RANKING: Najciekawsze i najpopularniejsze małe SUV-y
Małe SUV-y są jednymi z najchętniej kupowanych samochodów. Mają one sporo zalet i stanowią ciekawą alternatywę nie tylko dla miejskich, ale także dla kompaktowych hatchbacków.

Małe SUV-y w ostatnich latach mocno zyskują na popularności. Oferują one bardziej funkcjonalną i przestronniejszą kabinę od konwencjonalnych hatchbacków, a także większy prześwit, a co za tym idzie wyższą pozycję za kierownicą i większą wszechstronność. Gamy wielu producentów wręcz obfitują w różnej wielkości i różnego formaty SUV-y. W rankingu przygotowaliśmy subiektywny przegląd najciekawszych małych SUVów dostępnych na rynku, które cieszą się największą popularnością, będąc tym samym niejednokrotnie bestsellerami w swoim segmencie.
Toyota RAV4
Toyota RAV4 nowa generacja, dane techniczne
Toyota RAV4 uchodzi za prekursora kompaktowych SUV-ów. Pierwsza generacja zadebiutowała w 1994 roku, szybko zjednując sobie sympatię klientów niezawodnością i wszechstronnością. Z samochodu miejskiego RAV4 wyeluowała do kompaktowego SUV-a, zaś w przypadku ostatnich dwóch wcieleń nawet SUV-a klasy średniej. Aktualna V generacja Toyoty RAV4 zadebiutowała w 2018 roku, zaś na rynek trafiła w 2019 r. Samochód mierzy 4600 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2690 mm. RAV4 piątej generacji oparta jest na platformie GA-K z serii TNGA (na której oparte są m.in. ósma generacja Toyoty Camry i Lexus ES 7. generacji. RAV4 jest pierwszą Toyotą wyposażoną w cyfrowe lusterko wsteczne. Do zalet japońskiego SUV-a, oprócz niezawodności, należą też przestronne i funkcjonalne wnętrze oraz spory bagażnik o pojemności 580 litrów (520 w odmianie Prime).

Toyota RAV4 silniki
Wśród układów napędowych Toyoty RAV4 znalazły się dwa warianty hybrydowe oraz jeden spalinowy. Podstawową jednostkę jest 2-litrowy benzyniak o mocy 173 KM i maksymalnym momencie obrotowym 208 Nm. Moc trafia na przednie koła poprzez 6-biegową skrzynię manualną lub bezstopniową CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w pierwszym przypadku wynosi 9,8 s, zaś w drugim 10,7 s. Prędkość maksymalna to 190 km/h. W przypadku odmiany z napędem AWD wartości te wyglądają następująco: od 0 do 100 km/h w 9,9 s (11 s z automatem), zaś prędkość maksymalna pozostała bez zmian. Najchętniej wybieraną opcją jest jednak odmiana hybrydowa, oferująca 218 KM z napędem na przednią oś lub 222 KM w przypadku AWD. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,4 s lub 8,1 s w przypadku wariantu AWD. Prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Dostępna jest też odmiana PHEV (RAV4 Prime) oferująca 306 KM. W jej przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 sekund.
Toyota RAV4 ceny
Bazowa Toyota RAV4 z silnikiem benzynowym kosztuje od 138 900 zł za wersję Active. Dopłata do skrzyni CVT wynosi 7500 zł, zaś do napędu AWD 10 000 zł (występuje on od bogatszej opcji Comfort). Wariant hybrydowy startuje z pułapu 154 800 zł, zaś topowe RAV4 Prime od 222 400 zł.
Toyota RAV4 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Toyoty RAV4 w leasingu. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe i pochodzą z 2023 roku. Dostępne są zarówno odmiany benzynowe jak i hybrydowe, z napędem na przednią oraz na obie osie. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i rabaty sięgające blisko 10% względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Toyota RAV4 w leasingu na Superauto.pl
Ford Kuga
Ford Kuga nowa generacja, dane techniczne
Pierwsza Kuga zadebiutowała w 2008 roku i nie cieszyła się zbytnią popularnością, mimo, iż była modnym kompaktowym SUV-em. Następcom już poszło lepiej. Obecna na rynku III generacja Kugi zadebiutowała w 2019 roku i przyniosła ze sobą sporo nowości. Przede wszystkim urosła i to znacznie, bowiem aż o 10 cm. Mierzy teraz 4629 mm długości. Samochód utrzymano w stylistyce dopasowanej do bieżącej estetyki marki, którą reprezentuje m.in. przedstawiony rok wcześniej Focus czy zaprezentowany kilka miesięcy później mniejszy crossover Puma. Kuga III wyróżnia się dużą, obłą atrapą chłdnicy z przodu, owalnopodobnymi reflektorami przy krawędziach maski i podłużnymi lampami z tyłu. Kokpit z kolei utrzymano w niemal identycznej estetyce, co w mniejszym Focusie, na którym Kuga zresztą bazuje.

