RANKING: Najciekawsze duże SUV-y 2022. Subiektywny przegląd
Duże SUV-y kojarzone są często z prestiżem i bezpieczeństwem, a także praktycznością i komfortem. Wcale nie trzeba sięgać po modele marek premium, by móc cieszyć się dużym SUV-em.

Duże SUV-y stają się często alternatywą dla prestiżowych limuzyn, kojarząc się z bezpieczeństwem, komfortem i luksusem. Jednocześnie prezentują się masywnie i oferują mnóstwo przestrzeni w kabinie. Nie trzeba jednak sięgać po kosztowne propozycje marek premium, by cieszyć się z posiadania dużego SUV-a. Przedstawicieli w tym segmencie oferuje bowiem sporo marek popularnych. Często auta te wykorzystywane są także do wożenia rodziny, na zakupy oraz do ciągnięcia przyczepy. Są zatem wielozadaniowe, choć nie tak zgrabne jak kompaktowe czy miejskie crossovery. Mimo to ich wszechstronność jest nie do przecenienia. Przedstawiamy najciekawsze propozycje spośród dużych SUV-ów marek popularnych.
Toyota Highlander
Toyota Highlander 2022 dane techniczne
Aktualna IV generacja Toyoty Highlander zadebiutowała w 2019 roku na targach w Nowym Jorku. Samochód powstał na platformie TNGA-K, z której korzysta też aktualna Toyota RAV4. Oprócz zwiększonej przestrzeni ładunkowej za trzecim rzędem, Highlander otrzymał m.in. system multimedialny z Apple CarPlay, jak i Android Auto.Wszystkie wersje są wyposażone w Toyota Safety Sense drugiej generacji. Na polskim rynku model zadebiutował w styczniu 2021 roku wyłącznie jako 7-miejscowy hybrydowy SUV z napędem na 4 koła AWD-i. Stylistycznie Highlander nawiązuje do pozostałych modeli japońskiej marki, w tym Camry i RAV4. Toyota Highlander mierzy 4950 mm długości, 1930 mm szerokości oraz 1730 mm wysokości, zaś jej rozstaw osi liczy 2850 mm. Samochód pomieści 7 osób. Bazowo bagażnik liczy 268 litrów, ze złożonym trzecim rzędem 658 l, zaś maksymalnie 1777 litrów.

Toyota Highlander 2022 silnik i cena
Sercem Highlandera jest układ hybrydowy oparty na 2.5-litrowej wolnossącej jednostce R4 i dwóch silnikach elektrycznych, z których jeden odpowiada za napędzanie tylnej osi, a drugi wspomaga jednostkę spalinową. Łączna moc układu wynosi 248 KM, zaś przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,3 sekundy. Prędkość maksymalna to 180 km/h. Samochód kosztuje od 251 200 zł za wersję Prestige. Bogatsza Executive to koszt rzędu 284 500 zł.
Toyota Highlander 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie fabrycznie nową Toyotę Highlander z 2022 roku w bogatszej wersji Executive. Samochód w żywym czerwonym kolorze Tokyo Red dostaniecie od ręki. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i spory, sięgający 7% rabat względem ceny katalogowej.
Ford Explorer
Ford Explorer 2022 leasing
Obecna na rynku VI generacja Forda Explorera zadebiutowała na początku 2019 roku, zaś w 2020 roku, po 20 latach przerwy, model ten trafił znowu do Europy. Explorera VI oparto na nowej platformie. Samochód pod kątem stylistycznym przeszedł ewolucyjny zakres zmian. Zyskał bardziej agresywny wygląd, ostrzejsze kanty i smuklej uformowaną bryłę nadwozia. Reflektory zyskały strzelistą, podłużną formę, a atrapa chłodnicy otrzymała trapezoidalny kształt. Nadwozie jest dłuższe, ale i niższe i tak samo szerokie, jak poprzednik. Wyraźnie zmienił się jednak rozstaw osi, który pozwolił wygospodarować w kabinie pasażerskiej znacznie więcej przestrzeni we wszystkich trzech rzędach siedzeń. Explorer mierzy 5050 mm długości, 2000 mm szerokości (bez lusterek) oraz 1780 mm wysokości, zaś jego rozstaw osi liczy 3030 mm. W kabinie zastosowano deskę rozdzielczą zaprojektowaną według nowego wzornictwa. W miejscu zegarów znalazł się 12,3-calowy wyświetlacz wirtualnego kokpitu, a konsolę centralną zdominował umieszczony w pionie 10-calowy ekran systemu multimedialnego. Bagażnik liczy odpowiednio 240, 635 lub maksymalnie 2274 litry.

