Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Nowość Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              1 h1 h i
              • Superauto.pl
              • Porady
              • Samochody używane
              • Najtańsze używane SUV-y do 10 lat. Czy warto?

              Najtańsze używane SUV-y do 10 lat. Czy warto?

              27.03.2025 Paweł Bartocha

              Poszukując samochodu często patrzymy na niskie koszty zakupu i eksploatacji. Dotyczy to także aut używanych. Przyglądamy się najtańszym używanym SUV-om w wieku do 10 lat.

              Citroen C3 Aircross

              W zestawieniu znajdziesz:

              Citroen C3 Aircross I (2017-2024)
              Citroen C4 Cactus (2014-2020)
              Opel Crossland (2017-2024)
              Peugeot 2008 I (2013-2019)
              Renault Captur I (2012-2019)
              Nissan Juke I (2010-2019)
              Suzuki Ignis III (od 2016 r.)
              Dacia Duster I (2010-2017)

              Rynek używanych samochodów w Polsce systematycznie rośnie. Od stycznia do lutego 2025 zarejestrowano w Polsce 138 629 używanych samochodów osobowych z importu, co stanowi wzrost o 0,3%. Średni wiek samochodu osobowego w Polsce wynosi blisko 12 lat. Przy poszukiwaniu używanego samochodu często zwracamy uwagę na cenę oraz na koszty eksploatacji. Przyglądamy się najtańszym używanym SUV-om w wieku do 10 lat, wskazujemy ich usterki i odpowiadamy czy warto. Większość propozycji stanowią miejskie SUV-y z silnikami benzynowymi, jednak zdarzają się wyjątki w postaci małego Suzuki Ignisa czy kompaktowej Dacii Duster. 

              Citroen C3 Aircross I (2017-2024)

              Citroen C3 Aircross I - o modelu

              I generacja Citroena C3 Aircrossa zadebiutowała jesienią 2017 roku na salonie we Frankfurcie i zastąpiła C3 Picasso. Samochód jest spokrewniony z Oplem Crosslandem, z którym dzieli platformę i silniki. C3 Aircross mierzy 4,15 m długości, a rozstaw osi liczy 2,6 m. Bagażnik pomieści 410 litrów. Z zewnątrz postawiono na nowoczesny design z dwuczęściowymi reflektorami, dwukolorowym nadwoziem z charakterystycznymi panelami Airbumps i wzorem na szybie między słupkami C i D. Citroen oferował wiele ciekawych konfiguracji kolorostycznych, zarówno nadwozia jak i kabiny, gdzie można trafić na tapicerkę w "pepitkę", pomarańczową ekoskórę, wygodne fotele czy kolorowe dodatki. W 2021 roku samochód doczekał się liftingu, w ramach którego odświeżono nadwozie, wzbogacono wyposażenie i dokonano korekty w gamie jednostek napędowych. W 2024 roku zadebiutowała II generacja. 

              Citroen C3 Aircross

              Citroen C3 Aircross I - silniki

              Pod maską znalazła się owiana złą sławą jednostka benzynowa 1.2 R3 PureTech o mocach 83 KM (w wariancie wolnossącym), 110 oraz 130 KM. Odmianę o mocy 83 KM oferowano do liftingu w 2021 roku. Początkowo oferowano też diesla 1.6 HDI o mocach 100 i 120 KM, natomiast w 2018 r. zastąpił go nowszy diesel 1.5 HDI o tych samych mocach. W 2020 r. wprowadzono odmianę o mocy 110 KM. Za przeniesienie napędu odpowiada 5- lub 6-biegowa skrzynia manualna oraz 6-stopniowy automat.

              Citroen C3 Aircross I - usterki

              Należy zwrócić uwagę należy na jednostkę 1.2 PureTech, gdyż jest to owiany złą sławą motor z mokrym paskiem rozrządu. Aby zapobiec zatarciu silnika lub zapchaniu pompy oleju, należy regularnie sprawdzać stan paska i częściej wymieniać olej (najlepiej co rok lub 10 tys. km), a także profilaktycznie czyścić smok olejowy co drugą lub trzecią wymianę oleju. Pasek według producenta wymienia się co 100 tys. lub 6 lat, jednak warto nawet skrócić ten interwał do maksymalnie 60 tys. km (koszt minimum 600 zł). Zdarzają się też przypadki podwyższonego zużycia oleju i zacierania się wałków rozrządu. Kolejnym problemem jest gromadzenie się nagaru na zaworach. Od 2020 roku stosowany jest poprawiony pasek firmy Continental, który ma rzekomo mieć wyższą żywotność, a przy montażu w autoryzowanym przez Continental warsztacie producent daje do 5 lat gwarancji na pasek. Nie bez wad jest też silnik 1.5 HDI, w którym dochodzi do przedwczesnego zużywania się łańcucha rozrządu i zużycia podkładek pod wtryskiwaczami. Od 2 lutego 2023 roku stosowany jest grubszy łańcuch, który teoretycznie ma być trwalszy. 

