Porównanie: Peugeot Boxer vs Iveco Daily 2025
Od lat należą do czołówki samochodów dostawczych w Polsce, a ich możliwości przewozowe i mnogość wersji wręcz imponują. Porównamy Peugeota Boxera i Iveco Daily.

Z porównania dowiesz się o:
Rynek aut dostawczych w Polsce póki co 2025 rok może zaliczyć do udanych. Od stycznia do sierpnia zarejestrowano 43 461 samochodów dostawczych o DMC do 3.5 tony, co oznacza wzrost o 2,3% rok do roku (+990 szt.). Jednym z najpopularniejszych modeli jest Iveco Daily, którego zarejestrowano w tym czasie 2615 egzemplarzy, co daje mu 4. pozycję na rynku. W TOP20 najchętniej wybieranych aut dostawczych nad Wisłą plasuje się też Peugeot Boxer. Oba modele mają już długi staż rynkowy i ugruntowaną pozycję, walczą w tym samym segmencie, jednak mimo to sporo je różni. Postanowiłem je porównać.
Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - krótko o modelach
Peugeot Boxer 2025
Peugeot Boxer II zadebiutował w 2006 roku. Jego kabina, pod względem wygody oraz dostępnych opcji wyposażenia dodatkowego (takich jak automatyczna klimatyzacja, zestaw audio z funkcją głośnomówiącą czy nawigacja GPS), zbliżona jest do standardów aut osobowych. W tej generacji zrezygnowano z silników benzynowych, oferując wyłącznie jednostki wysokoprężne w trzech wariantach pojemności i czterech poziomach mocy. W 2014 roku model przeszedł modernizację, której zakres odpowiadał zmianom zastosowanym w Fiacie Ducato. Boxer II jest konstrukcyjnie spokrewniony z Citroënem Jumperem, Fiatem Ducato, Ramem ProMaster, Oplem Movano III i Toyotą Proace Max.

Ostatnia modernizacja miała miejsce jesienią 2023 roku. Zmieniono wówczas przednią część nadwozia, montując nowy grill, odświeżone logo producenta oraz bardziej wydajne reflektory LED. Przeprojektowano również wnętrze – pojawił się 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników oraz 10-calowy ekran systemu multimedialnego z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto. Do oferty trafiły także nowoczesne rozwiązania, m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go, komplet czujników parkowania wokół auta czy nawigacja 3D.
Iveco Daily 2025
IV generacja Iveco Daily została zaprezentowana w 2014 roku i była pierwszą całkowicie nową konstrukcją od 1999 r. W porównaniu do poprzednika zmieniono nie tylko samą budowę, ale także rozstawy osi i układ zawieszenia. Model oferowany jest w ponad 8000 konfiguracjach, co czyni go szczególnie atrakcyjnym dla firm. W 2015 roku zdobył prestiżowy tytuł International Van of the Year. Modernizacja przeprowadzona w 2019 roku przyniosła m.in. nowy wygląd przedniego pasa z reflektorami Full LED oraz rozszerzone systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. W standardzie Daily oferuje m.in. system ESP, fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach, poduszkę powietrzną, przygotowanie pod montaż radia, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, centralny zamek z pilotem oraz elektryczne sterowanie szyb przednich. Standardowo auto napędzane jest na tylną oś, ale dostępne są również wersje z napędem na cztery koła. W opcji można zamówić także tylne zawieszenie pneumatyczne.

W listopadzie 2023 roku Iveco Daily doczekało się kolejnej modernizacji. Samochód otrzymał nowy system multimedialny z 10,25-calowym ekranem (w standardzie) oraz 7-calowy wyświetlacz umieszczony przed kierowcą. Rozszerzono także ofertę systemów bezpieczeństwa i udogodnień podnoszących komfort, m.in. o dostęp bezkluczykowy, porty USB-A i USB-C, ładowarkę indukcyjną, asystenta jazdy w korkach, monitorowanie martwego pola, aktywny tempomat z funkcją Stop&Go oraz rozpoznawanie znaków drogowych. Dodatkowo pojawiły się system awaryjnego hamowania i asystent skrętu.
Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - wymiary i parametry użytkowe
Iveco Daily 2025
Iveco Daily wyróżnia się wyjątkowo bogatą gamą wersji nadwoziowych. Poniżej prezentujemy w skrócie kluczowe parametry poszczególnych wariantów włoskieog dostawczaka:
Iveco Daily – główne parametry
- DMC: od 3,5 do 7,2 t
- Kubatura przestrzeni ładunkowej: 7,3 – 19,6 m³
- Ładowność: 1000 – 3500 kg
- Napęd: tylny (standard), opcjonalnie 4x4
- Koła tylnej osi: pojedyncze lub podwójne
- Zawieszenie przednie: QUAD-LEAF (resor poprzeczny) lub QUAD-TOR (drążki poprzeczne)
Daily Furgon
- Długości nadwozia: 5080 / 5600 / 6000 / 7170 / 7540 mm
- Wysokości nadwozia: 2250 / 2610 / 2800 mm
- Rozstaw osi: 3000 / 3520 / 4100 mm
- Długość przestrzeni ładunkowej: 2610 – 5125 mm
Daily 4x4
- Większy prześwit, wzmocnione zawieszenie
- Ładowność: do 4300 kg (DMC do 7 t)
- Długość nadwozia: do 5 m
- Kubatura furgonu: 9 – 18 m³
Inne odmiany
- Brygadówka: paka 2555 – 4495 mm, wysokość 1900 mm, DMC do 3,5 t
- Minibus
Daily Platforma
Rodzaje kabin: pojedyncza / podwójna, z pojedynczymi lub podwójnymi kołami z tyłu
Rozstaw osi (mm) | Max. długość zabudowy (mm) | DMC – kabina pojedyncza (t) | DMC – kabina załogowa (t) |
---|---|---|---|
3000 | 2510 – 3316 | 3.5 – 5.2 | 3.5 – 5.2 |
3450 | 3395 – 3886 | 3.5 – 7 | 3.5 – 7 |
3750 | 4005 – 4495 | 3.5 – 7.2 | 3.5 – 7 |
4100 | 4005 – 4895 | 3.5 – 7.2 | 3.5 – 7 |
4350 | 4830 – 5340 | 5.2 – 7.2 | 5.2 – 7 |
4750 | 5690 – 6190 | 5.2 – 7.2 | 6 – 7 |
5100 | 5690 – 6190 | 6 – 7.2 | 6 – 7 |
Fabryczne zabudowy
- Wywrotka tylna / trójstronna: rozstaw osi 3000, 3450, 3750 mm; DMC 3,5 – 5,2 t (kabina pojedyncza), 3,5 – 5 t (załogowa)
- Skrzynia: rozstaw osi 3000 – 5100 mm; DMC 3,5 – 7,2 t (kabina pojedyncza), 3,5 – 7 t (załogowa)

Peugeot Boxer 2025
Poniżej prezentujemy kluczowe parametry techniczne Peugeota Boxera:
(DMC: 3–4,25 t | Ładowność: 900-1425 kg, w BEV 560-1340 kg)
Kategoria | Jednostka | L2 | L3 | L4 |
---|---|---|---|---|
Wymiary zewnętrzne | ||||
Długość całkowita | mm | 5413 | 5998 | 6363 |
Rozstaw osi | mm | 3450 | 4035 | 4035 |
Szerokość całkowita (bez lusterek) | mm | 2050 | 2050 | 2050 |
Szerokość całkowita (z lusterkami) | mm | 2508 | 2508 | 2508 |
Wysokość całkowita | mm | 2254 | 2524 | 2764 |
Wymiary przestrzeni ładunkowej | ||||
Maks. wysokość użytkowa | mm | 1662 | 1932 | 1932 |
Maks. długość użytkowa podłogi | mm | 3120 | 3705 | 4070 |
Szerokość użytkowa | mm | 1422–1870 | 1422–1870 | 1422–1870 |
Pojemność użytkowa | ||||
H1 | m³ | 10 | – | – |
H2 | m³ | 11,5 | 13 | 15 |
H3 | m³ | – | 15 | 17 |
Peugeot Boxer występuje również w odmianie brygadowej. W zależności od wersji przestrzeń ładunkowa pomieści od 1790 do 2740 mm, a jej objętość waha się od 9 do 12,5 m3. DMC wynosi od 3,5 do 4,25 tony, a ładowność od 1077 do 1232 kg.

Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - silniki
Peugeot Boxer występuje z 2.2-litrowym dieslem o mocach 120, 140 oraz 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320, 350 (ze skrzynią automatyczną 380 Nm) i 380 Nm (z przekładnią automatyczną 450 Nm). Środkowy i topowy diesel oferowane są z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Dostępna jest też odmiana elektryczna e-Boxer o mocy 270 KM i maksymalnym momencie obrotowym 410 Nm. Baterie mają 108 kWh pojemności netto, można je ładować prądem stałym (DC) o mocy do 150 kW, a zasięg w trybie mieszanym wynosi między 378 a 424 km.
Iveco Daily występuje z dieslami 2.3 oraz 3.0, a także w wersji 3.0 zasilanej CNG oraz w wariantach elektrycznych. Poniżej prezentujemy parametry poszczególnych jednostek napędowych Iveco Daily:
Pojemność silnika | Typ paliwa | Moc [KM] | Moment obrotowy [Nm] | Skrzynia biegów |
---|---|---|---|---|
2.3 l | Diesel | 116 | 340 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
2.3 l | Diesel | 136 | 370 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
2.3 l | Diesel | 156 | 400 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
3.0 l | Diesel | 160 | 400 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
3.0 l | Diesel | 176 | 430 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
3.0 l | Diesel | 207 | 470 | 8-stopniowa automatyczna (standard) |
3.0 l | CNG | 136 | 350 | 6-biegowa manualna / 8-stopniowa automatyczna Hi-Matic |
BEV | Elektryczny | 190 | 400 | 1-biegowa automatyczna (stałe przełożenie) |
W gamie dostępna jest także elektryczna wersja eDaily, oferująca zasięg do 400 km. Pojazd może osiągać DMC na poziomie 7,2 t oraz holować przyczepy o masie do 3,5 t. Do wyboru są akumulatory o pojemności 37, 74 lub 111 kWh, które można ładować z mocą do 80 kW. Silnik elektryczny generuje 190 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Szybkie ładowanie od 20 do 80% trwa około 30 minut w przypadku mniejszych baterii i około 50 minut dla największego pakietu 111 kWh.
Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - ceny
Poniżej prezentujemy cennik Peugeota Boxera:
Peugeot Boxer Furgon
Wersja | Silnik | Skrzynia biegów | DMC | Cena netto |
---|---|---|---|---|
L2H1 | 2.2 H3-POWER 120 S&S | M6 | 3.0t | 136 100 zł |
2.2 H3-POWER 120 S&S | M6 | 3.3t | 139 400 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.3t | 143 600 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 146 900 zł | |
L2H2 | 2.2 H3-POWER 120 S&S | M6 | 3.0t | 139 100 zł |
2.2 H3-POWER 120 S&S | M6 | 3.3t | 142 400 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.3t | 146 600 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 149 900 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 152 200 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 159 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 170 300 zł | |
L3H2 | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.3t | 149 600 zł |
2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 152 900 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S | M6 | 3.5t | 160 200 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 155 200 zł | |
2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 166 000 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 162 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 173 300 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 3.5t | 257 600 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 4.25t | 262 000 zł | |
L3H3 | 2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 158 200 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 176 300 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 3.5t | 260 600 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 4.25t | 265 000 zł | |
