Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • MOTO Newsy
              • Prezentacja Xpeng - G9, G6 i P7. Chińskie auta Premium już w Polsce!

              Prezentacja Xpeng - G9, G6 i P7. Chińskie auta Premium już w Polsce!

              03.04.2025 Kamil Rogala

              Oficjalna prezentacja modeli Xpeng - G9, G6 i P7. Chińska marka Premium wjeżdża do Polski!

              Xpneg chińskie auta Premium

              Już kiedyś pisałem, że połapanie się w tych wszystkich nowych chińskich markach samochodów to niezła zagadka i trzeba być ciągle na bieżąco. Nawet nie próbuję zgadywać, ile ich już jest, ale jedno jest pewne – mamy kolejnego gracza z Chin, który chce namieszać na rynku. Poznajcie markę Xpeng i jej modele G9, G6 oraz P7.

              Xpeng G9 - wygodnie, komfortowo i... na bogato!
              Xpeng G6 - kompaktowy i z odrobiną sportowego szyku
              Xpeng P7 - eleganckie, ale z mocno sportowym akcentem
              AKTUALIZACJA! Ceny modeli Xpeng G9, G6 oraz P7

              Xpeng G9 - wygodnie, komfortowo i... na bogato!

              Xpeng G9 reflektory światła maska
              Xpeng G9 linia nadwozia
              Xpeng G9 klapa bagażnika listwa led

              Kojarzycie taką markę Voyah? W swojej ofercie ma dwa modele w tym luksusowego SUV-a o nazwie Dream. Jest świetny, bardzo ładny, niezwykle luksusowy i świetnie wyposażony. Problem w tym… że nikt go nie kupuje. Obawiam się trochę, że podobnie może być z Xpengiem G9. A szkoda, bo już na pierwszy rzut oka widać, że jest to duży, flagowy SUV, który celuje wysoko w segment premium. Z zewnątrz auto jest spore, ale ma przy tym zgrabne, płynne linie, bez zbędnych udziwnień. Od razu rzuca się w oczy charakterystyczny dla Xpenga świecący pas z przodu, nazwany "X Robot Face", który ciągnie się przez całą szerokość auta. Główne światła są sprytnie podzielone. Tył też ma poziomą listwę LED, która podkreśla, że G9 jest szeroki. Razem z dużymi kołami tworzy to obraz solidnego, nowoczesnego auta, które bez kompleksów chce walczyć z luksusowymi elektrycznymi SUV-ami z Europy. Ambicje są więc spore, ale zweryfikuje je cena i rynek. Czas pokaże. A tymczasem…

              Xpeng G9 wnętrze

              W środku G9 też czuć klimat premium. Nie chcę sypać frazesami, ale pierwsze wrażenie jest naprawdę genialne. Kokpit jest nafaszerowany technologią, ale zaprojektowany w prostym, minimalistycznym stylu. Na środku deski rozdzielczej króluje gigantyczny, podwójny ekran – jeden dla kierowcy, drugi, panoramiczny, dla pasażera. Całością zarządza system operacyjny Xmart OS 4.0. Materiały wydają się naprawdę dobrej jakości – miękkie tworzywa, skóra Nappa, wszystko starannie złożone – robi to pozytywne wrażenie. Miejsca w kabinie jest mnóstwo, zarówno z przodu, jak i na tylnej kanapie, co pokazuje, że to wygodne auto dla rodziny. Fotele można ustawiać na milion sposobów, mają wentylację, podgrzewanie, a nawet masaż.

              Xpeng G9 wnętrze wyposażenie

              Xpeng G9 wnętrze fotele
              Xpeng G9 tylna kanapa
              Xpeng G9 bagażnik

              Gdy tak kręciliśmy się wokół tych aut, szczególnie topowego G9, panowała… wymowna cisza. Spoglądałem tylko na kolegów dziennikarzy i oni mieli chyba takie same myśli w głowie, jak ja. To aż w pewnym stopniu przerażające, że chińscy producenci w tak krótkim czasie byli w stanie z beznadziejnej jakości wydmuszek i produktów udających auta przejść do modeli, z których mogłyby być dumne nawet europejskie marki. Co będzie za kilka lat? Strach pomyśleć. Ale wróćmy do Xpenga G9.

              Jeśli chodzi o wyposażenie, opisywana nowość to technologiczny kombajn. Na pokładzie jest zaawansowany system wspomagania jazdy XNGP drugiej generacji, który ma pozwalać na półautonomiczną jazdę w wielu sytuacjach drogowych. Tego nie sprawdziłem, bowiem jeździliśmy tylko po wyznaczonych fragmentach toru, ale na ekranie widziałem to, co do niedawna mi mocno zaimponowało – system wspomagania jazdy niemal żywcem wyjęty z Tesli. Czy działa? Jeśli tak, to czy skutecznie? Niestety na te pytania nie odpowiem, ale gdy tylko dostanę auto do testów, na pewno to sprawdzę!

