Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Jazda najnowszymi modelami samochodów marki BMW to prawdziwa przyjemność. Auta te zapewniają bezpieczeństwo użytkowania i komfort, a przy tym mają wiele różnych systemów, które usprawniają ich działanie i użytkowanie. Barierą przy zakupie takiego samochodu jak BMW serii 7 może być jego cena. Jednak możliwości, jakie daje nam zewnętrzne finansowanie leasingiem, powodują, że wielu z nas może pozwolić sobie na taki samochód.
Limuzyna nie musi być wydłużonym ponad miarę autem. Przykładem jest samochód osobowy klasy luksusowej – limuzyna – stworzony przez BMW. To model BMW serii 7, który produkowany jest przez ten niemiecki koncern motoryzacyjny od 1977 roku. Obecnie w sprzedaży znajduje się już szósta generacja tego samego modelu i nic nie wskazuje na to, aby klienci z niego zrezygnowali.
Pierwsza generacja BMW serii 7 została zaprezentowana w 1976 roku. Już dwa lata później zajęła drugie miejsce w plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1978. Był to pojazd najbardziej luksusowy w całej ofercie BMW. Powstało wiele różnych wersji BMW serii 7 – między innymi modele 728, 728i, 732i, 735i, 745i czy 7455i (SA).
W 1986 roku zadebiutowała druga generacja BMW serii 7, która była produkowana aż do 1994 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny E32 i był bogato wyposażony w najnowocześniejsze technologie, jakie w tamtych latach były dostępne.
Kiedy w 1994 roku BMW zdecydowało się na wypuszczenie BMW serii 7 III generacji, samochód oznaczono kodem fabrycznym E38. Płyta podłogowa tego modelu stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Po tym czasie zaprezentowano BMW serii 7 IV generacji, z kodem fabrycznym E65. Był on przełomowym modelem dla niemieckiej marki motoryzacyjnej, ponieważ jako pierwszy zyskał awangardowy i wyjątkowo kontrowersyjny wygląd. Autorem projektu tego pojazdu był Chris Bangle.
Nieco ponad 10 lat temu pojawiło się w sprzedaży w salonach marki BMW auto BMW serii 7. Podobnie jak swój poprzednik, miało ono awangardowy wygląd. V generacja serii 7 jako pierwsza w historii tego modelu nosiła kod fabryczny z literą F – F01` oraz F02 dla wersji przedłużonej. Swoją światową premierę BMW serii 7 V generacji miała w Paryżu w 2008 roku. Samochód wszedł do seryjnej produkcji w 2008 roku.
Obecnie w sprzedaży w salonach BMW znajduje się BMW serii 7 VI generacji. Zostało ono zaprezentowane w BMW Welt w Monachium 10 lipca 2015 roku. W tym samym roku zaczęto seryjną produkcję modelu oznaczonego kodem fabrycznym G11 oraz G12 – dla wersji przedłużonej.
Luksusowy samochód osobowy klasy wyższej – w ten sposób pozycjonowane jest na rynku motoryzacyjnym BMW serii 7. Dane techniczne pojazdu przedstawiają się imponująco. Przede wszystkim zredukowano względem wcześniejszej generacji jego masę. Zmniejszyła się ona o 130 kg. Zastosowano przy produkcji tego pojazdu elementy z karbonu.
Pod maską BMW serii 7 ma sześciocylindrowe silniki o pojemności trzech litrów. Może być to zarówno silnik benzynowy, jak i silnik Diesla. Osiągają one odpowiednio 240 kW przy silniku na benzynę oraz 190 kW przy silniku Diesla. Flagowy model wśród BMW serii 7, tj. M760LiX, wyposażono zaś w silnik benzynowy V12 o mocy 441 kW.
Wysoka cena modelu BMW serii 7 ogranicza nieco możliwości jego zakupu przez wielu potencjalnych klientów. Na szczęście gotówka nie jest przecież jedyną opcją finansowania zakupu pojazdu takiego jak BMW serii 7. Leasing również może okazać się tutaj bardzo pomocny.
Dzięki umowie leasingowej auto zostanie oddane do użytku leasingobiorcy po zakupie od oznaczonego zbywcy przez leasingodawcę. W zamian finansujący taki zakup otrzyma czynsz inicjalny od korzystającego, a także będzie co miesiąc otrzymywał opłaty tytułem rat leasingowych. W umowie leasingowej najczęściej wskazany jest limit kilometrów w skali roku, jakiego nie powinien przekroczyć leasingobiorca korzystający z auta BMW serii 7. Leasing jednocześnie jest zawierany tylko na kilka lat, a po okresie trwania umowy leasingowej korzystający może zwrócić bez konsekwencji i żadnych opłat auto leasingodawcy lub wykupić je za atrakcyjną cenę.
W efekcie przy stosunkowo niskich opłatach miesięcznych można mieć luksusowe auto BMW serii 7 niemal na własność.