Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Superauto.pl
              • Porady
              • MOTO Newsy
              • Premiery 2025 - samochody elektryczne

              Premiery 2025 - samochody elektryczne

              27.12.2024 Paweł Bartocha

              Przyszły rok, podobnie jak poprzednie lata, będzie obfity w premiery samochodów elektrycznych. Jakie nowe elektryki zadebiutują w 2025 roku?

              Suzuki e Vitara 2025

              Premiery samochodów elektrycznych 2025 - lista 

              Jeep Wagoneer S
              Tesla Model Y Juniper
              Aktualizacja z dnia 31 stycznia 2025 - Tesla Model Y Juniper już w polskiej ofercie
              Volvo ES90
              Aktualizacja z dnia 5 marca 2025 - Volvo ES90 zaprezentowane
              Nissan Leaf
              Nissan Micra
              MG ES5
              Alpine A390
              DS N8
              Leapmotor C16
              Leapmotor B10
              BYD Seagull
              Jaguar EV
              Kia EV4
              Aktualizacja z dnia 27 lutego 2025 - Kia EV4 oficjalnie zaprezentowana
              Porsche 718 EV
              Ford Puma Gen-E
              Suzuki e Vitara
              Toyota Urban Cruiser
              BMW iX3
              Range Rover EV
              Skoda Epiq
              BYD Sealion 
              Mercedes GLC electric
              Porsche Cayenne EV
              Volkswagen ID.2 
              Aktualizacja z dnia 12 marca 2025 - Toyota C-HR+ zaprezentowana
              Yangwang U7
              Yangwang U9
              Audi Q6 e-tron Sportback
              BMW i5 Touring
              Citroën ë-C4 X
              Fiat Panda EV
              Hyundai Ioniq 7
              Nio EL6
              Nio ET9
              Mercedes CLA Electric
              Opel Astra Electric
              Peugeot e-408
              Polestar 6
              Xpeng G6
              Zeekr 007

              Nadchodzący rok będzie sporym wyzwaniem dla producentów samochodów, także tych oferujących samochody elektryczne. W obliczu spadków sprzedaży aut elektrycznych, jakie miały miejsce w 2024 roku i wolniejszego niż zakładano rozwoju infrastruktury, a także braku dopłat w niektórych państwach, elektryki muszą stać się bardziej przystępne cenowo, do tego oferować satysfakcjonujące parametry, aby konkurować z autami spalinowymi. Producenci jednak stale pracują nad nowymi elektrykami, a spodziewane w 2025 roku liczne premiery tylko to potwierdzają. Począwszy od miejskich, przystępnych modeli po drogie i luksusowe samochody - wśród premier aut elektrycznych każdy znajdzie coś dla siebie. 

              Jeep Wagoneer S

              Pierwotnie miał on być oferowany wyłącznie jako samochód elektryczny i być alternatywą dla Grand Cherokee. W obliczu spadku zainteresowania elektrykami pojawiły się jednak doniesienia, że samochód docelowo może zyskać też napęd hybrydowy. Co prawda ostateczne decyzje jeszcze nie zapadły, jednak jest to wysoce prawdopodobne, zwłaszcza, że auto bazuje na platformie STLA Large. Jeep Wagoneer S w Europie zadebiutuje w 2025 roku. Samochód mierzy blisko 4,9 m długości, a zatem jego rywalami będą Volvo EX90, Mercedes EQS SUV czy BMW iX.

              Jeep Wagoneer S w wersji elektrycznej rozwija 600 KM oraz 837 Nm, a jego zasięg na prądzie wynosi 480 km. Baterie o napięciu 400V mają 100 kWh pojemności, a ich naładowanie od 20 do 80% ma zająć 23 minuty. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,4 s. Opracowany przez markę Jeep system zarządzania trakcją Selec-Terrain oferuje pięć różnych trybów jazdy: Auto, Sport, Eco, Snow, Sand. Z kolei zaprojektowane przez Stellantis elektryczne moduły napędowe (EDM) niezależnie napędzają przednie i tylne koła. Wagoneer S wygląda nowocześniej od innych modeli Jeepa, a w jego kabinie znajdziemy zestaw 4 wyświetlaczy (w tym jeden przed pasażerem) mających łącznie 45 cali. Możemy też liczyć na świetne audio McIntosh z 19 głośnikami i subwooferem, o mocy 1200W. Oczywiście nie brakuje charakterystycznego dla marki grilla z 7 żebrami. Zadbano też o aerodynamikę, m.in. poprzez zastosowanie gładkich powierzchni i zlicowanych z nadwoziem klamek, a współczynnik oporu powietrza Cd wynosi 0,29.

              Tesla Model Y Juniper

              W I połowie 2025 roku spodziewamy się zmodernizowanej wersji popularnego modelu Tesli. Samochód otrzyma nazwę Model Y Juniper, a zakres przeprowadzonych zmian będzie podobny co w przypadku Tesli Model 3. Oznacza to ostrzejsze reflektory przednie, jeszcze bardziej dopracowaną aerodynamikę i nowy tylny pas z odświeżonymi lampami połączonymi pasem świetlnym. W kabinie znajdziemy nowe multimedia, oświetlenie ambiente, wentylację foteli oraz poprawiony sprzęt audio. Spodziewamy się też lepszego wyciszenia. Model Y może otrzymać też większe baterie, o pojemności aż 95 kWh zamiast dotychczasowych 75 kWh, co pozwoli na uzyskanie nawet 800 km zasięgu w najbardziej wydajnej wersji Long Range.

