Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • TEST: McLaren GT 4.0 V8 620 KM. Licencja na zachwycanie

              TEST: McLaren GT 4.0 V8 620 KM. Licencja na zachwycanie

              26.09.2022 Kamil Rogala

              Zdaniem McLarena, model GT jest najbardziej cywilizowanym i przyjaznym kierowcy modelem, który stanowi alternatywę dla innych aut typu Gran Turismo. To GT w nazwie ma oznaczać, że tym autem można z powodzeniem udać się w daleką podróż. Spędziłem z nim nieco ponad dobę i przyznam, że nawet wyjazd „po bułki” był prawdziwym „Gran Turismo”.

              McLaren GT

              Każda podróż jest jak daleka wyprawa

              Poniedziałkowe przedpołudnie, nieśpiesznie przejeżdżam przez Most Łazienkowski. Z jednej strony skutecznie hamowany przez sączący się o tej porze dnia ruch, korki i kolejne kolizje poniedziałkowych nieszczęśników, którzy wręcz idealnie rozpoczynają kolejny tydzień, z drugiej przez własną obawę i rozbijające się po brzuchu skurcze powodowane swoistym koktajlem stresu, podniecenia, zniecierpliwienia i coraz bardziej ciążącego na barkach poczucia odpowiedzialności. W końcu nie codziennie odbiera się McLarena GT o wartości znacznie przekraczającej milion złotych. Dodatkowym czynnikiem, który dokłada swoje ciężarki do wspomnianej odpowiedzialności, jest ciągle powracający deszcz. Jadąc Volkswagenem T-Cross z litrowym silnikiem o mocy 110 KM gdzieś z tyłu głowy majaczyła świadomość tego, że za kilka minut będę siedział niemal na wysokości ziemi w aucie, które dysponuje mocą 620 KM i napędem tylko na tylną oś. No cóż, będzie to dość radykalna zmiana.

              McLaren GT

              Parkuję tuż za wjazdem, aby do salonu mieć jak najdłuższą drogę. Chcę poukładać myśli, zanim odbiorę kluczyk do McLarena GT. Jeździłem już droższymi samochodami, o większej mocy i teoretycznie szybszymi, ale… to McLaren. Wypowiadając tę nazwę, w głosie mimowolnie pojawia się taki dziwny, nieco wyniosły akcent. Przy tym zjawisku motoryzacji wszystkie marki premium tj. BMW, Mercedes, Audi czy nawet Porsche, z całym szacunkiem do ich najmocniejszych modeli i dorobku, stają się nieco powszechne. W końcu nawet Porsche jest dość częstym widokiem na ulicach, ale zobaczyć McLarena, nawet „najtańszego”, to jest coś. Zresztą świadomość tego nabyłem już kilka godzin później, ale o tym za chwilę.

              Jest, stoi na skraju parkingu niedaleko wejścia. Skąpany w zimnym deszczu, otoczony z dwóch stron innymi modelami tej marki. Na ich tle wygląda dość zwyczajnie – srebrny kolor, felgi z ciekawym, dwukolorowym wykończeniem, sporo włókna węglowego i bardzo nisko poprowadzona linia. Typowy supersamochód, choć słowo „typowy” jest w tym przypadku pewnym nadużyciem. Jasne, każde auto w towarzystwie takich modeli jak 720S czy 765LT w jaskrawych kolorach będzie wyglądało blado, a model GT ma być wstępem do świata McLarena. Ale uwierzcie, McLaren GT po przekroczeniu bram parkingu, nawet w pozornie spokojnym, srebrnym kolorze o nazwie Supernova Silver, nie wygląda zwyczajnie. Oj nie!