Ford Kuga silniki
Kuga oferowana jest z jednym silnikiem benzynowym i jednym dieslem, a także dwoma układami hybrydowymi. Odmiana hybrydowa HEV bazuje na 2.5-litrowej, wolnossącej jednostce R4, zaś łączna moc układu wynosi 190 KM. Napęd trafia na przednią lub obie osie za pośrednictwem bezstopniowej przekładni eCVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,4 s lub 9,8 sekundy w przypadku wariantu AWD. Prędkość maksymalna w obu przypadkach jest identyczna i wynosi 196 km/h. Na szczycie oferty stoi odmiana PHEV o mocy 225 KM. W jego przypadku sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna wynosi równe 200 km/h. Bazowy benzyniak to 1.5-litrowy Ecoboost generujący 150 KM oraz 240 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przednie koła. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, zaś prędkość maksymalna to 195 km/h. Wariant wysokoprężny ma 2 litry pojemności i wytwarza 190 KM i 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,7 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 208 km/h.
Ford Kuga ceny
Bazowy Ford Kuga z silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM kosztuje od 136 700 zł za wersję Titanium. Bogatszy wariant Titanium X kosztuje od 148 200 zł. Za 175 930 zł dostaniemy 190-konnego diesla w konfiguracji Titanium X. Bazowa hybryda kosztuje od 157 900 zł za Titanium oraz 169 400 zł za Titanium X. Napęd AWD wymaga 9000 zł dopłaty. Za 188 900 zł dostaniemy odmianę PHEV w wersji Titanium X.
Ford Kuga leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie aż kilkadziesiąt egzemplarzy modelu Ford Kuga w leasingu. Niemal wszystkie samochody są fabrycznie nowe, wiele z nich dostępnych jest od ręki. Oferujemy zarówno odmiany benzynowe, jak i wysokoprężne i hybrydowe, w różnych wariantach wyposażenia. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i rabaty sięgające nawet 13% względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Ford Kuga leasing na Superauto.pl
Nissan Qashqai
Nissan Qashqai nowa generacja, dane techniczne
Trzecia generacja Qashqaia zadebiutowała w 2021 roku. Samochód wygląda znacznie nowocześniej i ciekawiej od poprzednika. Charakterystycznym elementem są przednie reflektory w kształcie bumerangu. Qashqai III bazuje na nowej platformie CMF-C, lecz jego wymiary względem poprzednika zmieniły się tylko symbolicznie. Całkiem nowa jest za to kabina Qashqaia, która prezentuje się teraz nowocześniej, jest bogato wyposażona i znacznie lepiej wykończona. Poprawiono też wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa.

Nissan Qashqai silniki
Pod maską znalazła się wyłącznie 1.3-litrowa jednostka wyposażona w układ mild hybrid z instalacją 48V. Znany także z Renault i Mercedesa turbodoładowany benzyniak rozwija 140 KM oraz 240 Nm w słabszej odmianie lub 158 KM i 260 Nm lub 270 Nm w mocniejszej. Słabszy z silników współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przód. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,2 sekundy i 196 km/h prędkości maksymalnej. Mocniejszy wariant jest oferowany z przekładnią ręczną lub bezstopniową CVT. Najlepsze osiągi oferuje wariant ze skrzynią CVT i napędem na przód (od 0 do 100 km/h w 9,2 s i 198 km/h). Analogiczny wariant z przekładnią manualną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,5 s i rozwija 206 km/h. W przypadku wersji z napędem AWD i skrzynią CVT poducent podaje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,9 s i prędkość maksymalną na poziomie 193 km/h. Od niedawna w gamie jest też odmiana hybrydowa e-Power o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym 270 Nm. Przyspiesza ona od 0 do 100 km/h w 7,9 s i rozpędza się do 170 km/h.
Nissan Qashqai ceny
Bazowy Nissan Qashqai Visia ze 140-konnym silnikiem 1.3 kosztuje od 115 200 zł. Bogatsza Acenta startuje już od 134 000 zł. Mocniejszy wariant (158 KM) ze skrzynią manualną i napędem na przód wymaga dopłaty w wysokości 4300 zł. Skrzynia CVT wymaga wydania kolejnych 10 000 zł. Za 166 400 zł dostaniemy natomiast bogatszą odmianę N-Connecta z napędem AWD. Wariant e-Power występuje od odmiany N-Connecta i wyceniono go na 173 700 zł.
Nissan Qashqai leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilka egzemplarzy nowego Qashqaia. Wszystkie są fabrycznie nowe i dostępne z atrakcyjnym finansowaniem, pochodzą z 2023 roku, część z nich dostaniecie od ręki.
