RANKING: Samochody hybrydowe PHEV z największym zasięgiem
Na rynku jest coraz więcej samochodów hybrydowych plug-in. Najnowsze hybrydy PHEV potrafią już całkiem sporo przejechać na prądzie. Przedstawiamy samochody hybrydowe PHEV z największym zasięgiem w trybie elektrycznym.

Spis treści
Jednym z powodów rosnącej popularności hybryd na polskim rynku są zapewne ulgi w podatku akcyzowym. Umożliwiają one producentom, przynajmniej w teorii, lekką obniżkę cen, a dzięki temu zwiększenie sprzedaży pojazdów spełniających coraz to surowsze normy emisji CO2. Najkorzystniejsza, bo zerowa stawka podatku obowiązuje obecnie na samochody hybrydowe plug-in (PHEV). Akcyza na samochody hybrydowe PHEV wynosi 1,55%. Ulga dotyczy jednak samochodów hybrydowych z silnikiem nie większym niż 2 litry pojemności. Ulgę przedłużono do końca 2029 roku.
Według danych z końca grudnia 2022 r., w Polsce było zarejestrowane łącznie 64 705 osobowych i użytkowych samochodów z napędem elektrycznym. W 2022 r. ich liczba zwiększyła się o 26 439 sztuk, tj. o 33% więcej niż w analogicznym okresie 2021 r. – wynika z Licznika Elektromobilności, uruchomionego przez PZPM i PSPA. Pod koniec grudnia 2022 r. po polskich drogach jeździło 61 570 elektrycznych samochodów osobowych. W pełni elektryczne auta (BEV, ang. battery electric vehicles) odpowiadały za 31 249 szt. tej części floty pojazdów (51%), a pozostałą część stanowiły hybrydy typu plug-in (PHEV, ang. plug-in hybrid electric vehicles) – 30 321 szt. (49%). Równolegle do floty pojazdów z napędem elektrycznym, rozwija się również infrastruktura ładowania. Pod koniec grudnia 2022 r. w Polsce funkcjonowało 2565 ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych (5016 punktów). 29% z nich stanowiły szybkie stacje ładowania prądem stałym (DC), a 71% – wolne ładowarki prądu przemiennego (AC) o mocy mniejszej lub równej 22 kW. W grudniu uruchomiono 38 nowych, ogólnodostępnych stacji ładowania (103 punkty).
Mercedes GLC 300 e - 120 km zasięgu
Mercedes-Benz GLC II został zaprezentowany po raz pierwszy w czerwcu 2022 roku, dokładnie 7 lat po premierze poprzednika. Samochód otrzymał kod X254. Podobnie jak Mercedes-Benz klasy C samochód jest wyposażony w czterocylindrowe silniki z technologią MHEV. We wrześniu 2022 roku produkcję modelu uruchomiono w fabryce w Sindelfingen. projektanci nowego GLC poszli drogą ewolucji w kwestii designu. Podobnie jak poprzednik, samochód wygląda trochę jak nadmuchana Klasa C. Bryła pojazdu jest zatem dość konserwatywna, stawiająca na klasyczne eleganckie linie. Nowa generacja Mercedes GLC 2023 jest o 60 mm dłuższa i mierzy 4716 mm. Nowy Mercedes GLC jest bardziej opływowy od poprzednika - wspólczynnik oporu powietrza cd wynosi 0,29 wobec 0,31 w dotychczasowej wersji. Kabina pochodzi z nowej Klasy C i wyróżnia ją pionowy 12-calowy ekran systemu MBUX.
W odmianie hybrydowej PHEV o oznaczeniu 300 e Mercedes GLC korzysta z 2-litrowego silnika benzynowego, zaś łącznie układ generuje 313 KM oraz 550 Nm. Baterie mają 31 kWh pojemności i zapewniają zasięg do 120 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,7 s, a prędkość maksymalna to 218 km/h. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem 9-stopniowej automatycznej przekładni. W gamie jest też mocniejszy wariant PHEV 400 e oferująct 381 KM i 650 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,6 s i rozpędza się do 237 km/h. Oprócz tego jest też wariant hybrydowy z dieslem 300 de oferujący 333 KM i 700 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s i rozpędza się do 217 km/h. Mercedes GLC 300 e kosztuje 307 400 zł, 400 e od 320 600 zł, zaś 300 de od 320 000 zł.

