Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • Land Rover Range Rover Velar R-Dynamic SE - ten luksusowy

              Land Rover Range Rover Velar R-Dynamic SE - ten luksusowy

              24.06.2022 Paweł Bartocha

              Szukając samochodu prestiżowego do wyboru zazwyczaj mamy limuzyny lub bardziej wszechstronne SUV-y. Land Rover Range Rover Velar pokazuje, że wybór drugiej opcji podyktowany jest nie tylko względami praktycznymi.

              Land Rover Range Rover Velar

              Spis treści

              Cóż za majestatyczne nadwozie, ale piękne linie!
              W kabinie prawdziwa, nowoczesna salonka…
              Nowocześnie i z dbałością o detale - po prostu prawdziwe premium!
              Przestronny i funkcjonalny jak przystało na dużego SUV-a
              Sprawny, choć dość łapczywy układ napędowy
              Salonka, której niestraszne zakręty
              Premium musi kosztować
              Land Rover Range Rover Velar w ofercie Superauto.pl
              Pora na podsumowanie

              Niegdyś synonimami luksusu były duże limuzyny pokroju Mercedesa Klasy S czy BMW serii 7. W zasadzie wciąż nimi są, jednak odkąd zapanowała moda na SUV-y, to właśnie często uterenowione samochody służą jako te najbardziej luksusowe. Oczywiście limuzyny wciąż zachowały swój prestiżowy status, jednak to właśnie SUV-y do majestatycznej sylwetki dokładają większą wszechstronność oraz prestiż. Spore zasługi w tej kwestii mają właśnie Brytyjczycy, zwłaszcza Range Rover, który wciąż uchodzi za synonim luksusu i nie bez kozery nazywany jest „Klasą S wśród SUV-ów”. Z czasem gama brytyjskiego producenta się rozrastała i dziś liczy ona kilka modeli, w tym adresowanego do młodszej klienteli Velara.

              Range Rover Velar - tylny reflektor

              Cóż za majestatyczne nadwozie, ale piękne linie!

              Przyznam się szczerze, iż jest to mój pierwszy kontakt z Range Roverem. Nie ukrywam, że samochód bardzo mi się spodobał już w momencie swojej premiery na początku 2017 roku. Jego subtelne, gładkie linie nadwozia, płynnie przechodzące jedna w drugą, wysuwające się z nadwozia klamki czy ciekawie poprowadzone daleko na nadkola przednie i tylne reflektory robią wrażenie. Samochód utrzymano w typowej dla współczesnych Range Roverów stylistyce, łączącej masywność z obłymi, smukłymi kształtami i finezyjnymi akcentami m.in. w postaci wspomnianych reflektorów czy zintegrowanych z nadwoziem klamek. Samochód mierzy 4797 mm długości, a więc nie jest to mały SUV. Mimo to okazuje się on naprawdę zgrabny w odbiorze. Velar powstał na wspólnej platformie z Jaguarem F-Pace, lecz jest od niego nieco dłuższy.

              Range Rover Velar - sylwetka

              Testowany Range Rover ma też sporo ciekawych akcentów stylistycznych. Mowa tu m.in. o plastikowej nakładce na masce z napisem RANGE ROVER imitującej wylot powietrza, zgrabnie wkomponowanych czarnych relingach dachowych (1840 zł) czy plakietce na słupku B (widać ją po otwarciu drzwi) symbolizującej aluminium, z którego wykonano 80% konstrukcji Velara. Zewnętrzny pakiet stylistyczny R-Design Black (7450 zł) wyróżnia się ponadto wykończonym na czarny połysk grillem oraz większymi wlotami powietrza w zderzaku z czarnymi wstawkami i emblematem R-DESIGN, a także czarnymi słupkami i dachem (6810 zł). Do drapieżnego charakteru Velara pasuje także obecny w opisywanym egzemplarzu metalizowany lakier Byron Blue za 5110 zł. Zresztą ciemnych akcentów jest więcej. Mam tu na myśli wieńczący klapę bagażnika spojler, zachodzący na zderzak dyfuzor czy napisy RANGE ROVER na masce oraz na stylowej, czarnej blendzie łączącej tylne światła. W takim aucie nie mogło zabraknąć oczywiście przyciemnianych szyb (2850 zł) czy wielkich felg. Te w Velarze mają aż 21 cali (5700 zł) i odcień Satin Dark Grey.

