Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • Pierwsza jazda: Audi Q6 e-tron. Elektrykiem w trasie

              Pierwsza jazda: Audi Q6 e-tron. Elektrykiem w trasie

              19.08.2024 Kamil Rogala

              Pierwsza jazdy nowym elektrykiem Audi Q6 e-tron nie rozczarowała, czego nie można powiedzieć o polskiej infrastrukturze ładowarek....

              Audi Q6 e tron test

              Co prawda Audi Q6 e-tron miało być rewolucją – nowa platforma dla aut elektrycznych, bateria, system etc. – ale nawet jeśli okazało się, że to po prostu dopracowany elektryk, nie mam wielkich pretensji i nie czuję się rozczarowany. Autem nie, ale stanem infrastruktury ładowarek w Polsce – zdecydowanie tak.

              Audi Q6 E tron test
              Audi Q6 etron

              Pierwsza przygoda z Audi Q6 e-tron jak film drogi…

              W zasadzie to opis nie jest przenośnią, bowiem pierwsze jazdy Audi Q6 e-tron polegały na dojechaniu z Poznania do Hamburga, a następnie powrotu z Hamburga do Warszawy. Podczas 3-dniowej prezentacji pokonaliśmy zatem ponad 1400 kilometrów, nie licząc dodatkowych krótszych przejazdów po Hamburgu. Reasumując, pokonałem autem około 1500 kilometrów, głównie w najmniej sprzyjających dla aut elektrycznych warunkach – na trasach ekspresowych i autostradach, również niemieckich. Tak, tych bez ograniczeń prędkości także. Co z tego wyszło? Wszystko po kolei, zaczynając od tego, jak to auto wygląda i co oferuje we wnętrzu.

              Audi Q6 e-tron wygląda… jak drogie Audi

              Audi Q6 e tron wygląd

              I tak w zasadzie ma być, ale nie ma tu miejsca na przesadną ekstrawagancję czy szokowanie stylistyką. Audi Q6 e-tron prezentuje się nowocześnie i interesująco, zdecydowanie przyciągając uwagę na drodze. Jednak jego design nie jest krzykliwy ani nadmiernie futurystyczny. Niemieccy projektanci postawili na harmonijny wygląd, który doskonale wpisuje się w stylistykę całej serii Q, unikając przy tym prób szokowania na siłę. Choć widać, że Q6 e-tron to pojazd elektryczny, jego proporcje są zrównoważone i nie odbiegają od norm. Z jednej strony, zachowano tradycyjną sylwetkę, co pozwoliło na wygospodarowanie przestronnego bagażnika z przodu oraz estetycznych linii nadwozia. Z drugiej jednak strony, można zastanawiać się, czy trzymanie się klasycznych proporcji, kosztem potencjalnych korzyści w przestrzeni i funkcjonalności, jest w pełni uzasadnione. Wydaje się, że producenci i styliści chcą oszczędzić kierowcom wizualnego „szoku”, zważywszy na to, że wielu z nich wciąż ma opory wobec samochodów elektrycznych.

              Najbardziej rzucającymi się w oczy elementami są przednie światła oraz duży, zabudowany grill, pozbawiony tradycyjnej ramki. Światła robią ogromne wrażenie – to całkowicie nowa konstrukcja Audi, stanowiąca swego rodzaju rewolucję (jedną z nielicznych), dzięki zastosowaniu dzielonych kloszy. Górne klosze to światła do jazdy dziennej LED, z możliwością personalizacji wzoru za pośrednictwem systemu MMI, co pozwala dostosować je do własnych preferencji. Dolne klosze kryją natomiast światła drogowe. Przód samochodu wyróżnia się licznymi przetłoczeniami, wlotami powietrza oraz kanałami aerodynamicznymi. Tył pojazdu również przyciąga uwagę, głównie za sprawą OLED-owych świateł, które tworzą szeroki pas złożony z kilku segmentów. Po raz pierwszy tylne światła OLED mogą w sposób ukierunkowany komunikować się z otoczeniem (Car-to-X), a liczba segmentów w panelu cyfrowym OLED wzrosła z sześciu w poprzedniej generacji do aż sześćdziesięciu. Już teraz możliwe jest wyświetlanie pewnych wzorów i informacji na tylnych panelach, takich jak trójkąty ostrzegające o niebezpieczeństwie z przodu, a w przyszłości – o ile zostanie to dopuszczone przez przepisy – światła te będą mogły prezentować bardziej złożone komunikaty.