Ford Explorer 2022 silnik i cena
Sercem Explorera jest układ hybrydowy PHEV oparty na podwójnie doładowanej jednostce 3.0 V6 i dwóch silnikach elektrycznych. Łączna moc układu wynosi 457 KM, zaś maksymalny moment obrotowy 825 Nm. Za przeniesienie napędu na obie osie odpowiada 10-biegowa przekładnia automatyczna. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 sekund, zaś prędkość maksymalna wynosi 230 km/h Bazowy Explorer ST-Line kosztuje od 411 500 zł, zaś Platinum 413 500 zł.
Ford Explorer 2022 leasing
Amerykański krążownik szos, dostępny jest w naszej ofercie w atrakcyjnej formie finansowania. Szukasz samochodu do firmy? Planujesz zakup w ramach kredytu? A może zakup gotówkowy? Skorzystaj z oferty finansowania w naszej fmirmie. Wpsółpracujemy z 15 bankami, dzięki czemu mamy szansę przygotowac aklkulację najlepszą dla twojego biznesu.
Leasing samochodu Ford Explorer z rocznika 2022 jeszcze nidgy nei był tak prosty. Wybeirz ofertę samochodu w przygotowanje konfiguracji, sprawdź jego dostępność, prześlij formularz. Resztą zajmiemy się za Ciebie - przygotujemy profesjonalną kalkulację finansową oraz ubezpieczenie. Dodatkowo, zaoferujemy przywiezienie samochodu pod wskazany adres. Wszytsko to, bez wychodzenia z domu. Zamów i odbierz gdzie chcesz.
Samochody dostępne od ręki!
Szukasz auta od ręki? Znajdziesz go na Superauto.pl
Sprawdź ofertę Ford Explorer leasing na Superauto.pl
Mazda CX-60
Mazda CX-60 2022 dane techniczne
Mazda CX-60 jest przełomowym modelem w gamie tej marki. Jest to bowiem pierwszy SUV z napędem na tylną oś (lub też obie, w zależności od wersji), pierwszy z sześciocylindrowymi rzędowymi silnikami, wreszcie pierwszy z układem hybrydowym PHEV. Mazda CX-60 zadebiutowała w marcu 2022 roku, jest o blisko 20 cm dłuższa od kompaktowego modelu CX-5. Samochód mierzy bowiem 4745 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 1670 mm wysokości. Jednocześnie rozstaw osi liczy 2870 mm, a więc o 170 mm więcej niż w CX-5. Mazda chwali się, że szerokość kabiny na wysokości ramion jest z przodu większa o 44 mm niż w CX-5, natomiast z tyłu – o 50 mm. Oznacza to więc, że CX-60 jest największym SUV-em Mazdy oferowanym w Europie. Auto powstało na nowej, modularnej platformie Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture zaprojektowanej z myślą o większych SUV-ach i limuzynach. Wizualnie Mazda CX-60 stanowi najnowszą interpretację znanego od dekady stylu Kodo. Producent szczyci się też nowoczesną i estetycznie wykończoną kabiną, porównując materiały do segmentu premium. Bagażnik liczy od 570 do 1726 litrów.