              Oprócz tego wnętrze zdobi m.in. system audio Dynaudio Confidence z 28 głośnikami i Dolby Atmos, który ma zapewniać dźwięk jak w kinie. Chwilę posłuchałem i co prawda nie zmieniło to mojego postrzegania świata audio w samochodach, to po raz kolejny – nawet europejska czołówka mogłaby się pod tym podpisać. O komfort dba także pneumatyczne zawieszenie i naprawdę mocno wypasiona klimatyzacja z funkcją oczyszczania powietrza. Oczywiście jest też gadający asystent głosowy "Hey Xpeng", który działał… no akurat to działało średnio, ale pewnie w najbliższym czasie pojawią się odpowiednie aktualizacje OTA.

              Xpeng G9 silnik ładowanie zasięg

              Technicznie najważniejsza w Xpengu G9 jest platforma oparta na architekturze 800V. Pozwala ona na ultraszybkie ładowanie – producent obiecuje, że wystarczy 5 minut przy odpowiednio mocnej ładowarce (do 480 kW), żeby zyskać energię na kolejne 200 km jazdy. Super! Tylko gdzie to ładować?! W wielu miastach cieszę się, gdy mam dostęp do ładowarki 150 kW, która dodatkowo podaje mniej więcej tyle prądu, ile powinna. No ale doceniam ambicję producenta i przyszłościowe podejście. Może kiedyś będzie mi dane wykorzystać taką moc.

              G9 jest dostępny z napędem na tył (RWD) lub na wszystkie koła (AWD). Mocniejsze wersje AWD są naprawdę szybkie i rozpędzają się do setki w około 3,9 sekundy, choć w takim ciężkim kolosie nie jest to moim zdaniem priorytetem. Duże baterie (do 98 kWh) mają zapewniać konkurencyjny zasięg, przekraczający 500-570 kilometrów (według WLTP, zależnie od wersji). Ale to też tylko teoretyzowanie, a konkrety poznamy dopiero po pierwszych jazdach w normalnych warunkach.

              Xpeng G6 - kompaktowy i z odrobiną sportowego szyku

              O ile Xpeng G9 wygląda jak wielki, luksusowy salon na kołach, tak G6 jawi się jako nieco bardziej przyziemna propozycja. Dodatkowo do oglądania była dostępna chyba najgorsza możliwa konfiguracja – czarny lakier, czarne wnętrze, choć ładne felgi. O gustach się nie dyskutuje, ale takie zestawienie nie wygląda dobrze na zdjęciach i nie pozwala uwydatnić zalet stylistyki. Tak czy inaczej, Xpeng G6 naprawdę przykuwa wzrok i może spodobać się tym, którzy lubują się w stylu coupe-SUV.

              Xpneg G6 chiński samochód premium wygląd test

              Xpeng G6 wygląd front reflektory, grill,listwa led
              Xpeng G6 listwa LED
              Xpeng G6 2025 wygląd nadwozia
              Xpeng G6 klapa bagażnika
              Xpend G6 jest zauważalnie mniejszy i smuklejszy od G9, celując w popularny segment średniej wielkości elektrycznych SUV-ów, gdzie głównym rywalem jest Tesla Model Y. Swoją drogą Model Y po liftingu naprawdę wygląda dobrze, więc G6-tka będzie miała trudną konkurencję. Tak czy inaczej design G6 jest nowoczesny i aerodynamiczny, z charakterystycznym, wąskim pasem świetlnym z przodu i łagodnie opadającą linią dachu ku tyłowi. Minimalistyczne podejście do detali, chowane klamki i gładkie powierzchnie podkreślają jego nowoczesny charakter i dbałość o efektywność aerodynamiczną. Ja bym miał trudny wybór pomiędzy Teslą Model Y a Xpengiem G6… nawet jakbym miał brać pod uwagę politykę i tego typu konotacje.

              Wracając do G6, a konkretniej do jego wnętrza, w oczu rzuca się – ponownie – minimalizm i elegancja. Co prawda czarna tapicerka niespecjalnie to uwydatniła, ale widać, że wszystko skupia się wokół dużego, centralnego ekranu dotykowego (15 cali), który obsługuje większość funkcji pojazdu. Przed kierowcą znajduje się mniejszy, cyfrowy zestaw wskaźników – nic odkrywczego. Jakość materiałów jest dobra, choć być może nie na tak luksusowym poziomie jak we flagowym G9, co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę pozycjonowanie modelu. Mimo sylwetki coupe, przestrzeń w kabinie, zwłaszcza nad głowami pasażerów z tyłu, wydaje się zaskakująco duża dzięki zastosowaniu nowej platformy SEPA 2.0, która optymalizuje wykorzystanie przestrzeni.

