Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Porównania samochodów Superauto.pl
              • Porównanie: Renault Austral 1.3 TCe vs Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - dwa różne światy

              Porównanie: Renault Austral 1.3 TCe vs Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - dwa różne światy

              22.03.2023 Paweł Bartocha

              Nic tak nie przyciąga uwagi jak skrajności. Zwłaszcza, jeśli dotyczą one modnych kompaktowych SUV-ów. Miałem okazję porównać najnowszego Renault Australa z Mitsubishi Eclipse Crossem PHEV.

              Renault Austral vs Mitsubishi Eclipse Cross

              Z artykułu dowiesz się o:

              Renault Austral 2023 - nadwozie i wymiary
              Skąd Alpine w Renault i Ralliart w Mitsubishi?
              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - nadwozie i wymiary
              Renault Austral 2023 - kabina
              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - kabina
              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - wyposażenie
              Z pozoru podobnie wyposażone, jednak różnic jest więcej niż można by się spodziewać
              Renault Austral 2023 1.3 TCe - osiągi i spalanie
              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 PHEV - osiągi i spalanie
              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - właściwości jezdne
              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - ceny i rywale
              Renault Austral w ofercie Superauto.pl
              Mitsubishi Eclipse Cross w ofercie Superauto.pl
              Podsumowanie - francuska awangarda kontra japońska konsekwencja

              Zapewne nie zaskoczę was twierdząc, że to właśnie skrajności budzą najwięcej emocji i przykuwają najwięcej uwagi. Porównywane samochody łączy z pozoru wiele, jednak tak naprawdę tylko jedno – oba reprezentują segment kompaktowych SUV-ów. Bezpośrednie porównanie Renault Australa i Mitsubishi Eclipse Crossa pokazało jednak, że skrajnie różne samochody.

              Renault Austral 2023 - nadwozie i wymiary

              Zacznijmy od podstawowych informacji. Renault Austral jest prawdziwą rynkową świeżynką, bowiem zadebiutowało w 2022 roku, a do sprzedaży trafiło raptem parę miesięcy temu. Samochód bazuje na nowoczesnej modułowej płycie podłogowej CMF-CD rodem z Nissana Qashqaia I zastąpił w gamie Renault Kadjara. Samochód mierzy 4510 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2667 mm.

              Renault Austral

              Austral prezentuje się znacznie ciekawiej od stonowanego poprzednika, nawiązując do estetyki zapoczątkowanej przez elektryczne Megane E-TECH. Jest to drugi model, zaraz po wspomnianej „Megance”, wyposażony w nowe logo francuskiej marki. Stylistyka i proporcje Australa przypadły mi do gustu, miejscami wygląda on niczym produkt klasy premium… Zresztą co tu dużo mówić – charakteryzujące topową odmianę Iconic Esprit Alpine diamentowe wykończenie grilla przywodzi na myśl Mercedesa. Przednie lampy Full LED Matrix Vision (4000 zł) nie tylko świetnie oświetlają drogę, ale mają też sekwencyjne kierunkowskazy i przypominają kształtem te w Megane E-TECH. Elegancję francuskiego SUV-a podkreślają także 20-calowe felgi.

              Renault Austral

              Bardzo ciekawie prezentuje się także tył Australa z zachodzącymi mocno na klapę bagażnika lampami w kształcie litery C o trójwymiarowym wzorze. Wreszcie mamy świetnie pasujący do awangardowego stylu Australa szary satynowy lakier Schiste z czarnym dachem (3700 zł) i czarnymi listwami wokół szyb. Niech was nie zmyli emblemat z logo Alpine na przednich błotnikach – chodzi tylko o topową wersję wyposażeniową, a nie żadne sportowe doznania.

              Tył Australa

              Skąd Alpine w Renault i Ralliart w Mitsubishi?

              Pod tym względem obydwa SUV-y mają coś wspólnego. W końcu podobnie jak logo Alpine w Renault, także napisy Ralliart na nadwoziu Mitsubishi wskazują tylko i wyłącznie na obecność dodatków wizualnych. Czasy, kiedy Ralliart kojarzyliśmy ze sportowymi wersjami Mitsubishi oraz rajdami WRC i Dakar bezpowrotnie już minęły. Producent postanowił jednak odwołać się do sentymentów, przywracając do życia tę słynną nazwę w 2021 roku jako nowy pakiet stylistyczny.