Mazda CX-60 2022 silniki
Mazda CX-60 dostępna jest z dieslem R6 o pojemności 3.3 litra, a także układem hybrydowym PHEV opartym na jednostce benzynowej o pojemności 2.5 litra. Odmiana wysokoprężna występuje w dwóch wersjach mocy i rozwija 200 KM i 450 Nm (napęd na tylną oś) oraz 254 KM i 550 Nm (napęd AWD). W pierwszym przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,4 s, a prędkość maksymalna wynosi 214 km/h. W drugim natomiast sprint od 0 do 100 km/h wynosi 7,4 s, zaś prędkość maksymalna to 219 km/h. Na szczycie gamy stoi odmiana PHEV o łącznej mocy 327 KM i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Przyspiesza ona od 0 do 100 km/h w 5,8 s i rozpędza się do 200 km/h. W każdej z wersji standardem jest 8-biegowa przekładnia automatyczna.
Mazda CX-60 2022 ceny
Bazowa Mazda CX-60 z 200-konnym dieslem w odmianie Prime-Line kosztuje od 201 900 zł. Odmiana PHEV Prime Line to wydatek minimum 229 900 zł. Bogatsza odmiana Exlusive-Line wymaga dopłaty w wysokości 10 000 zł. Dopiero w niej dostaniemy także 254-konnego diesla, którego wyceniono na 231 900 zł.
Sprawdź ofertę Mazda CX-60 w leasingu na Superauto.pl
Volkswagen Tiguan Allspace
Volkswagen Tiguan Allspace 2022 dane techniczne
Jesienią 2016 roku w Los Angeles Volkswagen przedstawił powiększonego Tiguana pod nazwą Tiguan Allspace, natomiast europejska premiera nowego modelu marki miała miejsce w marcu 2017 roku w Genewie. Różnice między Tiguanem Allspace, a klasyczną wersją istotne są jedynie na polu wymiarów i oferowanego miejsca dla pasażerów - pod względem wyglądu inny jest tylko kształt okienka za słupkiem C. Pojazd jest na tyle długi, że wymiary kwalifikują go do segmentu wyżej - SUV-ów klasy średniej. Tiguan Allspace ma rozstaw osi dłuższy o 109 mm, natomiast nadwozie na długość urosło o 215 mm. Tiguan Allspace mierzy 4701 mm długości. Bliźniaczym modelem w stosunku do Tiguana Allspace jest SEAT Tarraco, który zadebiutował rok później, jesienią 2018 roku. W 2020 roku Tiguan doczekał się liftingu. Bagażnik liczy 760 litrów po złożeniu oparć trzeciego rzędu lub 1920 l przy złożonych oparciach drugiego rzędu siedzeń.
Volkswagen Tiguan Allspace 2022 silniki
Gama jednostek napędowych składa się z dwóch silników benzynowych i jednego diesla w dwóch wersjach mocy. Bazowym silnikiem jest 1.5 TSI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-stopniową DSG. Napęd trafia na przednią oś. W przypadku manuala przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,8 s, zaś prędkość maksymalna to 201 km/h. Z DSG sprint od 0 do 100 km/h wynosi 9,6, s, zaś prędkość maksymalna to 200 km/h. Mocniejsza jednostka 2.0 TSI generuje 190 KM i 320 Nm lub 245 KM i 370 Nm w topowej odmianie i standardowo posiada już napęd AWD 4Motion oraz przekładnię DSG. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje odpowiednio 7,7 i 6,2 s, zaś prędkość maksymalna to 213 oraz 229 km/h.
Oferta diesli obejmuje 2-litrowe TDI o mocach 150 i 200 KM. Bazowy wariant ze skrzynią manualną rozwija 340 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,8 s i rozpędza się do 200 km/h. Odmiana z DSG i napędem na przód ma już 360 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w tym samym czasie i rozpędza się do 199 km/h. Wariant AWD potrzebuje 9,7 s i rozwija 197 km/h. Topowy 200-konny diesel generuje już 400 Nm momentu obrotowego, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,8 s i rozpędza się do 216 km/h.