              We wnętrzu Q6 e-tron sporo nowych gadżetów

              Wnętrze audi q6 e tron

              Z jednej strony wnętrze pojazdu prezentuje tradycyjne, znane od lat kształty deski rozdzielczej, ale z drugiej strony od razu przyciąga uwagę wysoki stopień cyfryzacji. Na panelu drzwiowym po stronie kierowcy znajduje się duży panel do sterowania światłami i najważniejszymi funkcjami pojazdu. Początkowo szukałem tych opcji tam, gdzie zazwyczaj się je znajduje, czyli na panelu centralnym lub w systemie na głównym ekranie. Wymaga to pewnego przyzwyczajenia, ale nie jest to szczególnie uciążliwa zmiana. Na początku dodatkowy ekran przed pasażerem wydawał mi się przerostem formy nad treścią, jednak, gdy jako pasażer musiałem zaplanować trasę z uwzględnieniem ładowania, monitorować dostępność ładowarek i szybko reagować na zmiany na trasie, okazał się bardzo przydatny. Próbując wykonywać te czynności na głównym ekranie jako kierowca, zadanie staje się dość trudne. Jeśli chodzi o jakość materiałów, jest ona na odpowiednim poziomie, choć w kilku miejscach widać, że Q6 e-tron jest pozycjonowany wyraźnie niżej niż Q8 e-tron. Bagażnik ma pojemność co najmniej 526 litrów, a po złożeniu oparć rośnie do 1529 litrów. W wersji z napędem quattro pojemności te są nieznacznie mniejsze.

              Wnętrze Audi Q6 e tron
              Audi Q6 e tron test

              Audi q6 e tron wnętrze

              Rewolucji nie odczułem, ale Q6 e-tron to solidny elektryk!

              Producent nieustannie podkreśla, że Q6 e-tron to pionierski model w gamie, wykorzystujący nowatorską platformę PPE (Premium Platform Electric), zaprojektowaną specjalnie z myślą o pojazdach elektrycznych. Platforma ta, stworzona we współpracy z Porsche, została zoptymalizowana pod kątem specyficznych wymagań technicznych samochodów elektrycznych, co pozwala na efektywne rozmieszczenie komponentów oraz maksymalizację przestrzeni, geometrii i balansu masy. Nowoczesny akumulator wysokonapięciowy, opracowany specjalnie dla platformy PPE, zasila modele Audi Q6 e-tron quattro oraz Audi SQ6 e-tron. Akumulator ten ma imponującą pojemność brutto wynoszącą 100 kWh, co przekłada się na 94,9 kWh netto. Składa się z 12 modułów, zawierających łącznie 180 ogniw, przy czym każdy moduł posiada 15 ogniw połączonych szeregowo. Dla porównania, akumulator w Audi Q8 e-tron składa się z 36 modułów i 432 ogniw. Imponujące dane, ale jak to przekłada się na codzienną jazdę?

              Podczas pierwszych jazd testowych mieliśmy do pokonania trasę z Poznania do Hamburga, a następnie z Hamburga do Warszawy. Były to długie odcinki, głównie po drogach szybkiego ruchu i autostradach, w tym również na niemieckich odcinkach bez ograniczeń prędkości. Choć zdarzały się przejazdy przez miasta i niewielkie korki, większość testu opierała się na warunkach wyjątkowo trudnych dla aut elektrycznych – długie trasy i wysokie prędkości.