Sprawdź ofertę Nissan Qashqai leasing na Superauto.pl
Mazda CX-5
Mazda CX-5 nowa generacja, dane techniczne
Pierwsza generacja Mazdy CX-5 została po raz pierwszy zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2011 roku. Samochód był pierwszym modelem Mazdy zaprojektowanym według języka stylistycznego KODO, który z powodzeniem jest rozwijany do dnia dzisiejszego i zapewnił marce sporo nowych klientów. Reprezentuje jako pierwszy pojazd technologię SKYACTIV, którą charakteryzuje sztywna, lekka platform podwozia, nowa seria silników benzynowych oraz wysokoprężnych i nowe układy przeniesienia napędu. To też pierwszy pojazd technologię SKYACTIV, którą charakteryzuje sztywna, lekka platform podwozia oraz nowa seria silników benzynowych oraz wysokoprężnych i nowe układy przeniesienia napędu. W 2017 roku na rynek trafiła II generacja Mazdy CX-5, stylistycznie stanowiąc ewolucję poprzednika. Pojazd wyróżnia bardziej wyrazisty design odznaczający się węższymi reflektorami i światłami, a także większy, ostrzej nakreślonym grillem i większą ilością przetłoczeń. Wnętrze samochodu realizuje nową koncepcję - jest mniej zabudowane u góry, posiada wyraźnie naznaczone nawiewy, a na konsoli środkowej ulokowano mniej przycisków. Samochód mierzy 4550 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2700 mm.

Mazda CX-5 silniki
Mazda CX-5 występuje aktualnie z dwiema wolnossącymi jednostkami benzynowymi z serii SkyActiv-G. Słabsza ma 2 litry pojemności i rozwija 165 KM, zaś mocniejsza 2.5 l i generuje 194 KM. Za przeniesienie napędu na przednią lub obie osie i z 6-biegową skrzynią manualną lub 6-stopniową automatyczną. Odmiana 2-litrowa ze skrzynią ręczną i napędem na przód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,5 s i rozwija 201 KM. W przypadku automatu przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,9 s, zaś prędkość maksymalna to 9,9 s. Co ciekawe, odmiana z napędem AWD potrzebuje 10,9 s na sprint od 0 do 100 km/h i rozwija 198 km/h (automat 10,4 s i 188 km/h). Wersja z silnikiem 2.5 występuje tylko ze skrzynią automatyczną i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9 s, zaś prędkość maksymalna to 195 km/h (z napędem AWD 9,3 s).
Mazda CX-5 ceny
Bazowa Mazda CX-5 Kai z 2-litrowym silnikiem kosztuje od 128 900 zł. Dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 9000 zł, zaś do napędu AWD 16 000 zł. Mocniejszy wariant występuje od bogatszej opcji Kanjo i kosztuje 165 900 zł.
Mazda CX-5 leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkanaście egzemplarzy Mazdy CX-5 w leasingu. Dostępne śą zarówno egzemplarze z silnikiem 2.0 jak i 2.5, ze skrzynią manualną i automatyczną oraz napędami AWD i FWD, w różnych wersjach wyposażeniowych. Wszystkie samochody są fabrycznie nowe, większość pochodzi z 2023 roku. Część samochodów dostaniecie od ręki. Oczywiście możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Mazda CX-5 leasing na Superauto.pl
Volkswagen T-Roc
Volkswagen T-Roc dane techniczne
Kiedy w 2017 roku zadebiutował o numer mniejszy od Tiguana Volkswagen T-Roc, z góry było wiadomo, że będzie on bestsellerem marki. Mówiło się o nim nawet jako o „Golfie wśród SUV-ów”. Tak też się stało – w ciągu 4 lat obecności na rynku samochód znalazł już ponad milion nabywców. Jest to jeden z najciekawiej stylizowanych SUV-ów niemieckiego producenta. Kanciaste, zwarte nadwozie mierzy 4234 mm długości, 1819 mm szerokości oraz 1573 mm wysokości, zaś rozstaw osi liczy 2590 mm. W 2021 roku przeprowadzono modernizację, odświeżając wygląd, który nawiązuje teraz do nowszych modeli niemieckiego producenta, w tym Arteona czy Golfa VIII, a także zastosowano nowe wnętrze z lepszymi materiałami wykończeniowymi i bogatszym wyposażeniem.

