Porównanie modeli: Jeep Wrangler vs konkurencja. Nowoczesne terenówki
Jeep Wrangler od lat uchodzi za ikonę samochodu terenowego. Jak prezentuje się Wrangler na tle głównych rywali w postaci Toyoty Land Cruiser, Forda Bronco oraz Land Rovera Defendera?
Z porównania dowiesz się o:
Segment samochodów terenowych sukcesywnie się kurczy i na rynku jest coraz mniejszy wybór. Największe ikony są jednak odporne na liczne zawirowania rynkowe i jak dotąd przetrwały trudne czasy. Jedną z najpopularniejszych terenówek jest oczywiście Jeep Wrangler. Ostatnio światło dzienne ujrzała jednak zupełnie nowa Toyota Land Cruiser, która z miejsca znalazła w Polsce aż kilkuset nabywców w ciągu zaledwie godziny od rozpoczęcia sprzedaży! Pamiętajmy też, że niedawno do Europy trafiło też zupełnie nowe wcielenie Forda Bronco. Do tego nie zapominajmy o brytyjskiej alternatywie w postaci Land Rovera Defendera 110. Wrangler ma zatem z kim walczyć o klientów. Postanowiliśmy porównać wspomniane modele.
Jeep Wrangler 2024
Jeep Wrangler 2024 dane techniczne i krótko o modelu
Obecny Wrangler zadebiutował w listopadzie 2017 roku. Wizualnie samochód zachował ewolucyjny kierunek zmian, utrzymując podobne proporcje nadwozia co poprzednik, a także wygląd przedniego i tylnego pasa. Zachowano też charakterystyczne elementy jak np. zawiasy drzwi widoczne gołym okiem, okrągłe reflektory, uwydatnione nadkola i wyraźnie zaznaczona maska. Pojawiło się za to oświetlenie LED-owe, włącznie z przednimi kierunkowskazami, które rozciągają się na całą szerokość przednich błotników. Samochód bazuje nowej platformie, jest dłuższy, szerszy i wyższy od poprzednika, a przy tym lżejszy. Kabina zyskała zupełnie nowy projekt, która zwłaszcza po liftingu z 2023 roku łączy analogową obsługę z dużym ekranem systemu multimedialnego o przekątnej 12,3 cala (przed liftingiem miał 8,4 cala przekątnej). Wyróżnia ją typowy dla Jeepa układ przycisków, osobna wajcha do sterowania napędem oraz klasyczny ręczny. Po raz pierwszy Wrangler oferowany jest także z napędem hybrydowym plug-in.

Obecnie Wrangler występuje tylko w pięciodrzwiowej odmianie Unlimited i bazuje na ramie. Samochód mierzy 4882 mm długości, 1894 mm szerokości oraz 1838/1848 mm wysokości w przypadku wersji z twardym dachem i 1891/1901 mm w odmianie z miękkim dachem. Rozstaw osi liczy 3008 mm. Bagażnik pomieści 533 litry. Prześwit wynosi od 242 do 253 mm w topowej wersji Rubicon. Kąty natarcia, zejścia i rampowy wynoszą w przypadku odmiany Rubicon PHEV 36,6, 31,8 oraz 21,4 stopnia, zaś w Rubiconie z silnikiem benzynowym 36, 31,4 oraz 20,8 stopnia. Głębokość brodzenia wynosi 762 mm.
Jeep Wrangler 2024 silniki
Pod maską Wranglera znajdziemy dwie wersje napędowe. W każdej standardem jest napęd 4x4 z blokadą tylnego mostu (tylnej osi w Rubiconie) oraz 8-biegowa przekładnia automatyczna.