              Aktualizacja z dnia 31 stycznia 2025 - Tesla Model Y Juniper już w polskiej ofercie

              Można już zamawiać odświeżoną Teslę Model Y. Samochód poznamy po odświeżonym przednim pasie z bardziej strzelistymi reflektorami LED połączonych paskiem świetlnym, co przywodzi na myśl pickupa Cybertruck. Ponadto, zdaniem producenta, samochód ma oferować większy zasięg dzięki poprawionej aerodynamice. Kolejne zmiany zaszły z tyłu, gdzie lampy połączono blendą świetlną. W efekcie tych usprawnień Tesla Model Y Juniper prezentuje się nowocześniej od wersji sprzed liftingu. Jest też o 4 cm dłuższa (4,79 m). W kabinie pojawiło się nowe nastrojowe oświetienie, poprawiono też jakość materiałów wykończeniowych, zaś listę wyposażenia wzbogacono o wentylowane fotele, przednią kamerę i elektrycznie składane oparcia tylnej kanapy. Samochód podrożał o 10 000 zł i kosztuje teraz od 224 990 zł za odmianę Long Range RWD. Dostawy ruszą w marcu.

              Tesla Model Y Juniper

              Volvo ES90

              W 2025 roku w gamie Volvo zadebiutuje pierwsza elektryczna limuzyna ES90 i zajmie miejsce w gamie obok S90. Oznacza to, że będzie rywalem takich modeli jak BMW i5, Mercedes EQE czy Audi A6 e-tron. Wiadomo, że auto skorzysta z tej samej platformy SPA2 co EX90, a zatem możemy się też spodziewać podobnych parametrów technicznych i zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy opartych na lidarze. Również wizualnie możemy spodziewać się kontynuacji estetyki EX90, zarówno z zewnątrz jak i w kabinie. Auto otrzyma baterie o pojemności 102 kWh netto i będzie oferowane w wersji z jednym lub dwoma silnikami oraz napędem na tylną lub obie osie. Spodziewamy się też zasięgu zbliżonego do nawet 700 km na jednym ładowaniu.

              Aktualizacja z dnia 5 marca 2025 - Volvo ES90 zaprezentowane

              Volvo ES90 doczekało się premiery. Samochód oparto na platformie SPA2 rodem z EX90. Jest on połączeniem sedana i crossovera i jest luksusowym liftbackiem o prześwicie około 18 cm i nadwoziu mierzącym równe 5 m długości. Rozstaw osi liczy aż 3,1 m, co gwarantuje dużo przestrzeni w obu rzędach. Z zewnątrz auto wyróżnia nowoczesna stylistyka z reflektorami z tzw. cyfrowym młotem Thora, brakiem grilla oraz schowanymi w nadwoziu klamkami. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie litery C z dodatkowymi segmentami świetlnymi na słupkach. Współczynnik oporu powietrza Cd wynosi 0,25. Samochód występuje z napędem na przednią lub obie osie i rozwija od 333 do nawet 680 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w topowej wersji zajmuje tylko 4 s. Baterie mają 88 lub 102 kWh pojemności i zapewniają 650 lub 700 km zasięgu. ES90 jest pierwszym Volvo z instalacją 800V pozwalającą na ładowanie mocą do 350 kW.  W kabinie praktycznie pozbyto się przycisków i pokręteł, za to znajdziemy 14,5-calowy pionowy ekran systemu infotainment. W opcji dostaniemy zestaw audio Bowers&Wilkins z 25 głośnikami o mocy do 1610 W. Samochód startuje od 343 900 zł za odmianę Single Motor Core. 

              Volvo ES90

              Nissan Leaf

              W 2025 roku zadebiutuje III generacja Nissana Leafa. Samochód tym razem porzuci formułę kompaktowego hatchbacka na rzecz crossovera i uplasuje się w gamie poniżej Aryi. Wizualnie auto ma nawiązywać do estetyki większego modelu i skorzysta z tej samej platformy CMF-EV, z której korzysta też Aryia i Renault Scenic E-Tech. Gama jednostek napędowych pochodzić zapewne będzie ze Scenica i obejmie dwa warianty o mocach 170 i 218 KM oraz bateriami 60 i 87 kWh. Odmiana Long Range zaoferuje ponad 600 km zasięgu w cyklu mieszanym.

              Nissan Micra

              Nowy Nissan Micra zadebiutuje w I połowie 2025 roku i będzie spokrewniona z Renault 5, a zatem otrzyma napęd wyłącznie elektryczny. Auto mierzyć ma około 4 m długości i dostanie dwa warianty baterii do wyboru: 40 oraz 52 kWh. Bazowy wariant rozwinie 120 KM, natomiast mocniejszy 150 KM i zaoferuje około 400 km zasięgu. Akumulatory będzie można ładować mocą do 100 kW, a ich podładowanie z 10 do 80% zajmie około 30 minut. Micra skorzysta z platformy AmpR Small. W kabinie znajdziemy dwa 10-calowe wyświetlacze oraz system multimedialny oparty na Android Automotive. Samochód może kosztować poniżej 25 000 euro.

              MG ES5

              MG ES5 zadebiutuje w Europie na początku 2025 roku i będzie elektrycznym SUV-em, który wymiarami uplasuje się powyżej MG4 i zastąpi model ZS EV. Samochód mierzy 4,48 m długości, a jego rozstaw osi liczy 2,73 m. Bazuje na platformie MSP rodem z MG4 i będzie rywalizować m.in. z Renault Scenikiem E-Tech, Nissanem Leafem czy Fordem Explorerem EV. Baterie mają mieć 49,1 lub 62,2 kWh pojemności netto, czyli tyle co w MG4. Zapewne ofertę uzupełni też wariant Long Range z bateriami 77 kWh. Co ciekawe mają one zaledwie 11 cm grubości, co czyni je najcieńszymi na świecie. Samochód otrzyma ciekawszą i mniej kontrowersyjną stylistykę niż MG4, jednocześnie korzystając z motywów najnowszych modeli ZS i HS. Według brytyjskiego magazynu Autocar, cena MG ES5 w Wielkiej Brytanii ma wynieść mniej więcej 30 000 funtów, czyli około 154 000 zł.