Mercedes GLC - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Mercedesa GLC 300 e Avantgarde o mocy 313 KM i bateriami 31 kWh.
- Cena katalogowa: 336 248 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 322 800 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 20% (66 116 zł)
- Wartość wykupu 15% (47 214 zł).
- Rata netto: 4223 zł
Mercedes GLC 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 316 734 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 336 101 zł
Mercedes GLC w ofercie Superauto.pl
Range Rover Sport P510e - 114 km zasięgu
Nowy Range Rover Sport zadebiutował w 2022 roku i stanowi ewolucję designu poprzednika, lecz w kabinie i pod karoserią zmieniło się sporo. Dopracowano także aerodynamikę, m.in. poprzez zastosowanie węższych aż o 20% reflektorów czy chowanych w nadwoziu klamek. Design nawiązuje do mniejszego Velara, zaś w kabinie znalazły się dwa ponad 13-calowe wyświetlacze, a sam projekt kokpitu przywodzi na myśl flagowego Range Rovera. Nowy Sport urósł o blisko 10 cm i mierzy 4,95 m długości. Największą nowością są jednak odmiany hybrydowe P440e i P510e. Obie bazują na podwójnie doładowanej jednostce R6 o pojemności 3 litrów i generują odpowiednio 440 KM i 620 Nm oraz 510 KM i 700 Nm. Słabsza przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,8 s i rozpędza się do 225 km/h, zaś mocniejsza w 5,4 s i rozpędza się do 242 km/h. Napęd trafia na obie osie poprzez 8-stopniową przekładnię automatyczną ZF. Baterie mają aż 38 kWh pojemności i zapewniają do 114 km zasięgu na prądzie według cyklu WLTP. Bazowy Range Rover Sport P440e S kosztuje od 529 900 zł, zaś odmiana o mocy 510 KM występuje tylko w topowej konfiguracji Autobiography za 732 000 zł.
Range Rover Sport w ofercie Superauto.pl

Mercedes Klasy C 300 e - 108 km zasięgu
Piąta generacja Mercedesa Klasy C zadebiutowała na początku 2021 roku i przyniosła sporo zmian w porównaniu do poprzednika. Design nawiązuje do najnowszej Klasy S, zaś kabinę zdominował pionowy 12-calowy wyświetlacz systemu MBUX. Poprawiono też jakość wykończenia i przestronność, zaś w gamie znalazły się odmiany sedan i kombi. Klasa C występuje wyłącznie z turbodoładowanymi czterocylindrowymi silnikami o pojemności nie większej niż 2 litry. Na szczególną uwagę zasługuje odmiana hybrydowa PHEV o oznaczeniu 300 e. Korzysta on z 2-litrowego silnika benzynowego oraz jednostki elektrycznej. Łączna moc układu wynosi 313 KM, a maksymalny moment obrotowy 550 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,1 s, a prędkość maksymalna to 245 km/h. Napęd trafia na tylną oś poprzez 9-biegową przekładnię automatyczną. Baterie mają 25 kWh pojemności i zapewniają nawet do 108 km zasięgu w trybie elektrycznym. Mercedes Klasy C 300 e kosztuje 279 500 zł. Za dopłatą 11 600 zł otrzymamy napęd na obie osie 4MATIC, zaś za 307 000 zł otrzymamy mocniejszą odmianę 400 e oferującą 381 KM i 650 Nm. W gamie jest też wersja 300 de o mocy 313 KM i maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm, bazująca na 2-litrowwym dieslu. Wyceniono ją na 296 500 zł.