L4H2 | 2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 158 200 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 165 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 176 300 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 3.5t | 260 600 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 4.25t | 265 000 zł | |
L4H3 | 2.2 H3-POWER 140 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 161 200 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | M6 | 3.5t | 168 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S Heavy | AT8 | 3.5t | 179 300 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 3.5t | 263 600 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 4.25t | 268 000 zł |
Peugeot Boxer Furgon Brygadowy
Wersja | Silnik | Skrzynia biegów | DMC | Cena netto |
---|---|---|---|---|
L2H2 | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 170 400 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 188 500 zł | |
L3H2 | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 175 700 zł |
2.2 H3-POWER 140 S&S | AT8 | 3.5t | 186 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S | M6 | 3.5t | 183 000 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 193 800 zł | |
L4H2 | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 176 200 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S | M6 | 3.5t | 183 500 zł | |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 194 300 zł | |
Elektryczny 270 KM 110 kWh | AT1 | 4.25t | 283 000 zł |
Peugeot Boxer Furgon Heavy Duty Euro VIe
Wersja | Silnik | Skrzynia biegów | DMC | Cena netto |
---|---|---|---|---|
L2H2 HD | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 150 100 zł |
L3H2 HD | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 153 100 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 173 300 zł | |
L4H2 HD | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 156 100 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 176 300 zł | |
L4H3 HD | 2.2 H3-POWER 140 S&S | M6 | 3.5t | 159 100 zł |
2.2 H3-POWER 180 S&S | AT8 | 3.5t | 179 300 zł |
Na serwisie Superauto.pl Iveco Daily startuje od kwoty 156 899 zł netto.
Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - wyposażenie
Iveco Daily - wyposażenie
Poniżej przedstawiamy przykładowe pakiety wyposażenia opcjonalnego Peugeota Boxera oraz Iveco Daily. Zaczniemy tym razem od Iveco Daily. W jego przypadku możemy dobrać m.in.:
Pakiet CONNECT HI-MATIC:
- Aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym
- Amortyzowany komfortowy fotel kierowcy (3 stopnie regulacji, podparcie lędźwiowe, podłokietnik)
- Atrapa chłodnicy Daily z paskami chromowanymi
- Deska rozdzielcza Elegance (wstawki niebieskie)
- Dodatkowy nastawny załączany ogranicznik prędkości
- Kierownica pokryta skórą
- Ławka pasażerów stała 2-osobowa z rozkładanym stolikiem, pasy bezpieczeństwa 3-punktowe
- Pełne światła LED (dzienne, mijania, drogowe)
- Radio cyfrowe HI-CONNECT, sterowanie przy kierownicy, Bluetooth, wyjścia
- Światła przeciwmgłowe przednie
Pakiet DELIVERY URBAN
- Kamera cofania z liniami pomocniczymi
- Czujniki parkowania tylne
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane o kąt 270 st.
- Kolorowy wyświetlacz centralny TFT (km/h)
- Koło zapasowe
- Koło zapasowe mocowane w przestrzeni ładunkowej
- Półka nad przednią szybą
- Trzecie światło STOP, oświetlenie stopnia
- Uchwyty wejściowe na słupku A po obu stronach kabiny
- Układ hamowania awaryjnego AEBS + hamulec miejski
Pakiet COMFORT PLUS
- Amortyzowany komfortowy fotel kierowcy (3 stopnie regulacji, podparcie lędźwiowe, podłokietnik)
- Gniazdo USB A+C po stronie kierowcy i pasażera
- Ławka pasażerów stała 2-osobowa z rozkładanym stolikiem, pasy bezpieczeństwa 3- punktowe
- Sprężarka do klimatyzacji 170 cm3
- System infotainment NAVI MY IVECO z wyświetlaczem 10-calowym
- Światła przeciwmgłowe przednie
- Tempomat ataptacyjny (ACC) z czujnikiem radarowym
- Układ wentylacji i ogrzewania kabiny z klimatyzacją automatyczną