              Chwila rozmowy, trochę formalności, mam kluczyki. Głęboki wdech, otwieram, a raczej unoszę drzwi i gramolę się do środka. Można powiedzieć, że wsiadanie do tego auta odbiera godność, bo trzeba naprawdę nisko „upaść”, aby zająć pozycję za kierownicą, ale już po chwili ta godność zostaje wyniesiona na wyżyny i mimo, że każdy patrzy na ciebie z góry – auto jest bardzo niskie – wspinasz się na wyżyny motoryzacyjnej poezji. Odpalam zimny silnik 4.0 V8 o mocy 620 KM. Senne, skropione deszczem poniedziałkowe powietrze rozdziera głośny i przenikliwy ryk. Zamykam drzwi, naciskam D i powoli opuszczam parking…

              Na jego widok nawet słońce wygląda zza chmur

              Na początku jestem spięty jak postronek, staram się mieć oczy dookoła głowy. Układ kierowniczy działa bardzo ciężko, czuję nawet drobne, pojedyncze kamyczki na ulicy z mijanej po drodze budowy. Nie mam miejsca na lewą nogę, widok na godzinę 10-11 zasłania mi wysoko zamocowane lusterko, w którym widzę głównie gigantyczny boczny wlot powietrza. Widok do tyłu również jest ograniczony. Jest oczywiście twardo i bardzo głośno. Reasumując – jest bajecznie!

              Dwie wycieraczki o dość finezyjnej konstrukcji skutecznie zbierają wodę z przedniej szyby, mijam kolejne roboty drogowe, z prowizorycznie ustanowionymi pasami, na których się po prostu nie mieszczę. Po prawej stronie mam betonowe bariery, po lewej mija mnie autobus. Wszystko na centymetry. Wcale się nie stresuję… Kolejne światła, kolejna próba delikatnego, choć dynamicznego ruszenia z miejsca, aby nieco oddalić się od innych użytkowników drogi i mieć nieco więcej przestrzeni wokół, kończy się „tańcem” tylnej osi na przemoczonym asfalcie. Coraz bliżej, już niedaleko…

              McLaren GT

              Mijam kolejne duże skrzyżowania i zbliżam się do ostatniej obwodnicy, która wreszcie staje się mniej zatłoczona. Kropel na przedniej szybie coraz mniej, wycieraczki mają coraz mniej pracy, choć nawierzchnia nadal mokra, więc bardzo delikatnie z gazem. Czuję się coraz pewniej za kierownicą. Udało się przejechać przez pół Warszawy w diabelnych korkach, przy padającym deszczu i wszędobylskich robotach drogowych bez żadnych przygód. Jest dobrze! Mijam ostatnie skrzyżowanie, zjazd na węzeł i wreszcie S7 – teraz spokojnie, byle do Radomia. Wycieraczki przestają pracować, deszcz przestał padać, a zza ciemnych chmur zaczyna wyglądać słońce. Droga robi się coraz bardziej sucha.

              Ponad milion złotych? Panie, a za co?!

              „Za wszystko Panie Marianie, za wszystko!” Gdy pewien starszy pan z Nissana Qashqaia pierwszej generacji zaczepił mnie na parkingu na obrzeżach Radomia, gdy odpoczywałem po krótkiej, ale bardzo emocjonującej podróży i robiłem pierwsze zdjęcia, odpowiedź na jego pytanie mogła być jedna. Ja doskonale rozumiem, że wielu kierowców nie ma możliwości obcowania z takimi autami, ale gdy tylko mam okazję, czuję się w obowiązku „nawracać” tych, którzy są nieświadomi. Mam wujka (tak, ma na imię Janusz), który jest strasznym sceptykiem i kiedyś ciągle marudził, że Porsche to tylko zabawka i nie jest warta tych pieniędzy. No bo niby czemu np. Porsche Panamera GTS jest warta ponad 700 000 złotych? Za co tyle pieniędzy? Gdy go kiedyś takim autem przewiozłem i pokazałem zapewne promil jego wątpliwości, wujek niepokojąco zbladł i niemal się popłakał. Czasami intensywne nabywanie wiedzy bywa szokujące.

              Podobnie jest z McLarenem GT. Niby to wyjściowy model (obok podobnie wycenionego 570S), ale nie oznacza to, że ktoś tutaj się jakoś specjalnie ograniczał. To inżynieryjny majstersztyk, stworzony po to, by dawać maksymalną przyjemność świadomemu kierowcy. I to słowo „świadomemu” jest tutaj kluczowe. Dlaczego? Otóż McLaren GT nie jest dla każdego. Ponownie – dlaczego? To samochód bardzo wymagający, oczekujący sporej atencji od kierowcy i angażujący niemal cały czas. Chcesz auto do dalekich podróży w relaksie, ogromnym komforcie i przy okazji z dużą dozą funkcjonalności? Wybierz Porsche 911 czy coś innego, bardziej cywilizowanego. W tym samochodzie nawet krótka podróż może być niezwykle intensywna i nie mówię tu o jeździe na granicy! Wręcz przeciwnie!

