RANKING: Używane samochody dostawcze w ofercie Superauto.pl
Używane samochody dostawcze stają się coraz popularniejszą alternatywą dla nowych i znacznie droższych modeli. Można je dostać z atrakcyjnym finansowaniem i od ręki. Jakie używane samochody dostawcze znajdziecie w ofercie Superauto.pl?

W rankingu znajdziesz:
Samochód dostawczy stanowi podstawę funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Firmy z różnych branż nie mogłyby istnieć i świadczyć swoich usług bez posiadania odpowiedniego środka transportu. Samochody dostawcze pełnią zwykle rolę wołów roboczych i mają przede wszystkim zarabiać, stąd też są intensywnie eksploatowane i używane niejednokrotnie w wymagających warunkach. Nie zawsze jednak jest się skazanym na coraz droższe nowe samochody. Rynek wtórny aut dostawczych zyskuje na popularności, jednak bardzo istotna jest wówczas udokumentowana historia danego pojazdu. Właśnie takie samochody znajdziecie w ofercie Superauto.pl. O tym, na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego samochodu używanego, pisaliśmy obszerniej tutaj: Używane samochody dostawcze - czy warto?
Renault Trafic III (od 2014 r.)
Renault Trafic III dane techniczne
Renault Trafic III trafiło na rynek w 2014 roku jako zupełnie nowa konstrukcja. Samochód występuje w dwóch konfiguracjach rozstawu osi (krótki i długi) oraz w dwóch wariantach wysokościach karoserii (niski, wysoki). W połowie 2019 roku Renault Trafic przeszło facelifting. Z przodu pojazdu przemodelowano m.in. światła przednie czy też atrapę chłodnicy. Wewnątrz pojazdu odświeżono deskę rozdzielczą. Pojawiły się też nowe układy napędowe. W 2021 roku na rynek trafiła odmiana po drugim liftingu, która zyskała unowocześnione wnętrze i nową stylistykę pasa przedniego. Renault Trafic w odmianie L1H1 mierzy 5080 mm długości, 1956 mm szerokości oraz 1974 mm wysokości, a rozstaw osi liczy 3098 mm. Odmiana L2H1 mierzy 5480 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 3498 mm.

Renault Trafic III silniki
Obecnie Renault Trafic występuje z silnikiem diesla 2.0 dCi o mocach 110, 150 oraz 170 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 300, 350 oraz 380 Nm. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej automatycznej dwusprzęgłowej EDC (opcja w wersji 150-konnej i standard w 170-konnej).
Renault Trafic III usterki
Użytkownicy skarżą się na wiele drobnych usterek związanych z elektroniką, zdarzają się też problemy z uszczelkami i rozregulowanymi drzwiami przesuwnymi. Najwięcej zastrzeżeń dotyczy silnika, jednak tutaj należy zaznaczyć, że odnoszą się one do oferowanej przed liftingiem jednostki 1.6 dCi. Niektórzy zwracają też uwagę na pojawianie się ognisk korozji na karoserii.
Renault Trafic III sytuacja rynkowa
Renault Trafic Combi w 2022 roku kosztowało w wersji L1H1 z silnikiem 2.0 dCi o mocy 110 KM 159 650 zł brutto, natomiast w 2023 roku kosztuje w porównywalnej wersji 167 150 zł. Oznacza to wzrost o 7500 zł brutto rok do roku. Używany Trafic L2H1 z dieslem 2.0 o mocy 150 KM kosztuje około 140 000 zł netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Renault Trafica w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak znajdziecie także kilka używanych egzemplarzy. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Traficów wynosi 1998 zł, zaś używanych 1485 zł.
Citroen Jumper II (od 2006 r.)
Citroen Jumper II dane techniczne
Citroen Jumper II został zaprezentowany po raz pierwszy w 2006 roku. Wnętrze Jumpera przypomina pod względem komfortu i możliwego do zamontowania wyposażenia dodatkowego (np. automatyczna klimatyzacja, system audio z zestawem głośnomówiącym, nawigacja satelitarna) samochody osobowe. W nowym modelu zrezygnowano z jednostek benzynowych na rzecz silników wysokoprężnych o 3 różnych pojemnościach i 4 zakresach mocy. W 2014 roku przeprowadzono modernizację. Zakres zmian był analogiczny co w Fiacie Ducato. Samochód jest bliźniaczą konstrukcją Peugeota Boxera, Fiata Ducato, Rama ProMaster oraz Opla Movano III generacji. (oferowanego od 2022 roku).

