Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Nie znaleźliśmy żadnej pasującej oferty.
Wyczyść filtry lub sprawdź proponowane przez nas wyszukiwania:
Masz pytania?
Zostaw nam swój numer telefonu i adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą
Dziękujemy za zamówienie rozmowy!
Teraz wystarczy poczekać na kontakt ze strony naszego doradcy.
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Nowy model Seata Tarraco to najnowsza propozycja hiszpańskiej marki, która łączy sportowy duch z funkcjonalnością. Tarraco został zbudowany na platformie MQB-A i technicznie bazuje na Volkswagenie Tiguanie Allspace oraz Skodzie Kodiaq. Model SUVa jest dostępny w wersji 5- i 7- miejscowej, a dopłata za dodatkowe siedzenia wynosi 3500 zł. Mimo dużych gabarytów (długość 473,5 cm, wysokość 165,8 cm) i dużej masy (1,8 t), Tarraco jeździ się płynnie. Podświetlenie LED na tylnych i przednich światłach.
Tarraco może mieć pod maską silnik benzynowy 1.5 EcoTSI EVO o mocy 150 KM z manualną skrzynią biegów i przednim napędem na koła. Dla modelu Style cena wynosi 115 500 zł, a dla Xcellence 133 800 zł. Dostępny także 2.0 TSI/190 KM z napędem na cztery kołą 4Drive, w cenie 158 800 zł tylko w modelu Xcellence. Można także również diesel 2.0 TDI w dwóch wersjach mocy: 150 KM i 190 KM. Pierwszy jest dostępny z manualną skrzynią biegów i przednim napędem za 125 900 zł lub z automatem DSG i napędem 4Drive za 143 600 zł w wersji Style,a w wersji Xcellence następująco – 144 200 zł oraz 162 000 zł. Wersja 190-konna diesla TDI jest konfigurowana na bogato. Oferowana tylko z automatyczną przekładnią i napędem na cztery koła, to jeszcze wyłącznie w specyfikacji Xcellence. Kosztuje ona 169 200 zł.
Wyposażenie
W Seat Tarraco jest wbudowany wirtualny kokpit o ekranie 10,25 cali. Multimediami możemy sterować głosem, za pomocą gestów lub dotykowo ekranie 8 calowym. Posiada Full Link. Tarraco ma system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu KESSY w obu wersjach.
W sferze bezpieczeństwa model Tarraco wyposażony jest w wiele nowoczesnych systemów. Na jego pokładzie znaleźć możemy m.in. Lane Assist i Front Assist samochód wyposażony jest opcjonalnie w system wykrywania martwego pola, wykrywania znaków drogowych, asystenta jazdy w korku, aktywny tempomat, asystenta świateł i Emergency Assist. Ma także czujniki parkowania z tyłu, a w Xcellence dodatkowo kamerę cofania i czujniki z przodu.
Nowy Seat może mieć podgrzewane tylne i przednie siedzenia, bezdotykowe otwieranie i zamykanie drzwi. Tarraco bagażnik wersji 5-miejscowej oferuje standardowo aż 760 litrów pojemności, przy złożonych dwóch tylnych rzędach siedzeń do dyspozycji jest 1775 l.
Seat Tarraco jest dostępny w leasingu. autoryzowany dealer Seata Autorud oferuje leasing od 999 netto miesięcznie z 0 % opłatą wstępną z rabatem 800 zł . Dostępne są modele Seata Tarraco o każdej wersji silnika i w dowolnym wyposażeniu. Auto w leasingu posiada okres 5- letniej gwarancji. Natomiast dla firm jest promocyjny leasing 101 % w ramach Leasingu Moc Niskich Kosztów dla następujących parametrów: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 24 albo 36 miesięcy, wartość wykupu: 24 miesiące – 19%, 36 miesięcy - 1%. Po zakończeniu umowy leasingu można oczywiście wykupić leasingowane auto, a kwota wykupu będzie dużo niższa, niż jego wartość rynkowa. To korzystna oferta dla firm, które poszukują funkcjonalnego auta do działalności gospodarczej, ale nie mają źródła finansowania na zakup samochodu w standardowej cenie.
Flagowy Seat Tarraco jest trzecim SUVem po modelach Ateca i Atona i jest największym autem w dotychczas oferowanych wersji SUV przez producenta. Podczas jazdy próbnej Tarraco w wersji 2.0 TSI/190 KM i napędem 4DRIVE dobrze współpracuje z kierowcą, a samochodem można ostro ruszać, bez obaw, że koła będą buksować. Tak jest z innymi modelami 4x4, jednak z wersjami na przednie koła jazda nie jest już tak płynna, a kontrola nad jazdą trudniejsza. Mimo dużych gabarytów Seat Tarraco sprawuje się na drodze bardzo dobrze, a środek ciężkości daje dużą stabilność autu. Nowoczesny system Pakiet Assistant (asystent pasa ruchu, system kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania i funkcją ochrony pieszych i rowerzystów, system powiadamiania ratunkowego eCall) zapewnia bezpieczeństwo podczas jazdy. Jeszcze jedną z zalet wskazywanych w testach próbnych jest przestronna kabina oraz możliwość zamontowania dodatkowych miejsc z tyłu. Pakowny silnik z tyłu ma dużą pojemność, przez co auto jest funkcjonalne.
Katalogowe przyspieszenie 0-100 km/h wynoszące 8 sekund jest wystarczające, a wyprzedzanie jest bezproblemowe. Według opisu, auto średnio zużywa 9,1-9,4 l/100 km i są to wartości realne. Jadąc trasami podmiejskimi 100 km/h bez problemu zmieścimy się w granicach 8,5 l/100 km, a podczas pokonywania ulic zatłoczonego miasta z baku na każde 100 km ubędzie około 11 litrów paliwa.
Minusem natomiast jest dźwignia ustawienia oparcia zamiast pokrętła, która ustawia fotel w sposób mało precyzyjny i skokowy. Po włączeniu trybu sport Tarraco wyraźnie nabiera wigoru, ale charakterystyka pracy układu kierowniczego mogłaby być nieco bardziej usztywniona.