              Podczas oględzin warto zwrócić uwagę na uszkodzenia czy zarysowania wynikające z miejskiej eksploatacji, a także na stan tapicerki, gdyż wiele modeli posiadało jasną tapicerkę, na której widać wszelkie plamy i zabrudzenia. Samochód miał też kilka akcji serwisowych, w tym dotyczącą nakrętki zabezpieczającej łożysko piasty tylnego koła. Problemy potrafią sprawiać też systemy inforozrywki, czujniki parkowania oraz kamera cofania, które potrafią się zacinać. Niektóre egzemplarze miały też problemy z jakością spasowania plastików w kabinie. Citroen C3 Aircross nie ma na szczęście poważniejszych problemów z korozją. Jego największą bolączką są jednak silniki.  Samochody wyprodukowane od stycznia 2018 do grudnia 2021 objęto akcją naprawczą dotyczącą łańcucha rozrządu w dieslu 1.5 HDI. 

              Citroen C3 Aircross I - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Najtańsze Citroeny C3 Aircross z początku produkcji, a więc z 2017 roku, dostaniemy poniżej 40 tys. zł. Egzemplarze po liftingu z 2021 roku kosztują już w okolicach 60 000 zł i powyżej. W przypadku Citroena C3 Aicrossa warto celować w jednostkę 1.6 HDI z początku produkcji lub też w poprawionego diesla 1.5 HDI po akcji naprawczej. Jeśli komuś zależy na benzyniaku, powinien się upewnić, czy dany egzemplarz ma już poprawiony rozrząd. 

              Citroen C4 Cactus (2014-2020)

              Citroen C4 Cactus - o modelu

              Citroen C4 Cactus zadebiutował w 2014 roku jako miejski crossover oparty na platformie PF1 rodem z Citroena C3 II i DS3. Samochód mierzy 4,16 m długości i ma 2,6 m rozstawu osi, a bagażnik pomieści 358 l. Auto wyróżnia się śmiałą stylizacją, zwłaszcza w wersji sprzed liftingu, którą wyposażono jako pierwszy model marki, w charakterystyczne panele Airbump na zderzakach i drzwiach, które pełniły funkcję zarówno ozdobną jak i ochronną. Citroen C4 Cactus zdobył prestiżowy tytuł World Car Design of the Year 2015. Kabinę utrzymano w minimalistycznym stylu, jednak postawiono na ciekawą kolorostykę i zastosowano wygodne fotele. Jesienią 2017 roku przeprowadzono modernizację, dzięki której auto zyskało odświeżony design z nowymi przednimi i tylnymi lampami, zredukowano ilość paneli Airbump i przeprojektowano kabinę. Zmieniono też nazwę modelu na Cactus i odtąd zajął on miejsce modelu C4. 

              Citroen C4 Cactus

              Citroen C4 Cactus - silniki

              Pod maską znajdziemy dobrze znaną jednostkę 1.2 PureTech o mocach 75 i 82 KM w odmianach wolnossących oraz 110 i 131 KM (od 2018 r.) w wariantach turbodoładowanych. W gamie znalazły się też diesle 1.6 o mocach 92 i 99 KM oraz 1.5 HDI o mocach 102 lub 120 KM (od 2018 r.). Za przeniesienie napędu odpowiadała 5- lub 6-biegowa skrzynia manualna lub zautomatyzowana przekładania ETG o 6 przełożeniach, której jednak nie polecamy z racji na gorsze osiągi i wyższe spalanie, w dodatku nie grzeszy trwałością.

              Citroen C4 Cactus - usterki

              Usterki silników 1.2 PureTech i 1.5 HDI opisaliśmy już powyżej przy okazji Citroena C3 Aircrossa. Warto jednak wspomnieć, że C4 Aircross z lat 2014-2017 załapał się na akcję serwisową polegającą na wymianie wadliwego paska rozrządu na poprawiony od Continentala. Przed zakupem warto zatem upewnić się, czy dany egzemplarz ma już za sobą wymianę wadliwego paska. Niektóre egzemplarze C4 Cactusa miały problemy z katalizatorami, poza tym figle potrafi płatać elektronika pokładowa. Dość drogie w wymianie są też wycieraczki Magic Wash z racji na wbudowane spryskiwacze. Zdarzają się też przypadki korozji w dolnych partiach drzwi lub na klapie bagażnika. 