              Xpeng G6 wnętrze fotele

              Xpeng G6 wnętrze, ekrany

              Xpeng G6 tylna kanapa wnętrze, przestrzeń
              Xpeng G6 bagażnik

              Ale to nie wszystko, bowiem wspomniana platforma, po raz pierwszy wykorzystana właśnie w mogelu G6, przynosi szereg innych korzyści, w tym integrację zaawansowanych systemów elektronicznych i możliwość implementacji najnowszej generacji systemu XNGP. Podobnie jak G9, G6 korzysta z architektury 800V, co umożliwia bardzo szybkie ładowanie (do 280 kW – wciąż nieosiągalne na większości ładowarek w Polsce), pozwalając na uzupełnienie zasięgu w krótkim czasie. A co napędza chińską nowość?

              Pod maską, a konkretniej pod podłogą, może pracować jeden z kilku wariantów napędowych. W tym modelu również można wybrać odmianę z napędem na tył (RWD) albo na wszystkie koła (AWD). Są też różne baterie, a ta największa (87,5 kWh) w wersji RWD Long Range ma dawać naprawdę przyzwoity zasięg – nawet do 570 kilometrów (według WLTP). Co ciekawe, dzięki nowej platformie SEPA 2.0 i temu, że tył nadwozia jest odlewany z jednego, dużego kawałka (taki bajer zwany die-casting), G6 ma być lżejszy i sztywniejszy. To z kolei przekłada się na lepsze prowadzenie i mniejsze zużycie prądu. Wersja AWD jest przy tym całkiem zrywna – do setki potrzebuje około 4 sekund.

              Xpeng G6 silnik, ładowanie, zasięg, dane techniczne, test

              Ogólnie Xpeng G6 zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie po pierwszej, mocno okrojonej prezentacji. To auto, które trafia prosto w popularny segment rynku: nieźle wygląda, ma nowoczesne technologie (zwłaszcza to szybkie ładowanie 800V!), oferuje sporo miejsca w środku, a do tego konkurencyjne osiągi i zasięg. Wygląda na mocnego zawodnika wśród średniej wielkości elektrycznych SUV-ów, bo dobrze łączy styl z praktycznością i nowoczesnymi rozwiązaniami. Na torze poczułem, że chociaż jest komfortowo, to auto prowadzi się stabilnie i pewnie. Nadal jest miękko, ale na szczęście nie buja jak ponton – powinno się spodobać tym, którzy lubią czuć kontrolę nad samochodem. I znów – wszystkie wątpliwości wyjaśni cena, którą poznamy zaraz po oficjalnej polskiej prezentacji rynkowej.

              Xpeng P7 - eleganckie, ale z mocno sportowym akcentem

              Na koniec Xpeng P7, czyli model, który spodobał mi się najbardziej. O ile G9 imponuje przestrzenią i komfortem, G6 wydaje się najlepiej skomponowany pod rynek, tak P7 łączy w sobie cechy, które moim zdaniem są najważniejsze – dobre prowadzenie, klasyczny wygląd i ciekawe rozwiązania. To elektryczny sedan o sportowym zacięciu, który od momentu swojego debiutu był jednym z kluczowych modeli w portfolio marki. Nie jest to jakaś kompletna nowość, ale wizualnie prezentuje się świetnie.

              Xpeng P7 chiński sedan Premium
              Xpeng P7 reflektory światła listwa LED

              Jest niski, szeroki, ma długą maskę i linię dachu opadającą jak w sportowym coupe – od razu widać, że ma charakter. Tak jak w innych modelach Xpenga, z przodu mamy charakterystyczny świecący pasek LED na całą szerokość, a główne reflektory są umieszczone niżej. Fajnym smaczkiem są bezramkowe drzwi i chowane klamki, które dodają nowoczesnego stylu. W zależności od wersji (na przykład Performance), P7 może mieć bardziej agresywne detale. Na pokazie stała trochę "grzeczniejsza" wersja, ale na torze dostałem auto ze znacznie ciekawszymi felgami – dobre koła potrafią tu mocno zmienić wygląd na plus. Być może trochę przesadzę, ale auto przypominało mi nieco ugrzecznioną wersję Audi A7. Wiem, zupełnie inny segment itp. ale linia tak samo ciekawa.

              Xpeng P7 flegi

              Tak czy inaczej Xpeng P7 nieźle wygląda także w środku. Fakt, panuje wyraźna „ekranoza”, ale cóż – taka moda. Kokpit to głównie dwa ekrany: jeden zastępuje zegary, a drugi, panoramiczny, służy do obsługi całego systemu multimedialnego Xmart OS. Jakość wykończenia jest naprawdę na wysokim poziomie, użyto przyjemnych w dotyku materiałów, fotele są dobrze wyprofilowane i fajnie trzymają na zakrętach, co pasuje do sportowego charakteru auta. Co prawda tutaj też nie mogliśmy sprawdzić auta poza zamkniętym torem, ale udało się pokonać kilka łuków z wyższą prędkością i nie czułem, że fotel za chwile wysadzi mnie ze swoich wygodnych pieleszy.