Volkswagen Tiguan Allspace 2022 ceny
Ceny Tiguana Allspace'a startują z pułapu 150 290 zł za 1.5 TSI z manualem w wersji Life. Dopłata do przekładni DSG wynosi 9500 zł. Wariant 2.0 TSI o mocy 190 KM to koszt 177 990 zł. Wariant 245-konny występuje od bogatszej odmiany Elegance i kosztuje od 204 290 zł. Bazowy diesel ze skrzynią manualną to koszt 161 990 zł za konfigurację Life. Odmiana z napędem AWD i skrzynią DSG to koszt 181 790 zł. 200-konny diesel występuje od wersji Elegance i kosztuje od 206 690 zł.
Volkswagen Tiguan 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy zwykłego Tiguana w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są nowe i pochodzą z 2022 roku, większość dostaniecie od ręki. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i sięgające kilku procent rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Volkswagen Tiguan leasing na Superauto.pl
Renault Koleos
Renault Koleos 2022 dane techniczne
Drugie wcielenie modelu Koleos jest wyraźnie większy od poprzednika z racji pojawienia się w międzyczasie nowego modelu Kadjar, który przejął funkcję podwyższonego modelu klasy kompaktowej. Samochód zadebiutował w 2016 roku. Pojazd zbudowany został na modułowej platformie CMF-C/D, która została użyta do budowy m.in. bliźniaczego technicznie Nissana X-Trail. Samochód wizualnie nawiązuje do Talismana. W 2019 roku samochód przeszedł delikatny face lifting. Przemodelowano m.in. zderzak przedni i atrapę chłodnicy. Ponad to zmodyfikowano system multimedialny R-LINK. Samochód otrzymał też nowe silniki wysokoprężne. Koleos II mierzy 4670 mm długości, 1840 mm szerokości i 1678 mm wysokości, zaś jego rozstaw osi liczy 2710 mm. Bagażnik Koleosa liczy od 579 do 1807 litrów.

Renault Koleos 2022 silniki
Renault Koleos występuje z jednym silnikiem benzynowym oraz jednym wysokoprężnym. Benzyniak ma 1.3 litra pojemności i rozwija 158 KM oraz 270 Nm. Napęd trafia na przednią oś poprzez 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię EDC. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, zaś prędkość maksymalna to 200 km/h. Diesel ma 2 litry pojemności i generuje 184 KM oraz 380 Nm. Współpracuje on z bezstopniową przekładnią X-Tronic i napędem na obie osie. W jego przypadku sprint od 0 do 100 km/h trwa 10,2 s, zaś prędkość maksymalna to 198 km/h.
Renault Koleos 2022 ceny
Bazowy Koleos 1.3 TCe w wersji Ecqulibre kosztuje od 137 900 zł. Bogatsza odmiana Techno wymaga dopłaty 11 000 zł, zaś topowa Initiale Paris kosztuje od 167 900 zł. Wariant wysokoprężny występuje od konfiguracji Techno i kosztuje 173 900 zł, zaś w opcji Initiale Paris 190 900 zł.
Renault Koleos 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Renault Koleosa w różnych wersjach wyposażeniowych i silnikowych. Dominuje odmiana Initiale Paris z silnikiem wysokoprężnym. Wszystkie samohody są fabrycznie nowe, część z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Renault Koleos leasing na Superauto.pl
Hyundai Santa Fe
Hyundai Santa Fe 2022 dane techniczne
Obecna na rynku IV generacja Hyundaia Santa Fe zadebiutowała w 2018 roku i przeszła znaczną metamorfozę w stosunku do poprzednika. Widać to choćby po zupełnie nowym, bardziej ekspresyjnym designie, który nawiązuje do crossovera Kona. Pas przedni przyozdobił duży, sześciokątny wlot powietrza zdominowany przez centralnie umieszczone logo producenta, z kolei reflektory rozdzielono na dwa poziomy - wyżej umieszczone wąskie paski świateł LED do jazdy dziennej i niżej umieszczone lampy ze światłami pozycyjnymi i mijania. Nadwozie Santa Fe przyjęło bardziej foremne proporcje, z masywną przednią bryłą nadwozia, a także wyżej poprowadzoną linią dachu zapewniającą więcej przestrzeni dla pasażerów. Kokpit z "kaskadową" deską rozdzielczą nawiązuje do innych modeli tej marki, w tym kompaktowego i30. W połowie 2020 roku Hyundai Santa Fe doczekał się modernizacji. Odświeżono design, wprowadzono nowe multimedia, zaś sam samochód oparto na nowej platformie pozwalającej na zastosowanie zelektryfikowanych układów napędowych. Santa Fe po liftingu mierzy 4785 mm, zaś jego rozstaw osi liczy 2765 mm. Bagażnik liczy 831 lub 782 litry w wersji siedmioosobowej.