Volkswagen T-Roc silniki i ceny
Bazowy T-Roc z silnikiem benzynowym 1.0 TSI i 6-biegową skrzynią manualną kosztuje od 110 290 zł za wersję Life. Rozwija on 110 KM i 200 Nm (od 0 do 100 km/h w 10,8 s i 185 km/h) i przekazuje moc na przednią oś. Mocniejszy wariant 1.5 TSI (150 KM i 250 Nm) wymaga dopłaty w wysokości 3800 zł, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,6 s i rozpędza się do 205 km/h. W ofercie jest też 2-litrowy benzyniak o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 218 km/h. Występuje on seryjnie z napędem 4x4 4MOTION oraz przekładnią DSG i kosztuje od 158 690 zł za odmianę Style. Wreszcie jest 2-litrowy diesel o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 360 Nm. Współpracuje on ze skrzynią DSG i przekazuje moc na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,6 s, zaś prędkość maksymalna to 205 km/h. Wariant ten w konfiguracji Style kosztuje od 154 090 zł. Gamę wieńczy odmiana R z 2-litrowym benzyniakiem o mocy 300 KM i maksymalnym momentem obrotowym 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w jego przypadku zajmuje 4,8 s, zaś prędkość maksymalna to 250 km/h. Kosztuje on od 202 590 zł.
Volkswagen T-Roc leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy T-Roca w różnych wersjach zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych. Możecie liczyć na atrakcyjne warunki finansowania, minimum formalności oraz rabat do 8% względem ceny katalogowej. Poznaj ofertę aut Volkswagen T-Roc w leasingu i kredycie, dostępnych od ręki.
Sprawdź ofertę Volkswagen T-Roc leasing na Superauto.pl
Opel Mokka
Opel Mokka nowa generacja, dane techniczne
Pierwsza generacja Opla Mokki zadebiutowała w 2012 roku jako mniejsza i tańsza alternatywa dla Antary. Mokka to samochód globalny. Mokka to samochód światowy. Na rynku amerykańskim oraz chińskim jest oferowana pod nazwą Buick Encore, a w Wielkiej Brytanii sprzedawana jest tradycyjnie pod marką Vauxhall. Bliźniakiem Mokki jest Chevrolet Trax, oferowany w latach 2012 - 2014 także na rynku europejskim. Miejski model Opla okazał się sukcesem marketingowym. Od początku produkcji jesienią 2012 roku do lutego 2013 Opel zebrał na Mokkę 80 tysięcy zamówień, a w kwietniu już 100 tysięcy. W październiku 2014 roku popyt na miejskiego crossovera Opla osiągnął pułap 300 000 sztuk tylko na terenie Europy. W połowie 2020 roku zadebiutowała aktualna, II generacja Mokki.

Druga generacja Mokki przyniosła duże zmiany zarówno pod kątem wyglądu, jak i stylistyki, konstrukcji i nazwy. Producent zdecydował się porzucić sufiks X, ponownie nazywając miejskiego crossovera po prostu Mokka. Samochód jest drugim, po nowej Corsie, modelem Opla zbudowanym od podstaw już w ramach francuskiego koncernu PSA. W porównaniu do poprzednika zmniejszono długość o 12,5 cm, lecz rozstaw osi wzrósł o 2 mm. Samochód mierzy 4151 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2557 mm. Samochód ma bardziej lifestylowy, odrębny charakter od nastawionego na funkcjonalność Crosslanda X. Jednocześnie Mokka II jest pierwszym modelem Opla wyposażonym w nowe logo.
Opel Mokka silniki
Pod maską Mokki znalazły się dwie wersje benzynowe, jeden diesel oraz wariant elektryczny. Bazowa Mokka ma 1.2-litrowy silnik benzynowy R3 o mocy 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm. Współpracuje ona z 6-biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,6 s, zaś prędkość maksymalna to 188 km/h. Mocniejszy wariant rozwija 130 KM i 230 Nm. Wspólpracuje ze skrzynią manualną lub 8-stopniowym automatem. W pierwszym przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,1 s, zaś prędkość maksymalna to 202 km/h. W przypadku przekładni automatycznej sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s. Odmiana z dieslem ma 1.5 litra pojemności, rozwija 110 KM i 250 Nm oraz współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 10,8 s, zaś prędkość maksymalna to 190 km/h. Najmocniejszy jest wariant elektryczny oferujący 136 KM oraz 260 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,2 s, zaś prędkość maksymalna to 150 km/h. Zasięg według cyklu WLTP wynosi około 338 km.
Opel Mokka ceny
Bazowa Mokka Edition ze 100-konnym benzyniakiem kosztuje od 97 400 zł. Mocniejszy wariant wymaga dopłaty w wysokości 6500 zł. Skrzynia automatyczna wymaga wydania kolejnych 7950 zł. Odmiana elektryczna kosztuje od 166 400 zł. Wariant wysokoprężny występuje od bogatszej wersji Elegance i kosztuje od 114 600 zł.
