Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Szukasz samochodu, który jest: przestronny, dynamiczny, dobrze zaprojektowany, z nutą sportowego zacięcia, a przy tym bardzo bezpieczny. Volkswagen GOLF - model idealny, od 2021 roku mamy możliwość obserwowania już VIII generacji samochodu. Poznaj ofertę Volkswagen Golf 2023
Nowy Golf 8 był jedną z najbardziej wyczekiwanych premier jesieni ubiegłego roku. W salonach sprzedaży pojawi się pod koniec października, a biorąc pod uwagę aktualną sytuację na rynku nowych samochodów, warto było śledzić oficjalne zapisy na nowy model, aby nie przegapić okazji i móc cieszyć się samochodem jeszcze w bieżącym roku.
Wbrew wcześniejszym plotkom, nowy model Golf 8 jest oferowany nie tylko jako 5 drzwiowy hatchback. Kilka tygodni przed oficjalną premierą producent poinformował, że w ramach ósmej generacji Golfa nie zapomniał o wersji kombi. Potwierdził także, że ósma generacja w każdym typie będzie stanowiła modele pięciodrzwiowe. Rezygnacja z modelu trzydrzwiowego jest jedynie wypadkową słabnącej popularności tego typu rozwiązania wśród obecnych klientów.
Volkswagen Golf jest również często wybierany przez firmy, zarówno jako samochód służbowy dla kadry zarządzającej czy jako samochód flotowy dla firm. Atrakcyjny wybór silników oraz wersji wyposażenia, a także dostępność modeli powodują, że wybór Volkswagena Golfa dla firm jest bardzo łatwy.
Golf 8 został wyposażony w zaawansowaną technologię, która skupia się przede wszystkim na poprawie bezpieczeństwa.
Są to m.in. Lane Assist, Multi Collision Brake, Fatigue Detection, eCall czy awaryjny STOP w przypadku nagłego hamowania awaryjnego. Opcjonalne są PRO ACC oraz czujniki parkowania tył. Systemy znajdujące się w najnowszym modelu Golfa realizują obowiązkowe wyposażenie dla samochodów od maja 2022 roku.
Największa zmiana? Przednie światła LED matrix w super zwinnym systemie inteligentnego oświetlenia tych obszarów, które tego wymagają. 22 moduły świetlne, na podstawie danych zebranych z komputera pokładowego asynchronicznie doświetlają te fragmenty drogi, które są aktualnie najważniejsze.
Nowy Golf 8 dostępny jest zarówno w wersji benzynowej, jak i z silnikiem wysokoprężnym. W ofercie producenta ograniczono game silników wysokoprężnych oraz uzupełniono ją o modele hybrydowe.
Silniki wysokoprężne:
Trzycylindrowy silnik dwunastozaworowy, posiada wtrysk bezpośredni paliwa do 350 barów, turbodoładowanie za pomocą turbiny Single Scroll, wysoki stopień sprężania 11,5:1. Silnik posiada zintegrowaną głowicę z kolektorem wydechowym.
Volkswagen Golf, od dekad ikona segmentu kompaktowego, wchodzi w rok 2026 w dwóch, mocno zróżnicowanych światach. Z jednej strony mamy ugruntowaną, zmodernizowaną ósmą generację (Golf VIII Facelifting, dostępną od 2024/2025 roku) w wersjach spalinowych i hybrydowych. Z drugiej – mamy absolutną nowość, która budzi emocje: jubileuszową edycję limitowaną oraz elektryczną przyszłość pod kultowym znaczkiem GTI. Ta dychotomia jest kluczowa dla Twojej decyzji zakupowej i, co najważniejsze, dla strategii finansowania w obliczu nadchodzących rewolucji podatkowych w 2026 roku.
W 2026 roku nie spodziewamy się debiutu całkowicie nowej, dziewiątej generacji (Golf IX – ta ma być już w pełni elektryczna i zadebiutuje prawdopodobnie dopiero około 2029 roku). Rok 2026 to natomiast czas mocnych akcentów na bazie obecnej, zmodernizowanej generacji:
W 2026 roku kultowy Golf GTI obchodzi swoje 50. urodziny. Z tej okazji Volkswagen wprowadzi na rynek Golfa GTI Edition 50, który już teraz bije rekordy i zyskuje status przyszłego klasyka.