Hyundai Santa Fe 2022 silniki
Gama jednostek napędowych Santa Fe składa się z dwóch układów hybrydowych. Oba bazują na turbodoładowanej benzynowej jednostce 1.6 T-GDI. Pierwszy z nich jest pełną hybrydą (HEV), rozwija 230 KM i 350 Nm, zaś napęd trafia na przednią lub obie osie za pomocą 6-biegowej automatycznej przekładni. Wariant FWD przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,9 s i rozpędza się do 187 km/h, zaś AWD w 9,1 sekundy. Drugi wariant to hybryda plug-in (PHEV), oferujaca 265 KM i 350 Nm. Posiada ona standardowo napęd AWD, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,8 s i rozpędza się do 187 km/h. Baterie mają 13,8 kWh pojemności, zaś średni zasięg na prądzie według WLTP wynosi 58 km.
Hyundai Santa Fe 2022 ceny
Bazowy Hyundai Santa Fe w wersji Smart z układem hybrydowym HEV i napędem na przednią oś kosztuje od 176 900 zł. Napęd AWD wymaga 10 000 zł dopłaty. Wariant PHEV występuje tylko w topowej wersji Platinum i kosztuje od 257 900 zł. Dla porównania odmiana HEV AWD w konfiguracji Platinum kosztuje od 235 900 zł.
Hyundai Santa Fe 2022 ceny
W ofercie Superauto.pl znajdziecie parę egzemplarzy Hyundaia Santa Fe w odmianie hybrydowej HEV z napędem AWD, w topowej specyfikacji Platinum. Oba pochodzą z 2022 roku i są fabrycznie nowe, jednego z nich dostaniecie nawet od ręki. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjnie finansowanie i minimum formalności.
Sprawdź ofertę Hyundai Santa Fe leasing na Superauto.pl
Peugeot 5008
Peugeot 5008 2022 dane techniczne
Drugie wcielenie Peugeota 5008 zadebiutowało na Salonie w Paryżu jesienią 2016 roku. W przeciwieństwie do poprzednika samochód nie jest już minivanem, lecz SUV-em klasy średniej. Wizualnie samochód nawiązuje mocno do II generacji kompaktowego SUV-a 3008, zarówno pod względem designu nadwozia jak i projektu kabiny. Oba modele bazują zresztą na tej samej platformie EMP2. Auto mierzy 4641 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2840 mm. W 2020 roku przeprowadzono modernizację upodabniającą 5008 do najnowszych modeli, w tym 508, m.in. poprzez przemodelowanie pasa przedniego i wyposażenie go w charakterystyczne "kły" LED-ów do jazdy dziennej. Bagażnik liczy od 780 do 1940 litrów.