Opel Mokka leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy modelu Opel Mokka w leasingu i kredycie, w różnych wersjach napędowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są nowe i pochodzą z 2023 roku, większość z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Opel Mokka leasing na Superauto.pl
Dacia Duster
Dacia Duster nowa generacja, dane techniczne
Aktualna Dacia Duster to II generacja rumuńskiego SUV-a, któa zadebiutowała w 2017 roku, zaś w 2021 przeprowadzono modernizację, w ramach której upodobniono samochód stylistycznie do pozostałych modeli jak Sandero czy Jogger i wprowadzono nowy system multimedialny z beprzewodowymi Apple CarPlay'em i AndroidAuto. Duster mierzy 4,34 m długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2,67 m.

Dacia Duster silniki
Dacia Duster występuje z kilkoma silnikami do wyboru. Wśród nich znalazły się trzy warianty benzynowe, odmiana z fabrycznym LPG oraz diesel. Bazowy benzyniak to 1.0 TCe o mocy 90 KM i maksymalnym momencie obrotowym 160 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 13,1 s i prędkość maksymalną 166 km/h. Występuje z 6-biegową skrzynią manualną. Odmiana 1.0 TCe z instalacją LPG rozwija 100 KM oraz 170 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s i rozpędza się do 168 km/h. Mocniejsze jednostki benzynowe to 1.3-litrowe TCe oferujące 130 i 150 Nm oraz 240 i 260 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w przypadku 130-konnej odmiany wynosi 10,6 s, a prędkość maksymalna to 193 km/h. Mocniejsza występuje z napędem na przód i przekładnią dwusprzęgłową EDC lub skrzynią ręczną i napędem AWD. W pierwszym przypadku sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 9,7 s, a prędkość maksymalna to 199 km/h, zaś w drugim 10,4 s i 204 km/h. Diesel ma 1.5 litra pojemności i rozwija 115 KM oraz 260 Nm. Zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,2 s i prędkość maksymalną 183 km/h (odmiana AWD 10,3 s i 175 km/h).
Dacia Duster ceny
Bazowy Duster Essential z silnikiem 1.0 TCe kosztuje od 67 850 zł. Dopłata do wersji z LPG wynosi 2850 zł. Odmiana 130-konna kosztuje od 82 100 zł za bogatszy wariant Expression. Topowy silnik benzynowy występuje tylko w topowej odmianie Journey i kosztuje od 97 800 za odmianę FWD ze skrzynią EDC lub 98 300 zł za AWD z przekładnią ręczną. Diesel kosztuje od 90 800 zł, zaś dopłata do napędu 4x4 wynosi 8500 zł.
Dacia Duster leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Dacii Duster. Dominują egzemplarze w odmianie 1.0 TCe z LPG. Nie brakuje też wersji 1.3 TCe. Sporo aut ma napęd 4x4. Wszystkie samochody są nowe, część Dusterów jest dostępna od ręki, możecie też liczyć na rabaty względem ceny katalogowej. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie i minimum formalności. Poznaj ofertę dostępną od ręki: Dacia Duster leasing i kredyt dla firm i osób prywatnych.
Sprawdź ofertę Dacia Duster LPG leasing na Superauto.pl
Renault Arkana
Renault Arkana dane techniczne
Pierwszy SUV coupe w gamie francuskiej marki zadebiutował w 2019 roku, zaś w 2020 roku zadebiutowała jego europejska wersja. Co ciekawe, Arkana powstała pierwotnie z myślą o rynku rosyjskim. Samochód utrzymano w charakterystycznych dla dotychczasowej gamy Renault proporcjach, zyskując podobne do modeli Megane i Talisman reflektory w kształcie litery C, a także podłużne lampy tylne. Europejska odmiana Renault Arkany została opracowana na zupełnie innej platformie niż rosyjski odpowiednik przedstawiony rok wcześniej, opierając się na architekturze CMF-B współdzielonej z modelami Clio i Captur. Przełożyło się to na dłuższe i wyższe nadwozie, a także inne wersje wyposażenia i inny wygląd kabiny pasażerskiej, w pełni zapożyczony z crossovera Captur. Specjalnie z myślą o rynkach Europy Zachodniej i Centralnej opracowany został też układ hybrydowy E-Tech. Samochód mierzy 4570 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy aż 2720 mm.

Renault Arkana silniki
Renault Arkana występuje w dwóch wariantach benzynowych i hybrydowym E-TECH. Bazowy benzyniak ma 1.3 litra pojemności i rozwija 140 KM oraz 260 Nm. Mocniejszy oferuje 158 KM i 270 Nm. Obydwie jednostki wspólpracują z 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnią EDC. Słabsza przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,8 s i rozpędza się do 205 km/h. Mocniejsza potrzebuje o 0,7 s mniej na osiągnięcie 100 km/h. Wariant hybrydowy E-TECH korzysta z wolnossącej jednostki benzynowej 1.6 i silnika elektrycznego, zaś łączna moc układu to 145 KM. Za przeniesienie napędu na przednią oś odpowiada automatyczna przekładnia Multi Mode (MMT). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,8 s, zaś prędkość maksymalna to 172 km/h.
