RANKING: Samochód dla rodziny - najciekawsze propozycje
Wybierając samochód dla rodziny wiele osób kieruje się względami praktycznymi, takimi jak funkcjonalność, komfort użytkowania i ekonomia. Wskazujemy najciekawsze naszym zdaniem samochody rodzinne.

Samochód dla rodziny - jaki powinien być?
Samochód dla rodziny powinien przede wszystkim zapewniać dobrą funkcjonalność i być przestronny, a także mieć spory i ustawny bagażnik. W końcu mając małe dzieci nawet krótki weekendowy wypad za miasto może wiązać się z koniecznością zabrania wielu bagaży i akcesoriów. Dlatego też jako auta rodzinne traktuje się najczęściej różnego rodzaju vany, SUV-y oraz kombi, które to pozwalają załadować bagaże nawet po dach. W niektórych autach oferowane są też cyfrowe lusterka, co przydaje się zwłaszcza w sytuacjach, gdy bagaże zasłaniają widok z lusterka wstecznego na tylną szybę. Istotna jest też obecność mocowań Isofix na foteliki dziecięce (obecnie standard w nowych autach) i przestronna kabina. Oczywiście musimy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu bagaży, gdyż podczas hamowania niewłaściwie zabezpieczone przedmioty mogą wyrządzić poważną krzywdę podróżującym. Przydatnym wyposażeniem są też relingi dachowe pozwalające na zamontowanie dodatkowego bagażnika dachowego lub uchwytu na rowery.
Rodzinny samochód - bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
W ten oto sposób przechodzimy do innej ważnej kwestii, jaka powinna cechować samochód dla rodziny. Otóż jest nią bezpieczeństwo. Oczywiście jest ono ważne w przypadku każdego samochodu, jednak aut rodzinnych dotyczy to w szczególności. Poduszki i kurtyny bezpieczeństwa, strefy kontrolowanego zginiotu, anatomiczne zagłówki - to wszystko jest już normą w przypadku nowych samochodów. Niektóre modele, jak np. Hyundai Santa Fe, oferują też funkcję przypominającą o niepozostawianiu dzieci w samochodzie. Oczywiście przydatne są też systemy bezpieczeństwa, zarówno te podstawowe jak i bardziej zaawansowane. Kupując samochód rodzinny, warto zatem zwrócić uwagę na wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, a także ilość i objętość schowków i półek w kabinie. W niektórych wersjach wyposażeniowych znajdziemy wielostrefową klimatyzację, dzięki czemu każdy dostosuje sobie siłę i temperaturę nawiewu indywidualnie. Komfort podróży poprawiają także rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach, a także obecne m.in. w wielu vanach rozkładane stoliki w oparciach.
Ważny jest też dobór silnika. Powinien zapewniać on ekonomię i komfort w długich trasach, stąd też najczęściej auta rodzinne mają pod maską diesle. Jednocześnie warto zwrócić uwagę na wyciszenie auta i pracę zawieszenia. Większość samochodów rodzinnych to pojazdy nastawione na komfort, a nie zapewnianie sportowych doznań. Warto też pomyśleć nad wyborem automatycznej skrzyni biegów, która podnosi komfort podróżowania. Ważnym kryterium przy wyborze samochodu rodzinnego jest też relacja ceny do oferowanej przestrzeni i jakości, a także niezawodność pojazdu.
Samochód dla rodziny - SUV czy kombi na przykładzie modeli premium
BMW seria 5 Touring
BMW seria 5 2025 - o modelu
BMW serii 5 G60 zadebiutowało wiosną 2023 roku i urosło aż o 10 cm względem poprzednika. Samochód prezentuje się odważniej i masywniej od poprzednika, reprezentując najnowszą estetykę marki. Seria 5 otrzymała ostrzejsze klosze reflektorów ze światłami do jazdy dziennej w kształcie odwróconej litery L, a także opcjonalny podświetlany grill. Sylwetkę wyróżniają zlicowane klamki drzwi oraz smukłe, opływowe kształty. Z tyłu znajdziemy nowe, podłużne lampy, które mają węższe klosze niż w poprzedniku. Zupełnie nowa kabina skrywa system iDrive 8.5 z wyświetlaczem o przekątnej 14,9 cala, 12,3-calowy zestaw cyfrowych zegarów oraz rozbudowane oświetlenie ambiente. Jak przystało na segment premium, możemy liczyć na szlachetne materiały wykończeniowe i bogate wyposażenie opcjonalne. BMW serii 5 Touring mierzy 5060 mm długości, 1900 mm szerokości oraz 1515 mm wysokości, a rozstaw osi to aż 2995 mm. Dzięki temu możemy liczyć na naprawdę przestronną kabinę. Bagażnik pomieści od 570 do 1700 litrów.