              Citroen C4 Cactus - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Najtańsze Citroeny C4 Cactusy z 2015 roku kosztują w okolicach 30 000 zł, a nawet poniżej. Egzemplarze z 2018 roku, czyli już te po liftingu, są średnio wyceniane w okolicach 40-45 tys. zł. Warto postawić na diesla 1.6 HDI lub warunkowo na jednostkę 1.2 PureTech po akcji serwisowej, jeśli bardzo zależy nam na silniku benzynowym.

              Opel Crossland (2017-2024)

              Opel Crossland - o modelu

              Opel Crossland zadebiutował w 2017 roku i powstał w ramach kooperacji z Citroenem jako następca Merivy. Jego bliźniaczym modelem jest C3 Aircross. Samochód dzieli z nim silniki i platformę, lecz otrzymał typowy dla Opla, stonowany design, stanowiąc bardziej funkcjonalną alternatywę dla Mokki. Samochód mierzy 4,21 m długości, a jego rozstaw osi to 2,6 m. Bagażnik pomieści 410 litrów. Auto wyróżniają także niezależne fotele drugiego rzędu. Kabina przypomina Astrę V. Jesienią 2020 roku Crossland X przeszedł obszerny lifting, zyskując nowy przedni pas Opel Vizor z Mokki, a z nazwy usunięto literę X. W 2024 roku Crosslanda zastąpiło nowe wcielenie modelu Frontera. 

              Opel Crossland

              Opel Crossland - silniki

              Pod maską znajdziemy identyczne silniki co w Citroenie C3 Aircrossie, a więc 1.2-litrowy motor PureTech w wariancie wolnossącym i turbodoładowanym, a także diesle 1.6 CDTI (do 2018 r.) i 1.5 CDTI (od 2018 r.). Dobre osiągi zapewniają oczywiście turbodoładowane odmiany benzynowe i diesle, w dodatku każdy silnik gwarantuje rozsądne zużycie paliwa. 120-konny diesel 1.6 CDTI występował tylko z 6-biegową skrzynią automatyczną. 

              Opel Crossland - usterki

              Opel Crossland nie jest samochodem szczególnie awaryjnym. Kierowcy zgłaszają przede wszystkim skrzypiące plastiki we wnętrzu, słabą jakość uszczelek oraz przeciętne wygłuszenie kabiny. Czasami mogą wystąpić również kłopoty związane z elektryką i elektroniką, w tym komputerem pokładowym, który wskazywać losowe błędy, np. wtryskiwaczy. Jeśli chodzi o silniki, mają one te same bolączki co w Citroenie C3 Aircrossie. 

              Opel Crossland - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Za egzemplarze sprzed liftingu z 2017 i 2018 roku trzeba dać około 35-40 tys. zł. Poliftingowe Crosslandy z 2021 roku kosztują już w okolicach 60 tysięcy zł. Podobnie jak w przypadku Citroena C3 Aircrossa, warto postawić na diesla 1.6 CDTI, a w przypadku modeli poliftingowych na diesla 1.5 CDTI po poprawkach, warunkowo na 1.2 Turbo z poprawionym rozrządem. 

              Opel Crossland X 1.2 T
              Opel Crossland X 1.2 T

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Opel Crossland X

              1.2 T

              • Cena : 74 900 zł
              • 2023
              • 1,2 L
              • Benzyna
              • 110 KM
              • SUV
              • 46 000 km
              Leasing netto: 1 088zł 1 338 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 341zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Opel Crossland X 1.2 T Enjoy S&S
              Opel Crossland X 1.2 T Enjoy S&S

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Opel Crossland X

              1.2 T Enjoy S&S

              • Cena : 44 900 zł
              • 2018
              • 1,2 L
              • Benzyna + Gaz
              • 110 KM
              • SUV
              • 108 600 km
              Kredyt: 865zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni

              Peugeot 2008 I (2013-2019)

              Peugeot 2008 I - o modelu

              I generacja Peugeota 2008 zadebiutowała w 2013 roku, zastępując jednocześnie model 207 SW. Samochód bazuje na platformie PF1 rodem z Peugeota 208 i Citroena C3. Francuski producent wstrzelił się w okres boomu na crossovery segmentu B i odniósł sukces. Wizualnie przypomina on I generację modelu 208, z którego przejął również deskę rozdzielczą z małą kierownicą i umieszczonymi nad nią zegarami, tzw. i-Cockpit. W marcu 2016 roku 2008 doczekał się liftingu, zyskując odświeżone lampy i zderzaki oraz bogatsze wyposażenie. W 2019 roku samochód doczekał się następcy. Peugeot 2008 I mierzy 4,16 m długości, a jego rozstaw osi to 2,54 m. Bagażnik pomieści 350 litrów. 