Renault Arkana ceny
Bazowa Arkana Equilibre z silnikiem 1.3 TCe o mocy 140 KM kosztuje od 121 900 zł. Odmiana E-TECH kosztuje od 129 900 zł. Z kolei mocniejszy wariant 160 TCe występuje od bogatszej wersji Techno i kosztuje od 136 900 zł.
Renault Arkana leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Renault Arkany w leasingu i kredycie, w różnych wersjach napędowych i wyposażeniowych. Wszystkie samochody są nowe i pochodzą z 2023 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie oczywiście liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz sięgające blisko 10% rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Renault Arkana leasing na Superauto.pl
Kia Sportage
Kia Sportage nowa generacja, dane techniczne
Aktualna, V generacja Kii Sportage zadebiutowała w 2021 roku i ma znacznie odważniejszy design od poprzedniczki. Samochód bazuje na Hyundaiu Tucsonie. Samochód wyróżnia się zadartą ku górze linią okiem, odważnym przednim pasem z reflektorami z motywem bumerangu, a także szerokim, pozbawionym okienka słupkiem C i zaokrąglonym, krótkim zwisem tylnym. Styliści mocno zaakcentowali nadkola, pojawiło się sporo przetłoczeń, a także duży wlot powietrza z chromowanym wzorem Tygrysiego Nosa przy krawędzi maski. Zastosowano awangardowo ukształtowane reflektory w kształcie romba z nieregularnie wkomponowanymi pasami diod LED do jazdy dziennej w formie trójramiennych pasów, z kolei z tyłu umieszczono zachodzące na nadkola lampy połączone pasem świetlnym. Także w kabinie inspirowano się nowymi modelami, w tym EV6 i zastosowano dwa 12-calowe wyświetlacze oraz sporo lakieru fortepianowego. Sportage V mierzy 4515 mm długości.

Kia Sportage silniki
W gamie jednostek napędowych Kii Sportage znajdziemy silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm, a także dwa warianty hybrydowe oparte na wspomnianej jednostce. Benzyniak oferowany jest zarówno bez jak i z układem mild hybrid. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w wersji ze skrzynią manualną zajmuje 10,3 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 182 km/h. Wariant z mild hybrid występuje z dwusprzęgłową przekładnią DCT i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,6 s, zaś jego prędkość maksymalna to 189 km/h. Odmiana hybrydowa HEV rozwija natomiast 230 KM i 350 Nm. Występuje z 6-biegową skrzynią automatyczną oraz napędem na przednią lub obie osie. Wariant FWD przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8 sekund, zaś AWD w 8,3 s. Prędkość maksymalna wynosi 193 km/h. Odmiana hybrydowa PHEV oferuje natomiast 265 KM i 350 Nm i standardowo ma napęd AWD. W jej przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 s, zaś prędkość maksymalna wynosi 191 km/h. Zasięg w trybie elektrycznym wynosi 70 km według cyklu WLTP.
Kia Sportage cena
Bazowa Kia Sportage z silnikiem benzynowym 1.6 T-GDI oraz skrzynią manualną kosztuje od 117 900 zł a odmianę M. Bogatszy wariant L wymaga dopłaty w wysokości 15 000 zł. Wersja hybrydowa HEV z napędem na przednią oś kosztuje od 160 900 zł za konfigurację L. Za napęd AWD trzeba dać kolejne 9000 zł. Z kolei topowy wariant PHEV kosztuje od 192 900 zł.
Kia Sportage leasing
Poznaj ofertęSuperauto.pl i wybierz swój nowy model SUVa Kia Sportage w leasingu lub w kredycie. Dostępne w ofercie samochody są wyposażone w silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM z układem mild hybrid, napędem na przód i skrzynią DCT. Wszystkie są nowe i odstępne od ręki. Oczywiście możecie liczyć na minimum formalności oraz atrakcyjne finansowanie.
Sprawdź ofertę Kia Sportage leasing na Superauto.pl
Hyundai Tucson
Hyundai Tucson nowa generacja, dane techniczne
Hyundai Tucson IV generacji zadebiutował w 2020 roku. Samochód przeszedł sporo zmian w porównaniu do poprzednika. Zaprojektowano go według zupełnie nowego, bardziej futurystycznego i awangardowego kierunku stylistycznego Sensuous Sportiness zapoczątkowanego w 2019 roku. Tuscon wyróżnia się teraz bardziej masywnymi proporcjami, wzbogaconymi o liczneprzetłoczenia, na czele z zaznaczonymi liniami biegnącymi przez przednie oraz tylne drzwi. Pas przedni otrzymał dużą atrapę chłodnicy w odcieniu szarego chromu o strukturze łusek, która płynnie łączy się ze składającymi się z pięć elementów reflektorami wykonanymi w technologii LED. Na tylną część nadwozia składają się natomiast lampy połączone pasem świetlnym. Dużym zmianom poddano również kabinę z minimalistycznym kokpitem wykończonym w topowej wersji lakierem fortepianowym. Większy, bardziej horyzontalny ekran dotykowy o przekątnej 10,25-cala umieszczono niżej niż dotychczas.