| Wersja | Pojemność [l] | Moc [KM] | Moment obrotowy [Nm] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Prędkość maksymalna [km/h] | Zasięg na prądzie [km] | Pojemność baterii [kWh] |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2,0L TC GME ESS Sahara | 2.0 | 272 | 400 | 7.6 | 180 | - | - |
| 2,0L TC GME ESS Rubicon | 2.0 | 272 | 400 | 7.6 | 159 | - | - |
| 2.0 PHEV 4xe Sahara | 2.0 | 381 | 637 | 6.4 | 177 | 42,1 | 17.3 |
| 2.0 PHEV 4xe Rubicon | 2.0 | 381 | 637 | 6.5 | 156 | 37,6 | 17.3 |
Jeep Wrangler 2024 ceny
Poniżej prezentujemy cennik Jeepa Wranglera:
| Rodzaj silnika | Napęd | Cena Sahara (PLN) | Cena Rubicon (PLN) |
|---|---|---|---|
| 2.0L TC GME ESS | 4x4 | 325 200 | 334 200 |
| 2.0 PHEV 4xe | 4x4 | 394 400 | 406 100 |
Jeep Wrangler 2024 wyposażenie
Poniżej prezentujemy wybrane elementy wyposażenia standardowego Jeepa Wranglera Sahara:
- Aluminiowe felgi 18’’ lakierowane w kolorze Baltic Gray
- Czarne rurowe stopnie boczne
- Grill w kolorze nadwozia
- 3-częściowy Hard Top w kolorze nadwozia
- Reflektory full LED
- Ciemne szyby w części tylnej
- Nowy 7-szczelinowy grill
- Wysokiej jakości fotele winylowe z przeszyciami
- Podgrzewane fotele przednie i kierownica
- Przednie fotele z elektryczną 8-stopniową regulacją
- Przednie fotele z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego w 4 płaszczyznach
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- 9-głośnikowy system audio Alpine
- Bezkluczykowy system uruchamiania pojazdu i dostępu do auta
- Radio 12,3” z nawigacją
- Panel wskaźników z wyświetlaczem TFT 7”
- Tylna kamera cofania
- Przednie i tylne czujniki parkowania
- Przednia szyba Gorilla Glass
- Alarm bezpieczeństwa
- Popielniczka
- Aktywny tempomat z funkcją Stop
- Ostrzeżenie przed kolizją z przodu
- System monitorowania martwego pola z detektorem obiektów przecinających drogę cofania
- Ostrzeżenie przed kolizją z przodu przy pełnej prędkości jazdy
- Boczne kurtynowe poduszki powietrzne
Jeep Wrangler - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Jeepa Wranglera Rubicona PHEV 4xe z napędem na obie osie oraz 8-stopniową dwusprzęgłową przekładnią.
- Cena katalogowa: 401 950 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 349 900 zł
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 30% (105 000 zł)
- Wartość wykupu 15% (54 000 zł).
- Rata netto: 3938 zł
Jeep Wrangler 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 336 830 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 358 437 zł
Toyota Land Cruiser 2024
Toyota Land Cruiser 2024 dane techniczne i krótko o modelu
Toyota Land Cruiser J250 zadebiutowała w lipcu 2023 roku i jest zupełnie nową konstrukcją. Bazuje na platformie TNGA-F. W porównaniu z poprzednikiem zwiększono sztywność ramy aż o 50%, zaś łączną sztywność ramy i nadwozia o 30%. Poprawiono też nastawy zawieszenia w celu zwiększenia zakresu pracy góra-dół. Jest to pierwszy Land Cruiser wyposażony w elektryczne wspomaganie kierownicy, a także pierwszy model firmy wyposażony w odłączany przedni stabilizator poprzeczny. Wizualnie samochód stanowi powrót do korzeni i nawiązanie do generacji J6 z lat 80. Styliści postawili na kanciaste i masywne nadwozie z krótkimi zwisami, ściętymi narożnikami i zwężającym się ku dachowi nadwoziu. Oczywiście standardem są lampy full LED. Kabina oferuje miejsce dla 5 lub 7 osób. Land Cruiser ma nowocześniejsze i bardziej luksusowe wnętrze od Wranglera. Centrum dowodzenia stanowi 8- lub 12,3-calowy ekran multimediów, zaś przed kierowcą znajdziemy 12,3-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów. System Multi-Terrain Monitor zyskał kamery oraz ekran w jakości HD.

