Najciekawsze samochody Superauto.pl – Top 10
W ofercie naszej firmy znajduje się wiele samochodów, z różnych segmentów, zarówno tych budżetowych, jak i luksusowych. Nie brakuje również propozycji dla kierowców ze sportowym zacięciem. Wybraliśmy najciekawsze samochody Superauto, które znajdziecie na naszej stronie.

Przeglądając ofertę Superauto.pl, możecie natknąć się na różnie nietuzinkowe i dające przyjemność z jazdy samochody. Mamy bowiem nie tylko zwykłe, popularne modele czy też typowo flotowe wersje, ale również takie, których moglibyście się nie spodziewać. Specjalnie dla was wybraliśmy najciekawsze samochody Superauto.pl – niektóre z przedstawionych propozycji mogą zaskakiwać. Co istotne, wiele z opisywanych samochodów dostępnych jest od ręki, każdy w atrakcyjnej formie finansowania (głównie leasing lub wynajem długoterminowy). Są to bardzo istotne kwestie zważywszy na obecną, dość specyficzną sytuację w branży motoryzacyjnej, kiedy to na nowe samochody z salonów trzeba czekać ponad pół roku lub dłużej. Krótko mówiąc każdy znajdzie coś dla siebie.
Spis treści
Toyota GR Yaris
Jednym z najciekawszych samochodów w ofercie Superauto jest Toyota GR Yaris. Jest to ściśle limitowany model, gdyż globalną produkcję ograniczono do 40 000 egzemplarzy. Do Polski pierwotnie miało trafić 305 sztuk, z czego 187 sprzedano bez jazdy próbnej czy obejrzenia auta na żywo. Zainteresowanie GR Yarisem okazało się tak spore, że polska centrala Toyoty sprowadziła kolejne kilkaset egzemplarzy, które również rozeszło się na pniu. I to pomimo wysokiej ceny pojazdu, startującej z pułapu 148 900 zł. W naszej ofercie jest kilka GR Yarisów, zaś jeden z nich mogliście ostatnio zobaczyć na kanale Superauto.pl [link]. Wyposażono go w lakier biały perłowy (2900 zł) oraz pakiet Sport zawierający blokadę mechanizmu różnicowego przy przedniej i tylnej osi, czerwone zaciski hamulcowe, 18-calowe kute felgi, a także sportowe zawieszenie.
Toyotę GR Yaris można śmiało określić mianem rajdówki z homologacją drogową. Samochód powstał bowiem w oparciu o doświadczenia Toyoty w rajdach WRC. GR Yaris korzysta z turbodoładowanej jednostki R3 o pojemności 1.6 litra, rozwijającej 261 KM i 360 Nm. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 230 km/h. Samochód waży przy tym 1280 kg. GR Yaris posiada nie byle jaki układ 4x4, bowiem jest to inteligentny napęd GR Four, który potrafi umiejętnie „żonglować” momentem obrotowym pomiędzy poszczególnymi osiami. Sztywne, lekkie nadwozie z nisko położonym środkiem ciężkości wykorzystuje dodatkowe wzmocnienia i materiały obniżające masę, w tym dach z włókna węglowego. Przełącznik napędu na 4 koła GR-FOUR pozwala rozdzielać moment obrotowy wedle potrzeb – wystarczy ruch pokrętłem. Dostępne są tryby Sport, Track oraz Normal. W standardowym trybie 60 procent mocy przekazywane jest na koła przednie, a 40 procent na tylne. W trybie Sport większy moment napędowy kierowany jest na tył (30:70), żeby zapewnić radość z jazdy na torze czy krętych drogach, a w trybie Track bazowym ustawieniem jest 50:50.
Specjalnie dla GR Yarisa opracowano nową platformę, która jest połączeniem debiutującej w nowej generacji Yarisa platformy GA-B z przodu oraz platformy GA-C (znanej np. z nowej Corolli) z tyłu. Nowa platforma pozwoliła wprowadzić szerszy rozstaw kół tylnych oraz zawieszenie z podwójnymi wahaczami. W porównaniu do zwykłego Yarisa wariant sygnowany przez Gazoo Racing jest o 5 cm szerszy (1805 mm) i 5 cm dłuższy (3995 mm). Sportowe akcenty w postaci wielkich wlotów powietrza w zderzaku, spojlera czy drapieżnego tyłu ze spojlerem dachowym i dyfuzorem to tylko część atrybutów małej Toyoty. Równie rasowo prezentuje się jej kabina, gdzie zagościła sportowa kierownica z logo GR, analogowe zegary, emblemat nawiązujący do obecności Toyoty w rajdach WRC, sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami oraz klasyczna dźwignia hamulca ręcznego.