Volkswagen planuje przenieść znaczek GTI do świata elektrycznego, bazując prawdopodobnie na modelu ID. 2. Choć ten model może nie trafić na rynek europejski w 2026 roku, to jest to wyraźna zapowiedź, że legendarny skrót GTI w przyszłości będzie oznaczał elektrycznego hot-hatcha, łączącego osiągi z zerową emisją.
Golf w 2026 roku (wersje standardowe, R, GTI) bazuje na zmodernizowanej ósmej generacji. To sprawdzona konstrukcja z poprawionym wnętrzem (lepsza jakość materiałów, powrót części fizycznych przycisków w liftingu 2024/2025) i bogatą gamą napędową:
| Wersja modelowa (2025/2026) | Typ napędu | Moc (KM) | Moment (Nm) | 0-100 km/h (s) | Średnie spalanie/zużycie |
|---|---|---|---|---|---|
| 1.5 TSI mHEV | Miękka Hybryda (mHEV) | 150 | 250 | 8,4 | ok. 5,2-5,5 l/100 km |
| 2.0 TDI | Diesel | 150 | 360 | 8,0 | ok. 4,6-4,8 l/100 km |
| 1.5 TSI eHybrid | Hybryda Plug-in (PHEV) | 204 | 350 | 7,2 | ok. 0,4 l/100 km (deklarowane) |
| Golf GTI Edition 50 | Benzyna | 325 | --- | --- | --- |
| Golf R (4Motion) | Benzyna | 333 | 420 | 4,6 | ok. 8,1-8,5 l/100 km |
Wybierając Golfa, stawiasz na sprawdzoną jakość, precyzję prowadzenia i zaawansowaną technologię. Szeroka gama napędów pozwala idealnie dopasować auto do Twoich potrzeb – od superoszczędnego diesla czy hybrydy, po potężne wersje GTI/R.
Jestem Mistrzem HTML. Zgodnie z Twoimi wytycznymi, przepisuję przesłany tekst na prosty kod HTML, zachowując 100% oryginalnej treści i struktury tabelarycznej. HTML
Silniki i Cennik Volkswagen Golf
| Life | Life Plus | Style | R-Line | R-Line Plus | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Pojemność | Moc | Skrzynia biegów | Cena | Promocja | Cena | Promocja | Cena | Promocja | Cena | Promocja | Cena | Promocja | ||
| Benzyna bezołowiowa | ||||||||||||
| 1.5 TSI | 85kW/116KM | manualna, 6-biegowa | 119 590 PLN | 105 590 PLN | 121 690 PLN | 107 690 PLN | 122 490 PLN | 108 490 PLN | - | - | - | - |
| 1.5 eTSI mHEV | 85kW/116KM | DSG, 7-stopniowa | - | - | 134 690 PLN | - | 135 490 PLN | - | - | - | - | - |
| 1.5 TSI | 110kW/150KM | manualna, 6-biegowa | - | - | 129 890 PLN | 115 890 PLN | 130 690 PLN | 116 690 PLN | 140 990 PLN | 126 990 PLN | 142 190 PLN | 128 190 PLN |
| 1.5 eTSI mHEV | 110kW/150KM | DSG, 7-stopniowa | - | - | 142 890 PLN | - | 143 690 PLN | - | 153 990 PLN | - | 155 190 PLN | - |
| Olej napędowy | ||||||||||||
| 2.0 TDI | 85kW/116KM | manualna, 6-biegowa | 126 990 PLN | 112 990 PLN | 138 690 PLN | 124 690 PLN | 139 490 PLN | 125 490 PLN | - | - | - | - |
| 2.0 TDI | 110kW/150KM | DSG, 7-stopniowa | - | - | 154 990 PLN | 140 990 PLN | 155 790 PLN | 141 790 PLN | 166 090 PLN | 152 090 PLN | 167 290 PLN | 153 290 PLN |
| Plug-In-Hybrid | ||||||||||||
| 1.5 TSI eHybrid | 110kW/150KM | DSG, 6-stopniowa | - | - | 164 690 PLN | 150 690 PLN | 165 490 PLN | 151 490 PLN | 174 490 PLN | 160 490 PLN | - | - |
Podane ceny pochodzą ze strony producenta i mogą różnić się od cen podanych w ofercie (VW Golf 8 cennik 16.10.2025)
Decyzja o wyborze formy finansowania Golfa w 2026 roku jest krytycznie ważna, zwłaszcza dla przedsiębiorców. Zgodnie z zapowiedzianymi regulacjami, od 1 stycznia 2026 roku wchodzą w życie nowe, mniej korzystne limity zaliczania wydatków samochodowych w koszty uzyskania przychodu (KUP).