- Zagłówki pełne tapicerowane z pianką memory, logo Daily
Pakiet STYLE 3,5S
- Atrapa chłodnicy Daily z paskami chromowanymi
- Emblematy w kolorze Gun Metal
- Kierownica pokryta skórą
- Koła aluminiowe Daily
- Pełne światła LED (dzienne, mijania, drogowe)
Pakiet CONSTRUCTION
- Osłona stalowa chłodnicy i miski olejowej
- Resory tylne wielopiórowe (półeliptyczne) dwustopniowe (z resorem pomocniczym)
- Uchwyty wejściowe na słupku A po obu stronach kabiny
- Układ elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego (Traction +) oraz asystent zjazdu ze wzniesienia

Peugeot Boxer - wyposażenie
Pora na Peugeota Boxera. We francuskim dostawczaku możemy zamówić m.in.:
Pakiet Worksite Heavy (4100 zł):
- System kontroli trakcji+ oraz asystent zjazdu ze wzniesienia
- Opony wielosezonowe (225/75 R16C)
- Wzmocnione zawieszenie tylne z podwójnymi resorami
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- System podtrzymujący koło zapasowe
- Plastikowe listwy ochronne na przednich i tylnych nadkolach
PAKIET CARGO dla wersji L2-L3 (2160 zł)
- Ochronne panele boczne przedziału ładunkowego do wysokości pasów
- Gniazdo 12V w przestrzeni ładunkowej
- Drzwi tylne otwierane pod kątem 270 stopni
- Oświetlenie LED w przedziale ładunkowym
PAKIET TECHNO PLUS (8000 zł)
- Radio 10-calowe z nawigacją, Bluetooth, Carplay/Android Auto, DAB i sterowaniem na kierownicy
- Podwójny port USB w miejscu gniazda zapalniczki
- Bezprzewodowa ładowarka do smartfona
- Cyfrowy panel zegarów 7”
- Klimatyzacja automatyczna
- Usługi łączności
PAKIET VISIBILITY PLUS (3600 zł)
- Światła przeciwmgielne z doświetlaniem zakrętów
- Czujnik deszczu i zmierzchu
- Reflektory przednie Full LED
PAKIET HANDSFREE & SOCKET
- System bezkluczykowego dostępu Keyless
- Elektryczny hamulec postojowy
- Gniazdo 230V

Peugeot Boxer vs Iveco Daily - kalkulacja leasingu 2025
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Peugeota Boxera Heavy L4H2 2.2 H3-Power 180 8AT z 2.2-litrowym dieslem o mocy 180 KM, napędem na przednią oś oraz 8-biegową skrzynią automatyczną:
- Cena katalogowa: 149 220 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 117 899 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% ( 35 000 zł)
- Wartość wykupu 21% (25 000 zł).
- Rata netto: 1840 zł
Peugeot Boxer 2025 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 93 167 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 103 881 zł
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Iveco Daily 35S18 L4H2 z 3-litrowym dieslem o mocy 180 KM, napędem na tylną oś oraz 6-biegową skrzynią manualną:
- Cena katalogowa: 193 000 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 156 999 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 30% ( 47 000 zł)
- Wartość wykupu 21% (33 000 zł).
- Rata netto: 2450 zł
Iveco Daily 2025 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 124 741 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 138 400 zł
Peugeot Boxer i Iveco Daily w ofercie Superauto.pl
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Peugeota Boxera w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Samochody są nowe i pochodzą z 2024 oraz z 2025 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające przeszło 40% rabaty względem ceny katalogowej.
Na Superauto.pl traficie również na kilkanaście ofert Iveco Daily w różnych konfiguracjach napędowych i nadwoziowych. Samochody są nowe, pochodzą z 2024 i 2025 roku, a wiele z nich dostępnych jest od ręki. Do atutów oferty należą też atrakcyjne warunki finansowania, minimum formalności oraz z sięgającymi blisko 30% rabatami.
Peugeot Boxer 2025 vs Iveco Daily 2025 - rywale
Do rywali wymienionych modeli należą m.in. Fiat Ducato, Citroen Jumper, Opel Movano, Toyota Proace Max, Nissan Interstar, Renault Master, Ford Transit, Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter oraz MAN TGE.