              Wracając z Warszawy nie korzystałem z tempomatu, tylko chciałem jak najlepiej poznać auto. Poczuć go w pełni i chłonąć jego charakter. Wielokrotnie łapałem się na tym, że jadąc swobodnie, moja prędkość była znacznie poniżej dopuszczalnego limitu. Było to dla mnie mocno zaskakujące, bowiem wiele aut stara się izolować kierowcę od otoczenia, co mocno tłumi odczucia m.in. z prędkości. Tu jest odwrotnie. Bywało, że jadąc rzeczywiście 90-100 km/h miałem wrażenie, że jadę znacznie szybciej. Pozycja za kierownicą jest oczywiście bardzo niska, ale bez radykalizmu. Jestem niewysoki i po opuszczeniu fotela na sam dół, nadal mogłem komfortowo, na miarę możliwości auta, obserwować otoczenie. Silnik zamontowano centralnie, a więc niemal tuż za plecami kierowcy, dzięki czemu przód, jest dość krótki. Geometria zależności kierowca-samochód jest więc taka, że uciekający asfalt niemal „wjeżdża” do wnętrza potęgując poczucie prędkości. Trudno to wytłumaczyć, ale ktoś, kto kiedykolwiek jechał autem o podobnej konstrukcji, powinien wiedzieć o co chodzi.

              Tak, za to też się płaci te „miliony”. Za co jeszcze?

              Licencja na zachwycanie

              Mając takie auto do dyspozycji na niecałe dwa dni chce się go chłonąć każdym zmysłem. Poniedziałek był więc dla mnie podporządkowany właśnie McLarenowi. Niby jeden dzień, a zachwiał mocno planami na kilka dni przed i po teście. Ale nic dziwnego, skoro chcąc udać się po drobne zakupy do pewnej sieci marketów, których nazwa zaczyna się i kończy literą L, pokonałem w sumie bez celu około 50 kilometrów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że tenże sklep jest na tej samej ulicy. Tak, to magia McLarena. Niby niewygodny, angażujący i niedający spokoju kierowcy, ale na litość, jakże uzależniający!

              Gdy postawiłem auto na parkingu, w jego najdalszym zakątku, aby przypadkiem nikomu nie przyszło do głowy, aby obok niego zaparkować, sam jak ten postronny przechodzień stałem obok i gapiłem się na jego sylwetkę. Wyszło słońce i lakier Supernova Silver pokazał swoją „moc”. Miliony połyskujących drobin zaczęło tańczyć przed oczami mieniąc się paletą barw. Obawiam się, że stojąc przed tym autem wyglądałem jak lekko nadtopiona figura woskowa - ze zwieszonymi ramionami, w przygarbionej posturze i z tępo wetkniętym w jeden punkt wzrokiem. Ale w sumie nie tylko ja, bo obok mnie co chwilę ktoś się zatrzymywał i zaczął robić dokładnie to samo. Ludzie wyciągają telefony, robią zdjęcia, filmy, szepczą do siebie i chwalą to auto za… generalnie za wszystko. A sam fakt, że to po prostu McLaren, dodaje 100% do prestiżu.

              McLaren wnętrze

              Najlepsza zabawa zaczyna się jednak dopiero wtedy, gdy po zebraniu się kilkuosobowej grupki gapiów, nagle wyciągasz kluczyk, wychodzisz przed szereg, otwierasz do góry drzwi, wsiadasz, odpalasz z rykiem silnik i nieśpiesznie oddalasz się obserwując zaszokowane twarze obserwatorów. Tak, za to też niektórzy chętnie dopłacają.

              Piękne życie składa się z pięknych chwil…

              W tym aucie zbyt długa piękna chwila może nas kosztować… utratę prawa jazdy. Tak, w McLarenie GT prawo jazdy możemy stracić błyskawicznie szybko, bowiem osiągi tego auta są naprawdę imponujące i jeśli ktoś nie jest w stanie trzymać swoich emocji na wodzy, mając przy tym wyobraźnię 4-latka, może dość szybko pożegnać się nie tylko z prawem jazdy. Wszystko dzieje się naprawdę błyskawicznie, a brak wspomnianej wyobraźni w parze z mocą 620 KM i napędem na tylną oś może dać dość wybuchowe połączenie.