              Alpine A390

              Elektryczny SUV Alpine będzie rywalem Porsche Macana czy Tesli Model Y. Samochód skorzysta z nowej platformy AmpR Medium i ma mierzyć około 4,7 m długości. A390 otrzyma nadwozie w stylu fastbacka, a nowoczesny design samochodu ma zdradzać sportowe aspiracje modelu i marki. Producent twierdzi, że stylistyka będzie w aż 85% odzwierciedleniem zaprezentowanego podczas Paris Motor Show 2024 prototypu. Samochód mają napędzać trzy silniki elektryczny, a napęd trafi na obie osie. Moc topowej wersji może sięgać około 500 KM.

              DS N8

              Nowy model francuskiej marki będzie awangardowym crossoverem o smukłym, aerodynamicznym nadwoziu (Cd ma wynosić 0,24). Auto otrzyma platformę STLA Medium rodem z Opla Grandlanda i Peugeota 3008 i zdaniem producenta zapewniać ma wyjątkowy poziom komfortu za sprawą zaawansowanego zawieszenia i specjalnej konstrukcji foteli. Samochód otrzyma napęd elektryczny, choć jego platforma umożliwia też montaż napędów spalinowych. Jak przystało na markę, możemy spodziewać się futurystycznej i szlachetnie wykończonej kabiny oraz ciekawych detali. Producent chwali się, że zasięg w najbardziej efektywnej wersji sięgać ma nawet 750 km a bateria ma mieć 98 kWh pojemności.

              Leapmotor C16

              W 2025 roku na rynek trafi również duży elektryczny SUV marki Leapmotor - model C16, którego premiera odbyła się podczas Paris Motor Show 2024. Auto mierzy 4915 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 2825 mm. Samochód zaoferuje trzy rzędy siedzeń w układzie 2+2+2 i bagażnik o pojemności 1022 l po złożeniu 3. rzędu. C16 posiada instalację 800V, która umożliwia ładowanie baterii mocą do 180 kW, w efekcie podładowanie ich od 30 do 80% zajmie 15 minut.

              Leapmotor B10

              Jest to miejski SUV oparty na nowej architekturze elektronicznej LEAP 3.5 i oferuje szereg technologii z zakresu bezpieczeństwa. Baterie mają 69,9 kWh pojemności i zapewniają około 450 km zasięgu, zaś silnik elektryczny rozwija 218 KM.

              BYD Seagull

              W 2025 roku do Europy trafi mały BYD Seagull, będący rywalem takich modeli jak Dacia Spring czy Leapmotor T03. Samochód zadebiutował w 2023 roku jako następca modelu e1 i wyróżnia się nowoczesną stylistyką i jest 5-drzwiowym hatchbackiem mierzącym 3,78 m długości, 1,71 m szerokości oraz 1,54 m wysokości, przy rozstawie osi liczącym 2,5 m. Silnik generuje 75 KM i 135 Nm, a baterie mają 30 oraz 38,9 kWh pojemności, co przekłada się na zasięg około 300 km w przypadku większych ogniw. W kabinie znajdziemy 10,1-calowy wyświetlacz systemu infotainment, łączność z Apple CarPlay i AndroidAuto, reflektory LED, kamerę cofania, nawigację, asystenta głosowego oraz klimatyzację.

              Jaguar EV

              Pierwszy model z nowej linii elektrycznych Jaguarów zadebiutuje w wersji produkcyjnej na przełomie 2025 i 2026 roku. Pomimo niesprzyjających okoliczności na rynku elektryków Jaguar idzie w zaparte i stawia na całkowitą elektryfikację swojej gamy. W 2024 roku producent zakończył produkcję wszystkich dotychczasowych modeli, zmienił logo i na sam koniec zaprezentował koncept zapowiadający pierwszy z nowych modeli. Samochód ma być luksusowym czterodrzwiowym GT mającym rywalizować z autami Bentley’a i Rolls-Royce’a. Moc wyniesie co najmniej 575 KM a zasięg na jednym ładowaniu około 700 km.

              Kia EV4

              Jesienią poznaliśmy koncept, zaś seryjna wersja Kii EV4 zadebiutuje w drugiej połowie 2025 roku. Samochód otrzyma futurystyczny design i liczne kanty oraz przetłoczenia niczym EV3 czy EV9, a w najbardziej wydajnej wersji zasięg na jednym ładowaniu przekroczy 600 km. W kabinie znajdziemy typowy dla Kii minimalistyczny kokpit z dwoma 12,3-calowymi wyświetlaczami tworzącymi jedną płaszczyznę, a także tworzywa pochodzące z recyklingu. Auto będzie crossoverem o sylwetce liftbacka. Bazę stanowić ma platforma e-GMP, a zatem możemy liczyć na baterie o pojemnościach 58 i 81 kWh rodem z EV3. Rywalem będzie Tesla Model 3, a auto ma mierzyć około 4,7 m długości.

              Aktualizacja z dnia 27 lutego 2025 - Kia EV4 oficjalnie zaprezentowana

              Kia EV4 doczekała się premiery. Samochód występuje w dwóch wersjach - jako pięciodrzwiowy hatchback o długości 4,43 m oraz smukły sedan o długości 4,73 m. W obu przypadkach spory jest rozstaw osi liczący 2,82 m. Samochód uplasuje się w gamie obok spalinowego Ceeda i jest spokrewniony z EV3, z której zaadoptował platfrmę E-GMP wraz z instalacją 400V. Baterie mają 58,3 oraz 81,4 kWh pojemności i zapewniają 410/430 km zasięgu w przypadku mniejszego wariantu lub 590/630 km w przypadku pojemniejszej wersji (większe wartości zasięgu dotyczą sedana). Silnik rozwija 204 KM. Samochód przekonuje nowoczesnym designem i zaawansowanymi rozwiązaniami. Producent twierdzi, że 100% materiałów w kabinie pochodzi z recyklingu, a ekrany na kokpicie tworzą 30-calowy wyświetlacz, na którym można będzie korzystać z Netfliksa czy YouTube'a np. podczas ładowania baterii, które zajmie ok. 30 minut w obu przypadkach. Kia EV4 trafi na rynek w drugiej połowie 2025 r. 