              Xpeng P7 wnętrze
              Xpeng P7 wnętrze

              Xpeng p7 wnętrze

              Jeśli chodzi o wyposażenie, P7 oferuje zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, podobne do tych z modeli G9 i G6, w tym funkcje jazdy półautonomicznej XNGP. System multimedialny jest rozbudowany, ma mnóstwo funkcji online i dobrze integruje się ze smartfonem. Można też zamówić wysokiej jakości system audio (np. Dynaudio) i różne opcje personalizacji wnętrza. Nic zaskakującego, choć przy okazji opisu trzeciego modelu, muszę o czymś wspomnieć. O ile w wielu chińskich markach, które już jakiś czas temu zadebiutowały na rynku w Polsce, system info-rozrywki miał jedną zaletę – po prostu był – tak w Xpengu wszystko wydaje się na o wiele wyższym poziomie. Pamiętam pierwsze wrażenia z obcowaniem z systemami BAIC-a, Forthinga czy Omody. W skrócie – katastrofa. Wystarczy wspomnieć o braku jakiegokolwiek wsparcia dla Android Auto i/lub Apple CarPlay. Tu nie dość, że te funkcje działają bez zarzutu, to sam system jest naszpikowany opcjami nie w mniejszym stopniu, niż w Mercedesie czy BMW. Po raz kolejny – czekam na pełen test, aby porządnie to sprawdzić!

              Xpeng p7 bagażnik

              Podobnie jak powyższe modele, tak samo Xpeng P7 występuje w różnych wersjach napędu i baterii. Można wybrać napęd na tylne koła (RWD) albo mocniejsze warianty z napędem na wszystkie koła (AWD), w tym usportowioną wersję Performance. Brzmi znajomo? Tak, podobnie mamy m.in. w Tesli Model 3. Przyspieszenie najlepszych wersji P7 jest imponujące – do setki potrzebują około 4 sekund. Fakt, to nie katapulta ze wspomnianej Tesli Model 3 Performance, ale i tak jest świetnie. Zasięgi, w zależności od pojemności baterii (do około 86 kWh), mogą przekraczać 500-550 km według danych WLTP, ale jak wiadomo – zweryfikujemy to. Warto wiedzieć, że P7 bazuje na nieco starszej platformie niż G6, więc chociaż oferuje szybkie ładowanie prądem stałym (DC), to nie aż tak błyskawiczne jak modele z nowszą architekturą 800V.

              Czy Xpeng podbije rynek?

              Z jednej strony chińska marka ma wszystkie argumenty, aby konkurować z najpoważniejszymi graczami na rynku – świetną stylistykę, sprawnie działające systemy (wreszcie na europejskim poziomie), szeroką ofertę i naprawdę świetną jakość wykonania (nic nie trzeszczy i nic nie… śmierdzi). Z drugiej zaś, kluczowa będzie cena, bo jeśli Xpeng ma ambicje być marką premium, zapewne cena będzie wyższa, a wtedy zainteresowanie może być mniejsze. Ale czas pokaże, a my z niecierpliwością czekamy na pierwsze dłuższe testy.

              AKTUALIZACJA! Ceny modeli Xpeng G9, G6 oraz P7

              Wreszcie poznaliśmy oficjalne ceny dwóch z trzech zaprezentowanych modeli Xpeng na polskim rynku. Zostały one ogłoszone pod koniec marca 2025 roku przez polskiego importera. Oto jak się prezentują:

              Xpeng G9 cena

              • RWD Standard Range (313 KM, bateria 78,2 kWh, zasięg 460 km WLTP): od 252 900 zł
              • RWD Long Range (313 KM, bateria 98 kWh, zasięg 570 km WLTP): od 269 900 zł
              • AWD Performance (551 KM, bateria 98 kWh, zasięg 520 km WLTP): od 312 900 zł

              Xpeng G6 cena

              • RWD Standard Range (258 KM, bateria 66 kWh, zasięg 435 km WLTP): od 203 900 zł
              • RWD Long Range (286 KM, bateria 87,5 kWh, zasięg 570 km WLTP): od 223 900 zł
              • AWD Performance (476 KM, bateria 87,5 kWh, zasięg 550 km WLTP): od 247 900 zł

              Xpeng P7 cena

              • RWD Long Range (276 KM, bateria 82,7 kWh, zasięg 576 km WLTP): od 216 900 zł
              • AWD Performance (473 KM, bateria 82,7 kWh, zasięg 505 km WLTP): od 241 900 zł
              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Mercedes dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.