Skoda Octavia RS
Pozostając w segmencie hot hatchy warto wspomnieć też o Skodzie Octavii RS. Topowy wariant popularnej Skody oferowany jest w 3 wersjach silnikowych – benzynowej, wysokoprężnej oraz hybrydowej plug-in o mocy 245 KM. W naszej ofercie znajdziecie kilka egzemplarzy Octavii RS w wersji benzynowej i wysokoprężnej, zarówno z nadwoziem liftback, jak i kombi. Wszystkie dostępne egzemplarze współpracują z 7-biegową dwusprzęgłową przekładnią DSG. Odmiana benzynowa z silnikiem 2.0 rozwija 245 KM oraz 370 Nm i zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,7 s i prędkość maksymalną na poziomie 250 km/h. Napęd trafia na przednią oś. Wersja z silnikiem wysokoprężnym również ma 2 litry pojemności, jednak rozwija 200 KM i 400 Nm, co zapewnia jej przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,4 s i prędkość maksymalną na poziomie 245 km/h. Producent deklaruje średnie zużycie paliwa na poziomie 5,1 l.

W przypadku Octavii RS można liczyć na bogate wyposażenie, w tym wirtualne zegary, perforowaną kierownicę, sportowe fotele czy duży dotykowy wyświetlacz systemu multimedialnego, a także pakiet asystentów i systemów bezpieczeństwa oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną. Octavia oferuje też bardzo przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. W odmianie liftback jego pojemność wynosi 600 litrów, zaś w kombi nawet 640 l. Samochód mierzy 4689 mm długości w obu przypadkach. Na Superauto.pl znajdziecie Octavię RS zarówno z opcją leasingu, jak i wynajmu długoterminowego. Oczywiście samochody są nowe, a co za tym idzie objęte gwarancją producenta. Niektóre egzemplarze są dostępne od ręki. Benzynowy liftback kosztuje niecałe 170 000 zł, zaś kombi z dieslem w okolicach 178 000 zł.
Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+
Kończąc wątek hot hatchy warto jeszcze wspomnieć o topowej odmianie kompaktowego Mercedesa klasy A. Mowa tu oczywiście o wersji sygnowanej logo AMG. Na wstępie należy jednak wspomnieć, że obecna klasa A występuje w aż 3 odmianach AMG – 35 rozwijającej 306 KM, 45 o mocy 387 KM oraz opisywanej 45 S. W każdej z nich zastosowano doładowaną jednostkę R4 o pojemności 2 litrów (w wariantach 45 biturbo). Flagowy Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ rozwija aż 421 KM (ponad 210 KM z litra pojemności!) oraz 500 Nm. W połączeniu z niewielkim, liczącym 4,42 m długości nadwoziem, sprawnym napędem AWD 4MATIC oraz szybką, dwusprzęgłową przekładnią z 8 biegami zapewnia to małemu Mercedesowi przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,9 s i prędkość maksymalną na poziomie 270 km/h, co czyni go jednym z najszybszych hot hatchy na rynku.

W naszej ofercie znajdziecie dwa egzemplarze A45 S 4MATIC+, w tym jeden w wyjątkowym żółtym kolorze, który już z daleka przyciąga uwagę przechodniów. Mamy też jeden egzemplarz A35 AMG o mocy 306 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,7 s i prędkość maksymalną na poziomie 250 km/h. A35 również korzysta z napędu 4x4, jednak za przeniesienie mocy odpowiada już 7-biegowa dwusprzęgłowa przekładnia. Mercedesy A45 S 4MATIC+ kosztują w okolicach 320 000 zł, zaś słabszy A35 to wydatek rzędu 260 000 zł. Oczywiście są one dostępne w leasingu.