Citroen Jumper II silniki
Samochód występuje zatem w 4 wersjach DMC wynoszącej odpowiednio 3, 3,3, 3,5 oraz 4 tony, zaś ładowność w zależności od wariantu wynosi od 1090 do 1995 kg. Oferowane są 3 rozstawy osi (3000, 3450 oraz 4035 mm) i 4 długości furgonów (4963/5413/5998/6363 mm). Samochód oferuje w zależności od wersji 6 wariantów pojemności przestrzeni bagażowej (8/10/11,5/13/15/17 m³) oraz 3 wysokości wnętrza (1662/1932/2172 mm). Samochód występuje z silnikiem diesla 2.2 HDI o mocach 120, 140 oraz 165 KM oraz 6-biegową skrzynią manualną. W ofercie jest też elektryczna odmiana e-Jumper o mocy 122 KM, z bateriami 75 kWh i zasięgiem do 340 km.
Citroen Jumper II usterki
Użytkownicy skarżą się głównie na słabe wygłuszenie i przeciętną zwrotność, słabą widoczność oraz awarie jednostki napędowej. Niektórzy podkreślają też nieprecyzyjną pracę skrzyni biegów. Zdarzają się też usterki pokładowej elektroniki, w tym centralnego zamka.
Citroen Jumper II sytuacja rynkowa
W 2020 roku Citroen Jumper startował z pułapu 96 450 zł netto za odmianę L1H1 z silnikiem 2.2 HDI o mocy 120 KM. Analogiczna wersja kosztuje obecnie 131 200 zł netto. Oznacza to wzrost o ponad 30%. Za używanego Jumpera z zabudową typu chłodnia z 2020 roku i dieslem 2.2 o mocy 165 KM trzeba dać około 120 000 zł netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Citroena Jumpera w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak znajdziecie także kilka używanych egzemplarzy. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Traficów wynosi 1842 zł, zaś używanych 1305 zł.
Iveco Daily IV (od 2014 r.)
Iveco Daily IV dane techniczne
IV generacja Iveco Daily zadebiutowała w 2014 roku i jest pierwszą od 1999 r. całkowicie nową konstrukcją. W pojeździe oprócz nowej konstrukcji zastosowano nowe rozstawy osi oraz nowe zawieszenie. Auto występuje w ponad 8 tysiącach konfiguracji. W 2019 roku samochód przeszedł modernizację, w ramach której przemodelowano pas przedni. Opcjonalnie auto można doposażyć w pakiety OFF-ROAD (blokada tylnego mostu, osłona miski olejowej, tylne zawieszenie półeliptyczne z resorem pomocniczym), TRANSPORT (hak holowniczy, tachograf cyfrowy) oraz CITY (ściankę działową z oknem stałym, czujniki cofania oraz trzecie światło stop). Samochód występuje w 5 wersjach długości (od 5080 do 7540 mm), 3 wariantach rozstawu osi (3000, 3520 oraz 4100 mm) oraz 3 wersjach wysokości przestrzeni ładunkowej (1545, 1900 oraz 2100 mm).

Iveco Daily IV silniki
Iveco Daily korzysta z diesli o pojemnościach 2.3 i 3 litrów oraz mocy od 116 do 207 KM, zaś maksymalny moment obrotowy topowej odmiany wynosi 470 Nm. Napęd trafia na tylną oś za pośrednictwme 6-biegowej skrzyni manualnej lub 8-stopniowej automatycznej Hi-MATIC. Duże gabaryty nadwozia, ogromne możliwości konfiguracji oraz szeroka gama akcesoriów to główne atuty tego modelu.
Iveco Daily IV usterki
Użytkownicy skarżą się na nieprecyzyjną pracę skrzyni biegów, mało efektywną klimatyzację i słabe wyciszenie jednostki napędowej. W niektórych egzemplarzach pojawiają się też ogniska korozji. Niektórzy zgłaszają też awarie alternatora oraz jednostki napędowej, a także usterki zawieszenia.