              Ralliart

              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - nadwozie i wymiary

              Skoro już przeszedłem do Mitsubishi, warto wspomnieć, iż Eclipse Cross plasuje się w gamie pomiędzy Outlanderem a ASX-em, który w najnowszym wcieleniu zmalał do postaci miejskiego SUV-a, by nie robić wewnętrznej konkurencji. Eclipse Cross zadebiutował w 2017 roku, a na rynek trafił w 2018 r. Auto wzbudziło spore kontrowersje nie tylko nazwą, ale także specyficznym nadwoziem przypominającym zwłaszcza w tylnej partii Pontiaca Azteca, który nie bez powodu jest uznawany za jedno z najbrzydszych aut na świecie. Eclipse Cross mierzy 4545 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2670 mm.

              Mitsubishi Eclipse Cross

              Na szczęście Japończycy poszli po rozum do głowy i w 2021 roku przeprowadzili lifting Eclipse Crossa, w ramach którego odświeżyli design przedniej i tylnej partii pojazdu, wprowadzili nowe multimedia oraz wariant hybrydowy PHEV, który wyparł pozostałe odmiany. Tylne lampy nadal nie ujmują, ale przynajmniej już nie odstraszają. Bardzo ładnie i rasowo prezentuje się za to przedni pas z motywem X-Shield, w którym wąskie LED-owe reflektory nadają japońskiemu SUV-owi charakteru i z powodzeniem bym je widział w nowym Lancerze Evo. Sylwetka pojazdu jest za to dość specyficzna, ze ściętym tyłem nawiązującym do coupe i nieproporcjonalnie krótkimi tylnymi drzwiami.

              Eclipse Cross tył

              Renault Austral 2023 - kabina

              Prawdziwe skrajności widać jednak po kabinach obu SUV-ów. Ta w Renault Australu pochodzi z Megane E-Tech, jest na wskroś nowoczesna, zorientowana na kierowcę i mocno zdigitalizowana. Centrum dowodzenia stanowi zorientowany na kierowcę 12-calowy dotykowy wyświetlacz systemu multimedialnego openR Link bazującego na Androidzie i wyposażonego w mapy Google’a, Działa on bardzo dobrze, reakcja na dotyk jest bez zarzutu, zaś menu przejrzyste. Również wirtualne zegary z 12,3-calowym wyświetlaczem mają atrakcyjne grafiki, są czytelne i działają płynnie. Lekko spłaszczona kierownica z grubym wieńcem i wstawką z alcentary w dolnej części świetnie leży w dłoniach. Cieszy również obecność fizycznych przełączników do obsługi klimatyzacji.

              https://superauto.wpcdn.pl/articles/dd605ab97ad8043ad257fe6c558a3340.jpg

              W zasadzie kabinie Australa niewiele można zarzucić. Jest solidnie wykonana i spasowana, a przy tym czytelna i prezentuje się ładnie. Wersję Esprit Alpine wyróżniają trójkolorowe szwy na kierownicy i fotelach (niebiesko-biało-czerwone), a więc motyw francuskiej flagi, który również mamy na oparciach foteli. Jedynie górna część kokpitu jest twarda, ale w zamian możemy liczyć na wstawki z alcantary w środkowej partii i na drzwiach oraz na ładne oświetlenie ambiente.

              Fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane, wykonano je z miękkiej i przyjemnej w dotyku tapicerki, zaś ich boczki oraz zagłówki z logo Alpine wykończono alcantarą. Miejsce jest sporo w obu rzędach, a kanapę odpowiednio wyprofilowano. Pasażerowie tylnego rzędu mogą liczyć na osobne nawiewy i 2 wejścia USB-C. Bagażnik jest ustawny i całkiem spory, liczy 500 litrów pojemności. Pod jego podłogą znalazło się dojazdowe koło zapasowe (700 zł).

              fotele Australa

              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - kabina

              Dla porównania wnętrze Eclipse Crossa ucieszy fanów klasycznych rozwiązań i konwencjonalnej obsługi. Jest ono proste i na tle Australa nie imponuje pod żadnym względem. Centralne miejsce kokpitu zajmuje prosty system multimedialny z wolnostojącym 8-calowym dotykowym wyświetlaczem, który oferuje przeciętną reakcję na dotyk, ma ograniczone funkcje i przestarzałe grafiki, za to jego obsługa nie przysparza trudności i ma on fizyczne pokrętła do regulacji głośności i zmiany skali mapy. Poniżej znalazł się klasyczny panel dwustrefowej automatycznej klimatyzacji, zaś przed kierowcą są analogowe, proste zegary i 3,7-calowy wyświetlacz komputera pokładowego.