Mercedes AMG GT 43 4MATIC+
Eleganckie i dynamicznie stylizowane czterodrzwiowe coupe od Mercedesa ma tyleż sportowy, co luksusowy charakter. Widać to już po wnętrzu pojazdu, które wykończono najwyżej jakości materiałami, w tym skórą (m.in. fotele, drzwi oraz znaczną część deski rozdzielczej), drewnem oraz aluminium. Można też liczyć na bogate wyposażenie i nowoczesne wyposażenie pojazdu. Sportowa atmosfera przeplata się tu z luksusem – gruba, mięsista kierownica z aluminiowymi wstawkami i logo AMG, wielkie i wygodne fotele, a także jasna kolorystyka kabiny sprawiają, że wsiadając do Mercedesa, czujemy się przyjemnie. Trochę mało miejsca na głowy mogą mieć jedynie pasażerowie tylnego rzędu, ale to cena, jaką trzeba zapłacić za jakże stylowe, sportowo stylizowane nadwozie w stylu coupe.
Pod maską opisywanego Mercedesa pracuje bazowa jednostka R6 o pojemności 3 litrów, jednak wcale nie należy ona do słabych. Dzięki turbodoładowaniu rozwija bowiem 367 KM i 500 Nm, zaś moc trafia na obie osie za pośrednictwem 9-biegowej przekładni automatycznej. Pomimo nadwozia mierzącego ponad 5,05 m i masy własnej na poziomie 2 ton Mercedes AMG GT 43 4MATIC+ przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5 sekund i rozpędza się do 270 km/h. Jednocześnie świetnie wygląda i jest całkiem praktyczny – jego bagażnik oferuje 456 l pojemności. W ofercie Superauto.pl znajduje się tylko jeden egzemplarz wspomnianego modelu, jednak jest on dostępny od ręki. Jego cena ostateczna wynosi 635 000 zł i jest oferowany z opcją leasingu.
Lexus RX 450h F-Impression
Flagowy SUV Lexusa znalazł się w naszym zestawieniu nie tylko ze względu na swoją niebanalną i odważną stylistykę, która wyróżnia go na tle innych SUV-ów. Także nie tylko ze względu na doskonały napęd hybrydowy, w jaki wyposażono japońskiego SUV-a. RX 450h F-Impression znalazł się przede wszystkim ze względu na świetny stosunek ceny do jakości. Dość wspomnieć, że cena katalogowa za ten samochód wynosi 397 700 zł, zaś w ofercie Superauto.pl kosztuje on 314 300 zł, co oznacza rabat na poziomie aż 21%. Opisywany Lexus pochodzi z 2021 roku i jest fabrycznie nowy oraz dostępny w atrakcyjnym leasingu. Za autem przemawiają także atrakcyjne wyposażenie odmiany F-Impression, wysoka jakość wykonania oraz spore i funkcjonalne wnętrze. Konstrukcyjnie samochód ma już kilka lat na karku (zadebiutował w 2015 roku), jednak zupełnie tego po nim nie widać. Samochód mierzy 4890 mm długości, 1895 mm szerokości i 1690 mm wysokości, zaś jego rozstaw osi liczy 2790 mm. Nie jest to zatem małe auto, choć po takich gabarytach można by się spodziewać większego bagażnika. Niezależnie od wersji napędowej liczy on w bazie 453 l pojemności.

Opisywany RX 450h F-Impression ma napęd hybrydowy oparty na 3.5-litrowej jednostce V6, rozwijający łącznie 313 KM. Silnik spalinowy pracuje w cyklu Atkinsona, zaś średnie zużycie paliwa według producenta wynosi 8 l/100 km. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem przekładni planetarnej e-CVT, przy czym tylna oś jest napędzana dodatkowym silnikiem elektrycznym. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 s, zaś prędkość maksymalna to 200 km/h. Mamy tu do czynienia z klasyczną, pełną hybrydą. Jest to optymalny napęd do RX-a. Oprócz niego występuje bowiem 2-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 238 KM, jednak to trochę zbyt mało jak na tak dużego i ważącego około 2 tony SUV-a. W ofercie Superauto znajdują się 2 egzemplarze RX-a 450h F-Impression.