              W kabinie prawdziwa, nowoczesna salonka…

              W porównaniu do bliźniaczego Jaguara F-Pace’a Range Rover Velar ma bardziej luksusowy charakter. Widać to także po kabinie, gdzie można poczuć się jak w prawdziwej „salonce” na kołach. Najwyższej jakości skóra perforowana (czarna z białymi przeszyciami), obszerne, przewygodne wręcz fotele z podgrzewaniem i wentylacją oraz elektryczną regulacją w 14 kierunkach i pamięcią ustawień fotela kierowcy, a także wstawki z prawdziwego drewna na drzwiach w kolorze satynowego popiołu drzewnego (2210 zł) – to wszystko robi klimat w kabinie. Zapomniałbym o jeszcze jednym – zamszowa kierownica z podgrzewaniem (2480 zł). Co do niej, mam trochę mieszane odczucia. Z jednej strony bowiem jest naprawdę wygodna i przyjemna w dotyku oraz wygląda świetnie. Z drugiej strony ręce bardziej ślizgają się niż na zwykłej skórze, zaś sam materiał może być kłopotliwy pod względem trwałości i utrzymania w czystości w trakcie kilkuletniej eksploatacji. Chyba jednak wybrałbym zwykłą skórę. Atmosferę w kabinie poprawiają także wstawki z lakieru piano black na tunelu środkowym i desce rozdzielczej i liczne wysublimowane detale, jak np. aluminiowe obudowy głośników z subtelnym motywem brytyjskiej flagi, a także przycisk z napisem LAND ROVER służący do otwierania klapki skrywającej cupholder.

              Range Rover Velar - kabina

              Nie bez powodu wspomniałem też, że Velar jest „nowoczesną salonką”. Kabina jest bowiem całkowicie zdigitalizowana – dotykowe panele i przyciski znajdziemy niemal wszędzie. Deska rozdzielcza składa się z aż trzech dużych wyświetlaczy. Pierwszy znajdziemy przed kierowcą, ma on 12,3 cala przekątnej i służy jako zestaw wirtualnych zegarów. Jest on czytelny, łatwy w obsłudze i oferuje spore możliwości konfiguracji, choć przełączanie pomiędzy poszczególnymi trybami odbywa się niezbyt płynnie. Kolejny jest dotykowy ekran systemu infotainment Pivi Pro o przekątnej ponad 10 cali. Wprowadzono go przy okazji liftingu z 2020 roku. Wysuwa się on po odpaleniu auta, zaś po zgaszeniu chowa, tworząc jedną gładką powierzchnię z resztą deski rozdzielczej. Nawiązuje to także do płynnych linii nadwozia. Multimedia Velara oferują dobrą reakcję na dotyk, atrakcyjne grafiki oraz intuicyjne menu, jednak poszczególne ikony są zbyt małe, przez co niekiedy trudno w nie trafić. Oczywiście nie mogło zabraknąć bezprzewodowych Apple CarPlay’a i AndroidAuto. Z drugiej strony dziwi brak indukcyjnej ładowarki oraz wejść USB dla pasażerów tylnego rzędu. Jedyne wejścia USB (jedno C i jedno A) umieszczono bowiem w centralnym schowku pod podłokietnikiem.

              Nowocześnie i z dbałością o detale - po prostu prawdziwe premium!

              Ostatnim z wyświetlaczy jest ekran klimatyzacji (także ponad 10-calowy), który służy również do wyboru ustawień pracy adaptacyjnego zawieszenia (5840 zł) czy regulacji jego wysokości (zawieszenie pneumatyczne za 8690 zł) , a także wyboru pracy napędu 4x4 Terrain Response (do wyboru Dynamic, Eco, Comfort oraz poszczególne tryby terenowe jak kamienie, błoto, piasek, śnieg, itd.). Jeśli chodzi o ergonomię, Velar wypada zaskakująco dobrze, choć do paru rzeczy trzeba się przyzwyczaić. Mam tu na myśli zwłaszcza wyświetlacz od klimatyzacji, który na pozór wydaje się zawiły i trzeba się czasem „przeklikać” parę razy, by zmienić np. siłę nawiewu czy włączyć podgrzewanie/wentylację foteli. Na dłuższą metę nie jest to jednak uciążliwe, zwłaszcza, że do ustawiania temperatury klimatyzacji służą pokrętła. Są one równie wygodne co stylowe. Również dotykowe panele na kierownicy są intuicyjny w obsłudze, choć brakuje im, podobnie jak na dolnym wyświetlaczu, haptycznej informacji zwrotnej niczym w konkurencyjnym Porsche Macanie.