              Kia EV4

              Porsche 718 EV

              W przyszłym roku swoją premierę świętować będzie następca modeli 718 Boxster i 718 Cayman. Porsche szykuje rewolucję, gdyż będzie on wyłącznie elektrykiem, choć nie jest wykluczone, że topowa odmiana GT4 zachowa, przynajmniej częściowo, napęd spalinowy. Będą to pierwsze coupe i roadster od Porsche z napędem elektrycznym. Według dyrektora technicznego firmy, elektryczne Porsche 718 Boxster i Cayman nowej generacji będą wyposażone w hamulce i układ jezdny dopracowane pod kątem sportów motorowych, aby zapewnić “wrażenie prawdziwego samochodu sportowego”. Samochody otrzymają zupełnie nową platformę zaprojektowaną dla elektrycznych aut sportowych. Akumulatory zamiast w podłodze będą umieszczone za kierowcą, a zatem w podobnej pozycji co silnik spalinowy w aktualnych modelach. Spodziewamy się architektury 800V i szybkiego ładowania mocą do 270 kW.

              Ford Puma Gen-E

              Po sukcesie spalinowej Pumy Ford postanowił wprowadzić na rynek Pumę Gen E, która jednak nie będzie modelem, lecz elektrycznym wariantem uzupełniającym gamę Pumy. Samochód zadebiutował na początku grudnia 2024 roku, a na rynek trafi wiosną 2025 roku. Będzie rywalem takich modeli jak Hyundai Kona EV czy Kia EV3. Sercem pojazdu jest silnik elektryczny rozwijający 168 KM i 290 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8 s, a prędkość maksymalna to 160 km/h. Baterie mają 43,6 kWh pojemności netto i zapewniają 376 km zasięgu w cyklu mieszanym. Względem wersji spalinowej zmiany zewnętrzne ograniczają się do przedniego zderzaka z zabudowanym grillem w stylu Mustanga Mach-E, felg o aerodynamicznym wzorze czy efektownego żółtego lakieru rodem z nowego Capri. W kabinie pojawiła się przeprojektowana konsola środkowa, pod którą znalazła się spora półka. Elektryczna Puma oferuje też większy bagażnik (523-1283 l i większy GigaBox (145 l), a także frunk pod maską o pojemności 43 litrów.

              Suzuki e Vitara

              W listopadzie 2024 roku Suzuki pokazało swój pierwszy elektryczny model w postaci miejskiego SUV-a e Vitara. Samochód powstał w ramach współpracy z Toyotą i trafi na rynek latem 2025 roku. Auto mierzy 4275 mm długości, a rozstaw osi liczy 2700 mm. Jest to też pierwszy samochód elektryczny marki z nowatorskim systemem napędu na obie osie "ALLGRIP-e". e Vitara prezentuje nowy design marki, wygląda nowocześniej i ciekawiej od wiekowej spalinowej Vitary, prezentuje się bojowo i ma liczne przetłoczenia oraz agresywne lampy. Sylwetkę wyróżnia też ukryta w słupku C klamka drzwi. Prosta kabina Suzuki skrywa dwa duże wyświetlacze znajdujące się pod wspólną taflą szkła. Bazowa wersja ma napęd na przód, rozwija 144 KM i 189 Nm, korzysta z baterii o pojemności 49 kWh. Wariant z większymi bateriami o pojemności 61 kWh oferuje już 174 KM i 189 Nm w przypadku odmiany przednionapędowej zaś wariant z napędem "ALLGRIP-e" rozwija łącznie 184 KM oraz 300 Nm i korzysta z dwóch silników elektrycznych. Wariant przednionapędowy z bateriami 61 kWh przejedzie około 400 km na jednym ładowaniu. e Vitara korzysta z instalacji 380 V, co pozwala na ładowanie mocą do 150 kW. W standardzie samochód oferuje pompę ciepła. 

              Toyota Urban Cruiser

              W grudniu 2024 roku zadebiutowała nowa Toyota Urban Cruiser, która jest bliźniaczą konstrukcją Suzuki e Vitary. Samochód wyróżnia się typowym dla Toyoty pasem przednim z reflektorami z charakterystycznym wcięciem, nawiązującymi do modeli C-HR czy Camry. Reszta nadwozia przypomina już Suzuki, podobnie jak wnętrze, w którym to jedyną różnicą jest w zasadzie logo na kierownicy. Toyota jest o 10 mm dłuższa od Suzuki i mierzy 4285 mm, zaś pozostałe parametry pozostały bez zmian, podobnie jak gama jednostek napędowych. Mamy zatem dwie opcje akumulatorów, silniki o mocach od 144 do 184 KM oraz napęd na jedną lub obie osie. Zasięg w najbardziej wydajnej wersji przekraczać ma 400 km. Globalna premiera samochodu odbędzie się w połowie stycznia podczas targów w Brukseli. 

              BMW iX3

              W przyszłym roku zadebiutuje również nowe BMW iX3. Samochód postawi na elegancję i nowoczesny styl, jednak nie otrzyma futurystycznych detali rodem z koncepcyjnego Vision Neue Klasse X. Pewne inspiracje jednak w nim odnajdziemy. W kabinie natomiast po raz pierwszy w tej marce znajdzie się kokpit Panoramic Vision, ciągnący się przez całe podszybie, z wyświetlaczem multimediów bliżej kierowcy i pasażera. Do historii przejdzie pokrętło iDrive. W przeciwieństwie do opartego na X3 poprzednika BMW iX3 skorzysta z zupełnie nowej platformy Neue Klasse, zaprojektowanej z myślą o samochodach elektrycznych. Co istotne, konstrukcja ta pozwala również na stosowanie napędów spalinowych. iX3 otrzyma instalację 800V oraz kilka wariantów do wyboru, zarówno tylnonapędowych jak i z napędem na obie osie, w tym topową odmianę M Performance. Baterie powinny mieć 75, 90 oraz 105 kWh pojemności. Maksymalna moc ładowania wyniesie nawet 270 kW w przypadku topowych ogniw.