BMW M4 Competition 3.0 xDrive
Topowy wariant niemieckiego coupe już samą swoją nazwą wzbudza emocje. W ofercie Superauto.pl jest aż 20 egzemplarzy najnowszej serii 4, w tym pięć sztuk w odmianie M Competition. Co więcej, wśród nich znalazła się także jedna z napędem na obie osie xDrive, a więc pierwsze coupe klasy średniej z logo M, wyposażone w napęd AWD. Samochód wygląda agresywnie, jak przystało na prawdziwą „eMkę”, jednak nie każdemu mogą przypaść do gustu ogromne „nerki” atrapy chłodnicy. Nie zmienia to jednak faktu, że mamy do czynienia z rasowym samochodem sportowym. M4 Competition korzysta z podwójnie doładowanej 3-litrowej jednostki R6, która przekazuje moc na tylną lub obie osie za pośrednictwem 8-biegowej przekładni automatycznej. Auto oferuje aż 510 KM oraz 650 Nm, co przekłada się na znakomite osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje raptem 3,5 sekundy (o 0,4 s lepiej niż w odmianie z napędem na tylną oś). Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak z opcjonalnym pakietem Performance rośnie ona już do 290 km/h.

Napęd xDrive przenosi automatycznie moment obrotowy między dwiema osiami poprzez elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostępny jest też mechanizm różnicowy Active M do dystrybucji momentu obrotowego na tylne koła. Podczas normalnej jazdy z włączonym domyślnym ustawieniem napędu na 4 koła moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś i przenoszony na przednie koła tylko wtedy, gdy zachodzi potrzeba dodatkowej trakcji. Wybranie trybu 4WD Sport powoduje przeniesienie większego momentu obrotowego na tylną oś, podczas gdy tryb 2WD umożliwia korzystanie wyłącznie z napędu na tylną oś niczym w nowym M5. Warunkiem działania tej funkcji jest wyłączona kontrola trakcji. W ofercie mamy zarówno zupełnie nowe egzemplarze jak i te z przebiegiem rzędu kilku tysięcy kilometrów. W ich przypadku możecie liczyć na spore upusty (nawet do 19% względem ceny katalogowej). Przykładowo fabrycznie nowe BMW M4 Competition xDrive z 2022 roku kosztuje 545 600 zł, zaś egzemplarz demonstracyjny z 2021 roku z przebiegiem 6000 km (jednak bez napędu xDrive) to koszt 475 000 zł – w jego przypadku cena katalogowa wynosiła 585 800 zł, co oznacza upust w wysokości 19%. Oczywiście na wszystkie samochody oferowany jest leasing. Co istotne, jeden z egzemplarzy M4 Competition dostępny jest od ręki!
Ford Puma ST X
Na uwagę zasługuje także hot hatch Forda, a właściwie „hot crossover” w postaci Pumy ST w topowej wersji wyposażenia X. Samochód już z daleka przyciąga uwagę przechodniów swoim żywym, jasnozielonym kolorem, w jaki wyposażono opisywany egzemplarz. Mowa tu o opcjonalnym lakierze metalizowanym Mean Green (5000 zł), który zarezerwowano właśnie dla sportowej odmiany ST. Na liście opcji jest też pakiet Performance (4650 zł) zawierający mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, układ Launch Control oraz sportowy wskaźnik momentu zmiany biegów. Zmiany względem zwykłej Pumy objęły stabilizatory, nową belkę skrętną (sztywniejsza o 40% w porównaniu do Fiesty ST), inne sprężyny oraz zmienione nastawy amortyzatorów. Poprawiono też reakcje układu kierowniczego (o 25%) a w układzie hamulcowym zastosowano o 17% większe tarcze niż w standardowej Pumie. Przednie tarcze mają 325 mm średnicy. Wraz z oponami Michelin Pilot Sport 4S o rozmiarze 225/40 R19 sprawia to, że Puma ST prowadzi się jak po sznurku, dając przy tym mnóstwo frajdy z jazdy. O klimat w kabinie dbają sportowe akcenty w postaci kierownicy z grubym wieńcem i logo ST, aluminiowe nakładki na pedały czy pseudokarbonowe wstawki.
Pod maską pracuje tylko trzycylindrowa jednostka o pojemności 1.5 litra, pochodząca z Fiesty ST. Dzięki turbodoładowaniu rozwija ona jednak 200 KM oraz 320 Nm. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem sportowo zestrojonej 6-biegowej manualnej skrzyni. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,7 s, zaś prędkość maksymalna to 220 km/h. Całkiem nieźle jak na ważącego około 1300 kg crossovera. Jednocześnie zastosowanie aktywnego układu wydechowego zapewnia niezłe doznania akustyczne, mimo tak małej liczby cylindrów pod maską. Można bowiem liczyć na efektowne „strzały” z wydechu. Dostępny w ofercie Superauto egzemplarz Pumy ST wyceniono na 148 900 zł, co daje 7% rabatu względem ceny katalogowej wynoszącej 159 660 zł.
