Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • Fiat 500e RED. 118 KM, 44 kWh. Test samochodu

              Fiat 500e RED. 118 KM, 44 kWh. Test samochodu

              17.05.2023 Wiesław Piesiewicz

              Kultowy Fiat 500 w wersji z silnikiem elektrycznym. Nowy design, nowe możliwości. Poznaj model z naszego testu!

              Fiat 500e

              Nieco ponad 3,6 metra długości, rozstaw osi 2,32 metra i zasięg do 322 km. To podstawowe parametry Fiata 500e. Jak wygląda to auto, czym różni się od wersji z silnikiem spalinowym, jak się nim jeździ? Tego wszystkiego dowiecie się z testu tego samochodu.

              Fiat 500e RED 2023

              Pierwsza odsłona Fiata 500 była produkowana od 1957 do 1975 r. (jego poprzednikiem był Fiat Topolino, następcą Fiat 126). Produkcja spotykanej teraz na naszych ulicach wersji tego miejskiego autka rozpoczęła się w 2007 r. Z kolei w 2021 r. zadebiutowała „pięćsetka” z w pełni elektrycznym napędem. Właśnie tym autem, w wersji wyposażenia RED jeździłem niedawno.

              Fiat 500e RED

              Fiat 500e RED z zewnątrz – klasyka w nowoczesnym wydaniu

              Bryła nadwozia Fiata 500e jest zbliżona do tej, jaką znamy z „pięćsetki” z silnikiem spalinowym. Ma ona nadal charakterystyczny dla tego modelu „bąbelkowaty” kształt, ale są także różnice. Jakie? Inne są np. przednie reflektory. W 500e LED-owe światła do jazdy dziennej wbudowane są w maskę i tworzą „brwi” nad reflektorami świateł mijania i drogowych. Podobny kształt mają natomiast znajdujące się pod nimi owalne kierunkowskazy.

              Na przednim pasie nie znajdziemy logo producenta. Jest na nim umieszczone cyfrowe oznaczenie modelu (500). Można je też znaleźć na kloszach tylnych lamp. Nazwa producenta umieszczona jest na klapie bagażnika. Tam też znajduje się stylizowany napis 500e, informujący, że mamy do czynienia z autem o napędzie elektrycznym. Pod tylnymi oknami z kolei można było znaleźć oznaczenie wersji wyposażenia: 500 RED.

              Fiat 500 e RED

              Podczas testu jeździłem czarnym samochodem (producent nazywa ten kolor lakieru Czarny Onyx). Niektóre elementy jego nadwozia (obudowy lusterek, nazwa modelu i producenta) były czerwone. Czerwone akcenty znajdowały się także na felgach auta.

              Kolejna różnica między spalinowym a elektrycznym Fiatem 500 to rozmiary. Fiat 500e jest nieco większy od swojego spalinowego odpowiednika. Jego długość to 3 632 mm, wysokość 1 527 mm, szerokość (ze złożonymi lusterkami) 1 748 mm, a rozstaw osi – 2 322 mm. Nadal więc jest to auto, którego naturalnym środowiskiem jest „miejska dżungla”.

              Fiat 500e RED w środku – nowoczesność i nawiązanie do historii

              Fiat 500e RED wygląd

              Pora zająć miejsce w kabinie auta. Tym, co jako pierwsze rzuca się w oczy, jest czerwona tapicerka z tłoczonymi napisami „FIAT” i logo 500 RED na oparciach przednich foteli. Producent podaje, że tapicerka w samochodzie jest wykonana z przędzy Seaqual, która powstaje z włókien pochodzących z przetworzonego plastiku zebranego w oceanie.

              Czerwone fotele to nie wszystko. Akcenty w tym samym kolorze można znaleźć na desce rozdzielczej. Czerwone jest też logo 500 umieszczone na kierownicy.

              Fiat 500 e

              Nawiązanie do historii to zaokrąglona osłona wskaźników. Nie kryje ona jednak analogowych zegarów, a siedmiocalowy wyświetlacz, który pokazuje nie tylko prędkość, czy poziom naładowania baterii, ale też m.in. aktualne zużycie energii elektrycznej, czy aktualny zasięg.