              Range Rover EV

              Swojego pierwszego elektryka szykuje również Range Rover. Samochód będzie tak naprawdę elektryczną odmianą dużego Range Rovera, a zatem nie otrzyma jakiś radykalnych zmian wizualnych. Samochód ma jednak oferować osiągi, luksus i zdolności terenowe godne flagowego modelu brytyjskiej marki. Obecnie elektryczny Range Rover przechodzi intensywne testy w skrajnych warunkach, od -40 do aż +50 stopni Celcjusza, począwszy od Szwecji, aż po pustynne tereny Dubaju. Producent deklaruje, że głębokość brodzenia wyniesie 900 mm, a dzięki zastosowaniu czterech silników elektrycznych (po jednym przy każdym kole) jeszcze bardziej poprawi się czas reakcji auta i jego systemów np. na poślizg. Samochód otrzyma instalację 800V i “osiągi na poziomie wersji V8”.

              Skoda Epiq

              W 2025 roku spodziewamy się również nowego elektrycznego SUV-a Skody. Model Epiq zawalczy w segmencie B, m.in. z Fordem Pumą Gen-E, Jeepem Avengerem czy Fiatem 600e. Samochód będzie kolejnym, po kompaktowym Elroqu, modelem zaprojektowanym według nowej estetyki Modern Solid z charakterystycznym przednim pasem Tech Desk. W kabinie nie spodziewamy się rewolucji, za to producent wykorzysta materiały z recyklingu. Skoda Epiq zaoferuje funkcję V2L, a jej zasięg wyniesie około 400 km. Przy nadwoziu mierzącym zaledwie 4,1 m długości Epiq będzie miał bagażnik o pojemności aż 490 litrów. Samochód ma kosztować około 25 000 euro. W Polsce cena elektrycznej Skody nie powinna przekroczyć jakiś 120-130 tys. zł, zważywszy na to, że za 149 900 zł dostaniemy już większy model Elroq.

              BYD Sealion 

              Najnowszy model marki BYD, który zawita w 2025 roku do Europy, nazywa się Sealion i jest SUV-em coupe segmentu D, a więc rywalem takich aut jak Volkswagen ID.5 czy Skoda Enyaq Coupe. Samochód mierzy aż 4,83 m długości i wyróżnia się nowoczesnym, opływowym nadwoziem, a jego stylistyka jest rozwinięciem modeli Seal i Seal U. W gamie znajdą się wersje z napędem na tylną oraz obie osie oraz baterie o pojemnościach 82,5 kWh i 91,3 kWh. W zależności od wersji nowy BYD rozwinie 313 lub 530 KM. Póki co producent planuje premierę w krajach Europy Zachodniej, jednak całkiem prawdopodobne jest, że potem auto trafi także do Polski.

              Mercedes GLC electric

              Następca modelu EQC zadebiutuje w 2025 roku. Samochód zostanie oparty na zupełnie nowej platformie MB.EA i ma zapewnić znacznie większy zasięg od poprzednika i lepsze zarządzanie energią. Samochód skorzysta z rozwiązań modelu EQXX Concept i ma cechować się znacznie lepszą aerodynamiką i ciekawszym designem od poprzednika. Nowy GLC electric zaoferuje blisko 500 km zasięgu, skorzysta z architektury 800V i umożliwi szybkie ładowanie.

              Porsche Cayenne EV

              W 2025 roku możemy spodziewać się też nowego Porsche Cayenne EV, które skorzysta z platformy PPE rodem z Macana EV i otrzyma baterie o pojemności ponad 100 kWh, być może nieco większe niż w Macanie, aby zapewnić porównywalny zasięg, a także instalację 800V pozwalającą na szybkie ładowanie prądem stałym. Według zapewnień przedstawicieli firmy osiągi nowej generacji flagowego SUV-a Porsche mają być na zupełnie nowym poziomie. Samochód jest już testowany na Nurburgringu. Wizualnie nowe Cayenne nawiązywać będzie do Macana EV. Samochód będzie oferowany równolegle ze spalinowym poprzednikiem. 

              Volkswagen ID.2 

              Najtańszy elektryk Volkswagena w 2025 roku powinien doczekać się premiery w Europie. Samochód ma kosztować około 25 000 euro i otrzyma nową modułową platformę MEB Entry. Mimo mniejszych gabarytów Volkswagen podkreśla, że pod względem przestronności kabina dorównywać ma Golfowi. ID.2 powalczy w segmencie B, m.in. z Renault 5 czy Peugeotem e-208. Samochód ukaże też nowy design niemieckiego producenta, a w najbardziej efektywnej wersji jego zasięg sięgać ma 450 km. 

              Aktualizacja z dnia 12 marca 2025 - Toyota C-HR+ zaprezentowana

              Toyota zaprezentowała nowego elektrycznego SUV-a w postaci C-HR+. Samochód bazuje na platformie e-TNGA rodem z bZ4X, mierzy 4,52 m długości, a jego rozstaw osi to 2,75 m. Auto wyróżniają dynamiczne i smukłe kształty oraz sylwetka crossovera coupe. W kabinie znajdziemy zapożyczenia z bZ4X, w tym 14-calowy ekran systemu infotainment, wyświetlacz cyfrowych zegarów na podszybiu czy pokrętło do wyboru kierunku jazdy. W gamie znajdziemy dwa warianty pojemności baterii (57,7 oraz 77 kWh brutto) oraz odmiany z napędem na przód lub obie osie. Bazowa rozwija 167 KM, zaś topowa AWD 343 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,2 s. Najbardziej wydajna wersja przejedzie do 600 km na jednym ładowaniu. Toyota C-HR+ trafi na polski rynek w I kwartale 2026 roku. 