Toyota Land Cruiser J250 mierzy 4925 mm długości, 1980 mm wysokości oraz 1925 mm szerokości, zaś rozstaw osi liczy 2850 mm. Prześwit liczy 221 mm, zaś kąty natarcia, zejścia i rampowy wynoszą odpowiednio 31, 22 oraz 25 stopni. Napęd na obie osie to konfiguracja z dwubiegową skrzynią rozdzielczą, a także automatycznym centralnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu i blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.
Toyota Land Cruiser 2024 silniki
Pod maską Land Cruisera znajdziemy turbodiesla 2.8 R4 o mocy 204 KM i maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm. Auto posiada napęd 4x4 i 8-biegową skrzynię automatyczną. Samochód może ciągnąć przyczepę o masie do 3,5 tony.
Toyota Land Cruiser 2024 ceny
Bazowy Land Cruiser Prado kosztuje 319 900 zł, Prestige 342 900 zł, Invincible 373 900 zł, Executive 409 900 zł, natomiast limitowana First Edition 449 900 zł.
Toyota Land Cruiser 2024 wyposażenie
Poniżej prezentujemy wybrane elementy wyposażenia standardowego Toyoty Land Cruiser J250 Prado:
- 18" felgi aluminiowe z oponami 245/70 R18
- Tapicerka materiałowa
- Klimatyzacja manualna (jednostrefowa)
- Nawiewy w drugim rzędzie siedzeń
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Światła główne w technologii LED (Basic LED)
- System multimedialny Toyota Touch 3 z kolorowym ekranem dotykowym (9" HD)
- nterfejs Apple CarPlay, interfejs Android Auto (połączenie bezprzewodowe)
- System bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk)
Ford Bronco 2024
Ford Bronco 2024 dane techniczne i krótko o modelu
Współczesne wydanie Forda Bronco zadebiutowało w 2020 roku, a do sprzedaży trafiło w 2021. W 2023 roku samochód trafił do Europy, w tym także do Polski. Bronco nawiązuje stylistycznie do kultowego przodka z 1965 roku, zachowując kanciaste nadwozie z okrągłymi przednimi lampami (full LED) oraz wąskie tylne światła. Atrapę chłodnicy zdobi duży napis z nazwą modelu. innymi charakterystycznymi cechami wyglądu zostały wyraźnie zarysowane nadkola z dużymi, terenowymi oponami i kołem zapasowym umieszczonym na klapie bagażnika. Surowy i minimalistyczny jest także kokpit, gdzie dominuje 8- lub 12-calowy dotykowy ekran systemu infotainment. Przed kierowcą znalazł się 8-calowy wyświetlacz cyfrowych zegarów. Zamiast logo Forda w Bronco znajdziemy konia. W Polsce samochód występuje tylko z pięciodrzwiowym nadwoziem. Bronco posiada zaawansowany układ kontroli jazdy w terenie z systemem G.O.A.T. (Go Over Any Terrain). Umożliwia on wybór automatycznych trybów jazdy dostosowanych do aktualnej nawierzchni (7 trybów: Normal, Eco, Sport, Slippery, tryby off-road Mud/Ruts).

Poniżej prezentujemy tabelę z danymi technicznymi Forda Bronco:
| Parametr | Outer Banks | Badlands |
|---|---|---|
| Długość [mm] | 4811 | 4800 |
| Szerokość [mm] (ze złożonymi lusterkami) | 1928 | 1928 |
| Wysokość [mm] | 1852 | 1962 |
| Rozstaw osi [mm] | 2950 | 2950 |
| Kąt natarcia [°] | 38.1 | 40.6 |
| Kąt zejścia [°] | 31.4 | 33.3 |
| Kąt rampowy [°] | 21.9 | 23.6 |
| Prześwit [mm] | 237 | 261 |
| Głębokość brodzenia [mm] | 800 | 800 |
| Pojemność bagażnika [l] | 504 | 562 |
Ford Bronco 2024 silniki
Pod maską Forda Bronco znajdziemy podwójnie doładowany silnik benzynowy 2.7 V6 EcoBoost o mocy 335 KM i maksymalnym momencie obrotowym 563 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,7 s w przypadku Outer Banks lub 7,2 s w Badlands. Prędkość maksymalna to 161 km/h. W każdej wersji standardem jest napęd AWD i 10-biegowa skrzynia automatyczna.