BMW seria 5 2025 - silniki
W gamie jednostek napędowych BMW serii 5 znajdziemy diesle MHEV R4 i R6 o pojemnościach 2 i 3 litrów i mocach od 197 do 303 KM, jednostkę benzynową MHEV 2.0 o mocy 197 KM oraz układy hybrydowe PHEV o mocach od 299 do nawet 727 KM w topowej odmianie M5. Gamę uzupełniają wersje elektryczne i5 o mocach od 340 do 601 KM i zasięgu od 455 do 582 km.
BMW seria 5 2025 - ceny
Poniżej prezentujemy cennik poszczególnych wersji BMW serii 5 Touring:
Model | Cena Touring |
---|---|
BMW 520i | 273,000 zł |
BMW 520d | 288,000 zł |
BMW 520d xDrive | 303,000 zł |
BMW 540d xDrive | 358,000 zł |
BMW i5 eDrive40 | 350,500 zł |
BMW i5 xDrive40 | 370,500 zł |
BMW i5 M60 xDrive | 502,500 zł |
BMW 530e | 318,000 zł |
BMW 530e xDrive | 333,000 zł |
BMW 550e xDrive | 398,000 zł |
M5 Touring | 698,000 zł |
BMW seria 5 w ofercie Superauto.pl
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy BMW serii 5 w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Samochody są nowe i pochodzą z 2024 i 2025 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające kilkunastu procent rabaty.
Zobacz ofertę BMW seria 5 leasing na Superauto.pl
BMW X5 2025
BMW X5 2025 - o modelu
IV generacja BMW X5 (G05) zadebiutowała w połowie 2018 roku i bazuje na modułowej platformie CLAR rodem z serii 7 G11 i serii 5 G30. Samochód stanowi wizualną ewolucję poprzednika, choć po liftingu z 2023 roku prezentuje się odważniej i nowocześniej. Zyskał wówczas nowe reflektory z ostrzejszymi kloszami i światłami do jazdy dziennej w kształcie odwróconej litery L, większy grill z opcjonalną podświetlaną obwódką i nowe lampy, zaś kabina zyskała nową deskę rozdzielczą z dwoma wyświetlaczami pod wspólną taflą szkła (12,3 oraz 14,9 cala) od systemu iDrive. BMW X5 mierzy 4935 mm długości, 2004 mm szerokości oraz 1765 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 2975 mm. Bagażnik jest większy niż w serii 5 (pomieści od 650 do 1870 litrów, a w wersji PHEV od 500 do 1720 l). W dodatku X5 oferuje opcjonalny trzeci rząd siedzeń (bagażnik ma wówczas 550-1770 l).

BMW X5 2025 - silniki
Gama jednostek napędowych BMW X5 składa się z 3-litrowego diesla, jednostek benzynowych 3.0 i 4.4 oraz odmiany hybrydowej plug-in. W standardzie każdej wersji znajduje się 8-stopniowa automatyczna przekładnia oraz napęd xDrive. Paleta silników X5 prezentuje się następująco:
Model | Silnik | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | Maksymalna prędkość (km/h) | Pojemność baterii (kWh) | Zasięg elektryczny (km) | Maksymalna moc ładowania AC (kW) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BMW X5 xDrive40i | 3.0 R6 benzynowy | 380 | 520 | 5,4 | 233 | - | - | - |
BMW X5 M60i | 4.4 V8 benzynowy | 530 | 750 | 4,3 | 233 | - | - | - |
BMW X5 M Competition | 4.4 V8 benzynowy | 625 | 750 | 3,9 | 250 | - | - | - |
BMW X5 xDrive30d | 3.0 R6 wysokoprężny | 298 | 670 | 6,1 | 233 | - | - | - |
BMW X5 xDrive40d | 3.0 R6 wysokoprężny | 352 | 720 | 5,5 | 245 | - | - | - |
BMW X5 xDrive50e | 3.0 R6 hybryda plug-in | 489 | 700 | 4,8 | 233 | 25,7 | 94-110 | 7,4 |
BMW X5 2025 - ceny
Bazowe BMW X5 xDrive30d kosztuje 402 000 zł. Odmiana xDrive40d wymaga wydania 437 500 zł. Wariant hybrydowy xDrive50e to koszt 472 500 zł. Warianty benzynowe startują od 422 500 zł za xDrive40i, 555 000 zł za M60i xDrive oraz 727 500 zł za topowe X5 M Competition.
BMW X5 w ofercie Superauto.pl
Na Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy BMW X5 w różnych wersjach silnikowych. Samochody są nowe, pochodzą z 2024 i 2025 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające blisko 20% rabaty.
Zobacz ofertę BMW X5 leasing na Superauto.pl
Mercedes CLA Shooting Brake
Mercedes CLA 2025 - o modelu
Tym razem dość nietypowa propozycja, bowiem rolę auta rodzinnego może pełnić również Mercedes CLA w wersji Shooting Brake. Sportowe kombi Mercedesa mierzy 4688 mm długości, 1830 mm szerokości oraz 1430 mm wysokości, a jego rozstaw osi liczy 2729 mm. Bagażnik pomieści od 485 do 1370 litrów (w wersji PHEV 445-1310 l). Samochód zadebiutował wiosną 2019 roku, a na początku 2023 roku doczekał się liftingu, zyskując nowe zderzaki, grill i odświeżone lampy, a także nową wersję systemu MBUX z 10,25-calowym wyświetlaczem. Przed kierowcą znajdziemy identycznej wielkości ekran od cyfrowych zegarów. Kokpit rodem z Klasy A W177 wyróżniają także turbinowe nawiewy. CLA II generacji prezentuje się masywniej i nowocześniej, jest większe i szersze od poprzednika, dzięki czemu zyskało lepsze proporcje.

