Używane Toyoty - poradnik kupującego. Co warto wiedzieć?
Toyota jest wiodącą marką w Polsce, zarówno na rynku aut nowych jak i używanych. Używane Toyoty słyną ze swej niezawodności. Wskazujemy, co warto wiedzieć o Toyotach z rynku wtórnego.

Spis treści
Toyota od lat jest najpopularniejszym producentem nowych samochodów w Polsce, na zmianę ze Skodą. W TOP 10 najpopularniejszych samochodów w Polsce znajdziemy aż 3 modele Toyoty, z czego Corolla jest na 1. miejscu (16 156 sztuk od stycznia do września 2022), Yaris na 2. miejscu (9145 sztuk), zaś na 9. miejscu C-HR (7249 sztuk). Nie dziwi zatem fakt, że podaż Toyot jest także spora na rynku wtórnym. Marka ta słynie z niezawodności oraz oszczędnych i dopracowanych napędów hybrydowych. Wskazujemy wybrane modele Toyoty z rynku aut używanych, które znajdziecie w ofercie Superauto.pl i na co warto zwrócić uwagę przy ich zakupie.
Używana Toyota Aygo II (2014-2021)
Toyota Aygo II - dane techniczne
Druga generacja Toyoty Aygo zadebiutowała w 2014 roku. Pojazd otrzymał zaprojektowane od podstaw nadwozie w języku stylistycznym "J-Playful", inspirowanym "japońską kultura młodzieżową". Cztery lata później przeprowadzono facelifting auta, w ramach którego przeprojektowano pas przedni, dodając m.in. światła do jazdy dziennej LED i uwydatniając zarys litery X będący jego motywem przewodnim. Samochód oferuje znacznie ciekawszy design od poprzednika i spore możliwości personalizacji wyglądu. Przy okazji liftingu w kabinie zastosowano nowy system infotainment z funkcją MirrorLink. Aygo mierzy 3455 mm długości, 1623 mm szerokości oraz 1460 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2340 mm. Bagażnik pomieści 168 litrów. Auto produkowano do 2021 roku, zaś od 2022 roku oferowany jest jego następca w postaci Toyoty Aygo X, który już jest samodzielną konstrukcją (dotychczasowe Aygo było bliźniakiem Citroena C1 oraz Peugeota 108).
Wykończenie i wyposażenie wnętrze zależy od wybranego wariantu, ale zdecydowanie warto poszukać dobrze skonfigurowanych egzemplarzy. Cena nie będzie drastycznie wyższa, a możemy trafić na modele np. z podgrzewanymi fotelami, a nawet kamerą cofania. Numer VIN w Toyocie Aygo II znajduje się pod przednim fotelem pasażera po prawej stronie – jest wytłoczony na nadwoziu. Oprócz tego numer VIN znajdziemy na słupku B z prawej strony pojazdu, pod drzwiami pasażera.
Toyota Aygo II - silnik
Pod maską małej Aygo II pracuje tylko jeden silnik – 1.0 VVT-i o mocy 69 KM i momencie obrotowym 95 Nm. Po liftingu w 2018 roku silnik zyskał 3 KM, ale stracił 2 Nm. W odmianie z 5-biegową skrzynią manualną przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 13,8 s, a prędkość maksymalna to 160 km/h. Opcjonalnie dostępna była też zautomatyzowana przekładnia X-Shift, z którą Aygo przyspiesza od 0 do 100 km/h w 15,2 s i rozpędza się do 160 km/h. Średnie spalanie według użytkowników wynosi 5,3 l/100 km. Jednostka ta należy do trwałych. Aygo jest też łatwe w manewrowaniu, zaś układ kierowniczy ma typowo miejską charakterystykę pracy.
Toyota II - usterki
Silnik Toyoty Aygo nie należy do awaryjnych. Jedynym zarzutem, który powtarza się w kontekście silnika 1KR-FE jest podwyższone zużycie oleju. Warto często sprawdzać jego stan. W szczególności w autach eksploatowanych wyłącznie w mieście zaleca się skrócenie interwałów serwisowych do 10 tys. km. Sam samochód również nie jest trapiony nadmiernie przez usterki. Większość z nich to drobne, typowo eksploatacyjne kwestie jak np. zacinające się multimedia lub problemy z wydajnością klimatyzacji. W bardziej wyeksploatowanych egzemplarzach zdarza się trzeszczenie wnętrza na nierównościach.