              Peugeot 2008

              Peugeot 2008 I - silniki

              Pod maską znajdziemy jednostkę benzynową 1.2 PureTech o mocach od 82 do 130 KM oraz 1.6 VTI o mocy 120 KM, a także diesle 1.4 i 1.6 HDI o mocach od 68 do 120 KM. W dieslach i wolnossącym wariancie 1.2 VTi występowała oprócz manualnej skrzyni zautomatyzowana 6-stopniowa przekładnia, natomiast w wariancie 1.2 PureTech i 1.6 VTi oferowano 6-stopniowy hydrokinetyczny automat. 

              Peugeot 2008 I - usterki

              Jeśli chodzi o usterki silników, motor 1.2 PureTech ma te same bolączki co w pozostałych modelach, jednak egzemplarze z lat 2013-2017 objęto akcją serwisową. Z kolei w jednostce 1.6 VTi potrafi odkładać się nagar na zaworach i rozciągać się łańcuch - jego wymiana wraz z napinaczem kosztuje około 1000 zł. Aby wydłużyć jego trwałość, warto skrócić interwały wymiany oleju do 10-15 tys. km lub do roku. Awarie mogą dotyczyć też czujników silnika (np. położenia wału), osprzętu jednostek napędowych (katalizatory, filtry sadzy, turbosprężarki) czy elementów zawieszenia (stukające amortyzatory). Krytykę zbieraja też zacinające się i multimedia i wolna reakcja ekranu na dotyk. Główną bolączką Peugeota 2008 jest jednak niska trwałość zautomatyzowanej przekładni, w której szybko dochodzi do zużycia sprzęgła. 

              Peugeot 2008 I - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Używanego Peugeota 2008 sprzed liftingu z 2015 roku dostaniemy już poniżej 30 000 zł. Egzemplarze po liftingu z 2016 i 2017 roku kosztują w okolicach 35-40 tysięcy zł. Polecamy warianty z dieslami 1.4 i 1.6 HDI oraz skrzynią manualną. 

              Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure Pack S&S EAT8
              Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure Pack S&S EAT8

              Zobacz film
              z prezentacją

              Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure Pack S&S EAT8

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Peugeot 2008

              1.2 PureTech Allure Pack S&S EAT8

              • Cena : 94 900 zł
              • 2023
              • 1,2 L
              • Benzyna
              • 130 KM
              • SUV
              • 33 380 km
              Leasing netto: 1 368zł 1 683 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 688zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Peugeot 2008 1.2 PureTech GT S&S EAT8
              Peugeot 2008 1.2 PureTech GT S&S EAT8

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Peugeot 2008

              1.2 PureTech GT S&S EAT8

              • Cena : 103 900 zł
              • 2024
              • 1,2 L
              • Benzyna
              • 130 KM
              • SUV
              • 11 167 km
              Leasing netto: 1 451zł 1 785 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 840zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure Pack S&S
              Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure Pack S&S

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Peugeot 2008

              1.2 PureTech Allure Pack S&S

              • Cena : 62 900 zł
              • 2022
              • 1,2 L
              • Benzyna
              • 130 KM
              • SUV
              • 96 265 km
              Leasing netto: 911zł 1 121 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 125zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni

              Renault Captur I (2012-2019)

              Renault Captur I - o modelu

              I generacja Renault Captura zadebiutowała w 2013 roku i odniosła spory sukces, gdyż Francuzi trafili na okres boomu na miejskie crossovery. Samochód korzysta z platformy i silników Clio IV, wyróżnia się ciekawym designem i przykuwającą uwagę kolorystyką, w tym opcjonalnym dwukolorowym nadwoziem. Kabina nawiązuje do Clio, lecz ma więcej półek i schowków, w tym sporą szufladę przed pasażerem, a także inaczej ukształtowane centralne nawiewy. Z tyłu mamy też przesuwną tylną kanapę, dzięki czemu możemy zwiększyć bagażnik z 377 do nawet 455 litrów. Ciekawostką jest tapicerka w formie pokrowców, którą można zdjąć i wyprać w pralce. W 2017 roku przeprowadzono lifting, zmieniając grill i reflektory, wyposażając je w opcjonalną technologię LED. Captur I mierzy 4,12 m długości, a jego rozstaw osi to 2,6 m. W 2019 roku zadebiutowała II generacja Captura.