Mercedes CLA 2025 - silniki
W gamie jednostek napędowych Mercedesa CLA znajdziemy 2-litrowego diesla, jednostki benzynowe 1.3 i 2.0 oraz wariant hybrydowy plug-in. Paleta silnikowa CLA wygląda następująco:
Model | Silnik | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Skrzynia biegów | Napęd | 0–100 km/h (s) | Prędkość maks. (km/h) | Zasięg elektryczny (km) | Pojemność baterii netto (kWh) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CLA 180 | 1.3 R4 | 136 + 14 | 230 | 7-biegowa dwusprzęgłowa 7G-DCT | Przedni | 9,4 | 216 | - | - |
CLA 200 | 1.3 R4 | 163 + 14 | 270 | 7-biegowa dwusprzęgłowa 7G-DCT | Przedni | 8,4 | 229 | - | - |
CLA 220 4Matic | 2.0 R4 | 190 + 14 | 300 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | 4Matic | 7,3 | 237 | - | - |
CLA 250 4Matic | 2.0 R4 | 224 + 14 | 350 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | 4Matic | 6,4 (6,5) | 250 | - | - |
CLA 35 4Matic | 2.0 R4 | 306 + 14 | 400 | 8-biegowa dwusprzęgłowa AMG SPEEDSHIFT DCT 8G | 4Matic | 4,9 | 250 | - | - |
CLA 45 S 4Matic+ | 2.0 R4 | 421 | 500 | 8-biegowa dwusprzęgłowa AMG SPEEDSHIFT DCT 8G | 4Matic+ | 4,1 | 270 | - | - |
CLA 180 d | 2.0 R4 | 116 | 280 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | Przedni | 10,0 | 205 | - | - |
CLA 200 d | 2.0 R4 | 150 | 320 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | Przedni | 8,5 | 226 | - | - |
CLA 220 d | 2.0 R4 | 190 | 400 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | Przedni | 7,3 | 244 | - | - |
CLA 250 e | 1.3 R4 | 218 | 450 | 8-biegowa dwusprzęgłowa 8G-DCT | Przedni | 7,6 | 229 | do 77 | 11,6 |
Mercedes CLA 2025 - ceny
Ceny Mercedesa CLA Shooting Brake zaczynają się od 182 200 zł za odmianę benzynową CLA 180. Cennik poszczególnych wersji odmiany Shooting Brake przedstawia się następująco:
Model | Shooting Brake (zł) |
---|---|
Plug-in Hybrid / Benzyna | |
CLA 250 e | 208 200 |
Benzyna | |
CLA 180 | 182 200 |
CLA 200 | 190 200 |
CLA 220 4MATIC | - |
CLA 250 4MATIC | 231 400 |
Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC | 267 300 |
Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ | 336 000 |
Diesel | |
CLA 180 d | 186 200 |
CLA 200 d | 198 200 |
CLA 220 d | 213 200 |
Mercedes CLA w ofercie Superauto.pl
Na Superauto.pl dostaniecie kilkadziesiąt egzemplarzy Mercedesa CLA w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Samochody są fabrycznie nowe, pochodzą z 2024 oraz z 2025 roku, większość z nich dostaniecie od ręki. Możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające blisko 30% rabaty względem ceny katalogowej.
Zobacz ofertę Mercedes CLA leasing na Superauto.pl
Mercedes GLC
Alternatywą dla Mercedesa CLA Shooting Brake jest SUV klasy średniej w postaci modelu GLC. II generacja Mercedesa GLC (X254) zadebiutowała w czerwcu 2022 roku jako całkowicie nowa konstrukcja. Samochód bazuje na podzespołach Klasy C W206 i wizualnie również do niej nawiązuje, m.in. poprzez obły grill, smukłe reflektory czy opływowe nadwozie (Cx=0,29). W 2023 roku do gamy dołączyła bardziej dynamicznie stylizowana odmiana Coupe. Kabina z pionowym, 12-calowym wyświetlaczem systemu MBUX, 12-calowym zestawem cyfrowych zegarów i rozbudowanym oświetleniem ambiente również pochodzi z Klasy C. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. nawigację z rozszerzoną rzeczywistością, rozbudowanego asystenta głosowego czy pakiet systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. Mercedes GLC mierzy 4176 mm długości (GLC Coupe 4764 mm), 1640 mm wysokości oraz 1890 mm szerokości, a jego rozstaw osi to 2888 mm. Bagażnik pomieści od 600 do 1680 l (w GLC Coupe 545-1490 l).

