Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Superauto.pl
              • Porady
              • Elektromobilność
              • 2025. Koniec marzeń o elektromobilności?

              2025. Koniec marzeń o elektromobilności?

              11.12.2024 Paweł Bartocha

              Rynek elektromobilności znalazł się w punkcie zwrotnym. Po latach stopniowego, ale regularnego wzrostu przyszły spadki i konieczność weryfikacji strategii związanych z rozwojem elektryków. Co przyniesie nam 2025 rok?

              Elektryfikacja

              Z artykułu dowiesz się o:

              Aktualizacja z dnia 20 maja 2025 - do 2030 roku w Polsce będzie już blisko 700 000 elektryków
              Aktualizacja z dnia 3 stycznia 2025 - Ile zdaniem Polaków powinien kosztować samochód elektryczny?
              Pierwszy taki kryzys elektromobilności. Potrzeba rewizji celów
              Główne problemy w rozwoju elektromobilności
              Stagnacja na rynku elektryków wymusza zmianę podejścia
              Jak pozostać konkurencyjnym w obliczu zmian?

              Aktualizacja z dnia 20 maja 2025 - do 2030 roku w Polsce będzie już blisko 700 000 elektryków

              Według najnowszego raportu EV Outlook rynek samochodów elektrycznych w Polsce będzie intensywnie rosnąć w najbliższych latach. Do 2028 roku rocznie ma być rejestrowanych 80 000 samochodów elektrycznych, co oznacza, że udział aut elektrycznych wyniesie 15,4% (co szósty samochód będzie elektrykiem). Dla porównania w 2024 roku było to zaledwie 3%. Co więcej, według informacji zawartych w raporcie do 2030 roku po Polsce jeździć ma około 697 000 elektrycznych samochodów osobowych i dostawczych o DMC do 3.5 tony oraz blisko 41 tys. ciężarówek z napędem elektrycznym. Jednocześnie udział aut elektrycznych w rynku wyniesie 25,6 Z kolei od 2035 roku, kiedy to wejdzie w życie unijny zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych wolumen nowo rejestrowanych aut elektrycznych w Polsce przekroczy zdaniem analityków 535 tys. sztuk, co przełoży się na ponad 85% udziału w rynku.

              2025 rok przynosi odbicie na rynku elektryków w Polsce

              Odbicie na polskim rynku widać już w tym roku, odkąd wprowadzono w lutym dopłaty do zakupu w ramach programu "NaszEAuto". W efekcie od początku roku zarejestrowano już 7659 nowych aut elektrycznych, co przekłada się na wzrost aż o 40,4% rok do roku. W efekcie ich udział w rynku wzrósł z 3 do 4,1%. Tak duży wzrost rejestracji samochodów elektrycznych zawdzięczamy też większej przystępności cenowej i bogatszej ofercie samochodów elektrycznych. Dzięki ekspansji producentów z Chin i pojawieniu się w ostatnim czasie tańszych elektryków marek popularnych oferta samochodów BEV stała się bardziej atrakcyjna. Ponadto rozwija się infrastruktura do ładowania. Infrastruktura ładowania urosła w kwietniu o 194 ogólnodostępne stacje. Liczba dostępnych punktów ładowania urosła zwiększyła się natomiast o 360 sztuk. Obecnie mamy w Polsce 5175 stacji i 9624 punkty ładowania aut elektrycznych. Występują one w 4247 lokalizacjach. Warto dodać, że udział nowych samochodów w rejestracjach aut elektrycznych w Polsce wynosi aż 77%. 

              Wciąż jednak liczby te nie wyglądają imponująco, zwłaszcza jeśli chodzi o infrastrukturę. Na koniec marca było w Polsce zarejestrowanych niemal 81 tys. elektrycznych samochodów osobowych. Oznacza to, że jeden punkt ładowania przypada na 8,4 samochodu osobowego. 

              - Spodziewamy się, że na koniec roku bieżącego, BEVy mogą odpowiadać za ok. 4-5% rynku, czyli więcej niż w 2024 r., gdy ich udział nie przekroczył 3% – powiedział Jan Wiśniewski, Dyrektor Centrum Analiz PSNM.

              Najpopularniejsze marki, i segmenty aut elektrycznych w Polsce

              W raporcie zaznaczono jednak, że zmiany regulacyjne w Unii Europejskiej związane z nowelizacją przepisów dotyczących emisji CO2 mogą nieco spowolnić tempo rejestracji samochodów BEV w latach 2025-2026, jednak nie odwrócą one trendu wzrostowego. Polska dopiero wkracza w fazę dynamicznego rozwoju elektromobilności, gdyż nie osiągnęła jeszcze pułapu 10% udziału aut elektrycznych w rynku, czyli granicy, którą kraje Europy Zachodniej już dawno przekroczyły. Liderami rynku samochodów BEV są Tesla, BMW, Nissan, Mercedes oraz Volkswagen. Aż 47% elektryków rejestrowanych w Polsce stanowią SUV-y. Najwięcej samochodów elektrycznych pochodzi z segmentu D (37%), następnie segmentu C (22%) oraz segmentu B (18%), co nie dziwi biorąc pod uwagę popularność Tesli Model 3 i Tesli Model Y na rynku, które reprezentują przecież klasę średnią. Z kolei najchętniej wybieranymi markami aut dostawczych na prąd są Mercedes-Benz, Ford, Renault, Nissan i Opel.