Mercedes Klasy C - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Mercedesa Klasy C 300 e AMG Line o mocy 313 KM i bateriami 25 kWh.
- Cena katalogowa: 287 716 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 270 500 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 20% ( 55 045 zł)
- Wartość wykupu 15% (40 510 zł).
- Rata netto: 3539 zł
Mercedes Klasy C 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 260 812 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 277 516 zł
Mercedes Klasy C w ofercie Superauto.pl
Lexus NX 450h+ - 98 km zasięgu
Lexus zaprezentował drugą generację modelu NX w czerwcu 2021 roku. Samochód zachował zbliżone wymiary (jego długość i szerokość wzrosły o 20 mm, a wysokość o 5 mm), lecz pod wieloma względami istotnie różni się od poprzednika. Auto zostało oparte na nowej platformie TNGA-K,, którą cechuje o 20 mm niżej położony środek ciężkości i zwiększony rozstaw kół przednich i tylnych. W samochodzie zastosowano 95% nowych części. NX 2. generacji jest pierwszym modelem Lexusa z wnętrzem zaprojektowanym zgodnie z nową koncepcją Tazuna. Jednocześnie w samochodzie zadebiutował zupełnie nowy system multimedialny. Wizualnie NX II stanowi ewolucję poprzednika. W odmianie hybrydowej PHEV samochód korzysta z 2.5-litrowej wolnossącej jednostki benzynowej i trzech silników elektrycznych. Łącznie układ rozwija 309 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,3 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h. Baterie mają 18,1 kWh pojemności, a zasięg na prądzie wynosi do 98 km. Lexus NX 450+ kosztuje w odmianie Prestige od 315 900 zł.

Lexus NX 450h+ - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Lexusa NX 450h+ Prestige o mocy 309 KM i bateriami 18,1 kWh.
- Cena katalogowa: 320 900 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 297 500 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 20% (59 357 zł)
- Wartość wykupu 15% (45 593 zł).
- Rata netto: 3892 zł
Lexus NX 450h+ 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 289 674 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 307 754 zł
Lexus NX w ofercie Superauto.pl - leasing, wynajem, kredyt
Volvo XC60 T6 AWD Recharge - 78 km zasięgu
Volvo XC60 drugiej generacji zostało po raz pierwszy ujawnione podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2017 roku. Bazuje na modułowym podwoziu SPA (Scalable Product Architecture), które zostało również wykorzystane do stworzenia między innymi samochodów XC90, S90 i V90 drugiej generacji. Przód samochodu przypomina ten z modelu XC90, ze światłami do jazdy dziennej, które wykorzystują technologię LED, tworząc kształt litery "T" ze światłami LED. Kształt litery "C" na tylnych światłach został również zintegrowany z użebrowaniem pokrywy bagażnika. Stylizacja wnętrza pojazdu obejmuje tablet z pionowym ekranem o przekątnej 9 cali, który zastępuje standardowe przyciski i przełączniki. W 2021 roku przeprowadzono modernizację i wprowadzono nowe multimedia oparte na systemie Google Android.