              kabina Eclipse Crossa

              Niestety jakość wykończenia Eclipse Crossa pozostawia sporo do życzenia, Srebrne tanie plastiki, połacie piano black na konsoli środkowej, kierownicy i na drzwiach czy też twarde i łatwo rysujące się plastiki w dolnej partii kokpitu nie budzą pozytywnych odczuć. Co prawda góra kokpitu i panele oraz boczki drzwi są miękkie, zaś jakość spasowania jest bez zarzutu, jednak całość nie sprawia tak dobrego wrażenia jak w Renault.

              Fotele Mitsubishi na pozór są obszerne i wygodne, jednak wysokim osobom przeszkadzać będzie ich słabe wyprofilowanie w górnej części. Z przodu jest sporo miejsca, zaś z tyłu tylko przeciętnie I nie ma osobnych nawiewów klimatyzacji. Ponadto bagażnik jest naprawdę mały i liczy tylko 359 litrów, a więc tyle co… miejska Skoda Fabia. Powiecie pewnie, że to hybryda PHEV i dlatego tak jest – otóż przedliftowy Eclipse Cross z silnikiem benzynowym miał 374 litry pojemności bagażnika.

              fotele Eclipse Crossa

              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - wyposażenie

              Na wyposażenie w obu przypadkach trudno narzekać, jednak także i pod tym względem na prowadzenie wysuwa się Austral. Nie dość, że elementów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa jest więcej, to auto ma też więcej nowoczesnych technologii. Ponadto wiele wspólnych dla obu SUV-ów elementów wyposażenia po prostu działa lepiej w Renault. Dla przykładu tam, gdzie w Eclipse Crossie są wejścia USB-A z przodu, w Australu mamy już C. W Mitsubishi mamy wyświetlacz head-up na pleksi, a w Australu na szybie (9,3 cala za 3000 zł). Tu i tu mamy funkcje AndroidAuto i Apple CarPlay, jednak w Mitsubishi są one przewodowe, a w Renault bezprzewodowe. Australa należy pochwalić za świetną jakość kamer, w tym 360 stopni, jednak oba te elementy również posiada Mitsubishi. Oba auta mają też system keyless.

              Renault Austral multimedia

              Podobnie rzecz ma się w działaniu systemów bezpieczeństwa. Oba samochody mają najważniejsze funkcje w postaci aktywnego tempomatu, rozpoznawania znaków drogowych (w obu przypadkach działa słabo), monitorowania martwego pola, układ awaryjnego hamowania czy Lane Assist – wiele z tych funkcji w Mitsubishi działa bardziej natarczywie niż w przypadku Australa. Eclipse Cross w odmianie Instyle Plus posiada system audio Mitsubishi Power System o mocy 510 W, który choć gra przyzwoicie, to nie dorasta do pięt opcjonalnemu audio Harman Kardon o mocy 485 W w Renault (4500 zł). Kontynuując wątek wspólnych elementów oba samochody mają elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele (te w Renault mają ponadto funkcję masażu), podgrzewaną przednią szybę oraz LED-owe reflektory główne, przy czym Mitsubishi korzysta z technologii BI-LED, a Renault z bardziej zaawansowanej Matrix LED (4000 zł).

              Mitsubishi Eclipse Cross multimedia

              Z pozoru podobnie wyposażone, jednak różnic jest więcej niż można by się spodziewać

              Pora na różnice. W Renault mamy ładowarkę indukcyjną, która mieści się na sprytnej przesuwanej półce z charakterystyczną wajchą, zaś po jej przesunięciu mamy dostęp do pojemnego schowka. Austral posiada wirtualne zegary, zaś Eclipse Cross klasyczne analogowe. Francuski SUV posiada też oświetlenie ambiente. Mitsubishi w odróżnieniu od Renault ma natomiast podgrzewaną tylną kanapę.