Peugeot 5008 2022 silniki
Gama jednostek napędowych Peugeota 5008 składa się z dwóch diesli i dwóch silników benzynowych. Wśród benzyniaków znajdziemy doladowane jednostki 1.2 PureTech oraz 1.6 PureTech. Pierwsza rozwija 130 KM oraz 230 Nm i współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniową automatyczną. W pierwszym przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,9 s, a w drugim 10,2 sekundy, zaś niezależnie od zastosowanej skrzyni prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Mocniejszy wariant benzynowy występuje już standardowo z przekładnią automatyczną, generuje 180 KM oraz 250 Nm i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,3 s. Prędkość maksymalna to 222 km/h. Gama diesli składa się z jednostkek 1.5 HDI oraz 2.0 HDI. Mniejsza rozwija 130 KM oraz 300 Nm. W odmianie z manualem zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11,1 s i prędkość maksymalną na poziomie 191 km/h, zaś z automatem 11,8 s i 190 km/h. Topowy diesel 2.0 rozwija 177 KM i 400 Nm i współpracuje ze skrzynią automatyczną. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna to 202 km/h. Każdy 5008 ma napęd na przednią oś.
Peugeot 5008 2022 ceny
Bazowy 5008 1.2 PureTech ze skrzynią manualną w konfiguracji Active Pack kosztuje od 146 200 zł. Dopłata do przekładni automatycznej wynosi 10 500 zł. Bazowy diesel 1.5 HDI ze skrzynią manualną to koszt rzędu 157 100 zł. Topowy wariant wysokoprężny występuje od bogatszej opcji Allure i wyceniono go na 190 400 zł.
Peugeot 5008 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Peugeota 5008 w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Dominuje 2-litrowy diesel w topowej konfiguracji GT Pack. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz sięgające blisko 10% rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Peugeot 5008 leasing na Superauto.pl
Kia Sorento
Kia Sorento 2022 dane techniczne
Aktualna, IV generacja Kii Sorento zadebiutowała w 2020 roku i zyskała znacznie ciekawszy, odważniejszy design niż w przypadku poprzednika, z bardziej kanciastymi liniami i ostrzejszymi kształtami nadwozia. Charakterystycznym elementem pasa przedniego pojazdu stała się atrapa chłodnicy w kształcie tygrysiego nosa, która zakończona jest po bokach dużymi reflektorami oraz umieszczonymi pod nimi światłami do jazdy dziennej. Z tyłu pojazdu umieszczone zostały pionowe, podwójne lampy zachodzące na boki pojazdu. Kia Sorento IV bazuje na nowej platformie, z której korzysta też poliftingowy Hyundai Santa Fe, umożliwiającej zastosowanie zelektryfikowanych układów napędowych. Kabina wygląda nowocześnie i została zdominowana przez dwa duże ekrany. Charakterystycznym elementem kabiny są też podwójne nawiewy. Kia Sorento jest większa od Santa Fe - mierzy bowiem 4810 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2815 mm. Pojemność bagażnika wynosi odpowiednio 187/821/2011 litrów dla wersji spalinowej, 179/813/1996 l dla hybrydy HEV oraz 175/809/1988 litrów dla wersji PHEV.
Kia Sorento 2022 silniki
Gama jednostek napędowych Sorento jest identyczna jak w Hyundaiu Santa Fe... z jedną drobną różnicą. Jest nią obecność 2.2-litrowego diesla w Kii, który rozwija 193 KM i 440 Nm i współpracuje z 8-stopniową dwusprzęgłową przekładnią DCT oraz napędem AWD. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna to 205 km/h. Wariant hybrydowy HEV korzysta z 1.6-litrowej jednostki T.-GDI i rozwija łącznie 230 KM oraz 350 Nm. Współpracuje z 6-biegową skrzynią automatyczną. W przypadku wariantu z napędem FWD przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,6 s, zaś prędkość maksymalna to 193 km/h. Odmiana AWD przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,3 s. Odmiana PHEV o mocy 265 KM przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,7 s i rozpędza się do 193 km/h. Zasięg na prądzie wynosi 57 km według cyklu WLTP.
Kia Sorento 2022 ceny
Bazowa Kia Sorento w odmianie M z napędem hybrydowym HEV kosztuje od 185 900 zł. Dopłata do napędu AWD wynosi 9000 zł. Diesel kosztuje od 204 900 zł, zaś odmiana PHEV od 215 900 zł. Dostępne są też bogatsze konfiguracje L, XL oraz Prestige Line.