              Renault Captur

              Renault Captur I - silniki

              Pod maską znajdziemy silniki rodem z Clio (za wyjątkiem wersji 1.6 TCe rodem z Clio R.S.). Silniki benzynowe mają 0,9, 1,2 oraz 13 l pojemności i 3 lub 4 cylindry, natomiast gamę diesli tworzy jednostka 1,5 dCi. Gamę otwierała jednostka 0,9 TCe o mocy 90 KM z 5-biegową manualną skrzynią i pośrednim wtryskiem. Następnie była jednostka 1.2 TCe (R4) o mocy 118 KM z bezpośrednim wtryskiem, współpracująca z 6-biegową skrzynią manualną lub dwusprzęgłową przekładnią EDC. Po liftingu do gamy dołączył flagowy benzyniak 1.3 TCe o mocach 130 i 150 KM. Diesel 1.5 dCi występował w wariantach 90 i 110-konnym, z 6-biegową skrzynią manualną lub automatem EDC, który nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale zapewnia płynną pracę. 

              Renault Captur I - usterki

              Główne zarzuty dotyczą jednostki 1.2 TCe, która boryka się z nadmiernym zużyciem oleju, gromadzeniem się nagaru i rozciągającym się łańcuchem rozrządu. Podstawą w tym silniku jest częsta wymiana oleju (maksymalnie co 10-15 tys. km lub co rok). W silniku 0,9 TCe potrafi ubywać płynu chłodniczego, co może wynikać z nieszczelności przewodów lub w okolicach termostatu/chłodnicy. Przeciętną trwałość ma sprzęgło. Diesle nie sprawiają większych problemów. W zawieszeniu najszybciej poddają się łączniki stabilizatora, ale ich wymiana nie jest droga. Figle potrafi płatać też elektronika, w tym zamki, radio czy sterowanie lusterkami, niektórzy zgłaszają też zastrzeżenia do jakości plastików w kabinie oraz do delikatnego lakieru. Na szczęście Captur nie ma problemów z korozją. 

              Renault Captur I - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Renault Captur sprzed liftingu kosztuje około 35 000 zł za egzemplarze z 2015 i 2016 roku. Za warianty po liftingu z 2017 roku trzeba już dać około 45-50 tys. zł. Polecamy w zasadzie każdy wariant poza 1.2 TCe. 

              Renault Captur 1.6 E-TECH Techno
              Renault Captur 1.6 E-TECH Techno

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Renault Captur

              1.6 E-TECH Techno

              • Cena : 89 000 zł
              • 2022
              • 1,6 L
              • Hybryda
              • 145 KM
              • SUV
              • 15 160 km
              Leasing netto: 1 276zł 1 569 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 582zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Renault Captur 1.0 TCe Techno LPG
              Renault Captur 1.0 TCe Techno LPG

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Renault Captur

              1.0 TCe Techno LPG

              • Cena : 95 999 zł
              • 2024
              • 1,0 L
              • Benzyna + Gaz
              • 100 KM
              • SUV
              • 1 375 km
              Leasing netto: 1 379zł 1 696 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 712zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Renault Captur 1.3 Energy TCe FAP Limited
              Renault Captur 1.3 Energy TCe FAP Limited

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Renault Captur

              1.3 Energy TCe FAP Limited

              • Cena : 54 900 zł
              • 2019
              • 1,3 L
              • Benzyna
              • 130 KM
              • SUV
              • 80 145 km
              Kredyt: 973zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni

              Nissan Juke I (2010-2019)

              Nissan Juke I - o modelu

              I generacja Nissana Juke'a trafiła na rynek w 2010 roku i wzbudziła spore zainteresowanie odważnym, dość kontrowersyjnym designem. Samochód szybko zdobył popularność. Górna część pojazdu nawiązuje do samochodu sportowego poprzez wysoko poprowadzoną krawędź okien o kształcie szyby kasku motocyklowego oraz opadającą linią dach jak w modelach coupe i ukryte klamki tylnych drzwi. Dwuczęściowe reflektory z lampami do jazdy dziennej w kształcie litery Z przywodzą na myśl coupe 370Z. W kabinie również mamy sportowe wzornictwo, a konsola środkowa przypomina kształtem bak motocykla. Producent postawił też na rzucającą się w oczy kolorystykę. Nissan Juke I mierzy 4,13 m długości, a jego rozstaw osi to 2,53 m. Bagażnik pomieści 354 litry, a w odmianie AWD 251 l. W 2014 roku przeprowadzono lifting, odświeżając reflektory i grill, pojawiły się opcjonalne ksenony, a światła do jazdy dziennej zyskały technologię LED. W 2019 roku zadebiutowała II generacja. 

