Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • TEST: Mercedes Klasa E All-Terrain 300 de 4MATIC 313 KM. I po co komu te SUV-y?!

              TEST: Mercedes Klasa E All-Terrain 300 de 4MATIC 313 KM. I po co komu te SUV-y?!

              09.09.2024 Kamil Rogala

              Uterenowione kombi z dobrym napędem 4x4 czy SUV? Co lepiej sprawdzi się w terenie?

              Mercedes Klasa E All Terrain

              W czasach, gdy moda na SUV-y zdaje się dominować rynek motoryzacyjny, uterenowione kombi powoli tracą na znaczeniu. Na szczęście Mercedes ma inne zdanie na ten temat i mimo szerokiej gamy crossoverów i SUV-ów – od małych miejskich modeli po luksusowego Maybacha GLS – nadal oferuje dwa modele z tego zanikającego segmentu: Klasę C i Klasę E w wersji All-Terrain. Jakiś czas temu testowałem mniejszą wersję, tym razem zaś przyszło mi sprawdzić większy wariant All-Terraina. Przyznam, że niechętnie zwracałem auto po testach!

              Mercedes Klasa E All Terrain

              Mercedes Klasa E All-Terrain w garniturze i sneakersach!

              Na rynku wciąż można znaleźć kilka przedstawicieli niszowego i stopniowo zanikającego segmentu uterenowionych kombi. Niewielu producentów zdecydowało się na produkcję takich pojazdów, a jeszcze mniej marek zdecydowało się je utrzymać w ofercie. Audi nadal oferuje modele A4 i A6 Allroad, ale Passat Alltrack czy Skoda Scout już zniknęły z rynku. BMW w ogóle nie zdecydowało się na taki krok, a Opel całkowicie uśmiercił Insignię (dostępną niegdyś w wersji Country Tourer). W końcu, po co trzymać takie modele, skoro wszyscy preferują SUV-y? Szkoda, bo po licznych testach SUV-ów i crossoverów, gdy przesiadłem się do Klasy E All-Terrain na wycieczkę na kemping, uświadomiłem sobie coś, co wcześniej gdzieś mi umknęło – chciałbym mieć właśnie taki samochód!

              Mercedes Klasa E All Terrain wygląd
              Tył wygląd Mercedes Klasa E All terrain

              Może niekoniecznie w tej wersji silnikowej (ale o tym później), jednak w takiej konfiguracji zdecydowanie. Nawet z tym kontrowersyjnym lakierem, który ma swoich zwolenników i przeciwników (niektórzy twierdzą, że przypomina goły podkład...), ale na pewno z tym wnętrzem i wyposażeniem. Cenię Klasę E za jej wszechstronność – potrafi być eleganckim sedanem na długie trasy z oszczędnym silnikiem Diesla, ale równie dobrze może stać się przestronnym kombi z mocnym silnikiem i sportowym charakterem dzięki pakietowi AMG. Są też „prawdziwe” wersje AMG, choć teraz to „tylko” E 53 Hybrid o mocy 585 KM.

              Ja jednak wybrałbym coś bardziej nietypowego – uterenowione All-Terrain. To nie jest auto terenowe, ale radzi sobie lepiej niż standardowe kombi np. na błotnistej drodze dojazdowej na pole namiotowe lub nierównej drodze pod miastem. Nie jest tak masywny jak SUV, ale nadal zachowuje zgrabną sylwetkę kombi, z dodatkowymi elementami chroniącymi lakier przed zarysowaniami. Niby surowe, ale wciąż eleganckie i zwracające uwagę na ulicy. Z 20-calowymi felgami, które wyglądają świetnie i nadal oferują solidną oponę, ten model naprawdę robi wrażenie. All-Terrain czy tradycyjna Klasa E w wersji kombi? Zdecydowanie wybieram to pierwsze! A co we wnętrzu?

              To w zasadzie nie ma nic, co się wyróżnia i zdradza, że to wersja All-Terrain. Brak tu specjalnej tapicerki, dodatków czy terenowych akcentów. Jedynie system oferuje kilka dodatkowych ustawień i trybów jazdy, które pomagają np. na wspomnianej błotnistej polnej drodze po deszczu. Jakość materiałów jest na wysokim poziomie, z miękkimi powierzchniami w wielu miejscach i przyjemnymi w dotyku wykończeniami (np. w schowkach drzwi, co nie jest już standardem). Obawiałem się jakości spasowania i ewentualnych odgłosów ze strony różnych elementów pod naciskiem, co w przeszłości było problemem w kilku modelach tej marki, ale widać, że Mercedes popracował nad jakością, bo w nowej Klasie E jest znacznie lepiej.