              Nowoczesność to z kolei system multimedialny z ekranem o wielkości 10,25 cala i bezprzewodowym dostępem do Android Auto i Apple CarPlay.

              Fiat 500e RED

              We wnętrzu widać także, że zostało ono zaprojektowane specjalnie dla potrzeb samochodu z napędem elektrycznym. Nie ma w nim środkowego tunelu. Ułatwia to nie tylko przechodzenie z lewej do prawej strony samochodu, ale też, na powstałej w ten sposób przestrzeni, można np. postawić torbę, torebkę, czy teczkę. Pod ekranem systemu multimedialnego umieszczone zostały przyciski sterujące klimatyzacją, temperaturą nawiewów, ich mocą i kierunkiem. Duże brawa należą się projektantom za to, że zdecydowali się na zastosowanie „klasycznego” sposobu kierowania klimatyzacją – wszystko można ustawiać przyciskami. Poniżej znajdowała się niewielka półka na telefon z ładowarką indukcyjną i portem USB-A, a pod nim umieszczone zostały przyciski P, R, N, D służące do zmiany kierunku jazdy, włączania biegu jałowego i trybu parkingowego.

              W typowym dla włoskiego producenta miejscu (z tyłu kierownicy) umieszczone były przełączniki do regulacji głośności. Przeznaczone do tego pokrętło znajdowało się też na panelu między przednimi fotelami. Towarzyszyło mu drugie: e-MODE, za jego pomocą zmieniało się tryby jazdy (więcej na ten temat w dalszej części tekstu). Pokrętłom towarzyszyło miejsce na kubek lub butelkę, dwa porty USB (USB-A i USB-C), miejsce na kluczyk i smartfona.

              Warto poświęcić kilka słów czemuś tak prozaicznemu jak drzwiczki. W uchwytach na dłoń były ilustracje przedstawiające klasycznego Fiata 500 oraz napis Made in Torino. To jednak nie wszystko. Samochód nie był wyposażony w wewnętrzne klamki. Ich rolę pełniły przyciski. Po ich wciśnięciu drzwi odblokowywały się, i uchylały na kilka centymetrów. Projektanci auta pomyśleli też o sytuacji, kiedy rozładuje się akumulator zasilający auto. Wówczas drzwi można było otworzyć, ciągnąc za uchwyty znajdujące się w kieszeniach drzwi.

              Podczas testu traktowałem samochód jako pojazd dwuosobowy. Kiedy ustawiłem przedni fotel w wygodnej dla siebie pozycji i usiadłem na tylnej kanapie, to ledwo się tam zmieściłem. Nie chciałbym odbywać tam nawet kilkukilometrowej podróży.

              Fiat 500e RED – silnik i wrażenia z jazdy

              Fiat 500 e silnik elektryczny

              Fiata 500e może napędzać jeden z dwóch silników: o mocy 95 KM lub 118 KM. Źródłem energii dla pierwszego jest akumulator o pojemności 23,8 kWh, a drugiego – 42 kWh. Jeździłem „pięćsetką” z mocniejszym silnikiem i większym akumulatorem.

              Moc 118 KM w tak małym aucie była więcej niż wystarczająca. Co prawda przyspieszenie nie wciskało w oparcie fotela (to w końcu miejskie auto), wystarczało, żeby włączyć się do ruchu czy zmienić pas ruchu.

              Według specyfikacji zasięg tego auta w cyklu mieszanym to od 311 do 322 km, a w cyklu miejskim – od 441 do 460 km. Podczas testu nie udało mi się osiągnąć takich wyników. Kiedy odebrałem samochód, komputer pokazywał ok. 260 km zasięgu.

              Za to średnie zużycie energii było niższe od podawanego przez producenta (13,9 – 14,4 kWh/100 km w cyklu mieszanym). Średnie zużycie podczas testu wyniosło 12,7 kWh/100 km. Podczas deszczowego i chłodnego dnia (temperatura ok. 10 stopni) przekraczało 14 kWh/100 km (wpływ na to miała włączona klimatyzacja), a przy bardziej dynamicznej jeździe wynosiło momentami niemal 20 kWh/100 km.