Toyota Aygo II - sytuacja rynkowa
Aygo występowało w 3 wersjach wyposażenia: x, x-play, Selection i z pakietami x-cite (z dwukolorowym nadwoziem) oraz x-trend (czarne nadwozie z czarnym obramowaniem, kontrastujące z lusterkami bocznymi). Średnie ceny poliftingowej Toyoty Aygo z 2019 roku wynoszą około 46 000 zł, z 2020 roku 51 500 zł, zaś z 2021 roku 54 900 zł.
Używana Toyota Aygo II leasing
W ofercie naszego serwisu znajdziesz kilka egzemplarzy modelu Aygo. Używana Toyota Aygo z ostatnich roczników 2 generacji. Posiadają niski przebieg oraz atrakcyjne wyposażenie. Jesteś zainteresowany zakupem samochodu Aygo w leasingu? Skorzystaj z naszego finansowania i odbierz samochód z oferty - dostępny od ręki.

Poniżej przykładowa kalkulacja leasingu dla firm - używana Toyota Aygo 1.0 VVT-i w wersji Selection 2020 r.
- Czas trwania umowy 60 miesięcy
- Wpłata własna 18% 11 000 zł
- Wykup 10% 6 000 zł
- Rata netto: 871 zł
- Cena samochodu brutto: 60900 zł
Kalkulator korzyści podatkowych:
- 53 560 zł w przypadku użytkowania samochodu wyłącznie do celów służbowych
- korzyści podatkowe: 27 771 zł
- 59 719 zł w przypadku użytkowania samochodu do celów mieszanych
- korzyści podatkowe: 21 612 zł
Używana Toyota Yaris IV (od 2019 r.)
Toyota Yaris IV - dane techniczne
Aktualna Toyota Yaris jest dostępna na rynku od 2019 roku. Hatchback czwartej generacji, który był testowany na torze Nürburgring w Niemczech w lipcu 2019 roku, został opracowany z myślą o rynku japońskim i europejskim. Do stworzenia samochodu wykorzystano nową platformę TNGA-B. Toyota Yaris IV jest o 5 mm krótsza i 40 mm niższa od modelu trzeciej generacji. Miejska Toyota jest też szersza o 50 mm i dłuższa o 50 mm od poprzednika. W 2021 roku Toyota Yaris zdobyła nagrodę Europejskiego Samochodu Roku. Toyota Yaris reprezentuje nowy design Toyoty, wyróżniający się bardziej dynamicznymi liniami i agresywnymi lampami oraz nowocześniejszą i zgrabniejszą kabiną z centralnie umieszczonym wolnostojącym ekranem systemu infotainment. Toyota Yaris występuje wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback, zaś trzydrzwiowe nadwozie ma jedynie hot hatch GR Yaris.
Poszczególne wymiary Toyoty Yaris 2022 prezentują się następująco: 3940 mm długości, 1745 mm szerokości,1500 mm wysokości oraz 2560 mm rozstawu osi. Auto liczy 286 l pojemności bagażnika. Toyota Yaris jak przystało na prawdziwego mieszczucha posiada bagażnik, który podczas codziennego użytkowani jest bardzo przestronny. Pomieści zakupy, torbę treningową czy inne akcesoria konieczne do uprawiania sportu. Przewiezienie większości mebli z Ikei do 210 cm również nie stanowiło problemu, zwłaszcza jeśli ktoś jest miłośnikiem gry Tetris (test wykonany na bazie Toyoty Yaris do przewozu materaca 140 cm, oraz łóżka zapakowanego w 4 oddzielne paczki).