              Mercedes klasa E All terrain wnętrze
              All Terrain kombi Mercedes Klasa E

              W testowanej wersji nie zastosowano dużego panelu z ekranem środkowym i dla pasażera, co początkowo wydawało mi się wadą (w końcu chciałoby się mieć wszystko "na maksa"), ale po kilku dniach testów uznałem to za zaletę. Zamiast ogromnej tafli szkła, mamy tu duży ekran centralny, a przed pasażerem i na konsoli centralnej – eleganckie panele drewniane z aluminiowymi liniami, które nie odbijają światła ani nie zbierają kurzu. Do tego brązowa tapicerka, wentylowane i podgrzewane fotele (niesamowicie wygodne i z szerokim zakresem regulacji), dach panoramiczny, ambientowe oświetlenie (nie każdy to lubi), a nawet dyfuzor zapachów. Jest kilka drobnych mankamentów, jak duża ilość plastikowych elementów i błyszczące panele na drzwiach, ale poza tym trudno znaleźć poważniejsze wady.

              Może poza bagażnikiem. Klasa E zawsze słynęła z ogromnego bagażnika w wersji kombi. W All-Terrain jest podobnie – od 615 do aż 1830 litrów, o ile nie zdecydujecie się na hybrydę plug-in 300 de. W tej wersji pojemność bagażnika to tylko 460 litrów, a po złożeniu oparć - 1675 litrów. Duża bateria o pojemności 25,4 kWh, umieszczona pod podłogą, znacząco podnosi jej poziom i jednocześnie obniża funkcjonalność. Podniesiona podłoga sprawia, że bagażnik jest płytszy, a jego próg załadunku wyższy. Brakuje regulowanej podłogi, schowka na kable do ładowania, a po złożeniu oparć kanapy nie uzyskamy płaskiej powierzchni. Pod względem praktyczności, auto jest więc dość ograniczone. Nadal oferuje dużo miejsca i funkcjonalności (są haczyki, gumki, uchwyty itp.), ale te ograniczenia wynikają z imponującego zasięgu na tej dużej baterii. Co kto woli – ja bym wybrał zwykłą wersję napędową z miękką hybrydą MHEV.

              Wydajna hybryda plug-in z silnikiem Diesla, ale…

              O tym „ale” już wspomniałem i do tego zaraz też dojdziemy. Testowana Klasa E All-Terrain była wyposażona w interesujący hybrydowy napęd plug-in. Największym atutem tego rozwiązania jest duża bateria o pojemności 25,4 kWh brutto, która zapewnia imponujący zasięg na pełnym ładowaniu, choć ma to swoje konsekwencje w innych obszarach. O tym za chwilę, ale najpierw kilka faktów technicznych. Układ napędowy 2.0 300 de 4MATIC opiera się na 2-litrowym silniku wysokoprężnym o mocy 197 KM i momencie obrotowym 440 Nm, wspieranym przez silnik elektryczny o mocy 129 KM i momencie obrotowym 440 Nm, zamontowany między jednostką spalinową a przekładnią. Całkowita moc systemowa wynosi imponujące 313 KM i 700 Nm momentu obrotowego, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,9 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 213 km/h. To bardzo dobre osiągi, jak na duże kombi z lekko podniesionym zawieszeniem i masą 2315 kilogramów. No właśnie – masa. Dla porównania, wersja 220d, wyposażona w ten sam silnik, ale bez układu hybrydowego (bez silnika elektrycznego i baterii), waży 1990 kilogramów, co pokazuje, jak dużo masy dodaje ten system hybrydowy.

              Wspomniana bateria o pojemności 25,4 kWh pozwala na przejechanie około 90 kilometrów (maksymalnie 97 kilometrów wg producenta i normy WLTP). Podczas testów, w upalne dni, przy temperaturze około 30 stopni Celsjusza (wentylacja fotela kierowcy ustawiona na najniższy poziom, a klimatyzacja na 23 stopnie), udało mi się przejechać nieco poniżej 70 kilometrów na samym zasilaniu z baterii. Może to wydawać się niewiele, ale muszę zaznaczyć, że około 40 kilometrów tej trasy przebyłem po drodze ekspresowej, a starałem się jechać zgodnie z przepisami i dopuszczalnymi prędkościami bez żadnych usilnych oszczędności.