Pod maską Mercedesa GLC znajdziemy jednostki benzynowe i wysokoprężne o pojemnościach 2 i 3 litrów, z układami MHEV lub PHEV. W każdej wersji standardem jest napęd na obie osie 4MATIC oraz 9-biegowa przekładnia automatyczna. Gama jednostek napędowych GLC wygląda następująco:
Model | Rodzaj napędu | Silnik | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Silnik elektryczny (KM) | 0–100 km/h (s) | Pojemność baterii (kWh) | Zasięg na prądzie (km) | Prędkość maks. (km/h) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
GLC 200 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo benzyna | 204 | 320 | 23 | 7,8 | - | - | 221 |
GLC 300 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo benzyna | 258 | 400 | 23 | 6,2 | - | - | 240 |
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo benzyna | 421 | 500 | 14 | 4,8 | - | - | 250 |
GLC 200 d 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo diesel | 163 | 380 | 23 | 8,9 | - | - | 208 |
GLC 220 d 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo diesel | 197 | 440 | 23 | 8,0 | - | - | 219 |
GLC 300 d 4MATIC | Mild Hybrid | 2.0 turbo diesel | 269 | 550 | 23 | 6,3 | - | - | 243 |
GLC 450 d 4MATIC | Mild Hybrid | 3.0 turbo diesel | 367 | 750 | 23 | 4,7 | - | - | 250 |
GLC 300 de | Plug-in Hybrid | 2.0 turbo diesel + elektryczny | 333 | 750 | 136 | 6,4 | 24,82 | 107–120 | 217 |
GLC 300 e 4MATIC | Plug-in Hybrid | 2.0 turbo benzyna + elektryczny | 313 | 550 | 136 | 6,7 | 24,82 | 111–124 | 140 |
GLC 400 e 4MATIC | Plug-in Hybrid | 2.0 turbo benzyna + elektryczny | 381 | 650 | 136 | 5,6 | 24,82 | 111–124 | 237 |
Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance | Plug-in Hybrid | 2.0 turbo benzyna + elektryczny | 680 | 1020 | 204 | 3,5 | 6,1 | 12 | 275 |
Mercedes GLC zaczyna się od 244 800 zł za odmianę wysokoprężną 200 d 4MATIC. Ceny poszczególnych wariantów Mercedesa GLC prezentują się następująco:
Model | GLC | GLC Coupe |
---|---|---|
300 e 4MATIC | 320 100 | 343 500 |
400 e 4MATIC | 333 700 | 355 700 |
AMG 63 S E Performance | 577 000 | 588 700 |
300 de 4MATIC | 333 100 | 350 100 |
200 4MATIC | 254 300 | 275 600 |
300 4MATIC | 283 400 | 290 200 |
AMG 43 4MATIC | 404 400 | 416 200 |
200 d 4MATIC | 244 800 | 265 000 |
220 d 4MATIC | 264 400 | 284 600 |
300 d 4MATIC | 298 800 | 306 300 |
450 d 4MATIC | 345 700 | 347 700 |
Mercedes GLC w ofercie Superauto.pl
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Mercedesa GLC w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Wszystkie samochody są nowe i pochodzą z 2023 oraz z 2024 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające ponad 20% rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Mercedes GLC leasing na Superauto.pl
Jaki samochód dla rodziny 2+1?
Dla rodziny 2+1 wystarczy w zupełności kompaktowe kombi lub kompaktowy SUV/crossover. Takie rodziny bowiem nie mają aż takich potrzeb przestrzennych jak rodziny wielodzietne. Przedstawiamy parę propozycji samochodów dla takiej rodziny.
Skoda Octavia Combi
Skoda Octavia 2022 dane techniczne
Obecna, czwarta generacja zadebiutowała w 2019 roku i oparta jest na podwoziu MQB. Samochód jest blisko spokrewniony z Golfem VIII, Seatem Leonem IV i Audi A3 IV. W stosunku do poprzednika przeszedł zauważalne modyfikacje wizualne - stał się większy, zyskał bardziej muskularny wygląd i bardziej wyraziste linie. Octavia IV została zachowana w obecnych motywach stylistycznych marki, które obejmują strzeliste, ścięte światła (po raz kolejny stanowią jedną całość) oraz długie tylne światła. Bardziej istotne są jednak aspekty funkcjonalne. Na te akurat w przypadku Octavii Combi nikt nie powinien narzekać. Samochód mierzy 4689 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2669 mm. Samochód oferuje bardzo dużo miejsca w kabinie, także w drugim rzędzie siedzeń oraz ponadprzeciętny i ustawny bagażnik o pojemności 640 l w przypadku kombi. Octavia oferuje sporą przestrzeń w obu rzędach siedzeń (największą w segmencie). W Skodzie imponuje ogromny bagażnik przestronność oraz wiele rozwiązań z zakresu funkcjonalności Simply Clever.

Skoda Octavia 2022 silniki
W przypadku Octavii 2-litrowy diesel występuje także w słabszej odmianie o mocy 115 KM i maksymalnym momencie obrotowym 300 Nm (250 Nm ze skrzynią DSG). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tej wersji zajmuje 10,4 s (10,8 s z DSG), a prędkość maksymalna to 206 km/h (205 z DSG). Producent podaje średnie zużycie paliwa w granicach od 4,2 do 4,6 l/100 km, zaś z DSG od 4,5 do 4,8 l/km. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 45 litrów. Jest też 150-konny wariant 2.0 TDI. Rozwija on 340 Nm (z DSG 360 Nm) i występuje zarówno ze skrzynią manualną jak i DSG. W pierwszym przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,8 s, a prędkość maksymalna to 225 km/h. Średnie spalanie wynosi 4,3-4,7 l/100 km. Odmiana z DSG przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,8 s i rozpędza się do 223 km/h. Średnie spalanie wynosi 4,5-4,8 l/100 km. Octavia 2.0 TDI 150 ze skrzynią DSG występuje także z napędem 4x4. Wówczas przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,5 s, prędkość maksymalna to 218 km/h, a średnie spalanie wynosi od 5,1 do 5,5 l/100 km.
Skoda Octavia 2022 ceny
Odmiana wysokoprężna w konfiguracji Active o mocy 115 KM z przekładnią ręczną kosztuje od 113 550 zł. Przekładnia DSG występuje od bogatszej wersji Ambition i wymaga dopłaty w wysokości 8000 zł. Octavia Combi 2.0 TDI o mocy 150 KM ze skrzynią manualną w wersji Ambition kosztuje od 125 700 zł. Dopłata do napędu AWD w przypadku przekładni DSG wynosi 10 000 zł. Dostępne są też konfiguracje Style, Sportline oraz uterenowiona Scout.
Skoda Octavia 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Skody Octavii w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych, a także w różnych konfiguracjach wyposażenia. Wiele samochodów dostępnych jest od ręki, niemal wszystkie są nowe. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz sięgające kilku procent rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Skoda Octavia leasing na Superauto.pl
Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross 2022 dane techniczne
C5 Aircross został odsłonięty w kwietniu 2017 roku na targach Auto Shanghai, gdzie był montowany już latem tego samego roku. Samochód trafił do sprzedaży w Europie dopiero w październiku 2018 roku, półtora roku po premierze. Zastąpił w gamie kompaktowego SUV-a C4 Aircross. Pojazd oparty jest na platformie EMP2, którą wykorzystują również Peugeoty 308 i 3008, a także Citroen C4 SpaceTourer. C5 Aircross nawiązuje stylistycznie do mniejszych Citroenów C3 i Cactus. Samochód wyróżnia się plastikowymi nakładkami Airbump i kolorowymi dodatkami. W 2022 roku nastąpił facelifting. C5 był pierwszym samochodem, który otrzymał progresywne ograniczniki hydrauliczne, które są nową konstrukcją zawieszenia. C5 Aircross mierzy 4,5 m długości, zaś jego kabina ma kilka wyróżników minivanów, w tym trzy osobne i przesuwane fotele w drugim rzędzie. Spory rozstaw osi na poziomie 2730 mm zapewnia przestronną kabinę. Bagażnik pomieści od 580 do 1630 litrów.