Toyota Yaris IV - silniki
Toyota Yaris jest dostępna z trzema silnikami do wyboru. Podstawowy silnik produkuje 72 KM i 93 Nm momentu obrotowego. Sprzężony jest z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Silnik ten osiąga prędkość maksymalną 160 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 14,6 sekundy. Mocniejszy wariant ma pojemność 1,5 litra i generuje 125 KM i 153 Nm momentu obrotowego. W tym wariancie zastosowano 6-biegową skrzynię manualną. Yaris w tej wersji przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. W opcji jest też bezstopniowa przekładnia Multidrive-S, z którą Yaris przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,2 sekundy. Wariant hybrydowy ma pojemność 1,5 litra i generuje łącznie 116 KM. Do przeniesienia napędu wykorzystano bezstopniową przekładnię e-CVT. Na przyspieszenie od 0 do 100 km/h potrzebuje 9,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 175 km/h. Średnie zużycie paliwa waha się od 3,8 do 4,4 l/100 km. Według użytkowników Yaris 1.0 pali średnio 5,5 l/100 km, 1.5 między 5,6 a 6,2 l/100 km, zaś wariant hybrydowy między 4,4 a 5,2 l/100 km.
Toyota Yaris IV - sytuacja rynkowa
Toyota Yaris występuje w 5 wersjach wyposażenia: Active, Comfort, Executive, Selection Style oraz GR Sport. Średnia cena Toyoty Yaris z 2020 roku wynosi 61 000 zł, a z 2021 roku 86 000 zł.
Używana Toyota Yaris IV leasing
Toyota Yaris od lat jest chętnie wybieranym samochodem flotowym. niewielkie rozmiary, bogate wyposażenie oraz niezawodność sprawiają, że jest to auto idealne dla firm. Szukasz samochodu segmentu B? Planujesz szybkie poszerzenie floty o nowe samochody idealne do miasta? Poznaj kalkulację leasingu używanej Toyoty Yaris IV generacji.

Przykładowa kalkulacja leasingu używanej Toyoty Yaris 1.4 w wersji Executive z rocznika 2021 r.
- Czas trwania umowy 60 miesięcy
- Wpłata własna 18% 16 000 zł
- Wykup 10% 9 000 zł
- Rata netto: 1250 zł
- Cena samochodu brutto: 87800 zł
Kalkulator korzyści podatkowych:
- 77 231 zł w przypadku użytkowania samochodu wyłącznie do celów służbowych
- korzyści podatkowe: 40 045 zł
- 86 113 zł w przypadku użytkowania samochodu do celów mieszanych
- korzyści podatkowe: 31 163 zł
Używana Toyota RAV4 IV (2013-2019)
Toyota RAV4 IV - dane techniczne
Toyota RAV4 IV została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles w 2012 roku. RAV4 w przypadku IV generacji znacznie urosła, w efekcie czego awansowała z kompaktowego SUV-a do SUV-a klasy średniej. Auto mierzy 4605 mm, 1840 mm szerokości oraz 1660 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2660 mm. Nadwozie pojazdu zostało zaprojektowane zgodnie z nowym stylem pojazdów Toyoty. Auto jest większe od swojego poprzednika. Jest to pierwsza generacja pojazdu z otwieraną tylną klapą bagażnika jak w standardowych pojazdach tj. ku górze. Na uwagę zasługuje również nowy system napędu na cztery koła Integrated Dynamic Drive System, który potrafi rozdzielać moc pomiędzy przednią a tylną osią w proporcjach od 100:0 do 50:50.
Stylistyka nawiązuje do II generacji Aurisa, jednak RAV4 jest od niego bardziej masywne, co dotyczy także kabiny, która odróżnia się od Aurisa m.in. kaskadowym kształtem kokpitu i pionowymi centralnymi nawiewami. W 2015 roku zaprezentowano RAV4 po modernizacji, wydłużając jej nadwozie o 35 mm. Przeprojektowano zderzaki i światła, zaś w kabinie pojawił się ekran TFT. Auto otrzymało także pakiet systemów bezpieczeństwa Safety Sense wykorzystujący kamerę i radar. Bagażnik pomieści od 547 (501 l w wersji hybrydowej) do 1746 litrów. RAV4 oferuje przestronną kabinę i dobrą funkcjonalność, a także komfortowe zawieszenie. Wiele egzemplarzy wyposażono bogato - często RAV4 mają system inforozrywki z nawigacją, kamerę cofania, podgrzewane fotele, czy szyberdach. Niektórzy użytkownicy skarżą się jednak na zawieszające się i wolno działające multimedia oraz trzeszczącą i wolno działającą elektrycznie otwieraną klapę bagażnika.