              Nissan Juke

              Nissan Juke I - silniki

              Początkowo Juke oferowany był z trzema jednostkami. Bazowy wolnossący benzyniak 1.6 rozwja 117 KM (do 2013 r.), odmiana turbodoładowana 1.6 DIG-T generuje 190 KM (od 2013 r. 200 KM i gwarantuje naprawdę dobre osiągi (od 0 do 100 km/h w 8 s) i oferowano go do 2018 r. Po 2018 r. wolnossącą jednostkę 1.6 o mocy 94 KM zastąpiono 112-konnym wariantem. W latach 2013-2018 r. oferowano bazową wersję 1.6  o mocy 94 KM. Po liftingu gamę uzupełnił wariant 1.2 DIG-T o mocy 115 KM, zaś od 2015 r. oferowano sportowy wariant Nismo RS z silnikiem 1.6 DIG-T o mocy 218 KM (od 0 do 100 km/h w 7 s). Dostępne były wersje z napędem na przednią oś i "szperą" lub z napędem 4x4 i skrzynią automatyczną, jednak rzadko zdarzają się na rynku. W gamie był też diesel 1.5 dCi o mocy 110 KM. 

              Nissan Juke I - usterki

              Najlepszym wyborem będzie wolnossąca jednostka 1.6i w dowolnej wersji mocy, które zapewniają akceptowalne osiągi. Jedyną ich bolączką jest nadmierne zużycie oleju. Minusem wersji 1.6 bez turbodoładowania jest też 5-biegowa skrzynia manualna. Silnik 1.2 DIG-T to konstrukcja podwyższonego ryzyka, której usterki są takie same co w 1.2 TCe w Renault Capturze (to ta sama jednostka). W jednostce 1.6 DIG-T największym problemem jest szybko zużywający się łańcuch rozrządu (często nie wytrzymuje nawet 50 000 km), a jego wymiana kosztuje od 1000 do niemal 2000 zł w przypadku części oryginalnych. Jeżeli często będziemy wymieniać olej i unikać jazdy na krótkich dystansach, możemy wydłużyć jego żywotność do około 100 tys. km. Diesle nie sprawiają problemów, a układ wtryskowy pcohodzi od Continentala, a nie od Delphi jak w Renault. Przy zakupie warto sprawdzić też stan zawieszenia, w tym łożyska półosi, przeguby oraz sprzęgło. Niektórzy skarżą się też na trzeszczące plastiki w kabinie. Egzemplarze sprzed liftingu, tj. przed 2014 r. miały też problemy z multimediami i elektroniką. W egzemplarzach z silnikiem CVT z napędem na przód trwałość przekładni jest przeciętna.

              Nissan Juke I - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Egzemplarze po liftingu z 2015 roku dostaniemy za niecałe 30 000 zł, przy czym średnio kosztują one bliżej 35 000 zł. Warto postawić na wolnossący silnik benzynowy 1.6, a jeśli zależy nam na osiągach i prowadzeniu, można pokusić się o Nismo, lecz trzeba liczyć się wówczas z większymi wydatkami.

              Nissan Juke 1.6 Hybrid N-Connecta
              Nissan Juke 1.6 Hybrid N-Connecta

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Nissan Juke

              1.6 Hybrid N-Connecta

              • Cena : 89 900 zł
              • 2022
              • 1,6 L
              • Hybryda
              • 143 KM
              • SUV
              • 22 569 km
              Leasing netto: 1 293zł 1 590 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 601zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Nissan Juke 1.6 Acenta
              Nissan Juke 1.6 Acenta

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Nissan Juke

              1.6 Acenta

              • Cena : 57 900 zł
              • 2019
              • 1,6 L
              • Benzyna
              • 112 KM
              • SUV
              • 87 000 km
              Leasing netto: 837zł 1 030 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 038zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Nissan Juke 1.6 Acenta
              Nissan Juke 1.6 Acenta

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Nissan Juke

              1.6 Acenta

              • Cena : 56 900 zł
              • 2019
              • 1,6 L
              • Benzyna
              • 112 KM
              • SUV
              • 99 000 km
              Leasing netto: 818zł 1 006 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 016zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Nissan Juke 1.0 DIG-T N-Connecta
              Nissan Juke 1.0 DIG-T N-Connecta

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Nissan Juke

              1.0 DIG-T N-Connecta

              • Cena : 93 899 zł
              • 2023
              • 1,0 L
              • Benzyna
              • 114 KM
              • SUV
              • 9 952 km
              Kredyt: 1 666zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Nissan Juke 1.6 N-Connecta Xtronic EU6
              Nissan Juke 1.6 N-Connecta Xtronic EU6

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Nissan Juke

              1.6 N-Connecta Xtronic EU6

              • Cena : 53 900 zł
              • 2016
              • 1,6 L
              • Benzyna
              • 117 KM
              • Crossover
              • 82 976 km
              Kredyt: 951zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni

              Suzuki Ignis III (od 2016 r.)