Volvo XC60 oferowane jest z dwoma układami hybrydowymi PHEV do wyboru, wieńczącymi jego gamę. Oba bazują na 2-litrowej turbodoładowanej jednostce benzynowej. Słabszy wariant T6 AWD Recharge rozwija 350 KM i 659 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 s i rozpędza się do 180 km/h. Mocniejszy T8 AWD Recharge generuje 455 KM oraz 709 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s i rozpędza się do 180 km/h. Napęd trafia na obie osie za pośrednictwem ośmiobiegowej automatycznej przekładni. Baterie mają 14,7 kWh pojemności i zapewniają 78 km zasięgu. Volvo XC60 T6 AWD Recharge kosztuje od 257 900 zł za odmianę Essential, zaś T8 AWD Recharge od 360 900 zł za topowy wariant Polestar Engineered.
Volvo XC60 w ofercie Superauto.pl w leasingu, kredycie i wynajmie
Toyota RAV4 PHEV - 75 km zasięgu
W styczniu 2020 roku na targach motoryzacyjnych w Los Angeles zadebiutowała Toyota RAV4 z napędem hybrydowym plug-in o mocy 306 KM. Jej nazwa w Europie to RAV4 Plug-in Hybrid, a w USA - RAV4 Prime. jest to najmocniejsza wersja w historii modelu, dostępna wyłącznie z napędem na 4 koła AWD-i. Układ hybrydowy składa się z benzynowego silnika 2,5 l Hybrid Dynamic Force, trzech silników elektrycznych (2 współpracujących z silnikiem benzynowym w napędzaniu przedniej osi i trzeci napędzający tylną oś), przekładni oraz baterii litowo-jonowej o pojemności 18,1 kWh. Zasięg w trybie elektrycznym wynosi 75 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Toyota nie podała jeszcze cen RAV4 PHEV na 2023 rok, jednak bliźniacze Suzuki Across kosztuje 264 900 zł.

Toyota RAV4 w ofercie Superauto.pl
Kia Sportage PHEV - 70 km zasięgu
Najnowsza, V generacja Kii Sportage miała swoją premierę w 2021 roku i ma znacznie śmielszy design od poprzedniczki. Samochód bazuje na Hyundaiu Tucsonie i wyróżnia się zadartą ku górze linią okien, odważnym przednim pasem z reflektorami w kształcie bumerangu, a także szerokim, pozbawionym okienka słupkiem C i zaokrąglonym, krótkim zwisem tylnym. Styliści uwydatnili nadkola, pojawiło się wiele przetłoczeń, a także spory wlot powietrza z chromowanym wzorem Tygrysiego Nosa przy krawędzi maski. Zastosowano awangardowo ukształtowane reflektory w kształcie rombu z nietypowo wkomponowanymi pasami diod LED do jazdy dziennej w formie trójramiennych pasów, z kolei z tyłu umieszczono zachodzące na nadkola lampy połączone pasem świetlnym. Także w kabinie inspirowano się nowymi modelami, w tym EV6. Cechuje ją minimalizm i nowoczesność - zastosowano dwa 12-calowe wyświetlacze oraz sporo lakieru fortepianowego.

Ofertę wieńczy odmiana hybrydowa PHEV bazująca na 1.6-litrowej turbodoładowanej jednostce benzynowej i dwóch silnikach elektrycznych. Łącznie układ rozwija 265 KM i 350 Nm. Napęd trafa na obie osie za pośrednictwem 6-biegowej przekładni automatycznej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 s, a prędkość maksymalna to 191 km/h. Baterie mają 13,8 kWh pojemności, a zasięg na prądzie wynosi 70 km. Samochód kosztuje od 194 900 zł za konfigurację L.
Kia Sportage w ofercie Superauto.pl
Skoda Octavia iV - 70 km zasięgu
Premiera czwartej generacji odbyła się 11 listopada 2019 roku. Samochód przeszedł wyraźne wizualne zmiany na tle poprzednika – stał się większy, zyskał bardziej muskularną sylwetkę i więcej ostrych linii. Octavia IV została utrzymana w nowej estetyce marki, którą z końcem 2018 roku zapoczątkował model Scala, co przekłada się na strzeliste, ścięte reflektory (znów są jednoczęściowe) i podłużne tylne lampy. Duże zmiany pojawiły się także w kabinie pasażerskiej, na czele z kokpitem. Wyróżnia się on dużym, 10-calowym dotykowym ekranem. Samochód występuje jako liftback i kombi. Odmiana hybrydowa iV bazuje na jednostce benzynowej 1.4 TSI i silniku elektrycznym, zaś łączna moc układu wynosi 204 KM, a maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem 6-stopniowej dwusprzęgłowej przekładni DSG. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h. Baterie mają 13 kWh pojemności i zapewniają maksymalnie do 70 km zasięgu na prądzie. Samochód kosztuje od 153 750 zł za konfigurację Ambition.