              W skrócie: samochód spisał się zaskakująco dobrze w takich warunkach, choć oczywiście nie osiągnął rewolucyjnie niskiego zużycia energii. Przy wysokich prędkościach zużycie energii naturalnie rośnie. Jadąc z prędkością 120-140 km/h, zużycie wynosiło około 25-27 kWh/100 km. Przekraczając te prędkości, szybko osiągamy zużycie powyżej 30 kWh/100 km. Mimo to, przy prędkościach zgodnych z polskimi przepisami na drogach szybkiego ruchu i autostradach, bez większego problemu można pokonać 300 kilometrów na jednym ładowaniu. Dla „typowego Kowalskiego”, który swoim autem z silnikiem Diesla robi 1200 kilometrów „na strzała”, takie wyniki są żenujące, ale dla ludzi, którzy posiadają pęcherze i potrzeby fizjologiczne, postój na stacji co 2-3 godziny jest jak najbardziej wskazany. A w tym czasie można doładować auto na kolejne 200-300 kilometrów.

              Audi Q6 e-tron - ładowanie w Polsce i Niemczech

              Ja wiem, że wielu posiadacza aut elektrycznych doskonale sobie radzi w trasie, podróżuje bezproblemowo i nigdy się nie śpieszą (to jest kluczowe…), ale gdy chcesz pokonać konkretny dystans w określonym czasie, podróż autem elektrycznym to niemal gotowy scenariusz na dreszczowiec. O ile jeszcze jechaliśmy po trasach niemieckich, wbudowana nawigacja cały czas pokazywała w obrębie kilku kilometrów co najmniej 5-6 ładowarek o mocy od 100 kW wzwyż. Nie chcę siać defetyzmu i szkalować polskiej infrastruktury, ale po przekroczeniu granicy i wjechaniu w nasze piękne (to bez ironii) tereny, ikony pokazujące ładowarki jakoś magicznie zniknęły… Na trasie z Frankfurtu nad Odrą do Warszawy jest zaledwie kilka stacji ładowania (nie licząc tych, które wymagają sporego zjechania z trasy do miasta), które pozwalają na wykorzystanie potencjału, jaki daje pokładowa ładowarka Audi Q6 e-tron. A przypomnę, że dzięki technologii 800 V i standardowej maksymalnej mocy ładowania 270 kW, czas ładowania ulega znacznemu skróceniu. Na stacji szybkiego ładowania (HPC) w ciągu zaledwie 10 minut można naładować akumulator na tyle, by przejechać do 255 km. Poziom naładowania akumulatora (SoC) można zwiększyć z 10 do 80 procent w około 21 minut. Brzmi pięknie, ale jak to wygląda w praktyce?

              Oczywiście na ładowarce Ionity za Łodzią (MOP Nowostawy) ładowanie szło bardzo szybko i od 15 do około 60 procent udało się dobić w niespełna 20 minut, ale po przekroczeniu granicy polsko-niemieckiej było nieciekawie. Fakt, planowałem trasę z dużym optymizmem i liczyłem na to, że wskazane przez nawigację pokładową ładowarki będą działały, dlatego też nie ładowałem się „na zapas” na ładowarkach po niemieckiej stronie. No cóż, to był błąd. Po dojechaniu do ładowarki pod Biedronką w Poznaniu (ul. Sycowska) okazało się, że punkt ładowania PowerDot nie honoruje karty Audi Charging, a próba naładowania się wg. instrukcji na terminalu (trzeba podać mail, dane płatnicze etc.) nie działa. Z baterią na poziomie 7% zaczęło się dość nerwowe poszukiwanie ładowarki Greenway. Udało się takową znaleźć na parkingu pod galerią Factory Poznań, ale oczywiście nie działała z pełną deklarowaną mocą (mimo niskiego poziomu baterii i braku zajętości), więc po 40 minutach udało się dobić do około 60%, a z tym wynikiem dojechałem do wspomnianej wcześniej Ionity (tam spotkaliśmy aż 4 inne Audi Q6 e-tron z naszej prezentacji).