Citroen C5 Aircross silniki i ceny
Wariant wysokoprężny ma 1.5 litra pojemności i rozwija 130 KM oraz 300 Nm. Oferowany jest z dwoma rodzajami przekładni. Odmiana z manualem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,4 s i rozpędza się do 189 km/h, zaś z automatem w 10,6 s. Średnie spalanie wynosi odpowiednio 4,9-5,1 l/100 km dla skrzyni manualnej oraz 5,2-5,3 l/100 km dla automatycznej. Wysokoprężny C5 Aircross kosztuje od 131 750 zł, zaś ze skrzynią automatyczną od 141 450 zł. Dostępne są też wersje Feel Pack, C-Series, Shine oraz Shine Pack.
Citroen C5 Aircross leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Citroena C5 Aircross w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Dominują warianty wysokoprężne. Wszystkie są nowe i pochodzą z 2022 roku, większość dostaniecie od ręki. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Citroen C5 Aircross leasing na Superauto.pl
Suzuki Swace
Suzuki Swace 2022 dane techniczne
Może by tak rozsądnie wycenione rodzinne kombi z napędem hybrydowym, który należy do najbardziej niezawodnych na rynku? Właśnie z taką propozycją przychodzi Suzuki i jego kompaktowe kombi Swace, które jest niczym innym jak Toyotą Corollą Touring Sports. Suzuki Swace Hybrid zadebiutowało w 2020 roku jako pierwsza pełna hybryda tej marki dostępna w Europie. Samochód jest tak naprawdę klonem Toyoty Corolli. Wprowadzono go głównie po to, by obniżyć średnią emisję spalin w gamie Suzuki. W przeciwieństwie do Toyoty Suzuki Swace jest oferowane tylko z nadwoziem kombi. Suzuki Swace mierzy 4653 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2700 mm. Bagażnik pomieści od 596 do 1605 litrów i jest ustawny. Podłoga po złożeniu jest płaska, zaś przestrzeń pozwala na przewiezienie przedmiotów o długości przekraczającej 1,8 m. W przestrzeni bagażowej wygospodarowano też dwa schowki po bokach oraz dużą wnękę na koło zapasowe, gdzie także można dać jakieś rzeczy. W drugim rzędzie siedzeń jest naprawdę sporo miejsca a pasażerowie mogą liczyć na osobne nawiewy klimatyzacji.

Suzuki Swace 2022 silnik i ceny
Suzuki Swace występuje tylko z hybrydowym napędem opartym na jednostce benzynowej 1.8, pracującej w cyklu Atkinsona. Rozwija ona 98 KM i współpracuje z 72-konnym silnikiem elektrycznym. Łączna moc układu wynosi 122 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 11,1 s, a prędkość maksymalna to 180 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi od 4,4 do 5,1 l/100 km, zaś bak liczy 43 litry. Układ współpracuje z bezstopniową przekładnią e-CVT. Suzuki Swace występuje tylko w dwóch wersjach wyposażenia. Bazowy Premium Plus to koszt 115 900 zł. Bogatsza wersja Elegance kosztuje 125 900 zł.
Suzuki Swace 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Suzuki Swace w bogatszej wersji Elegance. Samochody dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i sięgające blisko 10% rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Suzuki Swace leasing na Superauto.pl
Jakie auto dla rodziny 2+2?
Samochód dla rodziny 2+2 powinien cechować się już większą przestrzenią, jednak niekoniecznie musi mieć trzy rzędy siedzeń. Liczy się zwłaszcza przestronność w drugim rzędzie siedzeń oraz pojemny i funkcjonalny bagażnik.
Skoda Superb Combi
Skoda Superb 2022 dane techniczne
Do atutów Superba należą sprawdzona technika koncernu Volkswagena, a także funkcjonalność i wysoki komfort jazdy. Aktualna, III generacja Skody Superb zadebiutowała w 2015 roku i występuje jako liftback oraz kombi. Pojazd został zbudowany na bazie niemieckiej płyty podłogowej koncernu Volkswagen AG oznaczonej symbolem MQB, która wykorzystana została do zbudowania m.in. Volkswagena Passata B8. Ponadto w aktualnym wydaniu, zwłaszcza po liftingu z 2019 roku, Superb wygląda nowocześnie i jest bogato wyposażony. Nadwozie również nie jest małe, gdyż liczy 4,86 m długości. Bagażnik kombi liczy 660 litrów pojemności, co czyni ją największą wartością w segmencie. Skoda Superb jest również najprzestronniejszym modelem klasy średniej. Rozstaw osi liczy 2841 mm, zaś ilość miejsca na tylnej kanapie dorównuje wręcz niektórym luksusowym limuzynom segmentu F. Oprócz tego auto oferuje typowe dla Skody atuty, a więc wiele rozwiązań z zakresu funkcjonalności (Simply Clever).