Ford Kuga PHEV - 68 km zasięgu
Ford Kuga trzeciej generacji zadebiutował w 2019 roku i jest aż o 10 cm większy od poprzednika. Samochód przyniósł radykalne zmiany w dotychczasowej koncepcji - jest wyraźnie większy pod każdym kątem, szczególnie rozstawu osi i długości nadwozia. Samochód utrzymano w stylistyce dopasowanej do bieżącej estetyki marki, którą reprezentuje m.in. przedstawiony rok wcześniej Focus czy zaprezentowany kilka miesięcy później mniejszy crossover Puma. Kuga III wyróżnia się dużą, obłą atrapą chłodnicy z przodu, owalnymi reflektorami przy krawędziach maski i podłużnymi lampami z tyłu. Kokpit z kolei utrzymano w niemal identycznej estetyce, co w mniejszym Focusie, na którym Kuga zresztą bazuje. Ofertę Kugi wieńczy odmiana PHEV oparta na wolnossącej jednostce benzynowej o pojemności 2.5 litra, z napędem na przednią oś. Rozwija ona 225 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna to 200 km/h. Baterie mają 14,4 kWh pojemności i zapewniają zasięg na prądzie wynoszący 68 km. Samochód kosztuje od 194 000 zł za odmianę Titanium X.

Ford Kuga - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Forda Kugi PHEV Titanium X o mocy 225 KM i bateriami 14,4 kWh.
- Cena katalogowa: 216 150 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 195 000 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 20% ( 39 681 zł)
- Wartość wykupu 15% (29 884 zł).
- Rata netto: 2972 zł
Ford Kuga 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 169 644 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 183 515 zł
Ford Kuga w ofercie Superauto.pl
Opel Astra PHEV - 66 km zasięgu
Szósta generacja Opla Astry miała premierę w 2021 roku i przeszła gruntowną metamorfozę w stosunku do poprzednika, powstając w zupełnie nowej estetyce wizualnej producenta wdrożonej w 2020 roku przy okazji premiery Mokki. Charakterystyczną cechą pasa przedniego stał się tzw. Opel Vizor, charakteryzujący się wąskim pasem atrapy chłodnicy i lamp w ciemnym kolorze, a także motywem trójramiennych pasów tworzących diody LED w reflektorach i lampy tylne. Nadwozie zyskało opcjonalne dwukolorowe malowanie, a słupek C został położony pod kątem. Astra oferowana jest jako pięciodrzwiowy hatchback i kombi, jest spokrewniona z Peugeotem 308 III, z którym dzieli m.in. płytę podłogową i silniki. W odmianie hybrydowej PHEV Astra rozwija 180 KM i 360 Nm (bazuje na silniku 1.6 PureTech z Peugeota), przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,7 s i rozpędza się do 225 km/h. Napęd trafia na przednią oś poprzez 8-stopniową przekładnię automatyczną. Baterie mają 12,4 kWh pojemności i zapewniają do 66 km zasięgu. Astra PHEV w wersji Elegance kosztuje od 174 500 zł, a w bogatszej GS Line od 182 500 zł.