Hyundai Tucson silniki
Gamę jednostek napędowych otwiera turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 T-GDI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przód. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 10,3 s, zaś prędkość maksymalna to 189 km/h. Ten sam wariant, ale z dwusprzęgłową przekładnią 7DCT oraz układem mild hybrid z instalacją 48V, potrzebuje 9,6 s na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h, zaś jego prędkość maksymalna również wynosi 189 km/h. Kolejny w ofercie jest 180-konny wariant silnika 1.6, oferujący już 265 Nm. Współpracuje on standardowo ze skrzynią dwusprzęgłową DCT oraz napędem 4x4. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje równe 9 sekund, zaś prędkość maksymalna wynosi 201 km/h. W gamie Tucsona próżno szukać diesli. Zamiast tego Hyundai proponuje dwa układy hybrydowe, oba oparte na jednostce 1.6 T-GDI. Klasyczny wariant HEV rozwija 230 KM oraz 350 Nm i oferuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8 sekund (wariant AWD 8,3 s) i prędkość maksymalną 193 km/h. Odmiana PHEV rozwija już 265 KM i 350 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 8,2 s, zaś prędkość maksymalna 191 km/h.
Hyundai Tucson cena
Bazowy Tucson 1.6 T-GDI o mocy 150 KM startuje od 118 900 zł. Bogatszy wariant Smart wymaga dopłaty 10 000 zł. Bogatsze odmiany Executive i Platinum wymagają dopłaty kolejnych 10 tys. względem poprzedniego, zaś sportowo stylizowany N-Line kosztuje od 145 900 zł. Odmiana ze skrzynią DCT i układem mild hybrid występuje od wersji Smart i kosztuje od 137 900 zł. 180-konny wariant występuje dopiero od opcji Executive i startuje z pułapu 164 900 zł. Wariant hybrydowy PHEV w odmianie Modern i napędem na przednią oś kosztuje od 148 900 zł. Dopłata do napędu AWD wynosi 9000 zł. Odmiana PHEV występuje dopiero od bogatszej wersji Smart i startuje z pułapu 188 900 zł.
Hyundai Tucson leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy modelu Hyundai Tucson w leasingu i kredycie dla firm i osób prywatnych Wiele egzemplarzy jest dostępnych od ręki, niemal wszystkie są fabrycznie nowe i dostępne z atrakcyjnym finansowaniem. Wszystko to przy zachowaniu minimum formalności oraz rabatach sięgających kilku procent względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Hyundai Tucson leasing na Superauto.pl
Citroen C3 Aircross
Citroen C3 Aircross dane techniczne
Citroen C3 Aircross zadebiutował w 2017 roku jako następca modelu C3 Picasso. Przybrał on postać miejskiego crossovera i jest technicznie spokrewniony z Oplem Crosslandem X. C3 Aircross nawiązuje designem do trzeciego wcielenia miejskiego hatchbacka C3, a znakiem szczególnym są panele airbumps' na dolnych krawędziach drzwi oraz kolorowe nakładki na szyby w słupku C. Samochód mierzy 4150 mm długości, zaś jego rozstaw osi liczy 2600 mm. W 2021 roku przeprowadzono modernizację, w ramach której delikatnie odświeżono wygląd nadwozia i wnętrza oraz wzbogacono wyposażenie.

Citroen C3 Aircross silniki
Pod maską C3 Aircrossa znalazły się dwa warianty benzynowe i dwa wysokoprężne. Słabszy benzyniak rozwija 110 KM i 205 Nm, zaś mocniejszy 130 KM i 230 Nm (obie wersje to 1.2-litrowy PureTech). Słabszy współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,1 s i rozpędza się do 186 km/h. Mocniejszy natomiast ma 6-stopniową przekładnię automatyczną, rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,1 s i rozwija 195 km/h. Z kolei 1.5-litrowy diesel oferuje 110 KM i 250 Nm w konfiguracji ze skrzynią manualną lub 120 KM i 300 Nm w przypadku przekładni automatycznej. W pierwszym przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,7 s, zaś prędkość maksymalna to 178 km/h. W przypadku przekładni automatycznej sprint od 0 do 100 km/h trwa 10,1 s, zaś prędkość maksymalna to 188 km/h.
