Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Dostępny jest w sześciu wersjach silnikowych:
Benzynowe:
Diesla:
Samochód wyposażony jest w funkcję ECO start/stop. Może być napędzany przez 4Matic, czyli elektrohydraulicznie sterowane sprzęgło wielotarczowe. Wersje 4Matic wyposażone są w układ kontroli prędkości zjazdu i off-roadowy tryb pracy skrzyni biegów, który dostosowany jest do jazdy w terenie. Przednie zawieszenie GLA opiera swoje działania na kolumnie MacPhersona, a tylne na konstrukcji wielowahaczowej.
Z kolei druga generacji Mercedesa GLA została pierwszy raz zaprezentowana w 2019 roku. W oczy rzuca się przede wszystkim zmiana stylistyki nadwozia, przede wszystkim przednia część auta. Modyfikacji został poddany także tylny zderzak, a na wyposażeniu pojawiły się nowe wzory felg aluminiowych i nowy lakier nadwozia (Canyon Beige).
Największe zmiany dotknęły natomiast kabiny. Nowy model posiada 8-calowy wyświetlacz o wyższej rozdzielczości, nowe zegary, kamerę cofania i system Android Auto, który pozwala integrować samochód ze smartfonem. Ponadto, samochód otrzymał elementy, takie jak system kamer 360 stopni, światła LED High Performance i pakiety stylistyczny Night Package, który zawiera 18-calowe felgi, lakierowane na czarno maskę i dach, oraz bardziej agresywnie ukształtowane zderzaki.
Mercedes GLA dostępny jest w salonach dealerów w różnych wersjach. Jego zakup może być finansowany jednym z instrumentów finansowych, takich jak leasing, najem długoterminowy czy kredyt. Obecnie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zakup samochodu w formie leasingu, ze względu na szereg korzyści, które za sobą niesie. Mowa tutaj przede wszystkim o możliwości zaliczenia na poczet kosztów prowadzenia działalności gospodarczej wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i użytkowaniem samochodu, czyli rat leasingowych, kosztów paliwa i kosztów napraw, jeśli samochód nie jest objęty gwarancją.
Jednocześnie leasing samochodu pozwala na użytkowanie najwyższej klasy pojazdu, za jedynie niewielką część całej, należnej do zapłaty sumy. Po zakończeniu umowy leasingowej, przedsiębiorca może oddać samochód do banku lub zdecydować się na wykup i sprzedać innemu kierowcy. Może też po wykupie zdecydować się na użytkowanie przez samego siebie. Tych możliwości jest naprawdę wiele, jednak warto zwrócić uwagę, że większość przedsiębiorców po zakończeniu okresu leasingowania samochodu, decyduje się po prostu wybrać nowy, wpłacić wkład własny i korzystać z samochodu, jak ze swojego.
Na rynku istnieją dwa główne rodzaje leasingu – jest to leasing finansowy i leasing operacyjny. W przypadku leasingu operacyjnego wartość przedmiotu zaliczana jest do składników majątkowych leasingodawcy – w tym przypadku firmy leasingowej. W tym przypadku kosztami uzyskania przychodu korzystającego z przedmiotu umowy są miesięczne raty leasingowe. Do każdej raty zaliczany jest podatek VAT, stąd przy tej formie leasingu nie istnieje konieczność płacenia całości podatku VAT już na początku trwania umowy leasingowej. Warto też wspomnieć, że do kosztów uzyskania przychodu można zaliczyć również opłatę wstępną.
W przypadku leasingu finansowego, podatnik musi wiedzieć, że przedmiot leasingu zostanie zaliczony do składników majątkowych leasingobiorcy, zatem przeciwnie do leasingu operacyjnego to na nim spoczywać będzie obowiązek dokonywania odpisów amortyzacyjnych. W związku z tym podatek VAT będzie trzeba uiścić z góry już przy pierwszej racie po odbiorze samochodu. Warto też dodać, że leasingobiorca staje się właścicielem samochodu automatycznie po spłacie ostatniej raty.