Skoda Superb 2022 silniki
2-litrowy diesel w Superbie rozwija 150 lub 200 KM i odpowiednio 340 (6MT) lub 360 (7DSG) oraz 400 Nm. Słabszy diesel bazowo współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną, zaś opcjonalnie z 7-stopniową dwusprzęgłową DSG. Mocniejszy ma już w standardzie przekładnię DSG, zaś w opcji oferowany jest z napędem AWD. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w odmianie wysokoprężnej o mocy 150 KM zajmuje 9,1 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 223 km/h. Pojemność baku wynosi 66 litrów, zaś średnie spalanie według producenta waha się od 4,7 do 5,3 l/100 km (4,8-5,4 l z DSG).
Skoda Superb 2022 ceny
150-konny diesel 2.0 TDI kosztuje od 141 100 zł, zaś koszt Superba z przekładnią DSG wynosi 150 300 zł. Topowy diesel o mocy 200 KM występuje od bogatszej odmiany Ambition za 159 400 zł, zaś dopłata do napędu 4x4 wynosi 9450 zł.
Skoda Superb 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Skody Superb w różnych wersjach silnikowych, nadwoziowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, większość dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne wyposażenie, minimum formalności i rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Skoda Superb leasing na Superauto.pl
Opel Insignia Sports Tourer
Opel Insignia 2022 dane techniczne
Najbardziej oczywistym wyborem wydają się kombi klasy średniej. Oczywiście pierwszym samochodem, który nasuwa się na myśl jest Skoda Superb Combi. Tymczasem sporo przestrzeni do zaoferowania ma również Opel Insignia Sports Tourer. Światowa premiera nowej Insignii odbyła się podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2017 roku. Jest to ostatni model Opla opracowany za czasów General Motors. Pojazd jest technicznie spokrewniony z Chevroletem Malibu piątej generacji, który został zaprezentowany w 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Oba samochody wykorzystują tę samą płytę podłogową GM E2XX. Stylistykę pojazd czerpie z samochodu koncepcyjnego Opel Monza. W stosunku do pierwszej generacji modelu, auto zostało wydłużone oraz otrzymało większy rozstaw osi. Na początku 2020 roku zaprezentowano wersję po faceliftingu. Insignia Sports Tourer jest jednym z największych przedstawicieli segmentu D i mierzy 4986 mm. Rozstaw osi liczy 2829 mm. Bagażnik pomieści od 530 do 1665 litrów. Wraz ze Skodą Superb Opel Insignia to jeden z najprzestronniejszych i najbardziej funkcjonalnych przedstawicieli segmentu D.

Opel Insignia 2022 silniki
Jedynym dostępnym dieslem w gamie Insigni jest 2-litrowy motor o mocy 174 KM i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm. Napęd trafia na przednią oś poprzez 6-biegową skrzynię manualną lub 8-stopniową automatyczną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w pierwszym przypadku zajmuje 8,9 s, zaś prędkość maksymalna to 225 km/h. Średnie spalanie wynosi od 4,8 do 5,3 l/100 km. Wariant z przekładnią automatyczną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,1 s i rozpędza się do 222 km/h, zaś średnie spalanie to 5,1-5,5 l/100 km.
Opel Insignia 2022 ceny
Bazowa Insignia Sports Tourer w wersji Elegance kosztuje od 163 600 zł. Dopłata do przekładni automatycznej wynosi 9500 zł. Wariant z automatem występuje także w bogatszj konfiguracji Business Elegance za 197 700 zł.
Opel Insignia 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Opla Insignii w różnych wersjach silnikowych, wyposażeniowych i nadwoziowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, większość dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Opel Insignia leasing na Superauto.pl
Renault Koleos
Renault Koleos 2022 dane techniczne
Drugie wcielenie modelu Koleos jest wyraźnie większe od poprzednika z racji pojawienia się w międzyczasie nowego modelu Kadjar, który przejął funkcję podwyższonego modelu klasy kompaktowej. Samochód zadebiutował w 2016 roku. Pojazd zbudowany został na modułowej platformie CMF-C/D, która została użyta do budowy m.in. bliźniaczego technicznie Nissana X-Traila. Samochód wizualnie nawiązuje do Talismana. W 2019 roku Koleos przeszedł delikatny facelifting. Przemodelowano m.in. zderzak przedni i atrapę chłodnicy. Ponad to zmodyfikowano system multimedialny R-LINK. Samochód otrzymał też nowe silniki wysokoprężne. Koleos II mierzy 4670 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2710 mm. Bagażnik pomieści od 579 do 1807 litrów.