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq 2022 dane techniczne
Flagowy SUV Skody zadebiutował w 2016 roku i bazuje na płycie MQB A2, z której korzystają też Volkswagen Tiguan AllSpace oraz Seat Tarraco. Stylistycznie Kodiaq nawiązuje do najnowszych modeli Skody, zwłaszcza do topowego Superba, a także Octavii. Czeskiego SUV-a wyróżniają dynamiczne linie nadwozia, a także funkcjonalna i spora kabina mieszcząca nawet 7 osób. Charakterystyczny przedni pas wyróżnia się lekko ściętymi reflektorami z podwójnymi kloszami. Auto mierzy 4697 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2791 mm. W 2021 roku SUV Skody przeszedł z kolei kompleksową restylizację, który wprowadził wizualne zmiany takie jak zmodyfikowane reflektory, modyfikację maski oraz zmienione tylne lampy, grill oraz zderzaki. Auto zrzuciło też kilkadziesiąt kg, w zależności od wersji. Kodiaq to także pierwszy SUV Skody dostępny w topowej wersji RS. Pojemność bagażnika wynosi odpowiednio 270/835/2065 l dla odmiany 5-osobowej oraz 270/765/2005 litrów dla 7-osobowej.

Skoda Kodiaq 2022 silniki
W gamie Kodiaqa znajdziemy trzy warianty benzynowe oraz dwa wysokoprężne. Każda Skoda Kodiaq posiada 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię DSG. Bazową jednostką jest 1.5-litrowy benzyniak TSI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm, napędzający koła przednie osi. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,7 s i prędkość maksymalną na poziomie 207 km/h. Mocniejszy benzyniak 2.0 TSI występuje już standardowo z napędem AWD i generuje 190 KM oraz 320 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 7,6 s, a prędkość maksymalna to 215 km/h. Topowy wariant RS z jednostką 2.0 TSI rozwija już 245 KM i 370 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 s i rozpędza się do 234 km/h. Bazowy diesel 2.0 TDI rozwija 150 KM i 360 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,6 s i rozpędza się do 204 km/h (odmiana AWD do 200 km/h). Mocniejszy wariant generuje 200 KM oraz 400 Nm, rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,7 s i rozwija 216 km/h.
Skoda Kodiaq 2022 ceny
Bazowy Kodiaq 1.5 TSI Ambition startuje z pułapu 141 500 zł. Diesel 2.0 o mocy 150 KM kosztuje od 155 650 zł, zaś dopłata do napędu AWD wynosi 9000 zł. Mocniejszy benzyniak 2.0 TSI występuje od bogatszej odmiany Style i startuje z pułapu 175 350 zł. 200-konny diesel w konfiguracji Style to koszt rzędu 187 450 zł. Topowy wariant RS wymaga wydania 210 800 zł. W każdej odmianie dopłata do wariantu 7-osobowego wynosi 4500 zł.
Skoda Kodiaq 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Skody Kodiaq w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Skoda Kodiaq leasing na Superauto.pl
Seat Tarraco
Seat Tarraco 2022 dane techniczne
Seat Tarraco zadebiutował w 2018 roku jako topowy model hiszpańskiej marki i pierwszy w historii Seata SUV klasy średniej. Stylistycznie Tarraco zapoczątkował nowy, bardziej ekspresywny język stylistyczny marki, który znalazł swoje odzwierciedlenie w Leonie IV generacji. Samochód bazuje na płycie MQB-A2, którą dzieli ze Skodą Kodiaq i Volkswagenem Tiguanem Allspace (oba modele są produkowane w tej samej fabryce i mają identyczny kształt drzwi oraz podobną sylwetkę). Tarraco mierzy 4735 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2790 mm. Bagażnik Tarraco liczy 760 litrów.