              W czasie testu przejechałem 411 km i ładowałem auto dwa razy. Pierwszy raz, kiedy poziom naładowania akumulatora spadł do ok. 30%, a drugi raz, kiedy wynosił mniej więcej 60%. W czasie pierwszego ładowania akumulator przyjął 25,94 kWh, a podczas drugiego – 12,062 kWh. Za pierwszym razem naładowałem akumulator do 100%, a za drugim – do 89%.

              Jazda za kierownicą Fiata 500e nie różniła się zbytnio od tego, co doświadczałem w przeszłości, jeżdżąc innymi autami elektrycznymi. Z uwagi na to, że silnik elektryczny jest niemal bezgłośny (tylko przy ruszaniu słychać charakterystyczny dźwięk, z którym mogą spotkać się także użytkownicy aut hybrydowych). W samochodzie elektrycznym słychać też mocniej te dźwięki, które podczas jazdy samochodem z silnikiem spalinowym są częściowo przez niego zagłuszane (dźwięk włączonego kierunkowskazu, kamień obijający się w nadkolu). Testowa „pięćsetka” była kabrioletem. Tak więc nawet podczas jazdy z rozłożonym dachem, do moich uszu docierało więcej dźwięków. O wiele głośniejsze były krople deszczu uderzające o dach, czy odgłosy silników innych samochodów podczas jazdy w tunelu. Złożenie dachu nie powodowało, że wewnątrz auta robiło się jeszcze głośniej. Pozwalało za to jeszcze bardziej cieszyć się jazdą.

              Testowe auto nie było wyposażone w kamerę cofania (jest elementem wyposażenia opcjonalnego). Ktoś mógłby powiedzieć, że w tak małym aucie jest to zbędny dodatek, bez którego można się śmiało obejść. To prawda, ale nie do końca. Zazwyczaj w samochodach bez kamery cofania podczas jazdy do tyłu (np. kiedy parkuję tyłem), obserwuję otoczenie nie tylko przez boczne lusterka, ale też przez tylne szyby. W „pięćsetce” były one na tyle małe, że niestety niewiele było przez nie widać.

              Warto jeszcze poświęcić kilka słów trybom jazdy. Wybierało się je pokrętłem e-MODE znajdującym się na panelu między przednimi fotelami. Do dyspozycji kierowcy były 3 tryby jazdy:

              • NORMAL – dostępny domyślnie. W jego przypadku zużycie energii jest uzależnione od siły, z jaką kierowca naciska pedał przyspieszenia. Po zdjęciu z niego nogi, auto zwalnia, a uzyskana w ten sposób energia trafia do akumulatora.
              • RANGE – po jego włączeniu samochód łagodniej reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a podczas jazdy – jak wskazuje na to nazwa trybu – większy nacisk kładziony jest na zapewnienie maksymalnego zasięgu. Włącza się wtedy także One Pedal Driving, czyli rozwiązanie, dzięki któremu można przyspieszać, zwalniać i hamować, odpowiednio dozując nacisk na pedał przyspieszenia (tak jak w e-Pedal w Nissanie Leaf).
              • SHERPA – w jego przypadku prędkość samochodu będzie ograniczona do 80 km/h, co pozwala na maksymalne zwiększenie zasięgu samochodu. Wyłączana jest też klimatyzacja i podgrzewanie siedzeń (w razie potrzeby można włączyć je ręcznie). W tym trybie działa także One Pedal Driving.

              Fiat 500e RED – wyposażenie i cena

              Standardowe wyposażenie samochodu, którym jeździłem, składało się z następujących elementów:

              • elektrycznie sterowanych i podgrzewanych lusterek bocznych,
              • klimatyzacji automatycznej,
              • kabla ładującego Mode 2 do ładowania w domu,
              • portu USB z funkcją udostępniania ekranu ze smartfona,
              • funkcji rozpoznawania znaków drogowych,
              • lakieru pastelowego Czarny Onyx,
              • gniazda 12 V w bagażniku,
              • zestawu elementów serii (RED), w skład których wchodziła obudowa kluczyka, dozownik na żel, dywaniki i filtr powietrza,
              • schowka z funkcją sterylizacji lampą UV-C,
              • zestawu naprawczego Fix&Go,
              • szesnastocalowych felg aluminiowych,
              • tylnych czujników parkowania,
              • systemu multimedialnego z ekranem 10,25 cala, nawigacją, tunerem radia cyfrowego DAB, bezprzewodowym Android Auto / Apple CarPlay,
              • obwodowego alarmu antykradzieżowego z sygnałem dźwiękowym (drzwi, maska i bagażnik),
              • portów USB A i C na konsoli centralnej.