Iveco Daily IV sytuacja rynkowa
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Iveco Daily w różnych wersjach nadwoziowych i silnikowych. Dominują samochody nowe, jednak znajdziecie też używane. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności, spore rabaty oraz dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowego Daily wynosi 2914 zł, zaś używanego 1891 zł.
Toyota Proace City (od 2019 r.)
Toyota Proace City dane techniczne
Pojazd przedstawiono po raz pierwszy wiosną 2019 roku. Proace City to pierwszy w historii kompaktowy samochód osobowo-dostawczy zbudowany przez Toyotę. Samochód jest bliźniaczą konstrukcją względem modeli Citroën Berlingo, Fiat Doblo, Opel Combo i Peugeot Partner/Rifter. Toyota Proace to kompaktowy furgon (Proace City to kombivan będący następcą Verso). Krótsza odmiana mierzy 4403 mm długości, od 1796 do 1860 mm wysokości oraz 1848 mm szerokości, zaś rozstaw osi liczy 2785 mm. Odmiana przedłużona mierzy 4753 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2975 mm. Producent przewidział także systemy zabudowy dedykowane do tego modelu. Dobrym przykładem może być izoterma wykonana w technologii termoformowania płyt plastikowych ABS, które idealnie przylegają do ścian przedziału ładunkowego.

Toyota Proace City silniki
Pod maską znalazł się silnik benzynowy i wysokoprężny. Motor benzynowy to 3-cylindrowy motor PureTech koncernu Stellantis o pojemności 1.2 l, rozwijający 110 KM i 205 Nm. Współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną. Diesel ma 1.5 litra pojemności i rozwija 102 KM oraz 250 Nm lub 130 KM i 300 Nm w mocniejszej odmianie (opcjonalnie także z 8-stopniowym automatem).
Toyota Proace City usterki
Z racji tego, że jest to dość młoda konstrukcja, trudno póki co mówić o jakiś powtarzających się usterkach. W innych modelach francuskich marek zdarzały się przypadki przedwczesnego zużycia łańcucha rozrządu i zużycia oleju w silnikach 1.2 PureTech, jednak dotyczyło to głównie egzemplarzy z początku produkcji. Niektórzy skarżą się na nieprecyzyjną pracę skrzyni biegów i mało wydajną klimatyzację.
Toyota Proace City sytuacja rynkowa
Toyota Proace City z dieslem 1.5 o mocy 102 KM kosztuje od 94 100 zł netto za odmianę krótką Furgon Active. Używana Toyota Proace City Long z dieslem 1.5 o mocy 102 KM i zabudową izotermiczną kosztuje około 105 000 zł netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy Toyoty Proace City w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dostaniecie zarówno samochody nowe jak i używane, możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty i dostępność od ręki. Rata leasingu za nową Toyotę Proace City zaczyna się od 2351 zł, a za używaną od 1119 zł.
Ford Transit Custom I (2012-2023)
Ford Transit Custom I dane techniczne
Ford Transit Custom wraz z osobową wersją Tourneo Custom zadebiutowały w 2012 roku i produkowano je do 2023 r. Samochód utrzymano w znanej z osobowych modeli estetyce Kinetic Design wyróżniającą się awangardową stylizacją bogatą w liczne ostre kanty i przetłoczenia. Charakterystycznym elementem stał się duży, sześciokątny wlot powietrza z przodu, a także zadarta ku górze linia okien. Od 2016 roku miejsce francuskich diesli od PSA zajęły nowe konstrukcje Forda. W 2017 roku przeprowadzono dość obszerną modernizację. Pojawił się zupełnie nowy wygląd pasa przedniego, na czele z większą i wyżej ulokowaną atrapą chłodnicy umieszczonym na środku logo producenta. Zmieniono też kształt reflektorów, a także zamontowano zupełnie nowy projekt deski rozdzielczej. Pojawił się inny układ nawiewów, większy ekran do sterowania nowym systemem multimedialnym SYNC 3 i nowe warianty wyposażenia W 2019 roku gamę uzupełniła odmiana hybrydowa plug-in. Ford Transit Custom mierzy 4970 lub 5344 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 2933 lub 3300 mm.