Renault Koleos 2022 silnik i ceny
Diesel w Koleosie ma 2 litry pojemności i generuje 184 KM oraz 380 Nm. Współpracuje on z bezstopniową przekładnią X-Tronic i napędem na obie osie. W jego przypadku sprint od 0 do 100 km/h trwa 10,2 s, zaś prędkość maksymalna to 198 km/h. Wariant wysokoprężny występuje od środkowej konfiguracji Techno i kosztuje 173 900 zł, zaś w opcji Initiale Paris 190 900 zł.
Renault Koleos 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Renault Koleosa w różnych wersjach wyposażeniowych i silnikowych. Dominuje odmiana Initiale Paris z silnikiem wysokoprężnym. Wszystkie samohody są fabrycznie nowe, część z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Renault Koleos leasing na Superauto.pl
Jakie auto dla rodziny 2+3?
Rodzina z trójką dzieci ma już znacznie większe potrzeby i oprócz przestronnego wnętrza i dużego bagażnika preferuje samochody z trzema rzędami siedzeń. Ważne, by trzeci rząd był w pełni funkcjonalny i zapewniał wygodne warunki podróżowania.
Dacia Jogger
Dacia Jogger 2022 dane techniczne
Dacia Jogger zadebiutowała w drugiej połowie 2021 roku i od początku cieszy się sporą popularnością. Zastąpiła jednocześnie Logana MCV, osobowego Dokkera oraz minivana Lodgy. Jest to swoista mieszanka kombi, crossovera oraz vana. Jednocześnie z nadwoziem mierzącym 4547 mm Jogger jest największym autem w obecnej gamie rumuńskiej marki. Nazwa Jogger odnosi się do „sportu, natury i pozytywnej energii”, co odzwierciedla typowe cechy marki jak przystępność cenową, solidność i praktyczność. Prześwit rumuńskiego crossovera mierzy aż 20 cm. Szerokość nadwozia wynosi 1784 mm, zaś wysokość 1632 mm. Rozstaw osi liczy aż 2897mm. Samochód bazuje na tej samej platformie CMF-B co Sandero czy Renault Clio. Jednocześnie plastikowe nakładki na nadkola, drzwi i zderzaki oraz spory prześwit zdradzają nawiązania do crossoverów. Z tyłu Dacia Jogger nawiązuje do Volvo, zwłaszcza pod względem kształtu tylnych lamp. Oczywiście nie zabrakło w nich charakterystycznego motywu litery Y. Uwagę zwracają także szerokie tylne drzwi mające ułatwiać dostęp do siedzisk tylnego rzędu. Deska rozdzielcza pochodzi natomiast z Sandero. Dacia Jogger pomieści 7 osób w dosyć komfortowych warunkach. Bagażnik liczy od 160, przez 607, po 1819 litrów pojemności.

Dacia Jogger 2022 silniki
Pod maską Joggera znalazła się turbodoładowana benzynowa jednostka 1.0 R3 TCe o mocy 110 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w wariancie 5-osobowym zajmuje 10,5, zaś w 7-osobowym 11,2 sekundy. Prędkość maksymalna to 180 km/h. Napęd trafia na przednią oś poprzez 6-biegową skrzynię manualną. Średnie spalanie według producenta wynosi 5,6-5,7 l/100 km. Poszukujących jeszcze niższych kosztów eksploatacji zapewne ucieszy obecność wersji 1.0 TCe z instalacją LPG. Rozwija ona 100 KM oraz 170 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,3 s (odmiana 7-osobowa w 13 sekund) i rozpędza się do 175 km/h. Pojemność zbiornika LPG wynosi 40 litrów, zaś średnie spalanie 7,7-7,8 l LPG na 100 km.
Dacia Jogger 2022 ceny
Bazowy Jogger Essential w odmianie 5-osobowej z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM z instalacją LPG kosztuje od 74 300 zł. Wariant 7-osobowy wymaga dopłaty w wysokości 4500 zł. Silnik benzynowy występuje dopiero od bogatszej wersji Expression za 84 850 zł za wariant 5-osobowy. Jogger z LPG jest tańszy o 1800 zł. Rozwija on jednak o 10 KM i 30 Nm mniej. Topowa odmiana SL Extreme kosztuje już od 93 900 zł za wariant 7-osobowy.
Dacia Jogger 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Dacii Jogger w różnych wersjach wyposażenia, zarówno z silnikiem benzynowym jak i w wariancie z instalacją LPG. Wszystkie egzemplarze są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku. Większość z nich dostaniecie od ręki. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie oraz minimum formalności.
Sprawdź ofertę Dacia Jogger leasing na Superauto.pl www.superauto.pl
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq 2022 dane techniczne
Topowy SUV Skody zadebiutował w 2016 roku i bazuje na płycie podłogowej MQB A2 i jest blisko spokrewniony z Volkswagenem Tiguanem Allspace oraz Seatem Tarraco. Stylistycznie Kodiaq nawiązuje do najnowszych modeli czeskiej marki, w tym Superba oraz Octavii. Auto cechują dość dynamiczne linie, duże, mierzące 4,7 m nadwozie oraz funkcjonalne kształty. Charakterystyczny przedni pas wyróżnia się lekko ściętymi reflektorami z podwójnymi kloszami. w 2021 roku przeprowadzono modernizację, w ramach której m.in. odświeżono wygląd nadwozia i wzbogacono wyposażenie. Rozstaw osi liczy 2791 mm, zaś bagażnik pomieści od 270 litrów przy rozłożonym trzecim rzędzie, przez 560 litrów przy złożonym i kanapie maksymalnie odsuniętej do tyłu, 765 litrów, przy kanapie podsuniętej maksymalnie do przodu, aż po 2005 l przy złożonych obu rzędach. Oprócz sporej przestrzeni w kabinie i całkiem funkcjonalnego trzeciego rzędu Kodiaq cechuje się wieloma funkcjonalnymi rozwiązaniami. Przykładowo na rantach drzwi można mieć nakładki ochronne, co bardzo przydaje się na parkingu, dostępne są też rolety tylnych okien, kanapę można przesuwać, zaś klimatyzacja ma osobną regulację na drugi rząd. Ponadto zewnętrzne siedziska kanapy mogą być ogrzewane.