              To nadal bardzo dobry wynik. Jeśli ktoś potrafi w pełni wykorzystać zalety tego napędu, czyli regularnie ładować baterię i efektywnie korzystać z różnych trybów jazdy, taka konfiguracja ma sens i jest warta rozważenia. W przeciwnym razie lepszym wyborem może okazać się tradycyjny napęd z układem miękkiej hybrydy (MHEV). Dlaczego? Ze względu na wyższe zużycie paliwa w mieście oraz wspomniane ograniczenia funkcjonalności (mniejsza pojemność bagażnika, podniesiona podłoga itp.). Podczas jazdy poza miastem, hybrydowy układ po rozładowaniu baterii sprawdza się bardzo dobrze, umożliwiając długie odcinki jazdy bez użycia silnika spalinowego. W miejskich warunkach jednak nie zawsze działa równie efektywnie. Pojazd jest ciężki, a silnik wysokoprężny musi radzić sobie z dużą masą pojazdu oraz okazjonalnym ładowaniem baterii trakcyjnej, co prowadzi do spalania na poziomie 9-11 l/100 km. Dynamiczna jazda? Nawet 12-13 l/100 km. Choć w korkach często można korzystać z napędu elektrycznego, to po wyczerpaniu baterii włącza się silnik spalinowy, co znacząco zwiększa zużycie paliwa. W trasie spalanie (po rozładowaniu baterii) znacząco spada tj. w okolice 5-6 l/100 km przy prędkościach 70-100 km/h oraz do około 7 l/100 km przy 120 km/h. Można zejść nawet niżej, jeśli będziemy korzystać z nawigacji i trybu hybrydowego – wtedy system sam dopasuje pracę układu napędowego.

              Mercedes Klasa E All-Terrain. Ceny, wersje, dodatki i pakiety

              Bagażnik Mercedes Klasa E kombi all terrain
              nakładka bagażnik mercedes all tarain kombi klasa e

              Testowana wersja tj. All-Terrain z układem hybrydowym 2.0 300 de o mocy 313 KM zaczyna się od kwoty 372 600 złotych, ale nie potrzeba wiele, aby konfigurator pokazał ponad 500 000 złotych. Dla porównania, wersja 2.0 200d o mocy 197 KM (wolniejsza, ale oszczędniejsza, lżejsza, z większym bagażnikiem itp.) kosztuje co najmniej 333 300 złotych. Do końcowego rachunku dorzucimy jeszcze m.in.:

              • opcjonalny lakier – od 5699 do 17 845 złotych;
              • opcjonalne obręcze 20-calowe – 8 059 złotych;
              • tapicerka skórzana Nappa – 6 908 złotych;
              • pakiet wyposażenia Avantgarde Premium Plus (panoramiczny dach, wyświetlacz 3D, światła Digital Light, wyświetlacz head-up etc.) – 59 895 złotych;
              • pakiet Energizing Plus (wentylowane fotele, komfortowe ogrzewanie, pakiet Air-Balance etc.) – 14 679 złotych;
              • ekran MBUX Superscreen – 8 577 złotych etc.

              Tak, ja wybrałbym bazową wersję silnikową, bo nie potrzebuję wysokiej mocy, aby komfortowo podróżować. Bazowy silnik Diesla ma 197 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,1 sekundy, a średnio spala 5,2 l/100 km. W trasie zejdziemy w okolice 4 l/100 km i to nie żarty – jeździłem „zwykłym” kombi Klasy E i sam byłem zdziwiony tymi wskazaniami. Zasięg na jednym baku? Bez problemu znacznie powyżej 1000 kilometrów. Konkurencja? Bezpośrednia w zasadzie tylko ze strony powoli schodzącego już z rynku Audi A6 w wersji Allroad, ale w portfolio nie znajdziemy wersji hybrydowej plug-in, a bazowy silnik Diesla tj. 2.0 40 TDI o mocy 204 KM. Taka wersja zaczyna się od ceny 288 900 złotych.

              Mercedes Klasa E All-Terrain. Podsumowanie

              Testuję bardzo dużo SUV-ów i crossoverów różnej maści – od małych, miejskich w dość rozsądnej cenie, po duże, luksusowe i kosztujące krocie. Tak się zastanawiam – czemu ludzie wolą takie auta zamiast uterenowionych kombi? Producenci nie musieliby produkować zupełnie innych aut, ceny mogłyby być niższe i wszyscy byliby zadowoleni. Ale taka jest moda i obawiam się, że auta pokroju Klasy E All-Terrain powoli całkowicie znikną z rynku. Jak dla mnie, to kolejny, kończący się „na smutno” rozdział motoryzacji. A szkoda, bo ten samochód jest jednym z najlepszych w klasie.

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jac leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Jeep wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Mercedes dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Abarth używane
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • Baic używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Omoda używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.