Ford Transit Custom I silniki
Pod maską Transita Customa znalazł się 2-litrowy diesel EcoBlue o mocach 105, 130 oraz 170 KM, współpracujący z napędem na przednią oś i 6-biegową skrzynią manualną lub 6-stopniową automatyczną. W ofercie była też odmiana hybrydowa PHEV bazująca na jednostce benzynowej 1.0 EcoBoost i silniku elektrycznym oraz bateriach o pojemności 13,6 kWh. Zasięg na prądzie to 50 km. Stanowiła ona jednak margines sprzedaży.
Ford Transit Custom I usterki
Silniki Transita Customa są trwałe, ale jeśli auto było często wykorzystywane w mieście, należy sprawdzić stan filtra DPF i koła dwumasowego. Dość często wariuje elektronika i zawiesza się system multimedialny. Użytkownicy skarżą się też na pracę klimatyzacji. Jak przystało na auto użytkowe, przed zakupem warto także sprawdzić karoserię i felgi pod kątem uszkodzeń.
Ford Transit Custom I sytuacja rynkowa
Za używanego Transita Custom Kombi 320 w wersji L2H1 Trend ze 130-konnym dieslem 2.0 z 2022 roku trzeba dać około 130 000 netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Forda Transita Customa w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak w ofercie znajdziecie też egzemplarze używane. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Customów wynosi 2052 zł, zaś używanych 1366 zł.
Renault Master III (od 2010 r.)
Renault Master III dane techniczne
III generacja Mastera zadebiutowała w 2010 roku. Auto ma nowoczesny design nadwozia oraz bardzo dobre własności przewozowe. W wersjach z napędem tylnej osi zastosowano wzmocnioną konstrukcję. Dotychczasowe warianty DMC 2,8 t, 3,3 t i 3,5 t uzupełniła wersja 4,5 t. Wersja 3,5 t jest produkowana z napędem na przednią bądź tylną oś (ogumienie pojedyncze lub bliźniacze), natomiast wersja 4,5 t występuje tylko z napędem tylnej osi (ogumienie bliźniacze). W 2014 r. przeprowadzono lifting, zastosowano nową atrapę chłodnicy i zmodernizowano silniki. Drugi, tym razem obszerniejszy lifting, przeprowadzono w 2019 roku. Samochód zyskał nowy przedni pas oraz całkowicie nowe wnętrze, natomiast w skład wyposażenia weszły między innymi system asystujący kierowcę podczas jazdy przy silnych podmuchach wiatru. Istotną nowością była także wzmocniona jednostka napędowa - dCi 180 oraz wersja z napędem 4x4.

Renault Master III silniki
Renault Master występuje z silnikiem wysokoprężnym 2.3 dCi o mocach 110, 130, 135, 150, 165 oraz 180 KM, rozwijającymi od 330 do 380 Nm momentu obrotowego oraz z napędem na przednią, tylną lub obie osie. Za przeniesienie napędu odpowiada 6-biegowa skrzynia manualna. W ofercie jest też odmiana elektryczna E-Tech electric z silnikiem elektrycznym rozwijającym 77 KM i 225 Nm. Napęd trafia na przednią oś. Baterie mają 52 kWh pojemności i zapewniają do 204 km w trybie mieszanym.
Renault Master III usterki
Użytkownicy skarżą się na dość cienką i delikatną blachę, słabe hamulce i wariującą elektronikę. Dosyć niską trwałość mają łożyska. Niektórzy skarżą się też na haczącą skrzynię biegów i awarie układu wtryskowego.
Renault Master III sytuacja rynkowa
W 2020 roku Renault Master z silnikiem 2.3 dCi o mocy 135 KM w odmianie L1H1 Business o DMC do 2,8 t kosztowało od 95 500 zł netto. Obecnie porównywalny wariant występujący tylko w jednej linii wyposażeniowej Extra kosztuje od 126 000 zł netto. Oznacza to wzrost o przeszło 30%. Za używanego Mastera w odmianie L3H2 z 2020 roku z silnikiem 2.3 dCi o mocy 135 KM zapłacimy około 100 000 zł netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Renault Mastera w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak w ofercie znajdziecie też egzemplarze używane. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Masterów wynosi 2099 zł, zaś używanych 1099 zł.
Ford Transit IV (od 2013 r.)