DS 7 Crossback Performance Line
Francuski SUV dość niszowej marki premium znalazł się na naszej liście z jednego prostego, jednak jakże istotnego powodu. Oferuje on bowiem wyjątkowy, pełen różnych ekstrawagancji i „smaczków” styl. Dotyczy to zarówno kabiny jak i nadwozia. Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z oryginalnie zaprojektowanym samochodem. Francuski SUV ma swój odrębny styl, oparty na motywach rombu, które znajdziemy np. we wzorze tylnych lamp, kształcie wydatnych końcówek układu wydechowego, wykończeniu atrapy chłodnicy czy też w kształcie przednich reflektorów LED (które nomen omen po zmroku zapewniają doskonały spektakl). Francuski rywal BMW X3 i Audi Q5 jest on nich jednak nieco mniejszy. Mierzy on bowiem 4570 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 1620 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2738 mm. Mimo to bagażnik liczy całkiem przyzwoite 555 l pojemności. DS. 7 Crossback zadebiutował w 2017 roku jako pierwszy samodzielny model utworzonej w 2014 roku marki DS. W kabinie motyw rombu odnajdziemy w postaci przycisków do sterowania szybami na desce rozdzielczej, pokrętła do regulacji głośności, grafik systemu multimedialnego czy też grafik wirtualnych zegarów.

Jak przystało na klasę premium, można liczyć na bogate wyposażenie oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe. Opisywany egzemplarz wykończono Alcantarą i zamszem, zaś boki foteli skórą. Pod maską znalazła się turbodoładowana benzynowa jednostka 1.6 PureTech o mocy 225 KM i maksymalnym momencie obrotowym 300 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,3 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 234 km/h. Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta wynosi natomiast 5,8 l/100 km. Napęd trafia na koła przedniej osi za pośrednictwem 8-biegowej skrzyni automatycznej. Jedyną wersją z napędem na obie osie jest hybryda PHEV o nazwie E-TENSE, rozwijająca 300 KM. Opisywany egzemplarz to samochód demonstracyjny z 2021 roku, z przebiegiem 5900 zł. Wyceniono go na 5900 zł. W ofercie Superauto jest też drugi egzemplarz DS 7 Crossback Performance Line, tym razem z przebiegiem 15 028 km (także z 2021 roku). Kosztuje on 169 500 zł.
Audi RS6 Avant Quattro
Może by tak dla odmiany kombi? Mowa tu nie o byle jakim, bowiem o samym Audi RS6, które od lat pozostaje niedoścignione pod względem osiągów, jakie może zapewniać duże, rodzinne kombi. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej, czwartej już generacji (C8). Samochód zadebiutował w 2019 roku i podobnie jak poprzednik, korzysta z podwójnie doładowanej jednostki V8 o pojemności 4 litrów. W RS6 Avant C8 silnik rozwija jednak okrągłe 600 KM oraz 800 Nm. Jednostka w RS6 Avant otrzymała układ mild hybrid z instalacją 48V. System pozwala na żeglowanie z wyłączonym silnikiem w zakresie prędkości od 55 do 160 km/h i gaszenie go poniżej 22 km/h. Napęd trafia oczywiście na obie osie za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej przekładni Tiptronic. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tym ważącym aż 2150 kg i mierzącym 4.94 m długości kombi zajmuje raptem 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi standardowo 250 km/h a po wykupieniu opcjonalnych limiterów można ją zwiększyć do 280, a nawet 305 km/h. Na liście opcji znalazły się m.in. hamulce ceramiczne, skrętna tylna oś oraz pneumatyczne zawieszenie.