              Velar - multimedia

              Pod względem jakości wykonania niemal nie mam do czego się doczepić. Wszystkie elementy wykonano z wysokiej jakości tworzyw i solidnie zmontowano, nie słychać żadnych trzasków i wszystko jest miłe w dotyku i estetyczne. Jedynym minusem jest w zasadzie twardy daszek nad zegarami, co w aucie tej półki nie powinno mieć miejsca.

              Przestronny i funkcjonalny jak przystało na dużego SUV-a

              Range Rover Velar bardzo dobrze wypada natomiast pod względem przestronności, w czym spora zasługa liczącego aż 2874 mm rozstawu osi. Zarówno z przodu jak i z tyłu jest dużo miejsca w każdym kierunku, zaś wrażenie przestronności poprawia opcjonalny panoramiczny dach (10 490 zł). Atmosferę w kabinie poprawiają także dywaniki (640 zł) oraz doskonały system audio Meridian o mocy 750W z 19 głośnikami (5700 zł) – gra wręcz wybitnie. Obudowy jego głośników na drzwiach wykonano z aluminium i mają stylowy wzór brytyjskiej flagi. Widać tu przywiązanie marki do szczegółów. Bagażnik Velara okazuje się całkiem pojemny i przypomina ten z Jaguara F-Pace’a. Jego pojemność wynosi 576 litrów, zaś po złożeniu oparć kanapy liczy on już 1346 l. Powstaje jednak wówczas próg. Kufer jest estetycznie wykończony i ustawny, a także wyposażono go w szereg udogodnień funkcjonalnych, w tym haczyki na torby z zakupami, wnęki czy specjalne wajchy do składania oparć drugiego rzędu siedzeń. Szkoda tylko, że elektrycznie otwierana klapa wolno się podnosi i zostaje dość nisko, w efekcie czego osoby o wzroście powyżej 180 cm muszą uważać na głowy.

              Velar - tylna kanapa

              Sprawny, choć dość łapczywy układ napędowy

              Pod maską Velara pracuje podstawowa jednostka benzynowa z rodziny Ingenium. Ma ona 2 litry pojemności i rozwija 250 KM oraz 365 Nm. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem 8-stopniowej przekładni automatycznej. W tej odmianie przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 217 km/h. W praktyce nie miałem większych zastrzeżeń do osiągów – są one porównywalne co w bliźniaczym Jaguarze F-Pace z tym samym silnikiem. Samochód sprawnie reagował na dodanie gazu, płynnie nabierał prędkości, zaś w trybie Sport potrafił nawet lekko wbić w fotel. Momentami jednak można było odczuć, że przydałoby się pod nogą z jakieś 100 KM więcej. Jednakże do komfortowego charakteru auta oferowane przez jednostkę osiągi jak najbardziej wystarczają. Doceniłem także dobre wyciszenie, elastyczność oraz wysoką kulturę pracy. 8-stopniowa przekładnia firmy ZF działa sprawnie i płynnie, choć niekiedy zdarzy się jej delikatna zwłoka przy ruszaniu.

              Range Rover Velar

              Pod względem zużycia paliwa Land Rover Range Rover Velar wypada przyzwoicie, aczkolwiek nie rewelacyjnie. Średnie zużycie w trakcie testu oscylowało pomiędzy 10,5 a 11 litrów/100 km. Nie jest to zły wynik, jednak konkurencja potrafi palić mniej. Przykładowo Porsche Macan z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 265 KM pali średnio o jakieś pół litra mniej, zaś Jaguar F-Pace z tym samym silnikiem co Velar potrzebuje już średnio około 9,5 l/100 km. Właśnie ta rozbieżność okazała się sporym zaskoczeniem dla mnie, zwłaszcza, że mowa tu o dwóch bardzo zbliżonych konstrukcjach. Z drugiej zaś strony podobne wyniki co Velar, osiąga Alfa Romeo Stelvio Veloce z 280-konnym silnikiem 2.0. Podczas jazdy autostradowej z prędkością do 140 km/h zużycie w Velarze zwykle nie przekracza 11 l/100 km. W mieście wyniki te potrafią dobić do 12 litrów na 100 km, zaś podczas spokojnej jazdy drogami lokalnymi można zejść do 9 l/100 km. Plus za spory zbiornik paliwa pozwalający na zrobienie blisko 700 km.