              Suzuki Ignis III - o modelu

              III generacja Suzuki Ignisa zadebiutowała w 2016 roku  i jest crossoverem segmentu A. Samochód mierzy 3,7 m długości, a jego rozstaw osi to 2,46 m. Samochód ma spory prześwit wynoszący 180 mm i występuje także w odmianie AWD. Samochód jest wąski (1,66 m szerokości) i wysoki (1595 mm wysokości), przez co ma osobliwe, pudełkowate proporcje i posiada ciekawy detal w postaci trzech pasków na słupku C. Bagażnik pomieści 260 litrów. Kabina jest prosta i nawiązuje do pozostałych modeli marki. Na początku 2020 roku Suzuki Ignis doczekało się liftingu, zyskując nowy grill i zderzak oraz nowe materiały wykończeniowe w kabinie. 

              Suzuki Ignis

              Suzuki Ignis III - silniki

              Pod maską znajdziemy 1.2-litrowa jednostkę R4 DualJet MHEV o mocach 83 i 90 KM, występującą z 5-biegową skrzynią manualną lub zautomatyzowaną AGS, którą po liftingu zastąpiono przekładnią CVT. Samochód nie jest demonem prędkości, ale pali raptem nieco ponad 5 l/100 km. 

              Suzuki Ignis III - usterki

              Silnik uchodzi za trwały i nie sprawia problemów. Egzemplarze z napędem AWD warto sprawdzić pod kątem sprawności działania układu, a zawieszenie i felgi pod kątem potencjalnych uszkodzeń. W egzemplarzach z CVT należy sprawdzić płynność pracy przekładni. Powinna działać płynnie, a podczas spokojnej jazdy utrzymywać niskie obroty silnika. 

              Suzuki Ignis III - sytuacja rynkowa

              Używane Suzuki Ignis z początkowych lat produkcji kosztuje w granicach 35-40 tys. zł. Egzemplarze po liftingu z 2020 roku kosztują już około 55 tys. zł. 

              Dacia Duster I (2010-2017)

              Dacia Duster I - o modelu

              I generacja Dacii Duster trafiła na rynek w 2010 roku jaki pierwszy SUV rumuńskiej marki. Samochód szybko stał się hitem. Samochód bazuje na platformie I generacji modelu Logan. Auto wyróżnia się masywnym przodem i pudełkowatą sylwetką. Kabina jest prosta, spartańsko wykończona, a w bazowej wersji nie było nawet klimatyzacji. Odmiany z napędem 4x4 miały układ przeniesienia napędu rodem z Nissana. W 2013 roku Duster doczekał się liftingu, zyskując nowe lampy, grill i zderzaki oraz bogatsze wyposażenie, a także zupełnie nowy kokpit, zaprojektowany z myślą o tym modelu. Dzięki temu wnętrze stało się bardziej przyjazne kierowcy. Dacia Duster I mierzy 4,31 m długości, a jej rozstaw osi to 2,67 m. Bagażnik w wersji FWD pomieści 475 l, a w odmianie AWD 408 l. W 2017 roku zadebiutowała II generacja Dustera. 

              Dacia Duster

              Dacia Duster I - silniki

              Początkowo pod maskę trafił wolnossący benzyniak 1.6 SCe o mocy 105 KM (oferowany także z fabryczną instalacją LPG) oraz 1.5-litrowy diesel dCi o mocach 86, 90, 107 i 110 KM (w zależności od rocznika). Po liftingu do gamy dołączyły wariant 1.2 TCe o mocy 125 KM i 1.6 SCe od Nissana o mocy 115 KM, który zastąpił starszy, 105-konny wariant. Odmiana 1.2 TCe gwarantuje Dusterowi dobre osiągi, jednak to jednostka podwyższonego ryzyka, o czym pisaliśmy przy okazji Renault Captura. Wszystkie wersje, oprócz wariantu LPG, można było zestawić z napędem 4x4. Silniki łączono z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami ręcznymi, a w dieslu z napędem 2WD od 2016 r. oferowano także przekładnię EDC.

              Dacia Duster I - usterki

              Jednostki 1.5 dCi nie sprawiają już problemów z panewkami (w Dusterze stosowano już ich poprawione wersje), a warianty o mocach 86 i 90 KM ma też uproszczoną konstrukcję (nie posiada dwumasowego koła zamachowego i ma turbosprężarkę ze stałą geometrią łopatek). Benzynowe jednostki 1.6 nie sprawiają większych problemów, lecz zużywają sporo paliwa i zdarzają się w nich przypadki falowania obrotów. Dustera trzeba sprawdzić pod kątem korozji, gdyż samochód miewa z nią problemy. Trzeba też pogodzić się z kiepskim wyciszeniem i słabą jakością wykończenia. W Dusterach często zdarzają się awarie układu klimatyzacji i drobne usterki elektroniki. Nadwozie ma też słabą sztywność, przez co często dochodzi do pękania szyb, niektórzy użytkownicy wskazują też na problemy ze szczelnością nadwozia.Trzeba też przyzwyczaić się do niezbyt precyzyjnej manualnej skrzyni.