Ford Bronco 2024 ceny
Ford Bronco w wersji Outer Banks kosztuje od 374 300 zł, natomiast w odmianie Badlands od 395 300 zł.
Ford Bronco 2024 wyposażenie
Poniżej prezentujemy wybrane elementy wyposażenia standardowego Forda Bronco Outer Banks:
- Układ napędu na wszystkie koła z możliwością wyboru trybu podczas jazdy
- Terrain Management System z możliwością wyboru trybu jednego z 6 trybów G.O.A.T
- Zawieszenie HOSS 1.0 (High-Performance Off-Road Stability Suspension)
- Przełożenie przekładni głównej 3.73
- System zapobiegający wywróceniu pojazdu (RSC)
- 18” obręcze kół ze stopów lekkich, ogumienie A/T 255/70
- 18” koło zapasowe, opona A/T 255/70
- Reflektory – w technologii LED, ze światłami do jazdy dziennej, światłami mijania oraz światłami drogowymi w technologii LED
- Stopnie boczne - malowane proszkowo
- Górna krata wlotu powietrza - lakierowana na czarno z białym napisem "BRONCO"
- Zderzak przedni - z tworzywa, z lakierowanymi obudowami świateł przeciwmgłowych
- Zderzak tylny - stalowy, malowany proszkowo
- Obudowy lusterek bocznych - lakierowane w kolorze czarnym
- Osłony nadkoli - lakierowane w kolorze nadwozia
- System nawigacji satelitarnej Ford SYNC 4 z 12” ekranem dotykowym
- System nagłośnienia Premium B&O z 10 głośnikami (w tym subwoofer)
- Bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto
- Bezprzewodowa ładowarka do smartfonów
- 8”, kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
- Modem FordPass Connect
- Kamera 360 stopni
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- Adaptive Cruise Control - tempomat adaptacyjny
- Pre-Collision Assist - system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami lub pieszym
- Lane Keeping Aid - system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu
- Blind Spot Information (BLIS) z Cross Traffic Alert (CTA) - system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcją ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego
Ford Bronco - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Forda Bronco Badlands 2.7 EcoBoost z napędem na obie osie oraz 10-stopniową dwusprzęgłową przekładnią.
- Cena katalogowa: 446 800 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 399 900 zł
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 30% (119 000 zł)
- Wartość wykupu 15% (60 000 zł).
- Rata netto: 4535 zł
Ford Bronco 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 389 129 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 413 394 zł
Land Rover Defender 110 2024
Land Rover Defender 2024 dane techniczne i krótko o modelu
Obecne wydanie Land Rovera Defendera zadebiutowało w 2019 roku, a na rynek trafił w 2020 r. Prace nad pojazdem trwały aż 7 lat. Powstał on od podstaw, zastępując pamiętającego jeszcze 1983 rok poprzednika. Wizualnie samochód stanowi połączenie stylistyki protoplasty i współczesnych terenówek oraz Land Roverów. Z przodu poznamy go po masywnym, ściętym przodzie z charakterystycznymi prostokątnymi reflektorami LED oraz po ciekawych tylnych dwuczęściowych lampach wkomponowanych w plastikowe nakładki biegnące przez całą długość tyłu. Zupełnie nowa jest także kabina, która stała się znacznie bardziej luksusowa i lepiej wykończona. Czteroramienną kierownicę zdobi napis DEFENDER, zaś na rozbudowanej konsoli środkowej i na panelach drzwi widać śruby, co dodaje autu offroadowego charakteru. Centrum dowodzenia stanowi 11,4-calowy dotykowy ekran systemu infotainment, zaś przed kierowcą znalazł się zestaw cyfrowych zegarów. Auto posiada reduktor i zaawansowany system Terrain Response 2 oraz czujnik brodzenia.