Ford Transit IV dane techniczne
Samochód trafił na rynek w 2013 roku i jest o rozmiar większy od poprzednika, by zrobić miejsce dla mniejszego Transita Customa. IV generację Transita (Mk8) oparto na nowej platformie i zaprojektowano go zgodnie z ówczesnym językiem stylistycznym Kinetic Design charakteryzującym się strzelistymi reflektorami przednimi i sporym, trapezoidalnym grillem. Z tyłu znalazły się natomiast podłużne, wąskie lampy. W 2019 roku przeprowadzono modernizację modelu. Przeprojektowano atrapę chłodnicy oraz reflektory, które wzbogacono diodami LED do jazdy dziennej. Kabina zyskała charakterystyczny projekt z prostokątnymi nawiewami i ekranem dotykowym systemu multimedialnego.
W 2020 roku gamę uzupełniła odmiana elektryczna E-Transit oraz wariant hybrydowy PHEV. Samochód występuje w 3 wariantach długości nadwozia i dwóch wariantach rozstawu osi. Transit mierzy w zależności od wersji 5531, 5981 lub 6704 mm długości, 2059 lub 2126 mm szerokości oraz od 2533 do 2778 mm wysokości, a jego rozstaw osi liczy 3300 lub 3750 mm. W zależności od wersji objętość przestrzeni ładunkowej wynosi od 8,8 do 14,1 m3. W 2022 roku wzbogacono wyposażenie i zastosowano nowy system multimedialny SYNC4.

Ford Transit IV silniki
Pod maską Transita znalazł się 2-litrowy diesel o mocach 105, 130, 170 oraz 185 KM. Napęd trafia na przednią, tylną lub obie osie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej. W odmianie elektrycznej E-Transit napęd trafia na tylną oś, a silnik rozwija w zależności od wariantu 184 lub 269 KM i 430 Nm. Baterie mają 68 kWh pojemności netto i zapewniają zasięg od 238 do 309 km w cyklu mieszanym, w zależności od wersji nadwoziowej.
Ford Transit IV usterki
Użytkownicy skarżą się na problemy z elektryką i słaby akumulator, a także na delikatny lakier, słabą blachę i ograniczony komfort jazdy. Niektórzy zgłaszają też awarie jednostek napędowych, w tym na niedomagania układu wtryskowego.
Ford Transit IV sytuacja rynkowa
Za używanego Transita Van w wersji L3H2 Ambiente ze 105-konnym dieslem 2.0 z 2022 roku trzeba dać około 110 000 netto.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Forda Transita w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak w ofercie znajdziecie też egzemplarze używane. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Customów wynosi 2116 zł, zaś używanych 1158 zł.
Toyota Proace II (od 2016 r.)
Toyota Proace II dane techniczne
II generacja Toyoty Proace zadebiutowała w 2016 roku i tak samo jak poprzedniczka stanowi efekt współpracy z koncernem PSA. Osobowa wersja otrzymała nazwę Proace Verso i powstaje w Valenciennes we Francji. Samochód wygląda nowocześniej od poprzednika, ma bardziej opływowe nadwozie i nowoczesną kabinę, w której znalazł się opcjonalny 8-calowy dotykowy ekran systemu infotainment. W 2023 roku samochód poddano modernizacji, w ramach której przemodelowano pas przedni i lampy, a także wprowadzono nową kierownicę i multimedia z 10-calowym wyświetlaczem i bezprzewodową łącznością z Apple CarPlay i AndroidAuto, a także wzbogacono wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota Safety Sense.

Toyota Proace występuje w dwóch wersjach długości nadwozia. Samochód występuje jako van, brygadówka, platforma oraz minibus. Krótsza odmiana mierzy 4959 mm długości i pomieści od 5,3 do 5,8 m3 ładunku (ze Smart Cargo), natomiast dłuższa 5309 mm i pomieści od 6,1 do 6,6 m3. W obu przypadkach rozstaw osi liczy 3275 mm. W zależności od wersji ładowność sięga od 1000 do 1420 kg.