              Dominacja flot

              Stopniowo redukują się też różnice w cenie między autami elektrycznymi a spalinowymi. W 2023 roku różnica ta wynosiła średnio 57% na niekorzyść samochodu elektrycznego, zaś w 2024 roku spadła ona do 40%. Aż 87% nabywców samochodów elektrycznych stanowią firmy, w tym 66% firmy CFM i leasingodawcy. Najwięcej aut elektrycznych zarejestrowanych jest w Warszawie, następnie w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku, a największe floty elektryków znajdziemy w województwach mazowieckim, wielkopolskim i małopolskim. Po drugiej stronie skali mamy województwa opolskie, warmińsko-mazurskie i lubuskie. Najpopularniejszymi samochodami elektrycznymi są Tesla Model Y, Tesla Model 3, Audi Q4 e-tron, Volvo EX30 oraz BMW i4. 

              Aktualizacja z dnia 3 stycznia 2025 - Ile zdaniem Polaków powinien kosztować samochód elektryczny?

              Po wynikach 8. edycji Barometru Nowej Mobilności powered by ORLEN 2025, cyklicznego badania opinii społecznej, widać, że w ciągu ostatnich czterech lat ponad 3-krotnie (z 7% do 24%) wzrosła liczba Polaków rozważających zakup samochodu elektrycznego. 53% badanych jest zdania, że obecny poziom dofinansowania do osobowych samochodów elektrycznych jest całkowicie nieadekwatny do realiów rynkowych. Z kolei 37% respondentów nie kupiłoby nowego elektryka ze względu na zbyt wysoką cenę. Dla aż 58% obniżenie cen samochodów elektrycznych skłoniłoby ich do zakupu. 

              Ile powinien kosztować samochód elektryczny?

              Ile zatem zdaniem respondentów powinien kosztować samochód elektryczny? W przypadku aut miejskich jest to kwota 99 725 zł, zaś według danych Info-Expert jest to obecnie kwota rzędu 178 365 zł, czyli aż o 52% wyższa. Samochody kompaktowe powinny kosztować 133 554 zł, podczas gdy obecnie kosztują one średnio 192 443 zł, czyli o 24% więcej. Najmniejszą różnicę widać po cenie aut klasy średniej, które powinny kosztować 204 352 zł, zaś kosztują obecnie 247 500 zł, czyli o 8% więcej. Aż 74% badanych podkreśla, że mogłoby rozważyć przejście na napęd elektryczny, gdyby koszt takich pojazdów był maksymalnie o 10 tys. zł wyższy niż ich spalinowych odpowiedników. 

              Kluczowe jest również przyspieszenie rozbudowy infrastruktury do ładowania. Co trzeci ankietowany traktuje tę kwestię priorytetowo i uzależnia od niej swoją decyzję o nabyciu elektryka. Aż 42% Polaków preferuje aplikację mobilną jako formę płatności za ładowanie, zaś płatność kartą wskazało 37% badanych. Ponad połowa respondentów (52%) wskazało stacje benzynowe jako preferowane miejsca postoju na ładowanie. 

              W ostatnich latach samochody elektryczne notowały stopniowe, jednak regularne wzrosty popularności, a kolejni producenci planowali całe gamy aut elektrycznych i całkowite odejście od napędów spalinowych. Punktem zwrotnym okazał się rok 2024, kiedy to sprzedaż elektryków nie tyle wyhamowała, co wręcz zaczęła odczuwalnie spadać. Spowodowało to spowolnienie w realizacji zakładanych celów i postawiło pod znakiem zapytania wszystkie dotychczasowe plany i ogromne inwestycje w rozwój elektromobilności. Według ekspertów portalu analitycznego "Good Car, Bad Car" branża motoryzacyjna mierzy się z jedną z największych transformacji w historii, jednak droga ku elektromobilności jest bardziej wyboista niż początkowo zakładano.

              Pierwszy taki kryzys elektromobilności. Potrzeba rewizji celów

              Ambitne cele wyznaczone przez producentów samochodów na lata 2030-2035 wymagają obecnie weryfikacji, a wielu z nich już wycofało się ze swoich pierwotnych założeń. Wynika to z mniejszego popytu na auta elektryczne, problemów w łańcuchach dostaw oraz ogólnej niepewności gospodarczej. Przykładem jest Volvo, które zakładało pełną elektryfikację do 2030 roku, obecnie zmieniło swoje plany i zakłada, że między 90 a 100% sprzedaży w 2030 roku stanowić mają elektryki oraz hybrydy plug-in. Również Mercedes-Benz zapowiedział rozwój silników spalinowych, po tym jak sprzedaż jego aut elektrycznych spadła aż o 31% w III kwartale 2024 roku.

