Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Nie znaleźliśmy żadnej pasującej oferty.
Wyczyść filtry lub sprawdź proponowane przez nas wyszukiwania:
Masz pytania?
Zostaw nam swój numer telefonu i adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą
Dziękujemy za zamówienie rozmowy!
Teraz wystarczy poczekać na kontakt ze strony naszego doradcy.
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Renault Talisman w wersji kombi jest znany pod dumną nazwą Grandtour. Pierwsze co się rzuca w oczy w nowym Renault Talisman Grandtour to zewnętrzny design pojazdu. Widać to zamysł francuskich konstruktorów – zmiany są duże. Przód auta cechuje się ostrymi przetłoczeniami i trójwymiarowymi reflektorami w kształcie litery “C”. W oczy rzuca się wielkie, niemal pionowo ustawione logo marki, otoczone chromowanym grillem. Całość przedstawia się masywnie, wręcz muskularnie. Tył auta ma być znakiem rozpoznawczym marki – podłużne światła wykonane w technologii LED zajmują niemal całą szerokość tylnej klapy. Renault Talisman dostępny jest w wersjach: Limited, Intens i Initiale Paris. We wnętrzu tej ostatniej odmiany od pierwszej chwili pachnie luksusem. Nie bez powodu – jest to najdroższa wersja. Fotele zostały obszyte dwukolorową skórą (ciemniejszą w dolnych partiach, a jasnobeżową na górze). Siedzenia przede wszystkim są bardzo szerokie i wygodne, przez co nawet długie podróże będą przyjemnością. Dodatkowo są podgrzewane i wentylowane oraz posiadają opcję masażu, która aktywuje się samoczynnie po włączeniu trybu Comfort.
W ofercie silnikowej Talismana Grandtour producent nie zaskoczył tak szerokim wyborem jak w nowej wersji Clio czy Captur. Renault oferuje jedynie silniki o objętości skokowej 1.6 litra: 3 diesle Energy dCi (o mocach 110, 130 oraz 160 koni mechanicznych) oraz dwie jednostki o zapłonie iskrowym Energy TCe (150 i 200 KM). Najsłabszy diesel współpracuje z manualną skrzynią biegów. Przy dwóch mocniejszych jednostkach klient ma opcję wyboru dwusprzęgłową przekładnią EDC6 lub skrzynię manualną. Z kolei silniki benzynowe występują jedynie ze skrzyniami automatycznymi o siedmiu przełożeniach (EDC7). Jednak dla pasjonatów szybkiej jazdy mamy dobrą wiadomość. W 2019 roku pod maskę nowego Talismana trafił silnik benzynowy 1.8 TCe 225 EDC, działając w połączeniu z dwusprzęgłową skrzynią EDC
Francuski producent Renault kładą duży nacisk na kwestie bezpieczeństwa w nowej generacji Talisman. Pojazd jest wyposażony w nowoczesne funkcje, zapewniające bezpieczeństwo na drodze, między innymi: asystent monitorowania martwego pola oraz utrzymania pojazdu na środku pasa ruchu, radar odległości, automatycznie włączanie świateł drogowych, aktywny tempomat, system nagłego hamowania, doświetlanie zakrętów i wiele innych. Ponadto auto zostało wyposażone w system wspomagający parkowanie bez użycia rąk. Za pomocą tego systemu zaparkujemy dość masywne auto skośne, prostopadle czy też równolegle, zmniejszając ryzyko kolizji. Renault Talisman pewnie pokonuje zakręty dzięki unikalnemu systemowi 4CONTROL połączonemu z układem Electronic Damper Control (elektronicznie regulowana siła tłumienia amortyzatorów). Rzeczą, która od razu rzuca się w oczy we wnętrzu pojazdu, jest 8,7-calowy tablet R-LINK 2 z ekranem dotykowym umieszczony pionowo na konsoli centralnej. Największą pojemność bagażnika ma Renault Talisman 2.0 Blue dCi Initiale Paris EDC Kombi Grandtour 200KM. Posiada pojemność 1681 l przy siedzeniach złożonych. Natomiast najmniejszą przestrzeń bagażową oferuje Talisman 1.6 Energy TCe Zen EDC Kombi Grandtour 1.7 150KM. Przy rozłożonych siedzeniach pojemność bagażnika tej wersji to 572 l.
Warto zastanowić się nad leasingiem Renault Talisman czy to w wersji kombi, czy wersji sedan, gdyż jest to korzystna forma finansowania. Renault Talisman Kombi w najtańszej odmianie Limited kosztuje 115 900 zł z podstawowym wyposażeniem, jednak gdy chcemy konfigurować parametry samochodu, cena idzie znacznie w górę. Nie wspominając już o najbardziej topowej odmianie Initiale Paris, ceny zaczynają się od 167 900 zł w zwyż. Zawierając umowę leasingowę, możemy to zrobić zazwyczaj na okres 24 miesięcy do 60 miesięcy. Po upływie tego czasu decydujemy, czy chcemy wykupić auto, po korzystniejszych warunkach, czy też skorzystać z leasingu innego samochodu. Wraz z trwaniem umowy z leasingodawcą samochód jest ubezpieczony równocześnie z zawarciem umowy leasingu. Dodatkowo klient może wybrać także w ramach leasingu Renault Talisman dodatkowe pakiety, takie jak serwis pojazdu, wymiana opon czy Assistance. Jeśli chodzi o cenę leasingu, jest ona zróżnicowana w zależności od wersji nowego Talismana. Przykładowo Renault 1.3 TCe FAP Limited EDC znajdziemy już od 1626 zł miesięcznie w leasingu konsumenckim. Korzystniejsze warunki leasingu są dedykowane dla przedsiębiorców, z tego też powodu firmy powinny zainteresować się leasingiem jako formą finansowania pojazdów.