Toyota RAV4 IV - silniki
Poliftingowa Toyota RAV4 oferowana była z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0, pochodzącym od BMW dieslem 2.0 oraz po raz pierwszy w historii modelu napędem hybrydowym opartym na jednostce benzynowej 2.5. Bazowy benzyniak rozwija 152 KM i współpracował z 6-biegową manualną przekładnią lub bezstopniową Multidrive-S, zaś napęd trafiał standardowo na obie osie.. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,9 s lub 11 s w przypadku przekładni CVT. Średnie spalanie według użytkowników wynosi 8,7 l/100 km. Diesel pochodzi od BMW i rozwija 143 KM. Stanowił on jednak margines sprzedaży i łączono go ze skrzynią manualną i napędem na przednią oś. Średnie spalanie według użytkowników to 6 l/100 km. Gamę wieńczył wariant hybrydowy o łącznej mocy 197 KM. Przyspiesza on od 0 do 100 km/h w 8,3 s i pali średnio 7,7 l/100 km według użytkowników. Wersja hybrydowa występowała w odmianie przednionapędowej i 4x4.
Toyota RAV4 IV - usterki
Benzynowa jednostka 2.0 Valvematic jest trwała i praktycznie pozbawiona usterek. Jedynym problemem jest niska trwałość pompy wody. Diesel od BMW ma te same bolączki co w przypadku aut niemieckiej marki, jednak z racji poprzecznego umieszczenia w Toyocie dostęp do rozrządu jest łatwiejszy (łańcuch potrafi się rozciągać). Z punktu widzenia eksploatacji, zdecydowanie najciekawsza jest wersja hybrydowa. Jest ona niemal bezusterkowa. Zawieszenie ma wysoką trwałość, a podwozie i nadwozie odporność na korozję. Elektryka nie jest niestety tak jest stabilna jak przystało na japończyka.
Toyota RAV4 IV - sytuacja rynkowa
Toyota RAV4 występowała w 5 wersjach wyposażenia: Active, Premium, Style, Prestige oraz Selection. Średnia cena Toyoty RAV4 z 2016 roku wynosi 107 000 zł, z 2017 r. 115 799 zł, zaś z 2018 roku 121 900 zł.
Używana Toyota RAV4 IV leasing
Toyota RAV4 co roku bije rekordy popularności. Aktualna wersja modelu prezentuje sie bardzo okazale, o duży SUV, który wyróżnia się w miejsce. niezawodny, bardzo przestronny. idealny w długie trasy oraz podczas wypadów za miasto. Idealny stosunek ceny do jakości pod skrzydłami Toyota. Co za tym idzie, typowo lifestyle’owe auto dla firm, które chcą prezentować się jako aktywne i przedsiębiorcze.

Przykładowa kalkulacja leasingu używanej Toyoty RAV4 Hybrid Premium 4x4 z rocznika 2017 r.
- Czas trwania umowy 60 miesięcy
- Wpłata własna 18% 21 000 zł
- Wykup 10% 12 000 zł
- Rata netto: 1664 zł
- Cena samochodu brutto: 118 900 zł
Kalkulator korzyści podatkowych:
- 102 454 zł w przypadku użytkowania samochodu wyłącznie do celów służbowych
- korzyści podatkowe: 53 124 zł
- 114 236 zł w przypadku użytkowania samochodu do celów mieszanych
- korzyści podatkowe: 41 342 zł
Używana Toyota Corolla XII (od 2019 r.)
Toyota Corolla XII - dane techniczne
Dwunasta generacja Corolli trafiła do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Australii, najpierw jako hatchback, latem 2018 roku, na pół roku przed debiutem w Europie. Pierwotnie miała być ona III generacją Aurisa, jednak w ostatniej chwili Toyota postanowiła powrócić do nazwy Corolla. Poza hatchbackiem oferowany jest także sedan i kombi Touring Sports. Corollę dwunastej generacji oparto na nowej platformie TNGA, samochód jest o 25 mm niższy i o 40 mm dłuższy, a nadwozie otrzymało nową, bardziej agresywną i nowocześniejszą stylistykę. Samochód jest standardowo wyposażony w pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense drugiej generacji. Toyota Corolla mierzy 4370 mm długości, 1790 mm szerokości oraz 1435 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2640 mm. Bagażnik pomieści 361 litrów w odmianie z silnikiem 1.8 lub 313 l w przypadku odmiany 2.0. Odmiana kombi mierzy 4653 mm długości, a sedan 4630 mm. Rozstaw osi sedana i kombi liczy 2700 mm. Bagażnik kombi pomieści 598 l, a sedana 471 l. Obecna Corolla wyróżnia się atrakcyjną, bardziej dynamiczną stylistyką i nowocześniejszym oraz lepiej wyposażonym wnętrzem. Jest też przestronna i komfortowa. Od 2019 roku Corolla występuje także jako uterenowione kombi TREK.