Opel Astra - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Opla Astry PHEV GS Line o mocy 180 KM i bateriami 12,4 kWh.
- Cena katalogowa: 187 500 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 187 500 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 25% ( 46 355 zł)
- Wartość wykupu 20% (37 777 zł).
- Rata netto: 2532 zł
Opel Astra 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 161 634 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 175 123 zł
Opel Astra w ofercie Superauto.pl
Opel Grandland PHEV - 65 km zasięgu
Polska premiera Opla Grandland X odbyła się 19 lipca 2017 roku. Pod koniec 2019 roku debiutowała hybrydowa odmiana pojazdu o nazwie "Hybrid4". W czerwcu 2021 roku Opel przedstawił model po rozległej modernizacji, która podobnie jak w przypadku mniejszego Crosslanda przyniosła nowy pas przedni Opel Vizor z wąską, czarną atrapą chłodnicy i przeprojektowanymi reflektorami z diodami LED w kształcie bumerangu. Z nazwy modelu usunięto literę X. Kabina Grandlanda nawiązuje do najnowszych Opli, w tym Mokki i Astry. Odmiana hybrydowa PHEV bazuje na turbodoładowanym silniku benzynowym 1.6 i łącznie rozwija 224 KM oraz 360 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,9 s, a prędkość maksymalna to 225 km/h. Baterie mają 13 kWh pojemności. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej przekładni. Opel Grandland PHEV w odmianie Business Elegance kosztuje od 213 400 zł.

Kia Niro PHEV - 65 KM zasięgu
Kia Niro II zadebiutowała w 2021 roku. Jej pierwszą zapowiedź stanowił futurystyczny koncept HabaNiro w kwietniu 2019 roku. Samochód stanowi ewolucję designu poprzednika, ale w nowocześniejszym wydaniu. W reflektorach pojawiły się cztery kreski LED w kształcie wykresu EKG. Wlot powietrza zyskał kształt trapezu, a kratka w kształcie tygrysiego nosa została umieszczona w plastikowej poprzeczce między maską a reflektorami. Aby podkreślić nowoczesny wygląd, słupek C był pomalowany na ciemniejszy kolor niż reszta samochodu. Tył samochodu otrzymał dwurzędowe lampy nawiązujące do najnowszych modeli Kii. Minimalistyczna kabina nawiązuje do EV6 i Sportage, posiada dwuramienną kierownicę oraz dwa wyświetlacze o przekątnej 10,25 cala. W odmianie hybrydowej PHEV samochód korzysta z wolnossącej jednostki benzynowej 1.6 i silnika elektrycznego, zaś łącznie układ generuje 183 KM i 265 Nm. Napęd trafia na przednią oś za pośrednictwem 6-stopniowej dwusprzęgłowej przekładni DCT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 9,6 s, a prędkość maksymalna to 168 km/h. Baterie mają 11,1 kWh pojemności i zapewniają do 65 km zasięgu. Kia Niro PHEV kosztuje od 158 500 zł za odmianę M.

Kia Niro - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Kii Niro PHEV L o mocy 183 KM i bateriami 11,1 kWh.
- Cena katalogowa: 175 700 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 170 400 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 20% ( 34 675 zł)
- Wartość wykupu 15% (24 924 zł).
- Rata netto: 2597 zł
Kia Niro 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 144 644 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 157 136 zł
Kia Niro w ofercie Superauto.pl
Skoda Superb iV - 64 km zasięgu
Skoda Superb iV zadebiutowała w 2019 roku, wraz z liftingiem flagowego modelu czeskiej marki. Najbardziej charakterystycznym elementem wyglądu zmodernizowanej wersji pojazdu jest atrapa chłodnicy, po której obu krawędziach umieszczone zostały węższe reflektory przednie, które opcjonalnie wyposażone mogą być w matrycowe lampy LED. Przemodelowane zostały także m.in. przednie światła przeciwmgłowe oraz przedni zderzak. Z tyłu pojazdu zrezygnowano z logo marki na rzecz dużego napisu Skoda podkreślonego chromowaną listwą przebiegającą przez całą szerokość pojazdu. Skoda Superb iV korzysta z jednostki benzynowej 1.4 TSI i silnika elektrycznego, zaś łączna moc układu wynosi 218 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 s, prędkość maksymalna to 225 km/h. Baterie o pojemności 13 kWh zapewniają do 64 km zasięgu. Skoda Superb iV Style kosztuje 201 000 zł.