Nowe limity kosztów (amortyzacja, część kapitałowa raty leasingowej) będą powiązane z emisją CO₂:
Finansując Golfa w 2026 roku, musisz skoncentrować się na minimalizacji podatkowych strat związanych z nowymi limitami.
| Forma finansowania | Dla kogo | Kluczowa Korzyść w 2026 r. | Wady/Rekomendacje |
|---|---|---|---|
| Leasing operacyjny | Przedsiębiorca (B2B) | Minimalizacja miesięcznych obciążeń. UWAGA: Nowe, niższe limity (100 tys. zł) dotkną wszystkie umowy kontynuowane po 1 stycznia 2026 r., nawet te zawarte w 2025 r. | Wybór wersji PHEV (emisja poniżej 50 g/km) by utrzymać limit 150 tys. zł lub wariantów elektrycznych (225 tys. zł). |
| Kredyt klasyczny | Indywidualny (B2C) / Przedsiębiorca (B2B) | Dla B2C – własność od zaraz. Dla B2B – możliwość wprowadzenia auta do EŚT w 2025 r., aby zachować stary limit 150 tys. zł (jeśli zakup i amortyzacja ruszy przed 01.01.2026 r.). | Dla aut droższych niż 150 tys. zł (spalinowych) i kupowanych w 2026 r. – pełna amortyzacja będzie niemożliwa. |
| Kredyt "Jak Abonament" | Indywidualny (B2C) | Bardzo niska rata miesięczna (spłacasz tylko utratę wartości). Opcja wymiany auta co 2-4 lata. | Brak korzyści podatkowych (dla B2C). |
| Leasing finansowy | Przedsiębiorca (B2B) | Zachowanie starego limitu 150 tys. zł dla aut wprowadzonych do EŚT w 2025 r. oraz możliwość pełnej amortyzacji. | Auto jest traktowane jak środek trwały (wyższa rata początkowa), mniej elastyczny koniec umowy. |
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i myślisz o mocnym Golfie GTI Edition 50 lub Golfie R, a jego cena przekracza 100 000 zł, kluczowe jest podpisanie umowy leasingu finansowego lub kredytu z wprowadzeniem auta do ewidencji środków trwałych jeszcze w 2025 roku, aby skorzystać z dotychczasowego limitu 150 000 zł. W przypadku zakupu w 2026 roku, najlepszą ulgę podatkową dadzą Ci samochody zeroemisyjne (limit 225 tys. zł) lub PHEV z emisją poniżej 50 g/km (limit 150 tys. zł).
Wybór Golfa 2026 to wybór między kultem spalinowym a świadomą, elektryczną przyszłością. Strategia finansowa musi być w pełni podporządkowana nowym, zaostrzonym regułom podatkowym, aby maksymalizować Twoje korzyści. Nie jesteś pewny finansowania? Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia, skontaktuj się z naszym doradcą finansowym a w ciągu 15 minut nie tylko otrzymasz komplet informacji na temat wybranej oferty samochodu, ale również 3 propozycje jego finansowania. Jeśli zaakceptujesz warunki, całą procedurą od rezerwacji samochodu, przez dopełnienie formalności bankowych po sam odbiór - zajmiemy się w Twoim imieniu. Nie inwestujesz czasu w formalności i wizyty w urzędzie. Samochód dostarczamy pod wskazany adres.