Defender występuje w wersji trzydrzwiowej 90, pięciodrzwiowej 110 (3 rzędy siedzeń i miejsce dla 7 osób) oraz przedłużonej 130 z trzema rzędami siedzeń i miejscem dla 8 osób. Land Rover Defender 110 mierzy 5018 mm długości, 2008 mm szerokości (ze złożonymi lusterkami) oraz 1967 mm wysokości. Głębokość brodzenia wynosi 900 mm, zaś prześwit liczy od 218 do 291 mm, w zależności od ustawienia zawieszenia pneumatycznego. Bagażnik pomieści 786 litrów (743 l w wersji z trzecim rzędem siedzeń). Kąty natarcia, zejścia i rampowy wynoszą odpowiednio 37,5, 28 oraz 40 stopni w przypadku ustawienia terenowego lub 30,1, 22 oraz 37,7 stopni w przypadku standardowego ustawienia. Defender jest jedynym modelem w zestawieniu opartym na konstrukcji samonośnej.
Land Rover Defender 110 2024 silniki
Poniżej przedstawiamy gamę jednostek napędowych Land Rovera Defendera. W każdej wersji standardem jest napęd AWD i 8-stopniowa automatyczna przekładnia.
| Model | Pojemność skokowa [cm3] | Rodzaj paliwa | Skrzynia biegów | Napęd | Ilość i układ cylindrów | Maksymalna moc [KM (kW) / rpm] | Maksymalny moment obrotowy [Nm / rpm] | Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | Prędkość maksymalna [km/h] |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| D200 | 2997 | Diesel | Automatyczna | AWD | R6 MHEV | 200 / 4 000 | 500 / 1250 - 2 500 | od 10,2 | 175 |
| D250 | 2996 | Diesel | Automatyczna | AWD | R6 MHEV | 249 / 4 000 | 570 / 1 250 - 2 250 | od 8,3 | 188 |
| D300 | 2996 | Diesel | Automatyczna | AWD | R6 MHEV | 300 / 4 000 | 650 / 1 500 - 2 500 | od 7,0 | 191 |
| P300 | 1997 | Benzyna | Automatyczna | AWD | R4 | 300 / 5 500 | 400 / 1 500 - 4 500 | od 7,4 | 191 |
| P400 | 2995 | Benzyna | Automatyczna | AWD | R6 MHEV | 400 / 5 500 | 550 / 2 000 - 5 000 | od 6,1 | 191 |
| P400E | 1997 | Benzyna | Automatyczna | AWD | R4 PHEV | 404 / 5 500 | 640 / 1 500 - 4 400 | od 5,6 | 191 |
| P525 | 4999 | Benzyna | Automatyczna | AWD | V8 | 525 / 6 000 - 6 500 | 625 / 2 500 - 5 500 | od 5,4 | 240 |
Land Rover Defender 110 2024 ceny
Poniżej przedstawiamy cennik Land Rovera Defendera 110:
| Wersja wyposażenia | Silnik | Rodzaj paliwa | Moc silnika | Napęd | Skrzynia biegów | Cena (PLN) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| S | 3.0D R6 | Diesel | 200 KM | AWD | Automatyczna | 359 800 |
| S | 3.0D R6 | Diesel | 250 KM | AWD | Automatyczna | 386 900 |
| S | 2.0P Si4 | Benzyna | 300 KM | AWD | Automatyczna | 365 800 |
| S | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 418 200 |
| SE | 3.0D R6 | Diesel | 200 KM | AWD | Automatyczna | 397 200 |
| SE | 3.0D R6 | Diesel | 300 KM | AWD | Automatyczna | 448 000 |
| SE | 2.0P Si4 | Benzyna | 300 KM | AWD | Automatyczna | 401 500 |
| SE | 3.0P R6 | Benzyna | 400 KM | AWD | Automatyczna | 464 200 |
| SE | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 442 400 |
| X-DYNAMIC SE | 3.0D R6 | Diesel | 200 KM | AWD | Automatyczna | 421 700 |
| X-DYNAMIC SE | 3.0D R6 | Diesel | 250 KM | AWD | Automatyczna | 448 800 |
| X-DYNAMIC SE | 3.0D R6 | Diesel | 300 KM | AWD | Automatyczna | 472 500 |
| X-DYNAMIC SE | 2.0P Si4 | Benzyna | 300 KM | AWD | Automatyczna | 424 900 |
| X-DYNAMIC SE | 3.0P R6 | Benzyna | 400 KM | AWD | Automatyczna | 488 700 |