              Dacia Duster I - sytuacja rynkowa, jaki silnik wybrać?

              Najtańsze poliftingowe Dustery z 2015 roku dostaniemy już poniżej 20 000 zł, jednak na egzemplarze w lepszym stanie trzeba już wyłożyć ponad 30 000 zł. Warto postawić na jednostkę benzynową 1.6 SCe, ewentualnie na diesla 1.5 dCi z pewną historią. 

              Dacia Duster 1.6 SCe Prestige
              Dacia Duster 1.6 SCe Prestige

              Zobacz film
              z prezentacją

              Dacia Duster 1.6 SCe Prestige

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.6 SCe Prestige

              • Cena : 53 900 zł
              • 2019
              • 1,6 L
              • Benzyna
              • 115 KM
              • SUV
              • 60 841 km
              • Za gotówkę
              Leasing netto: 771zł 948 zł brutto / msc.
              Kredyt: 951zł miesięcznie
              Odbiór do 24h
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              Zobacz film
              z prezentacją

              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              • Cena : 58 900 zł
              • 2020
              • 1,5 L
              • Diesel
              • 115 KM
              • SUV
              • 135 876 km
              • Za gotówkę
              Leasing netto: 837zł 1 030 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 038zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.0 TCe Journey
              Dacia Duster 1.0 TCe Journey

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.0 TCe Journey

              • Cena : 69 900 zł
              • 2023
              • 1,0 L
              • Benzyna
              • 90 KM
              • SUV
              • 33 493 km
              Leasing netto: 995zł 1 224 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 233zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.3 TCe Comfort 4WD
              Dacia Duster 1.3 TCe Comfort 4WD

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.3 TCe Comfort 4WD

              • Cena : 54 850 zł
              • 2020
              • 1,3 L
              • Benzyna
              • 130 KM
              • SUV
              • 122 900 km
              Leasing netto: 789zł 970 zł brutto / msc.
              Kredyt: 972zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.0 TCe  LPG
              Dacia Duster 1.0 TCe  LPG

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.0 TCe LPG

              • Cena : 47 810 zł
              • 2021
              • 1,0 L
              • Benzyna + Gaz
              • 91 KM
              • SUV
              • 114 318 km
              Leasing netto: 676zł 831 zł brutto / msc.
              Kredyt: 863zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              • Cena : 72 900 zł
              • 2022
              • 1,5 L
              • Diesel
              • 115 KM
              • SUV
              • 93 431 km
              Leasing netto: 1 051zł 1 293 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 298zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.6 SCe Access
              Dacia Duster 1.6 SCe Access

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.6 SCe Access

              • Cena : 44 899 zł
              • 2019
              • 1,6 L
              • Benzyna
              • 115 KM
              • SUV
              • 61 848 km
              Kredyt: 865zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD
              Dacia Duster 1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              1.5 Blue dCi Comfort 4WD

              • Cena : 59 900 zł
              • 2021
              • 1,5 L
              • Diesel
              • 115 KM
              • SUV
              • 147 818 km
              Leasing netto: 855zł 1 052 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 060zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni
              Dacia Duster Journey
              Dacia Duster Journey

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Używany
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Dacia Duster

              Journey

              • Cena : 70 900 zł
              • 2023
              • 1,0 L
              • Benzyna
              • 91 KM
              • SUV
              • 33 473 km
              Leasing netto: 1 014zł 1 247 zł brutto / msc.
              Kredyt: 1 255zł miesięcznie
              U Ciebie w 5-7 dni

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Leasing dla osób prywatnych — czy to dobre rozwiązanie?

              Leasing dla osób prywatnych - czy to dob...

              Leasing dla osób prywatnych staje się coraz popularniejsze, głównie z uwagi na większą dostępność i brak obciążenia historii kredytowej. To świetne...

              Katarzyna Bugla 14.03.2025 8 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ
              Dodaj pierwszą ofertę
              do porównania

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Firma oprócz prowadzonej działalności charytatywnej jest sponsorem premium klubu piłkarskiego Ruch Chorzów w sezonie 2024/2025 oraz pierwszym partnerem motoryzacyjnym Stadionu Śląskiego.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Dodge leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Mitsubishi leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Tesla leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • MAN dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • RAM dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • Baic wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              • Toyota dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Skoda używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Hyundai dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi poleasingowe
              • BMW poleasingowe
              • Volvo poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.