              To oczywiście żadna wina Audi Q6 e-tron, które bardzo dzielnie radziło sobie w trasie i przy wysokich prędkościach, oferując stabilne i bezpieczne 300 kilometrów zasięgu przy prędkościach autostradowych. Podejrzewam, że gdyby infrastruktura była pewna, a na MOP-ach przy trasach rozmieszczone by były punkty ładowania o mocy minimum 150 kW (dla każdego złącza), podróżowanie samochodem elektrycznym byłoby przyjemne, a nie stresujące i generujące lęki.

              Audi Q6 e-tron - cena i wyposażenie

              Ceny modeli Audi Q6 e-tron zaczynają się od 337 200 zł za podstawową wersję performance, która oferuje 306 KM i baterię o pojemności 95 kWh. Wariant z napędem quattro kosztuje 355 500 zł, natomiast za 419 900 zł można nabyć model SQ6 e-tron, który dysponuje mocą 517 KM i napędem quattro. Oczywiście, do „zwykłych” wersji Q6 e-tron można dokupić liczne dodatki i pakiety, które zwiększą komfort, poprawią wygląd i nadadzą autu unikalny charakter, ale jednocześnie znacząco podniosą końcową cenę. Wśród ciekawszych opcji znajdują się m.in.:

              • Pakiet Tech Pro (wyświetlacz dla pasażera, pakiet systemów wspomagających jazdę, adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne, cyfrowe grafiki świateł etc.) – 24 480 złotych
              • Pakiet Promocyjny Exterior (dodatki S Line, lakier metaliczny, 20-calowe felgi etc.) – 16 810 złotych
              • Pakiet Promocyjny Technology (MMI Experience Pro, Audi Phone Box etc.) – 16 960 złotych etc.

              Dodatków jest sporo i naprawdę trudno nie podnieść ceny w konfiguratorze o dodatkowe 50-60 tys. złotych, ale z drugiej strony inwestując ponad 350 000 złotych w Audi, trudno szukać oszczędności.

              Jaki płynie morał z prezentacji Audi Q6 e-tron?

              Że polska infrastruktura wciąż nie jest idealna. Ba! Daleko jej do poziomu dostatecznego. Przyznam, w porównaniu z sytuacją sprzed 3-4 lat, jest zdecydowanie lepiej, ale wciąż brakuje szybkich ładowarek w pobliżu głównych tras. Zjeżdżanie z trasy do miasta na kilka kilometrów to strata czasu. Cóż z tego, że ładowanie może trwać 20-30 minut, skoro kolejne 20-30 spędzę na dojechaniu do punktu ładowania, który nierzadko jest w okolicach centrum miasta. Dodajmy do tego korki w godzinach szczytu i nawet największemu miłośnikowi elektromobilności odechce się podróży. A chyba nie o to w tym chodzi? Audi Q6 e-tron jest świetnym autem elektrycznym. Ma duży zasięg, świetnie się prowadzi, ma przydatne dodatki, rewelacyjne wyposażenie itp., ale trudno jest go docenić w pełni w naszym kraju.

              Kamil Rogala
              Kamil Rogala
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dziecka i zawsze dążyłem do tego, aby była częścią mojego życia. Teraz to moja praca, ale jak to się mówi: "Jeśli kochasz to co robisz, to nigdy nie jesteś w pracy!" Sporo w tym prawdy, dlatego staram się zawsze testować każde auto obiektywnie (ale i z nutą subiektywizmu). Wychodzę z założenia, że każde auto ma swoje wady, ale i zalety i bez znaczenia, czy kosztuje 100 000 złotych z pełnym wyposażeniem, czy też jego cennik zaczyna się od 1 000 000 złotych, ma swoją duszę i można w nim znaleźć coś interesującego.

              Instagram • Facebook • YouTube

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seat wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.