              Renault Austral 2023 1.3 TCe - osiągi i spalanie

              Kolejne duże różnice znajdziemy pod maską. Oba SUV-y są zelektryfikowane, jednak w różnym stopniu. Renault Austral posiada układ mild hybrid i turbodoładowaną benzynową jednostkę 1.3 TCe R4 o mocy 158 KM i maksymalnym momencie obrotowym 270 Nm. Współpracuje z bezstopniową przekładnią z 7 wirtualnymi biegami i napędem na przednią oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, a prędkość maksymalna wynosi 175 km/h. Silnik pasuje do komfortowego charakteru Australa, osiągi w zupełności wystarczają w większości sytuacji, jedynie na autostradzie powyżej 130 km/h czuć, że jednostce brakuje pojemności. Wyciszenie kabiny jest przyzwoite, aczkolwiek przy wyższych prędkościach słychać wyraźnie szumy powietrza opływającego nadwozie. Nie spodobała mi się natomiast praca skrzyni biegów, która co prawda zmienia biegi szybko, ale często dość nieprzyjemnie szarpie, co w połączeniu z opóźnionym działaniem systemu start&stop zaburza komfort jazdy.

              Renault Austral tył

              Średnie spalanie Australa stoi na przyzwoitym poziomie i wynosi ono 7,8 l/100 km. Jest to normalny wynik jak na tej wielkości SUV-a. Na drogach lokalnych wyniki z 6-tką z przodu są normą, na autostradzie spalanie dochodzi do 8 l/100 km, zaś w mieście są to wartości rzędu 8,5-9 l/100 km. Pojemność baku wynosi 55 litrów, stąd też zasięg wynosi około 650-700 km.

              Mitsubishi Eclipse Cross 2023 PHEV - osiągi i spalanie

              Z kolei Eclipse Cross jest hybrydą typu plug-in, w której bazę stanowi wolnossący silnik benzynowy R4 o pojemności 2.4 litra, współpracujący z dwiema jednostkami elektrycznymi. Łączna moc układu wynosi 188 KM i trafia on na obie osie za pomocą silników elektrycznych. Za przeniesienie napędu odpowiada bezstopniowa przekładnia CVT. Jej wybierak wygląda filigranowo, jednak jego obsługa na początku może wymagać przyzwyczajenia, gdyż wybranie danego trybu wymaga najpierw ruchu w prawo, a potem dopiero w górę lub w dół. Przesuwając go z pozycji wyjściowej bezpośrednio w dół przejdziemy natomiast do istotnego w przypadku hybryd trybu rekuperacji, która działa bardzo dobrze i można wybierać spośród 5 poziomów jej intensywności. Sama przekładnia CVT działa lepiej, a przede wszystkim płynniej od tej w Renault. Tutaj czuć większe doświadczenie Japończyków.

              Mitsubishi Eclipse Cross

              Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,9 s, a prędkość maksymalna to 162 km/h. Osiągi na co dzień są wystarczające, jednak przy wyższych prędkościach wycie przekładni CVT daje się we znaki, a dynamika słabnie. Za to w mieście docenimy spory udział napędu elektrycznego w przemieszczaniu się, co dodatkowo obniża zużycie paliwa i poprawia osiągi. Baterie mają 13,8 kWh pojemności i zapewniają według producenta od 45 do 55 km zasięgu w trybie elektrycznym.

              Po naładowaniu baterii komputer pokładowy pokazuje zasięg na poziomie blisko 50 km, jednak realnie będzie sukcesem, jeśli uda nam się zrobić choćby 35 czy 40 km. To normalna wartość jak na hybrydę PHEV. Układ hybrydowy Mitsubishi przekonuje płynnością i sprawnym przyspieszaniem do prędkości 100 km/h, do której również docenimy wyciszenie auta. Powyżej robi się już głośno. Średnie spalanie w granicach 8-8,5 l/100 km pozwala na przejechanie niecałych 500 km na baku, który ma raptem 43 litry. Na autostradzie zużycie wynosi ponad 10 l/100 km, zaś na drogach lokalnych ok. 7 litrów na 100 km. Wyniki te nie powalają na tle konkurencji.

              Eclipse Cross tył

              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - właściwości jezdne

              Renault Austral ma typowo francuski układ jezdny, przekonuje komfortem i stabilnością podczas jazdy. Jednocześnie jest zaskakująco zwrotne, co bez wątpienia jest zasługą seryjnego w wersji Iconic Esprit Alpine systemu 4CONTROL, a więc tylnej osi skrętnej. Wybieranie poszczególnych nierówności, przejazdów kolejowych czy studzienek nie robi na Australu wrażenia, mimo, że testowany egzemplarz wyposażono w aż 20-calowe felgi. Układ kierowniczy zestrojono dość miękko, co pasuje do komfortowego charakteru Australa. Na drodze auto jest stabilne, jednak jazda po zakrętach nie jest jego mocną stroną. Hamulce są skuteczne, jednak wymagają dość dużej siły nacisku.