              Toyota C-HR+

              Yangwang U7

              Yangwang U7, należący do chińskiego holdingu BYD, zadebiutował na rynku 27 marca 2025 roku. To elektryczny, luksusowy samochód osobowy typu sedan. Samochód ma bezpośrednio konkurować z takimi markami jak BMW, Mercedes-Benz czy chiński NIO.

              Yangwang U7 dostępny jest w wersji elektrycznej (BEV) oraz jako hybryda plug-in. Model został wyposażony w cztery silniki elektryczne o łącznej mocy 960 kW z maksymalnym momentem obrotowym 1584 Nm. Dzięki mocy 1300 KM, samochód osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,9 sekundy. Wariant elektryczny został wyposażony w baterię o pojemności 135,5 kWh, co przekłada się na maksymalny zasięg CLCT do 720 km. Ładowanie samochodu z poziomu 20 do 80% trwa 20 minut. Yangwang U7 umożliwia również równoczesne użycie dwóch pistoletów ładujących o maksymalnej mocy do 500 kW.

              Cena startowa Yangwang U7 w przeliczeniu na złotówki to ok. 336 800 zł – znacznie mniej, niż początkowo zakładano. Nieoczekiwana cena tego modelu może zdecydowanie zmienić układ sił w segmencie chińskich, luksusowych samochodów.

              Yangwang U9

              Yangwang U9 to pierwszy w portfolio BYD elektryczny hipersamochód o wysokich osiągach. Swoją popularność zdobył dzięki “skoczności” i “tańcu” nad dziurami w drogach, co zostało ukazane w filmach promocyjnych marki. Yangwang U9 oficjalnie zadebiutował w lutym 2024 roku, a w sierpniu rozpoczęto dostawy do salonów. Samochód ma być bezpośrednią konkurencją dla Rimaca Nevery oraz przyszłych modeli Lamborghini i Ferrari.

              Yangwang U9 został wyposażony w cztery silniki elektryczne, po jednym na koło, o łącznej mocy 1287 KM i 1680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Akumulator trakcyjny ma 80 kW, co przekłada się na maksymalny zasięg CLCT do 465 km. Yangwang umożliwia szybkie ładowanie samochodu z mocą do 500 kW, a także równoczesne podłączenie samochodu do dwóch ładowarek.

              Przyspieszenie U9 z 0 do 100 km/h trwa jedynie 2,36 sekundy. Według danych, samochód pokonuje ćwierć mili w 9,78 sekundy, rozpędzając się do 309 km/h, choć chińscy producenci ogłosili, że w wewnętrznych testach uzyskali oni wynik 391,94 km/h.

              Cena startowa Yangwang U9 w przeliczeniu na złotówki to ok. 923 500 zł, co jest kwotą dwukrotnie niższą od ceny Lamborghini Aventador.

              Audi Q6 e-tron Sportback

              Audi Q6 e‑tron Sportback to nowoczesny, w pełni elektryczny SUV‑coupe klasy premium. Samochód został zbudowany na nowej platformie PPE (Premium Platform Electric) o napięciu 800 V, stworzonej wspólnie z Porsche.

              Model dostępny jest w kilku wariantach napędu. Podstawowa wersja ma napęd na tylne koła i silnik elektryczny o mocy 306 KM, który pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w około 7 sekund. Wersja ta oferuje akumulator o pojemności 83 kWh, co przekłada się na maksymalny zasięg do 656 km w cyklu WLTP. Drugi wariant został wyposażony w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 387 KM. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, a jego bateria o zwiększonej pojemności 94,9 kWh zapewnia zasięg do 625 kilometrów. Na szczycie gamy znajduje się usportowiona odmiana SQ6 z napędem na cztery koła i mocą sięgającą 516 KM, która rozpędza się do setki w zaledwie 4,4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 230 km/h.

              Ceny Audi Q6 e‑tron Sportback w Niemczech rozpoczynają się od 65 900 euro – około 283 000 zł.

              BMW i5 Touring

              BMW i5 Touring to pierwsze elektryczne kombi klasy premium z nadwoziem typu kombi.

              Samochód dostępny jest w dwóch wariantach napędu do wyboru. Wersja i5 eDrive40 Touring oferuje moc 250 kW (340 KM) z napędem na tylną oś i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,1 sekundy. Druga wersja i5 M60 xDrive Touring oferuje moc 442 kW (601 KM) z napędem na obie osie i 820 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 3,9 sekundy.

              BMW i6 Touring zostało wyposażone w baterię o pojemności 81,2 kWh, co przekłada się na maksymalny zasięg w warunkach pozamiejskich ponad 400 km. BMW i5 Touring umożliwia ładowanie prądem stałym (DC), którego czas ładowania do 80% zajmuje 30 minut.

              Cena bazowa w Polsce dla BMW i5 Touring zaczyna się od 335 500 zł dla wariantu i5 eDrive40 Touring.

              Citroën ë-C4 X

              Citroën ë-C4 X to w pełni elektryczny samochód, łączący cechy sedana, fastbacka i SUV-a. W 2025 roku zadebiutowała odświeżona wersja tego modelu.

              Model został wyposażony w elektryczny napęd o mocy 136 KM (100 kW), a jego prędkość maksymalna wynosi 150 km/h. Citroën ë-C4 X przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,7 sekundy. Dostępne są również wersje Plus, Business i MAX, która oferuje moc 156 KM z maksymalnym zasięgiem do 400 km w cyklu WLTP.

              Pojemność baterii w wariancie podstawowym wynosi 50 kWh, co przekłada się na zasięg do 360 km w cyklu WLTP. Producent daje również gwarancję zachowania 70% fabrycznej wydajności baterii na 8 lat lub do 160 000 km. Możliwe jest ładowanie samochodu prądem przemiennym (AC), a także stałym (DC) z mocą do 100 kW.