Auto poznamy po sportowych akcentach, zarówno na zewnątrz jak i kabinie. Są to m.in. dodatkowe wloty powietrza w zderzaku, dwie wielkie „tuby” układu wydechowego z dyfuzorem, spojler dachowy, emblematy RS czy poszerzone o 40 mm nadwozie. Z kolei w kabinie mamy sportową, spłaszczoną u dołu i perforowaną kierownicę z logo RS, sportowe fotele, aluminiowe nakładki na pedały czy karbonowe wstawki. Jednocześnie wciąż mamy do czynienia z pakownym i funkcjonalnym kombi dla rodziny. RS6 Avant oferuje bowiem rozstaw osi na poziomie 2924 mm oraz bagażnik liczący standardowo 565 l z możliwością złożenia oparć tylnej kanapy. Opisywany „rodzynek” (jest tylko jeden w ofercie) pochodzi z 2021 roku i jest fabrycznie nowy. Jednocześnie jest on tańszy o 6% względem ceny katalogowej (722 600 wobec 768 730 zł).
Porsche Taycan Turbo
Na koniec zostawiliśmy coś naprawdę elektryzującego… I jednocześnie jedyny w zestawieniu samochód elektryczny. Już sama nazwa marki zwiastuje wiele emocji, jednak dopiero zagłębienie się w szczegóły ukazuje, z jak niesamowitym samochodem mamy do czynienia. Dość powiedzieć, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tym ważącym blisko 2400 kg liftbacku zajmuje zaledwie 3,2 sekundy. To wszystko przy absolutnej ciszy napędu elektrycznego… Chyba, że zechcemy skorzystać z trybu Drift, wówczas można się zaskoczyć jak efektownie można „latać bokiem” elektrykiem. Prędkość maksymalna obecnej w ofercie Superauto odmiany Turbo wynosi 260 km/h, co jest bardzo dobrą wartością jak na samochód zasilany wyłącznie prądem. Napęd trafia na obie osie. Moc maksymalna wynosi 625 KM, zaś w trybie Overboost dochodzi ona chwilowo nawet do 680 KM. Układ napędowy tworzą dwa silniki elektryczne (po jednym na każdą oś). Maksymalny moment obrotowy w trybie Launch Control wynosi 850 Nm. Już w standardzie możemy liczyć na aktywne zawieszenie pneumatyczne Porsche Active Suspension Management z funkcją zwiększania prześwitu, system kontroli stabilności Porsche Stability Management czy hamulce z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu. Zasięg Taycana Turbo w cyklu mieszanym waha się od 383 do 452 km (dane według cyklu WLTP). Samochód dostosowano do obsługi ładowarek o mocy do 270 kW. Baterie mają 93,4 kWh pojemności.

Taycan wyróżnia się także bardzo opływową i atletyczną sylwetką. Świadczą o tym chociażby proporcje pojazdu. Porsche Taycan mierzy bowiem 4963 mm długości, 1966 mm szerokości oraz 1381 mm wysokości, przy rozstawie osi liczącym 2900 mm. Nowocześnie prezentuje się też minimalistyczna kabina Taycana z aż 5 wyświetlaczami, w tym dwoma umieszczonymi przed pasażerem. Żeby było ciekawiej, Turbo wcale nie jest topowym wariantem Taycana. Jest nim bowiem odmiana Turbo S o mocy 761 KM, osiągająca 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy. W ofercie Superauto.pl znajdziecie jednak 3 Taycany Turbo oraz słabszą odmianę 4S o mocy 530 KM. Wszystkie są nowe i dostępne od ręki. Wariant 4S kosztuje 637 800 zł (7% taniej od ceny katalogowej), zaś Turbo 746 100 zł (6% taniej).
Najciekawsze samochody Superauto - podsumowanie
Jak widzicie, w ofercie Superauto.pl znajduje się wiele często zaskakujących, a niekiedy też niszowych propozycji. Nie są to typowe flotówki, lecz auta, które potrafią zapewnić naprawdę dużą dawkę adrenaliny i frajdy z jazdy. Zdarzają się też bogato wyposażone egzemplarze, które mogą śmiało służyć jako samochody reprezentacyjne. Wiele z nich już samym wyglądem przyciąga wzrok przechodniów. W Superauto.pl każdy znajdzie coś dla siebie, zaś prezentowana lista jest oczywiście subiektywna i pokazuje przekrojowo, z jakimi nietuzinkowymi modelami macie też do czynienia, decydując się na skorzystanie z usług naszej firmy. Mamy kilka tysięcy nowych samochodów dostępnych od ręki, do tego każdy z was znajdzie auto dla siebie, które dowieziemy pod dom.