Seat Tarraco 2022 silniki
Gama jednostek napędowych Seata Tarraco jest identyczna co w Skodzie Kodiaq. Mamy zatem benzyniaki 1.5 i 2.0 TSI o mocach 150, 190 oraz 245 KM, a także diesla 2.0 TDI o mocach 150 i 200 KM. Bazowy silnik 1.5 TSI występuje z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-stopniowym DSG. Odmiana z manualem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,9 s i rozpędza się do 199 km/h. Wariant z DSG potrzebuje 9,5 s na osiągnięcie 100 km/h. Mocniejsza jednostka 2.0 TSI o mocy 190 KM występuje już standardowo z przekładnią DSG i napędem na obie osie 4Drive. W jej przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,8 s, zaś prędkość maksymalna to 210 km/h. Topowy wariant generujący 245 KM przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 s i rozpędza się do 228 km/h. Odmiana wysokoprężna o mocy 150 KM ze skrzynią manualną i napędem na przód zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 10,2 s i rozpędza się do 199 km/h. Odmiana z DSG ma już napęd 4Drive, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,1 s i rozpędza się do 196 km/h. Topowy diesel o mocy 200 KM oferuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,8 s i prędkość maksymalną na poziomie 210 km/h.
Seat Tarraco 2022 ceny
Bazowy Tarraco 1.5 TSI Style ze skrzynią manualną kosztuje od 138 900 zł. Wariant z DSG występuje w bogatszej wersji Xperience za 172 300 zł. 190-konny benzyniak 2.0 TSI w konfiguracji Xperience wymaga wydania 191 800 zł. Topowy wariant 2.0 TSI występuje w topowej opcji FR i wyceniono go na 209 200 zł. Bazowy diesel 2.0 o mocy 150 KM w odmianie Style kosztuje od 151 300 zł. Dopłata do skrzyni DSG wynosi 8900 zł. 200-konny diesel 2.0 TDI w odmianie Xperience kosztuje od 204 100 zł.
Seat Tarraco 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Seata Tarraco w odmianach benzynowych 1.5 i 2.0 TSI, w różnych wersjach wyposażeniowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, większość z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie oraz minimum formalności.
Sprawdź ofertę Seat Tarraco leasing na Superauto.pl
Honda CR-V
Honda CR-V 2022 dane techniczne
Aktualna, V generacja Hondy CR-V zadebiutowała pod koniec 2016 roku, jednak jej europejska odmiana zadebiutowała dopiero w marcu 2018 roku na targach w Genewie. Pojazd otrzymał zupełnie nowy design nadwozia z charakterystycznym dla marki pasem przednim. Wersja europejska różni się od amerykańskiej delikatnie przemodelowanymi światłami przednimi i tylnymi. Jako pierwszy model marki otrzymał zupełnie nową deskę rozdzielczą, której centralnym elementem jest 7-calowy ekran dotykowy, który jest częścią systemu multimedialnego Honda Connect. Honda CR-V otrzymała też system przymykania atrapy chłodnicy poprawiający aerodynamikę. Agresywne, ostre linie nadwozia nawiązują do X generacji kompaktowego Civica. Honda CR-V mierzy 4600 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2663 mm. Bagażnik liczy od 497 do 1692 litrów.

Honda CR-V 2022 silnik i cena
Honda CR-V występuje tylko w jednej wersji napędowej. Jest nią wariant hybrydowy HEV oparty na 2-litrowej wolnossącej jednostce benzynowej. Łączna moc układu wynosi 184 KM, zaś maksymalny moment obrotowy 315 Nm. Napęd trafia na przednią lub obie osie za pośrednictwem bezstopniowej przekładni e-CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w odmianie FWD zajmuje 8,6 s, w AWD 8,9 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 180 km/h. Bazowa Honda CR-V Comfort z napędem na przód kosztuje od 154 000 zł. Bogatsza odmiana Elegance została wyceniona na 164 700 zł, zaś za kolejne 8500 zł otrzymamy napęd AWD.
Honda CR-V 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Hondy CR-V w różnych wariantach wyposażenia. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, niektóre dostaniecie także od ręki. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Honda CR-V leasing na Superauto.pl