              Salonka, której niestraszne zakręty

              Range Rover Velar bardzo dobrze wypada także pod kątem komfortu jazdy. Spora w tym zasługa pneumatycznego adaptacyjnego zawieszenia, które sprawnie i skutecznie niweluje wszelkie nierówności i wyboje na jezdni i pozwala zapomnieć o tym, że auto ma wielkie, 21-calowe felgi z oponami o profilu 265/45. Jedynie na zapadniętych studzienkach zdarza się, że spore koła przypomną o sobie. W trasie doceniłem też stabilność Velara oraz bezpośredni układ kierowniczy. Również manewrowanie nim nie sprawia większych problemów, w czym pomaga zwrotność pojazdu oraz dobrej jakości kamera cofania, a także przednie i tylne czujniki. Przyznam się szczerze, że spodziewałem się nastawionej stricte na komfort salonki. Tymczasem samochód zaskoczył mnie zwinnością w zakrętach i frajdą, jaką zapewnia z jazdy. Stabilność i pewność prowadzenia zaskakuje, biorąc pod uwagę gabaryty Velara. Pod tym względem przypomina mi on posiadającego sportową żyłkę Jaguara F-Pace’a.

              Range Rover Velar - tył

              Premium musi kosztować

              Bazowy Land Rover Range Rover Velar z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 250 KM w odmianie Standard startuje z pułapu 291 900 zł. Testowany wariant R-Dynamic SE startuje z pułapu 350 200 zł. Testowany egzemplarz pochodził jeszcze z 2021 roku, stąd też jego cena wyjściowa wynosiła 335 800 zł. Wraz z opcjami za łączną kwotę 78 510 zł wyceniono go na 414 510 zł. Przy okazji widać, jak zmieniła się cena Velara w porównaniu do 2021 roku. Za 297 000 zł dostaniemy bazowego diesla 2.0 o mocy 204 KM, zaś hybryda PHEV o mocy 404 KM startuje z pułapu 347 500 zł za wariant Standard. W odmianie R-Dynamic SE mamy także do wyboru 3-litrową jednostkę benzynową R6 o mocy 400 KM (429 600 zł), a także 3-litrowego diesla R6 o mocy 300 KM (417 400 zł).

              Dla porównania bazowe Porsche Macan z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 265 KM kosztuje od 273 000 zł. Z kolei Jaguar F-Pace w wersji R-Dynamic SE kosztuje od 350 600 zł ( w 2021 roku kosztował od 311 300 zł). Z kolei Alfa Romeo Stelvio Veloce z silnikiem 2.0 o mocy 280 KM kosztuje od 280 000 zł. Jak widać, Velar jest trochę droższy od konkurencji, jednak biorąc pod uwagę poziom wyposażenia i standardy cenowe segmentu premium, nie są to jakieś diametralne różnice.

              Velar - przedni reflektor

              Land Rover Range Rover Velar w ofercie Superauto.pl

              W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Range Rovera Velara, w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Najwięcej Velarów w naszej ofercie ma silnik benzynowy 2.0 o mocy 250 KM. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku. Większość z nich dostaniecie od ręki, oczywiście możecie liczyć na bogate wyposażenie, atrakcyjne finansowanie i minimum formalności, a także rabaty sięgające kilku procent względem ceny katalogowej.

              Sprawdź ofertę Land Rover Range Rover Velar leasing na Superauto.pl

              Pora na podsumowanie

              Wypadałoby podsumować moją przygodę z Velarem. Samochód rzeczywiście okazał się naprawdę elegancką i nowoczesną salonką, która na każdym kroku przypomina o tym, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Najwyższej jakości materiały, bogate wyposażenie, szereg nowoczesnych systemów oraz elegancja i dbałość o detale na każdym kroku – wszystko jest wysublimowane i dopasowane niczym garnitur skrojony na miarę. Przekonał mnie także układ jezdny, który okazał się w zasadzie największym zaskoczeniem in plus. Spodziewałem się bowiem jachtu na kołach, tymczasem auto okazało się przy tym zaskakująco zwinne i bezpośrednie w reakcjach. Przy okazji funkcjonalność kabiny również nie pozostawia wiele do życzenia. Sporo atutów ma także układ napędowy, choć zaskoczyło mnie spalanie, które w tak dużym stopniu różniło się od Jaguara F-Pace’a. Również cena jest wyższa niż w przypadku technicznego bliźniaka, jednak częściowo tłumaczy ją bogatsze wyposażenie. Jest parę elementów, których zabrakło, jednak nie są to rażące zaniedbania. Land Rover Range Rover Velar to bez wątpienia udane auto, które pokazuje, jak powinien wyglądać nowoczesny SUV marki premium.

              Velar - detal

              Velar - detal

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seat wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.