Skoda Superb iV - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Skody Superb iV Ambition o mocy 218 KM i bateriami 13 kWh.
- Cena katalogowa: 176 950 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 176 950 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 20% (34 836 zł)
- Wartość wykupu 15% (25 882 zł).
- Rata netto: 2697 zł
Skoda Superb iV 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 151 307 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 164 166 zł
Skoda Superb w ofercie Superauto.pl
Citroen C5 X - 63 km zasięgu
Citroen C5 X jest awangardowo zaprojektowanym crossoverem. Zadebiutował w 2021 roku. Samochód otrzymał znane z C5 Aircrossa zawieszenie Citroen Advanced Comfort z hydraulicznymi ogranicznikami, zaś wariant PHEV posiada także aktywne zawieszenie. Kabina nawiązuje do C4 i stawia na komfort oraz funkcjonalność. Sylwetka samochodu jest inspirowana produkowanymi niegdyś samochodami klasy średniej-wyższej przez Citroëna – głównie modelami C6 i DS, aczkolwiek C5 X jest samochodem z segmentu D. W odmianie hybrydowej PHEV rozwija on 225 KM i 360 Nm (bazą silnik benzynowy 1.6 PureTech). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,8 s, a prędkość maksymalna to 233 km/h. Baterie mają 12,4 kWh pojemności, a zasięg na prądzie wynosi do 63 km. Bazowy C5 X PHEV w odmianie Feel Pack kosztuje od 224 700 zł. Napęd trafia na przednie koła poprzez 8-stopniową przekładnię automatyczną.

Citroen C5 X - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Citroena C5 X PHEV Feel Pack o mocy 183 KM i bateriami 11,1 kWh.
- Cena katalogowa: 219 400 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 196 900 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 20% (40 068 zł)
- Wartość wykupu 15% (29 316 zł).
- Rata netto: 3001 zł
Citroen C5 X 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 171 577 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 185 555 zł
Citroen C5 X w ofercie Superauto.pl
Mazda CX-60 PHEV - 63 km zasięgu
Mazda CX-60 zadebiutowała w 2022 roku i jest przełomowym modelem w gamie tej marki. Jest to bowiem pierwszy SUV z napędem na tylną oś (lub też obie, w zależności od wersji), pierwszy z sześciocylindrowymi rzędowymi silnikami, wreszcie pierwszy z układem hybrydowym PHEV. Mazda CX-60 zadebiutowała w marcu 2022 roku, jest o blisko 20 cm dłuższa od kompaktowego modelu CX-5. Auto powstało na nowej, modularnej platformie Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture zaprojektowanej z myślą o większych SUV-ach i limuzynach. Wizualnie Mazda CX-60 stanowi najnowszą interpretację znanego od dekady stylu KODO. Producent szczyci się też nowoczesną i estetycznie wykończoną kabiną, porównując materiały do segmentu premium. W odmianie hybrydowej PHEV CX-60 korzysta z wolnossącej 2.5-litrowej jednostki benzynowej, zaś łącznie układ generuje 327 KM oraz 500 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,8 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h. Baterie mają 17,8 kWh i zapewniają do 63 km zasięgu w trybie elektrycznym. Napęd trafia na obie osie poprzez 8-stopniową przekładnię automatyczną. Samochód w wersji Prime-Line kosztuje od 248 900 zł.