              Cena startowa modelu Citroën ë-C4 X zaczyna się od 138 900 zł.

              Fiat Panda EV

              Fiat Panda EV to elektryczny hatchback i odmiana klasycznego modelu producenta, nawiązująca do stylistyki pierwszej generacji Pandy.

              Samochód zbudowano na platformie Smart Car (CMP), wspólnej z Citroënem C3, opierającej się na baterii litowo‑żelazowo‑fosforanowej o pojemności 44 kWh i silniku elektrycznym o mocy maksymalnej 83 kW (113 KM) z maksymalnym momentem obrotowym 122 Nm. Fiat Grande Panda EV oferuje prędkość maksymalną do 132 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11 sekund. W cyklu WLTP Grande Panda EV oferuje zasięg do 320 km.

              Fiat Panda EV obsługuje szybkie ładowanie DC z mocą do 100 kW, co pozwala naładować samochód z poziomu 20 do 80% w około 27 minut.

              Cena bazowa Fiat Panda EV w Polsce to około 110 000 zł. W przypadku skorzystania z dotacji NaszEauto, kwota ta maleje do nawet 70-80 tys. zł.

              Hyundai Ioniq 7

              Hyundai Ioniq 7 to trzyrzędowy, w pełni elektryczny SUV klasy premium. Bazuje na zaawansowanej platformie E‑GMP o architekturze 800 V – tej samej, którą dzieli z Kia EV9.

              Napęd Hyundai Ioniq 7 dostępny jest w kilku wariantach. Bazowy model oferowany jest z silnikiem o mocy około 214‑229 KM z napędem na tył, baterią o pojemności 76 kWh i zasięgiem do 370 km. Wyższy wariant RWD z baterią 99,8‑100 kWh ma oferować nawet ponad 480 km zasięgu WLTP. Wersja z dwoma silnikami generuje moc 325 KM i 605 Nm maksymalnego momentu obrotowego, przyspieszając od 0 do 100 km/h w ok. 5,2 sekundy. Maksymalny zasięg tego wariantu wynosi do 483 km.

              Dzięki 800‑woltowej platformie, Hyundai Ioniq 7 umożliwia ładowanie szybką ładowarką DC z mocą do 350 kW, co pozwala na uzupełnienie stanu baterii od 10% do 80% w około 20–25 minut. Ładowanie prądem zmiennym AC typu 2 odbywa się z mocą do 11 kW.

              Nio EL6

              Nio EL6 to imponujący SUV klasy średniej. Mierzy on 485 cm długości, 199 cm szerokości i 170 cm wysokości.

              Kierowcy będą mieć do wyboru dwa warianty akumulatorów: 75 kWh, który zapewnia zasięg między 450 a 500 km lub bateria o pojemności 100 kWh, z maksymalnym zasięgiem między 575 a 625 km. Nio EL6 został wyposażony w elektryczny napęd o łącznej mocy 489 KM, dzięki czemu może on osiągnąć przyspieszenie od 0 do 100 km/h w niecałe 4,5 sekundy oraz prędkość maksymalną na poziomie 200 km/h. Samochód może pochwalić się również współczynnikiem oporu powietrza na poziomie 0,25, co jest imponującym wynikiem w przypadku SUV-a.

              Cena Nio EL6 w Niemczech to 65 500 euro – ok. 280 tys. zł.

              Nio ET9

              Nio ET9 to luksusowy, w pełni elektryczny sedan klasy wyższej, zaprojektowany jako konkurent dla takich modeli jak Mercedes‑Benz S‑Class czy BMW Serii 7.

              Nio ET9 zostało wyposażone w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 520 kW z maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 700 Nm, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,3 sekundy. Zasięg według chińskiego cyklu CLTC sięga do 650 km z baterią o pojemności 100 kWh.

              Nio ET9 oparte jest na platformie NT 3.0 z architekturą 900 V, umożliwiającej ultraszybkie ładowanie DC do 600 kW, co pozwala doładować samochód w zaledwie kilka minut. ET9 oferuje też opcję korzystania z wymiennej baterii (BaaS) – klient może wybrać zakup auta bez baterii i wykupić abonament miesięczny, korzystając z ponad 2 850 stacji wymiany w Chinach i 50 w Europie.

              Cena Nio ET9 w Polsce nie jest jeszcze znana, natomiast bazując na szacowanej cenie w Chinach, model ten może kosztować w ok. 420 000 zł.

              Mercedes CLA Electric

              Mercedes‑Benz CLA Electric to pierwszy w pełni elektryczny model oparty na platformie MMA (Mercedes Modular Architecture).

              W ofercie znajdują się dwie wersje napędowe. CLA 250+ to model z silnikiem o mocy 200 kW (272 KM) i momentem obrotowym 335 Nm, z napędem na tylne koła.

              Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,7 s i rozwija prędkość maksymalną 210 km/h. W topowej odmianie CLA 350 4MATIC zastosowano dwa silniki (245 kW i 80 kW, razem 354 KM), które generują 515 Nm oraz pozwalają na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy, z zachowaniem maksymalnej prędkości na poziomie 210 km/h. Wariant ten dostępny jest z napędem na cztery koła.

              W obu wariantach zastosowano baterię NMC o pojemności 85 kWh. Zasięg wersji Mercedes CLA Electric 250+ sięga do 792 km, zaś wariant 350 4MATIC oferuje do 771 km maksymalnego zasięgu. Mercedes CLA Electric korzysta również z 800‑woltowej architektury, która umożliwia ładowanie prądem stałym z mocą do 320 kW.

              Cena modelu Mercedes CLA Electric w Polsce zaczyna się od 228 900 zł za model CLA 250+.

              Opel Astra Electric

              Opel Astra Electric to pierwszy w pełni elektryczny model w historii tej popularnej linii, który został gruntownie odświeżony. Dostępny jest w dwóch wersjach nadwozia – hatchback i kombi (Sports Tourer), które oferują ten sam rodzaj silnika i pojemność baterii. Wersje te dostępne są w konfiguracji GS lub Edition.