              McLaren GT

              Do napędu McLarena GT służy centralnie umieszczony silnik 4.0 V8 z podwójnym doładowaniem o mocy 620 KM i momencie obrotowym 630 Nm. Maksymalną moc silnika uzyskamy dopiero przy 7500 obr./min. Ten silnik kręci się do ponad 8000 obr./min wydając przy tym tak niesamowity, przejmujący dźwięk, że naprawdę trudno się powstrzymać przed wciskaniem pedału gazu do nieprzyzwoitego poziomu. Napęd na tylną oś przekazywany jest za pośrednictwem 7-biegowej przekładni automatycznej SGS. Przy odpowiedniej trakcji, a ja takiej niestety podczas testu nie uświadczyłem, przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy. W sieci znalazłem również informację, że od 0 do 200 km/h potrzebne jest niespełna 10 sekund. Nie zweryfikowałem tego, bo nie bardzo było gdzie, ale sprint od około 50-60 km/h do 130-140 km/h jest jak spadanie w przepaść. Nawet na chwilę nie ma okazji, by oderwać głowę od zagłówka. Prędkość maksymalna to 326 km/h. Spalanie?

              Niby nie powinno się poruszać tej kwestii przy supersamochodach, ale czasami aż prosi się, aby porównać spalanie takiego monstrum z czymś zwykłym. Mamy tutaj moc supersamochodu i takie też osiągi, a spalanie nie przyprawia o zawrót głowy. Jasne, podczas dynamicznej jazdy auto pewnie pali jak smok, ale podczas normalnej jazdy przy prędkości 100-120 km/h średnie zużycie paliwa oscylowało w okolicach… 9,5 l/100km. Takie spalanie miałem kiedyś w pewnej hybrydzie plug-in. W mieście również nie ma tragedii i przy normalnej, płynnej jeździe było to 13 l/100km. Przypominam – 620 KM.

              Krótko i na temat. Ile?

              Do Salonu McLarena nie ma sensu wchodzić bez miliona. W tym przypadku, za bazę zapłacimy około 1 030 000 złotych. Specjalny lakier, wykończenie felg, pakiety dodatków z włókna węglowego, itp. Zapewne kilka „stówek” więcej, ale konfiguracja modelu może być w sumie niepowtarzalna. Superauto, to i cena również musi trzymać poziom.

              Jak kamień z serca…

              To była jedna z moich najciekawszych przygód motoryzacyjnych. Trwała krótko, ale czy za krótko? Chyba nie, bo czas spędzony z tym autem był niesamowicie intensywny i naszpikowany pozytywnymi, choć na początku stresującymi momentami. Niecałe dwa dni minęły jak dwie godziny lekcyjne z krótką przerwą na sen. Gdy wracałem do salonu McLarena, aby oddać auto, znów padał deszcz i pogoda była jeszcze gorsza, niż dnia poprzedniego. Te same ulice, te same utrudnienia w ruchu, ale byłem już spokojniejszy. Wjechałem na parking, ustawiłem auto w odpowiednim miejscu, oddałem kluczyk i zmierzając do ustawionego nieopodal T-Crossa, jeszcze omiotłem skąpanego w deszczu GT-ka wzrokiem. Czy będę tęsknił? Na razie nie, choć spędzony z nim czas był cudownym, szalenie intensywnym doświadczeniem. Wciąż towarzyszy mi pewna ulga, bowiem wspomniany na początku ciężar odpowiedzialności, szczególnie potęgowany pogodą, był zbyt absorbujący. Ale pewnie zatęsknię, a na pewno będę wspominał te chwile z ogromnym sentymentem. Kto wie, może w międzyczasie poznam się z innym modelem McLarena, a wtedy emocje wrócą w nieco innym wymiarze?

              McLaren GT - zdjęcia

              McLaren
              McLaren
              McLaren GT
              McLaren GT

              McLaren GT
              McLaren
              McLaren GT
              mcLaren łopatki
              McLaren
              MCLaren GT

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Dodge leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seat wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.