Toyota Corolla XII - silniki
Toyota Corolla sedan występuje obecnie wyłącznie z 1.5-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 125 KM, współpracującym z 6-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową Multidrive-S. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 12,1 s. Gama Corolli hatchback i kombi składa się obecnie z dwóch układów hybrydowych. Pierwszy bazuje na wolnossącej jednostce benzynowej o pojemności 1.8 litra, zaś łączna moc układu wynosi 122 KM (średnie spalanie 5,1 l/100 km). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,9 s, a prędkość maksymalna to 180 km/h. Mocniejszy wariant bazuje na benzynowej jednostce 2.0 (również wolnossącej) i rozwija 184 KM (średnie spalanie 5,9 l/100 km). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jego przypadku zajmuje 7,9 s, a prędkość maksymalna to 180 km/h.
Początkowo Corolla sedan występowała także z napędem hybrydowym 1.8 oraz silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 132 KM (średnie spalanie wg użytkowników to 7,5 l/100 km). Silnik ten dobrze współpracuje z instalacją gazową. Podstawą od początku produkcji dwunastej generacji był silnik benzynowy 1.2 Turbo D4-T o mocy 116 KM i momencie obrotowym 185 Nm, który pozwalał na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,3 sekundy, a średnie spalanie według użytkowników to 7,1 l/100 km.
Toyota Corolla XII - sytuacja rynkowa
Toyota Corolla sedan występuje w dwóch wersjach wyposażenia: Active i Comfort. Toyota Corolla hatchback i kombi w 5 wariantach: Active, Comfort, Style, GR Sport oraz Executive. Toyota Corolla z 2019 roku kosztuje średnio 88 500 zł, z 2020 roku 92 900 zł, z 2021 roku 87 900 zł, zaś z 2022 roku 113 900 zł.
Używana Toyota Corolla XII leasing
Toyota Corolla to jedna z najciekawszych premier producenta w ubiegłym roku. Ostatnie modele rocznikowe biją rekordy popularności. Powód? Bardzo konkurencja cena oraz wyposażenie, które nie pozostawia wiele do życzenia. Doskonały i ponadczasowy design, ciekawa gama kolorystyczna nadwozi sprawdzi się w przypadku wyboru samochodu o bardziej komercyjnym i reprezentatywnym charakterze. Wygodna i tania w utrzymaniu. Poznaj kalkulacje leasingu dla firm w Superauto.pl.

Przykładowa kalkulacja leasingu używanej Toyoty Corolli 1.6 w wersji Comfort z rocznika 2021
- Czas trwania umowy 60 miesięcy
- Wpłata własna 18% 16 000 zł
- Wykup 10% 9 000 zł
- Rata netto: 1289 zł
- Cena samochodu brutto: 89 900 zł
Kalkulator korzyści podatkowych:
- 79 076 zł w przypadku użytkowania samochodu wyłącznie do celów służbowych
- korzyści podatkowe: 41 002 zł
- 88 170 zł w przypadku użytkowania samochodu do celów mieszanych
- korzyści podatkowe: 31 908 zł
Używana Toyota C-HR (od 2016 r.)
Toyota C-HR - dane techniczne
Toyota C-HR zadebiutowała na targach w Genewie w marcu 2016 roku. Pojazd wywołał poruszenie odważną stylistyką, która w zaskakująco niskim stopniu odbiegała od wersji studyjnej. Najbardziej charakterystyczne elementy wyglądu kompaktowego crossovera Toyoty to wielkie, szerokie przednie reflektory dominujące wygląd pasa przedniego, wyraźnie zaznaczone tylne nadkola, wystające poza obrys nadwozia klosze tylnych świateł, a także ukryta klamka tylnych drzwi oraz spoiler. Wygląd auta łączy elementy wyglądu hatchbacka, coupe oraz SUV-a. Deska rozdzielcza odznacza się ograniczoną do minimum liczbą przycisków i przełączników. Dominuje ją ekran dotykowy, z którego sterować można m.in. radiem czy nawigacją satelitarną. Podobny kokpit ma m.in. obecna Toyota Corolla. Pierwszym rynkiem, gdzie do sprzedaży trafił nowy model Toyoty była Europa, dla której C-HR jest wytwarzany w tureckiej fabryce marki.