Skoda Kodiaq 2022 silniki
Każda Skoda Kodiaq posiada 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnię DSG. Bazową jednostką jest 1.5-litrowy benzyniak TSI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm, napędzający koła przednie osi. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,7 s i prędkość maksymalną na poziomie 207 km/h. Diesel 2.0 TDI rozwija 150 KM i 360 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,6 s i rozpędza się do 204 km/h (odmiana AWD do 200 km/h). Mocniejszy wariant generuje 200 KM oraz 400 Nm, rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,7 s i rozwija 216 km/h.
Skoda Kodiaq 2022 ceny
Bazowy Kodiaq 1.5 TSI Ambition startuje z pułapu 141 500 zł. Diesel 2.0 o mocy 150 KM kosztuje od 155 650 zł, zaś dopłata do napędu AWD wynosi 9000 zł. Mocniejszy benzyniak 2.0 TSI występuje od bogatszej odmiany Style i startuje z pułapu 175 350 zł. 200-konny diesel w konfiguracji Style to koszt rzędu 187 450 zł. Dopłata do trzeciego rzędu siedzeń wynosi 4500 zł.
Skoda Kodiaq 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Skody Kodiaq w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Skoda Kodiaq leasing na Superauto.pl
Ford S-Max
Ford S-Max 2022 dane techniczne
Może by tak atrakcyjnie stylizowany i przyjemnie prowadzący się minivan? Druga generacja S-Maxa zadebiutowała jesienią 2014 roku. łączy cechy odświeżonych modeli Focus III i Fiesta VII. Charakterystycznym elementem pojazdu jest masywny grill oraz reflektory przednie. Samochód dzieli płytę podłogową z 5. generacją Mondeo. Wnętrze samochodu posiada duże możliwości konfiguracji, producent podaje, że możliwe są 32 kombinacje. W S-Max II po raz pierwszy Ford zastosuje opcjonalne innowacyjne światła Dynamic LED z systemem Glare-Free Highbeam. System ten sam wykrywa nadjeżdżające pojazdy i zasłania poszczególne diody, dzięki czemu eliminowana jest ryzyko oślepienia, a jednocześnie nie słabnie intensywność oświetlenia drogi.

W październiku 2019 roku Ford przedstawił S-Maxa II po modernizacji, w ramach której pojawił się zupełnie nowy wzór zderzaków, większa atrapa chłodnicy w stylu odświeżonego kilka miesięcy wcześniej modelu Mondeo oraz zmiany w liście wyposażenia i jednostkach napędowych. W 2021 roku ofertę zasiliła odmiana hybrydowa. Ford S-Max występuje także w luksusowej wersji Vignale. Posiada ona w standardzie m.in. obszytą skórą deskę rozdzielcza, wielokonturowe przednie fotele z 11-punktowym masażem, wentylacją i podgrzewaniem, system audio Sony z subwooferem, elektrycznie regulowane w 10 kierunkach fotele, przyciemniane szyby oraz specjalne 18-calowe felgi. Ford S-Max mierzy 4804 mm długości, 1953 mm szerokości oraz 1655 mm wysokości. Rozstaw osi liczy 2850 mm. Bagażnik liczy od 285, przez 965, po 2020 litrów pojemności.
Ford S-Max 2022 silnik i ceny
Obecnie w gamie S-Maxa znajdziemy jedynie wersję hybrydową opartą na wolnossącej benzynowej jednostce R4 o pojemności 2.5 litra. Łączna moc układu wynosi 190 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,8 s, zaś prędkość maksymalna to 185 km/h/ Napęd trafia na przednie koła poprzez bezstopniową przekładnię eCVT. Średnie spalanie wynosi 6,4 l/100 km.
Bazowy Ford S-Max Hybrid Titanium kosztuje od 179 900 zł. Bogatsza odmiana ST-Line to koszt rzędu 195 500 zł. Z kolei topową konfigurację Vignale wyceniono na 212 400 zł. Dopłata do 3. rzędu siedzeń wynosi 5900 zł.
Ford S-Max 2022 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Forda S-Maxa, dostępnego zarówno w odmianie hybrydowej jak i dostępnym do niedawna 2-litrowym dieslem o mocach 150 i 190 KM. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku. Dostępne są różne wersje wyposażeniowe, możecie też liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz rabaty względem ceny katalogowej. Wiele aut dostaniecie od ręki.
Sprawdź ofertę Ford S-Max leasing na Superauto.pl
Maxus Mifa 9 2024
Pora na wisienkę na torcie, czyli luksusowego chińskiego vana z napędem elektrycznym. Maxus Mifa 9 zadebiutował w listopadzie 2021 roku jako największy i najbardziej luksusowy z vanów chińskiego producenta. Samochód mierzy 5270 mm długości, 2000 mm szerokości oraz 1840 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 3200 mm. Bagażnik pomieści 1010 litrów. Pod maską znajdziemy natomast niewielki schowek na kable. Auto reprezentuje typowo azjatycki design, ma proste kształty podyktowane praktyczności, zaś opływowy przód z dwuczęściowymi reflektorami LED zapewnia stosunkowo dobrą aerodynamikę. Typowo dla vanów mamy też mocno wysuniętą przednią szybę i duże szyby, dzięki czemu widoczność jest bardzo dobra. Samochód imponuje luksusowymi warunkami zwłaszcza w drugim rzędzie siedzeń, gdzie mamy elektrycznie sterowane fotele kapitańskie z masażem, wentylacją i podgrzewaniem oraz wysuwanymi podpórkami pod uda. Można się na nich ustawić niemal do pozycji leżącej. Do tego dochodzi bogate wyposażenie standardowe oraz rozsądna cena na poziomie 299 900 zł w obecnej promocji. Mifa 9 pomieści wygodnie 7 osób.

Maxus Mifa 9 korzysta z baterii o pojemności 90 kWh i silnika elektrycznego o mocy 245 KM i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. Samochód rozpędza się do 180 km/h, a zasięg w trybie mieszanym wynosi 440 km według cyklu WLTP. Napęd trafia na przednią oś. Akumulatory można ładować mocą do 130 kW.