Citroen C3 Aircross cena
Bazowy Citroen C3 Aircross z silnikiem z 1.2 o mocy 100 KM kosztuje od 87 350 zł za wariant Feel. Mocniejsza odmiana występuje dopiero od bogatszej konfiguracji Shine i wymaga dopłaty 7750 zł względem 100-konnego silnika. Bazowy diesel startuje od 97 350 zł za opcję Feel, zaś wersja z przekładnią automatyczną występuje od bogatszej konfiguracji Feel Pack i kosztuje od 111 550 zł.
Citroen C3 Aircross leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy Citroena C3 Aircross w leasingu w różnych wersjach silnikowych i wyposażeniowych. Wiele samochodów dostaniecie od ręki, wszystkie są nowe i pochodzą z 2023 roku. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i kilkuprocentowe rabaty względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Citroen C3 Aicross leasing na Superauto.pl
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara dane techniczne
Suzuki Vitara zadebiutowało w 2014 roku, zaś na rynek trafiło w 2015 r. W przeciwieństwie do pierwszej generacji i poprzedników samochód jest crossoverem segmentu B zbudowanym na płycie podłogowej crossovera Suzuki SX4 S-Cross, z którym dzieli część rozwiązań technicznych, silniki i rozwiązanie napędu na obie osie. Pojazd otrzymał samonośne nadwozie oraz napęd wszystkich kół realizowany systemem AllGrip (z elektromagnetycznym sprzęgłem wielopłytkowym). We wnętrzu pojazdu pojawiły się wymienne panele dostępne w czterech kolorach nadwozia. W 2018 roku przeprowadzono modernizację, w ramach której odświeżono wygląd nadwozia i wnętrza, wzbogacono wyposażenie oraz wprowadzono nowe silniki. W 2020 roku gamę uzupełniła odmiana z układem Mild Hybrid. Vitara mierzy 4170 mm długości, zaś rozstaw osi liczy 2500 mm.

Suzuki Vitara silniki
Pod maską Vitary znajdziemy obecnie tylko dwie jednostki. Pierwszą jest 1.4-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy z układem miękkiej hybrydy, rozwijający 129 KM oraz 235 Nm. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią manualną, zaś napęd trafia na przednią lub obie osie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, zaś prędkość maksymalna w obu przypadkach wynosi 190 km/h. Drugim wariantem jest napęd hybrydowy HEV oparty na wolnossącej jednostce 1.5, oferujący łącznie 116 KM. Współpracuje on z 6-biegową skrzynią automatyczną. W jego przypadku prędkość maksymalna to 180 km/h.
Suzuki Vitara cena
Suzuki Vitara kosztuje od 87 900 zł za odmianę Comfort Plus z napędem na przednią oś. Dopłata do wariantu AWD wynosi 11 000 zł i występuje on dopiero od bogatszej konfiguracji Premium. Vitara Strong Hybrid startuje z pułapu 108 900 zł za odmianę Premium.
Suzuki Vitara leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie kilkadziesiąt egzemplarzy modelu Suzuki Vitara w leasingu i kredycie, w różnych wersjach wyposażeniowych i silnikowych, zarówno z napędem FWD jak i AWD. Większość to samochody fabrycznie nowe i pochodzące z 2023 roku, wiele z nich dostaniecie od ręki. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności oraz rabaty sięgające kilku procent względem ceny katalogowej.
Sprawdź ofertę Suzuki Vitara leasing na Superauto.pl
Suzuki Across
Suzuki Across dane techniczne
Suzuki Across zadebiutowało w połowie 2020 roku jako pierwszy efekt współpracy kapitałowej z Toyotą. Jest on klonem Toyoty RAV4. Zmiany wizualne obejmują m.in. pas przedni pojazdu z innymi reflektorami i większym wlotem powietrza, a także emblematy, wzory felg czy też inne logo na kierownicy. Samochody różnią się także wyposażeniem. Suzuki, w porównaniu do Toyoty, występuje tylko i wyłącznie w wersji hybrydowej typu plug-in i tylko z napędem na cztery koła. Samochód opracowano wyłącznie z myślą o rynku europejskim.

Suzuki Across silnik i cena
Jedynym dostępnym napędem jest układem PHEV z Toyoty RAV4 Prime, oparty na 2.5-litrowej jednostce benzynowej i dwóch silnikach elektrycznych. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 sekund, zaś prędkość maksymalna to 180 km/h. Baterie mają 18,1 kWh pojemności i pozwalają na przejechanie 75 km w trybie elektrycznym. Z mocą 306 KM Across jest najmocniejszym Suzuki oferowanym w Europie. Samochód kosztuje od 249 500 zł za odmianę Elegance.
Suzuki Across leasing
W ofercie Superauto.pl znajdziecie fabrycznie nowe Suzuki Across w leasingu i kredycie dla firm i osób prywatych z 2023 roku w eleganckim kolorze Gray Metallic. Możecie liczyć na atrakcyjne finansowanie, minimum formalności i niską ratę leasingu.