Toyota Proace II silniki
Pod maską znajdziemy dwa diesle o pojemności 1.5 i 2 litrów. Mniejszy rozwija 120 KM i 300 Nm, natomiast większy 144 KM i 340 Nm oraz 177 KM i 400 Nm. Napęd trafia na przednią oś. Bazowy i środkowy wariant wyposażono w 6-biegową skrzynię manualną, natomiast w topowym dieslu standardem jest 8-stopniowa przekładnia automatyczna. W ofercie jest też wariant elektryczny o mocy 136 KM i maksymalnym momencie 260 Nm. Posiada on baterie o pojemności 50 kWh oraz 75 kWh, które zapewniają odpowiednio między 196-211 oraz 285-303 km zasięgu w cyklu mieszanym. Z kolei Toyota Proace Verso oferowana jest tylko z 2-litrowym dieslem
Toyota Proace II usterki
Zdarzają się problemy z elektryką. Pewną partię egzemplarzy z lat 2016-2019 objęto akcją serwisową z powodu kilku usterek takich jak ryzyko uszkodzenia przewodu hamulcowego, nieprawidłowe działanie hamulca postojowego, ryzyko uszkodzenia przewodu paliwowego a także zbyt słabego dokręcenia śrub mocujących pasy bezpieczeństwa. Zdarzają się też awarie pompy wody i pompy paliwa, a także przedwczesnego zużycia paska rozrządu (była nawet akcja serwisowa). Niektóre egzemplarze z 2023 roku objęto też akcją serwisową związaną z nieprawidłowym działaniem układu AdBlue.
Toyota Proace II sytuacja rynkowa
Za używaną Toyotę Proace sprzed liftingu z 2020 roku trzeba dać około 100 000 zł, zaś za wersję osobową Verso około 110 000 zł.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Toyoty Proace w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak znajdziecie także kilka używanych egzemplarzy. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Proace wynosi 2398 zł, zaś używanych 1970 zł.
Toyota Hilux VIII (od 2015 r.)
Toyota Hilux VIII dane techniczne
Obecnie oferowana VIII generacja legendarnego pickupa Toyoty zadebiutowała w 2015 roku i jest odczuwalnie większa od poprzednika. Samochód urósł aż o 75 mm na długość i o 20 mm na szerokość, a przy tym jest niższy o 45 mm, w efekcie czego skrzynia ładunkowa zyskała większą powierzchnię. W połowie 2020 roku samochód przeszedł lifting, w ramach którego zmodyfikowano resory i amortyzatory, odświeżono grill i lampy, wzbogacono wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa oraz poprawiono działanie układu kierowniczego. W kabinie pojawiły się nowe zegary i multimedia z 8-calowym ekranem. Kolejny lifting miał miejsce na początku 2024 r., jednak dotyczył on topowej wersji GR SPORT, która zyskała jeszcze lepsze parametry terenowe. Przy okazji 2.8-litrowego diesla wyposażono w układ mHEV z instalacją 48V. Toyota Hilux występuje w odmianie z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny oraz podwójna kabiną. Samochód mierzy 5325 mm długości, a jego rozstaw osi liczy 3085 mm. Ładowność wynosi 1115 kg.

Toyota Hilux VIII silniki
Toyota Hilux występuje z dwoma dieslami. Słabszy ma 2.4 litra pojemności i rozwija 150 KM oraz 400 Nm. Występuje z napędem na tylną lub obie osie oraz z 6-biegową skrzynią manualną lub 6-stopniową automatyczną. Mocniejszy diesel ma 2.8 litra pojemności i oferuje 204 KM oraz 500 Nm, występuje tylko z napędem 4x4 oraz 6-biegową skrzynią manualną lub automatyczną.
Toyota Hilux VIII usterki
Niektóre egzemplarze z lat 2020-2023 zostały objęte akcją serwisową polegającą na wyeliminowaniu usterki systemu eCall polegającej na braku dostępu do niej. Niektórzy użytkownicy skarżą się też na słabą blachę i pojawiającą się w newralgicznych miejscach korozję. Od strony mechanicznej Toyota Hilux uchodzi za niezawodne auto, co potwierdzają rankingi niezawodności. Przy większych przebiegach problemy może sprawiać filtr DPF.
Toyota Hilux VIII sytuacja rynkowa
Toyota Hilux w wersji po liftingu z podwójną kabiną i dieslem 2.8 D-4D kosztuje w granicach 160-170 000 zł netto za egzemplarz z 2021 roku.
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka Toyoty Hilux w różnych wersjach silnikowych i nadwoziowych. Dominują samochody nowe, jednak znajdziecie także kilka używanych egzemplarzy. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, spore rabaty, minimum formalności i dostępność od ręki. Najniższa rata leasingu w przypadku nowych Hiluxów wynosi 2785 zł, zaś używanych 2749 zł.