| X-DYNAMIC SE | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 465 300 |
| Wersja wyposażenia | Silnik | Rodzaj paliwa | Moc silnika | Napęd | Skrzynia biegów | Cena (PLN) |
|---|---|---|---|---|---|---|
| X-DYNAMIC HSE | 3.0D R6 | Diesel | 250 KM | AWD | Automatyczna | 483 900 |
| X-DYNAMIC HSE | 3.0D R6 | Diesel | 300 KM | AWD | Automatyczna | 507 600 |
| X-DYNAMIC HSE | 2.0P Si4 | Benzyna | 300 KM | AWD | Automatyczna | 458 400 |
| X-DYNAMIC HSE | 3.0P R6 | Benzyna | 400 KM | AWD | Automatyczna | 523 800 |
| X-DYNAMIC HSE | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 498 000 |
| HARD TOP X-DYNAMIC SE | 3.0D R6 | Diesel | 250 KM | AWD | Automatyczna | 455 300 |
| XS EDITION | 3.0D R6 | Diesel | 250 KM | AWD | Automatyczna | 449 500 |
| XS EDITION | 3.0P R6 | Benzyna | 400 KM | AWD | Automatyczna | 489 700 |
| XS EDITION | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 465 400 |
| X | 3.0D R6 | Diesel | 300 KM | AWD | Automatyczna | 586 600 |
| X | 3.0P R6 | Benzyna | 400 KM | AWD | Automatyczna | 606 600 |
| X | 2.0P Si4 | Benzyna PHEV | 404 KM | AWD | Automatyczna | 571 600 |
| CARPATHIAN EDITION | 5.0P V8 | Benzyna | 525 KM | AWD | Automatyczna | 823 100 |
| V8 | 5.0P V8 | Benzyna | 525 KM | AWD | Automatyczna | 781 600 |
Land Rover Defender 110 2024 wyposażenie
Przedstawiamy wybrane elementy wyposażenia standardowego Land Rovera Defendera 110 D200 S:
- System Terrain Response
- System Terrain Response 2
- Konfigurowalny tryb terenowy
- Zawieszenie sprężynowe
- 19-calowe aluminiowe felgi
- pełnowymiarowe koło zapasowe z obręczą o rozmiarze 19 cali
- Panel tylnej bocznej szyby z wewnętrzną kieszenią oraz słupek A w kolorze nadwozia
- Reflektory LED
- Siedzenia z materiału Resist w kolorze Ebony z wnętrzem Ebony0zł]
- Siedzenia przednie regulowane w 12 kierunkach (6 elektrycznie/6 manualnie)0zł
- Tylna składana kanapa dzielona 40:20:40 z podłokietnikiem
- Selektor biegów wykończony materiałem Resist
- System audio - 180W, 6 głośników
- Cyfrowa interaktywna tablica wskaźników
- Wyświetlacz 10"
- Ektrochromatyczne (lewe), elektrycznie regulowane i składane, podgrzewane lusterka boczne z oświetleniem wejścia
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- System kamer Surround 3D
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Asystent pasa ruchu
- Wspomaganie parkowania 360⁰
- System rozpoznawania znaków drogowych (TSR) z adaptacyjnym ogranicznikiem prędkości (ASL)
- System Wade Sensing
- Monitorowanie zmęczenia kierowcy
- Radio cyfrowe DAB
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Asystent stabilizacji toru jazdy przyczepy (TSA)
Land Rover Defender 110 - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Land Rovera Defendera 110 D250 S z napędem na obie osie oraz 8-stopniową dwusprzęgłową przekładnią.
- Cena katalogowa: 444 740 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 380 000 zł
- Czas trwania umowy leasingowej: 60 miesięcy
- Wpłata własna 30% (115 000 zł)
- Wartość wykupu 15% (56 000 zł).
- Rata netto: 4285 zł
Land Rover Defender 110 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 367 625 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 390 899 zł