              Samochód został wyposażony w silnik elektryczny o mocy 115 kW (156 KM) i momencie obrotowym 270 Nm, przenoszony na przednie koła. Dzięki temu Opel Astra Electric osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w około 9,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 170 km/h.

              Opel Astra Electric korzysta z litowo‑jonowej baterii o pojemności 54 kWh, która przekłada się na maksymalny zasięg WLTP do 418 km w obu wersjach nadwozia.

              Samochód można ładować prądem stałym (DC) o mocy do 100 kW, co umożliwia uzupełnienie baterii od 10 do 80% w około 30 minut.

              Cena Opel Astra Electric w Polsce zaczyna się od 166 900 zł.

              Peugeot e-408

              Peugeot e‑408 to średniej klasy crossover Po dwóch latach od premiery tego modelu z napędem benzynowym i hybrydowym, dołącza do nich napęd w pełni elektryczny.

              W Peugeot e-408 zastosowano silnik elektryczny o mocy 157 kW (210 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 345 Nm, z napędem na przednią oś. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,2 sekundy, a jego maksymalna prędkość to 160 km/h.

              Sercem Peugeot e-408 jest bateria NMC o pojemności 58,2 kWh, co według normy WLTP przekłada się na zasięg do 453 km. Samochód umożliwia ładowanie prądem stałym (DC) z mocą do 120 kW – od 20 % do 80 % w około 30 minut.

              Do wyboru dla kierowców pozostaje wariant wyposażenia – Allure lub GT. Cena Peugeot e-408 w Polsce zaczyna się od 207 900 zł.

              Polestar 6

              Polestar 6, znany również jako Polestar O2 to elektryczny kabriolet, który bezpośrednio ma konkurować z Teslą Roadster. Pierwsza prezentacja koncepcyjnego O2 odbyła się w 2022 roku, a produkcja docelowego modelu Polestar 6 została zaplanowana na rok 2026.

              Rezerwacje na edycję limitowaną Polestar 6 LA Concept Edition zostały zamknięte po tygodniu, wyprzedając wszystkie, 500 egzemplarzy tego modelu. Zamówienia były przyjmowane z depozytem 25 tys. dolarów (ok. 90 151 zł), a jego cena finalna została ustalona na poziomie 200 tys. dolarów (ok. 721 154 zł).

              Napęd stanowi zestaw dwóch silników elektrycznych, oferujący do 650 kW (884 KM) mocy oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co pozwala osiągnąć przyspieszenie od 0 do 100 km/h w około 3,2 sekundy i rozpędzić się do 250 km/h. Układ oparty jest na 800‑woltowej architekturze, co pozwala na zastosowanie szybkiego ładowania DC. Zasięg szacowany jest na około 482 km WLTP, choć pełne dane zostaną ujawnione bliżej premiery.

              Xpeng G6

              Xpeng G6 to flagowy model, który w 2025 roku przeszedł gruntowny lifting. To w pełni elektryczny SUV klasy średniej.

              XPeng G6 dostępny jest w trzech wersjach napędowych: RWD Standard Range, RWD Long Range oraz AWD Performance. Odmiana Standard Range wyposażona w akumulator 66 kWh (LFP) oferuje 258 KM mocy, 440 Nm momentu obrotowego i zasięg do 435 km (WLTP). Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,9 sekundy, a jej prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. Wersja Long Range, z większym akumulatorem 87,5 kWh (NMC), rozwija moc 286 KM przy tym samym momencie obrotowym, a jej zasięg wzrasta do 570 km (WLTP). Sprint do 100 km/h trwa 6,7 sekundy. Najmocniejsza odmiana AWD Performance z napędem na cztery koła i dwoma silnikami generuje łącznie 476 KM oraz 660 Nm. Przyspiesza do 100 km/h w mniej niż 4 sekundy, oferując zasięg do 550 km.

              Wszystkie warianty korzystają z architektury 800 V, umożliwiającej szybkie ładowanie: wersja Standard Range obsługuje moc do 215 kW, natomiast dwie topowe – do 280 kW. Dzięki temu akumulator można naładować od 10 do 80% w zaledwie 20 minut.

              Cena XPeng G6 RWD Standard Range startuje od 203 900 zł.

              Zeekr 007

              Zeekr 007 to w pełni elektryczny, średniej wielkości sedan. Jego najważniejszym konkurentem jest Tesla Model 3.

              Samochód sprzedawany jest w dwóch wariantach napędu – na tylne koła (RWD) o mocy 421 KM lub z napędem na cztery koła (AWD) o mocy 645 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa w przypadku wariantu AWD zaledwie 2,8 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 210 km/h, niezależnie od wariantu napędowego.

              Do wyboru dla kierowców pozostaje również pojemność baterii – 75 kWh z maksymalnym zasięgiem CLTC do 688 km lub 100 kWh z maksymalnym zasięgiem CLTC do 870 km. Pojazd wyposażono w system ultraszybkiego ładowania 800 V, umożliwiający doładowanie akumulatora od 10% do 80% w zaledwie 15 minut.

              Pierwsze egzemplarze Zeekr 007 GT trafiły do klientów w Chinach 20 kwietnia 2025 roku. W Europie model zadebiutuje w II kwartale 2025. Cena podstawowa Zeekr 007 ma wynieść około 115 000 zł.

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Leasing dla osób prywatnych — czy to dobre rozwiązanie?

              Leasing dla osób prywatnych - czy to dob...

              Leasing dla osób prywatnych staje się coraz popularniejsze, głównie z uwagi na większą dostępność i brak obciążenia historii kredytowej. To świetne...

              Katarzyna Bugla 14.03.2025 8 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Dodge leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Tesla leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • RAM dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • Baic wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Honda wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Porsche wynajem
              • Renault wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Honda wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Porsche wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Skoda używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Honda wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Porsche wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi poleasingowe
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.