traci przyczepność.

              Jak widać pod względem samego napędu elektryczna Klasa G nie ma się czego wstydzić. Inżynierowie wykorzystali zalety i elastyczność elektrycznych silników i stworzyli auto, które daje mnóstwo frajdy w ciężkich warunkach. Niestety jednego nie udało się przeskoczyć - zasięg.

              Prawie milion za zabawkę? Biorę!

              Cennik startuje od kwoty 664 100 złotych. Testowany egzemplarz miał dodatkowo Pakiet Edition ONE z wyposażeniem Superior, linią AMG i mnóstwem innych dodatków za… 232 100 złotych. Klikamy jedną opcję i cena wzrasta do 896 210 złotych. Z tym pakietem dodatków jest niewiele, ale przekroczenie 900 000 złotych nie jest problemem. Problemem jest jednak wybór tj. elektryczna Klasa G z ciekawymi możliwościami terenowymi (system G-Turn naprawdę robi wrażenie), ale słabym zasięgiem, czy równie dobrze wyposażona spalinowa klasa G 500, którą będziemy mogli wybrać się na prawdziwą wycieczkę.

              Podsumowanie. Czy warto?

              Trudno rozpatrywać propozycję Klasy G 580 inaczej, niż w ramach tzw. “fun cara”. Nie jest oszczędny, nie bije rekordów jeśli chodzi o zasięg, w teren pojedzie, ale nie za daleko, do tego jest piekielnie ciężki i średnio rodzinny. Mimo to daje mnóstwo frajdy z jazdy i trudno o inne, bardziej trafne określenie dla tego auta, jak może mało eleganckie, ale jakże prawdziwe - zabawka dla bogatych.

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.