Mazda CX-60 - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Mazdy CX-60 PHEV Homura o mocy 327 KM i bateriami 17,8 kWh.
- Cena katalogowa: 304 200 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 304 200 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 20% (60 693 zł)
- Wartość wykupu 15% (44 760 zł).
- Rata netto: 3979 zł
Mazda CX-60 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 296 801 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 315 226 zł
BMW 330e - 62 km zasięgu
BMW serii 3 G28 zadebiutowało w 2018 roku jako sedan, zaś w 2019 roku do gamy dołączyło kombi o kodzie G21. W maju 2022 roku samochód przeszedł kompleksową modernizację, która przyniosła zmiany wizualne w nadwoziu i kabinie pasażerskiej, bez większych modyfikacji w gamie jednostek napędowych. Z zewnątrz pojawiły się ostrzej zarysowane reflektory, większy i bardziej kanciasty wlot powietrza, a także nowe wzory przedniego oraz tylnego zderzaka. Konsola centralna została okrojona z przełączników, zyskała niżej osadzone nawiewy o nowym wzorze, a deskę rozdzielczą zdominowała zakrzywiona tafla szkła pociągnięta od krawędzi kierownicy do fotela pasażera. Utworzyły ją dwa ekrany: 12,3 calowy wskaźników i dotykowy, 14,3 calowy systemu mutlimedialnego. Seria 3 występuje w dwóch odmianach hybrydowych PHEV. Obie bazują na 2-litrowej jednostce benzynowej. Słabsza 320e rozwija 204 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 s i kosztuje od 230 000 zł. Napęd trafia na tył poprzez 8-stopniową przekładnie automatyczną. Baterie mają 12 kWh pojemności i zapewniają do 62 km zasięgu. Mocniejsza 330e oferuje 292 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,8 s i kosztuje od 260 000 zł.

BMW serii 3 - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla BMW serii 3 330e M Sport o mocy 292 KM i bateriami 12 kWh.
- Cena katalogowa: 308 400 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 271 900 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 20% (55 330 zł)
- Wartość wykupu 15% (41 194 zł).
- Rata netto: 3557 zł
BMW serii 3 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 262 290 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 279 067 zł
BMW Serii 3 w ofercie Superauto.pl
Peugeot 308 PHEV - 59 km zasięgu
Trzecia generacja Peugeota 308 została wprowadzona w 2021 roku wraz z pięciodrzwiowym hatchbackiem, a wkrótce potem pojawiło się kombi SW. Był to pierwszy model od francuskiego producenta samochodów, na którym pojawiło się ich nowe logo. Samochód wyróżnia się nowoczesnym i dynamicznym designem, który czerpie inspirację z flagowego modelu 508. Jego unikalne cechy to m.in. "kły" do jazdy dziennej LED, smukłe reflektory LED, duży grill, dynamiczne linie nadwozia i eleganckie tylne lampy z wzorem 3D. Podstawą 308 III jest platforma EMP2 stosowana w najnowszym Oplu Astrze. Wnętrze wyposażono w najnowszą generację Peugeot i-Cockpit z mini kierownicą, cyfrowym wyświetlaczem Head-Up 3D oraz centralnym 10-calowym ekranem dotykowym. Producent podkreśla wysoką jakość wykonania kabiny.
Topowe warianty PHEV korzystają z silnika benzynowego 1.6 PureTech i jednostki elektrycznej. Łączna moc układu hybrydowego wynosi 180 KM, a maksymalny moment obrotowy 360 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,6 s, a prędkość maksymalna to 225 km/h. Baterie mają 12,44 kWh pojemności, zaś zasięg w trybie elektrycznym to 59 km. Mocniejszy wariant rozwija 225 KM i 360 Nm. Napęd trafia na przednią oś poprzez 8-stopniową przekładnię automatyczną. Samochód kosztuje 175 400 zł za odmianę Allure, zaś mocniejszy wariant występuje tylko w topowej konfiguracji GT za 197 100 zł (6900 zł dopłaty do słabszej hybrydy w GT).

Peugeot 308 - kalkulacja leasingu 2023
Przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Peugeota 308 PHEV GT Pack o mocy 225 KM i bateriami 12,44 kWh.
- Cena katalogowa: 192 800 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 179 000 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 48 miesięcy
- Wpłata własna 25% ( 44 491 zł)
- Wartość wykupu 20% (35 563 zł).
- Rata netto: 2090 zł
Peugeot 308 2023 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 162 388 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 174 491 zł