W 2019 samochód przeszedł facelifting. Została lekko zmieniona sylwetka pojazdu i odświeżono lampy. Do gamy dodatkowo trafiła też wersja 2.0 hybrid, która ma moc 184 KM. Samochód trafił do salonów w 2020. Toyota C-HR Hybrid mierzy 4350 milimetrów długości, 1850 milimetrów szerokości i 1500 milimetrów wysokości, natomiast jego rozstaw osi wynosi 2640 milimetrów. Bagażnik pomieści 377 litrów w przypadku odmiany 1.8 lub 358 l w wersji z silnikiem 2.0. Samochód nie należy do najprzestronniejszych, jednak nadrabia to stylem. Numer VIN znajduje się w oszklonej wnęce w desce rozdzielczej z lewej strony (przy słupku przednim od strony kierowcy) oraz na naklejce w słupku środkowym lewym.
Toyota C-HR - silniki
Obecnie crossover Toyoty występuje wyłącznie w wersjach hybrydowych. Słabszy wariant pochodzi z Toyoty Prius i bazuje na 1.8-litrowym silniku benzynowym oraz jednostce elektrycznej, zaś łączna moc układu wynosi 122 KM (średnie spalanie 5,4 l/100 km). Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem przekładni e-CVT (planetarna). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 11 sekund, zaś prędkość maksymalna to 180 km/h. Jest też mocniejszy wariant oparty na 2-litrowej jednostce benzynowej, rozwijający łącznie 184 KM. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,2 s i rozpędza się do 180 km/h. Przed liftingiem oferowano jeszcze turbodoładowaną jednostkę benzynową 1.2 o mocy 116 KM (średnie spalanie według użytkowników to 7 l/100 km). Ma on podobne osiągi co wersja hybrydowa o mocy 122 KM, jednak pali więcej.
Toyota C-HR - usterki
Pojawiają się pierwsze doniesienia na temat rozciągnięć łańcuchów rozrządu w 1.2 Turbo: niektórym użytkownikom awaria przytrafiła się już przy ok. 30 tys. km. Hybrydowe układy spisują się dobrze, choć czasami zawodzi elektronika nadzorująca ich pracą, wyświetlając komunikaty o błędach i wprowadzając silnik w tryb awaryjny. Niektóre auta wymagały już wymiany amortyzatorów bądź naprawy elektrycznego hamulca ręcznego. Stosowany przez Toyotę ekologiczny lakier bardzo szybko nabiera rys.
Toyota C-HR - sytuacja rynkowa
Na rynku wtórnym nie brakuje bogato wyposażonych odmian Prestige i Dynamic. Skórzana tapicerka, pełne oświetlenie zewnętrzne LED, dostęp bezkluczykowy, czy system audio JBL dość często pojawiają się w używanych C-HR. Większość egzemplarzy C-HR napędza znany z Priusa IV generacji układ hybrydowy o mocy 122 KM. Toyota C-HR występuje w 4 wersjach wyposażenia: Comfort, Style, Executive oraz GR Sport. Toyota C-HR z 2018 roku kosztuje średnio 90 900 zł, 2019 104 900 zł, 2020 121 900 zł, a z 2021 roku 139 900 zł.
Używana Toyota C-HR leasing

Przykładowa kalkulacja leasingu używanej Toyoty C-HR 1.2 T w wersji Comfortz rocznika 2020.
- Czas trwania umowy 60 miesięcy
- Wpłata własna 18% 17 000 zł
- Wykup 10% 12 000 zł
- Rata netto: 1345 zł
- Cena samochodu brutto: 93900 zł
Kalkulator korzyści podatkowych:
- 83 127 zł w przypadku użytkowania samochodu wyłącznie do celów służbowych
- korzyści podatkowe: 43 102 zł
- 92 686 zł w przypadku użytkowania samochodu do celów mieszanych
- korzyści podatkowe: 33 543 zł