              Jest to pierwszy moment w historii elektromobilności, gdy optymizm inwestorów został wyhamowany przez rzeczywistość. W latach 2021-2022 branża ta miała swój szczyt popularności, a inwestorzy chętnie finansowali kolejne projekty, a strumień pieniędzy wydawał się nie mieć końca. Pod koniec roku 2023 widać już było pewne spowolnienie. Wiele projektów, które rozwijały się dynamicznie, zaczęło wymagać dodatkowego wsparcia, a część z nich nie wytrzymała próby czasu. Obecny kryzys przetrwać mogą tylko te projekty, które mają mocne fundamenty i odpowiednio duże finansowanie.

              Główne problemy w rozwoju elektromobilności

              Największymi problemami w upowszechnianiu samochodów elektrycznych są ich wysokie ceny, niedostatecznie rozwinięta infrastruktura ładowania oraz obawy o zasięg. Kolejnym wyzwaniem są tzw. pojazdy definiowane programowo. Oferują one możliwość ciągłych usprawnień i personalizacji za pomocą aktualizacji bezprzewodowych, jednak są pewne sytuacji, gdy takie auta staja się bezużyteczne bez niezbędnych aktualizacjami. Przykładami są marki, które ostatnio zbankrutowały jak chiński WM Motor czy amerykański Fisker. 

              Stagnacja na rynku elektryków wymusza zmianę podejścia

              Według najnowszych danych S&P Global udział samochodów elektrycznych w roku 2025 w Unii Europejskiej wyniesie 21% zamiast prognozowanych wcześniej 27%. Może to okazać się znaczną przeszkodą w realizacji unijnych postanowień dotyczących redukcji emisji CO2. Czeski minister transportu, Martin Krupka, wskazuje na potrzebę większej elastyczności w podejściu do producentów samochodów, gdyż w przeciwnym razie Europa pozostanie w tyle za USA i Chinami. UE powinna stworzyć system zachęcający do inwestycji w innowacje zamiast skupiać się na karach. W kwestii rozwoju elektromobilności Polska pozostaje w tyle Europy, a udział aut na prąd w rynku jest śladowy i stale maleje. 

              Stagnacja rynku podnosi koszty dostosowania się producentów do wymogów regulacyjnych. Istnieje ryzyko, że producenci z Europy zostaną zmuszeni do współpracy z firmami z USA czy Chin, czego efektem będzie odpływ kapitału z Unii Europejskiej. Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów (ACEA) apeluje o pilny przegląd obecnego podejścia regulacyjnego. ACEA postuluje obniżenie kosztów dostosowawczych w 2025 roku oraz przyspieszenie rewizji norm emisji CO2 dla wszystkich kategorii pojazdów.

              Jak pozostać konkurencyjnym w obliczu zmian?

              W obliczu tych zmian branża motoryzacyjna zaczyna stawiać na bardziej zrównoważone podejście, porzucając radykalne przechodzenie na samochody elektryczne na rzecz strategii hybrydowej łączącej różne technologie napędowe. Przykładem jest Porsche, które planuje równolegle mieć w gamie modele elektryczne i kultowe samochody spalinowe, uzupełniając je o warianty hybrydowe. To pokazuje, że przyszłość motoryzacji nie powinna opierać się wyłącznie na samochodach elektrycznych, lecz na miksie różnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb danego rynku. 

              Zdaniem szefa Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności, Macieja Mazura, rok 2025 będzie kluczowy dla elektromobilności w Europie. Wprowadzenie nowych norm wymusi na producentach istotne zmiany w ofercie. Z rynku znikać będą samochody wysokoemisyjne, a dominować będą elektryki i hybrydy. Już teraz producenci szykują się na wypychanie modeli konwencjonalnych, aby sprostać wymaganiom. Kluczowym wyzwaniem pozostanie zachowanie konkurencyjności Europy wobec rynków amerykańskiego i chińskiego. Kluczowe dla rynku elektromobilności będą dostosowanie do regulacji, stabilizacja rynku oraz strategiczne wsparcie ze strony państw i Unii Europejskiej. 

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Leasing dla osób prywatnych — czy to dobre rozwiązanie?

              Leasing dla osób prywatnych - czy to dob...

              Leasing dla osób prywatnych staje się coraz popularniejsze, głównie z uwagi na większą dostępność i brak obciążenia historii kredytowej. To świetne...

              Katarzyna Bugla 14.03.2025 8 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Firma oprócz prowadzonej działalności charytatywnej jest sponsorem premium klubu piłkarskiego Ruch Chorzów w sezonie 2024/2025 oraz pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Dodge leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Mitsubishi leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Tesla leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • MAN dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • RAM dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • Baic wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              • Toyota dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Skoda używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Hyundai dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi poleasingowe
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.