              Renault Austral przód

              Dla porównania Eclipse Cross nie jest ani komfortowy ani sportowy. Miał być kompromis między jednym a drugim, ale nie do końca wyszło. W mieście czuć każdą studzienkę i większą nierówność, zawieszenie pracuje głośno i dość sztywno, potrząsając podróżującymi. W zakrętach czuć wyraźne przechyły nadwozia, jedzie się wygodnie, dopóki droga jest w miarę równa. Układ kierowniczy jest dość gumowaty, lecz nie działa tak miękko jak w Australu, zaś hamulce mogłyby być lepsze. Na pochwały zasługuje wydajny tryb rekuperacji energii, którym można sterować za pomocą ogromnych manetek przy kierownicy (5 poziomów intensywności).

              Renault Austral 2023 vs Mitsubishi Eclipse Cross 2023 - ceny i rywale

              Renault Austral w bazowej wersji Ecquilibre z silnikiem 1.3 TCe o mocy 140 KM i skrzynią manualną kosztuje od 134 900 zł. W testowanej wersji Iconic Esprit Alpine startuje od 180 900 zł, zaś opisywany egzemplarz wyceniono na 205 100 zł. Dla porównania Nissan Qashqai 1.3 TCe 158 XTronic 2WD w wersji Tekna+ kosztuje od 185 850 zł.

              Mitsubishi Eclipse Cross PHEV w bazowej wersji Intense Plus kosztuje od 199 990 zł, zaś w testowanej Instyle Plus 207 900 zł. Nasz egzemplarz wyceniono na blisko 220 000 zł. To sporo, jednak przewagą nad Renault jest obecność napędu na obie osie oraz 5-letnia gwarancja. Dla porównania Ford Kuga PHEV o mocy 225 KM w topowej wersji Vignale kosztuje od 206 500 zł.

              Renault Austral w ofercie Superauto.pl

              W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Renault Australa w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Wszystkie są fabrycznie nowe i pochodzą z 2023 roku, część aut dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na rabaty względem ceny katalogowej.

              Sprawdź ofertę Renault Austral leasing na Superauto.pl

              Mitsubishi Eclipse Cross w ofercie Superauto.pl

              W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Mitsubishi Eclipse Crossa w różnych wersjach wyposażeniowych. Wszystkie są fabrycznie nowe i pochodzą z 2022 roku, wszystkie dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz na sięgające nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych rabaty.

              Sprawdź ofertę Mitsubishi Eclipse Cross na Superauto.pl

              Podsumowanie - francuska awangarda kontra japońska konsekwencja

              Obcowanie z Renault Australem i Mitsubishi Eclipse Crossem pokazało, jak wyglądają skrajności w świecie motoryzacji. Z jednej strony mamy nowoczesnego i komfortowego, a przy tym atrakcyjnie stylizowanego SUV-a w postaci Australa, który przekonuje jakością wykonania, stylem, funkcjonalnością i bogatym wyposażeniem, z drugiej zaś dość przestarzałego na tle Australa SUV-a od Mitsubishi, który jednak również ma kilka niepodważalnych atutów, takich jak dopracowany napęd hybrydowy, bogate wyposażenie czy 5-letnia gwarancja. Niestety jego funkcjonalność, multimedia i jakość wykonania mocno odstają nie tylko od nowoczesnych i udanych systemów w Australu (zwłaszcza system multimedialny), ale także od obecnych standardów.

              Renault Austral to samochód dedykowany dla osób ceniących styl, komfort i nowoczesność i bez wątpienia jeden z najciekawszych SUV-ów segmentu C, który śmiało może rywalizować z najlepszymi. Z kolei Mitsubishi Eclipse Cross to propozycja bardziej niszowa, która ucieszy głównie konserwatywnych klientów, którzy ponad wszystko stawiają na klasyczną i prostą obsługę oraz potencjalnie wysoką niezawodność. Docenimy też dopracowany napęd hybrydowy. Niemniej jednak cena obu tych aut jest wygórowana.

              Eclipse Cross sylwetka

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Dodge leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seat wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.