              Kiedy chciałem dowiedzieć się, ile kosztuje tak wyposażone auto, dowiedziałem się, że wersji RED 1.0 nie można już zamówić, i że dostępna jest już wersja RED 2.0. Z konfiguratora na polskiej stronie fiata wynika, że jest ona dostępna tylko jako hatchback i ze słabszą jednostką napędową (95 KM).

              Za Fiata 500e z:

              • pakietem RED (wszystkie szyby elektryczne One Touch, kluczyk w kształcie kamyka, felgi aluminiowe 16 cali, tylne czujniki parkowania, kamera cofania z dynamicznymi liniami, Passive Entry/Keyless Go – system bezkluczykowego otwierania i uruchamiania samochodu, bezprzewodowa ładowarka do smartfona), kosztującym 5 500 zł,
              • pakietem RED Plus (elektryczny układ klimatyzacji, port USB z funkcją udostępniania ekranu ze smartfona, TSR – funkcja rozpoznawania znaków drogowych, klimatyzacja automatyczna, listwy chromowane nad linią szyb bocznych, bezprzewodowe Android Auto / Apple CarPlay, system multimedialny z ekranem 10,25 cala z nawigacją, tunerem radia cyfrowego DAB, usługi łączności, porty USB typu A+C na konsoli centralnej), kosztującym 5 800 zł,
              • i lakierem Czarny Onyx (2 000 zł).

              trzeba zapłacić 153 200 zł. Wyposażenie jest podobne. Różni się tym, że przednie fotele są dwukolorowe: fotel kierowcy jest czerwony, a pasażera: czarny.

              Fiat 500e RED – konkurencja

              Gdybym szukał konkurencji dla elektrycznego SUV-a, crossovera, czy ewentualnie hatchbacka, to nie miałbym problemu ze znalezieniem aut do porównania. Gorzej jest w przypadku aut miejskich z napędem elektrycznym. Skoda i Volkswagen nie produkują już elektrycznych „maluchów” (Citigo -e iV i e-Up!). Jakie małe auta elektryczne można znaleźć obecnie na rynku? Sprawdziłem to.

              Smart EQ

              Smart EQ jest dostępny jako hatchback (fortwo) i kabriolet (fortwo cabrio). To auto jest jeszcze mniejsze od Fiata 500e. Jego długość to 2 695 mm, szerokość – 1 663 mm, wysokość – 1 555 mm, a rozstaw osi – 1 893 mm. Smart EQ jest – jak wskazuje jego nazwa – autem dwuosobowym. Zasięg tego miejskiego auta wynosi od 125 do 135 km, a więc także jest mniejsza niż w „pięćsetce”. Smart EQ fortwo kosztuje od 100 896 zł, a fortwo cabrio – od 114 896 zł.

              Mini Electric

              Kolejny konkurent Fiata 500e to Mini Electric. Ten trzydrzwiowy hatchback ma 3 850 mm długości (jest więc o ponad 20 cm dłuższy od Fiata), 1 727 mm szerokości, 1 432 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 2 495 mm. Mini Electric może pochwalić się zasięgiem od 297 do 312 km, a jego cena zaczyna się od 164 900 zł.

              Miejskie auta elektryczne oferują też Dacia (Spring) i Renault (Zoe E-Tech Electric). Są to już jednak samochody pięciodrzwiowe i dlatego nie ująłem ich w porównaniu.

              Fiat 500e to idealny drugi samochód w domu. Szczególnie jeżeli dysponujemy własnym wallboxem do ładowania auta (mile widziana jest też instalacja fotowoltaiczna, dzięki której ładowanie nie będzie nas niemal nic kosztować). Przy zasięgu w granicach 300 km dobrze sprawdzi się jako auto do codziennych dojazdów do pracy.

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jac leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Jeep wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Mercedes dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Abarth używane
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • Baic używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Omoda używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.