Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Testy aut
              • 1100km za kierownicą Mitsubishi ASX- test długodystansowy

              1100km za kierownicą Mitsubishi ASX- test długodystansowy

              22.06.2020 Admin

              Mitsubishi ASX to najpopularniejszy w Polsce model producenta spod znaku Trzech Diamentów. Za jego kierownicą przejechałem niemal 1 100 km. Przekonałem się, że - tak jak pisze importer – jest to mocny, pewny i niezawodny towarzysz podróży.

              Mitsubishi ASX- test długodystansowy

              Mitsubishi ASX - najpopularniejszy SUV w Polsce

              Mitsubishi ASX zadebiutował wiosną 2010 r. podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Pierwsza generacja kompaktowego SUVa spod znaku Trzech Diamentów cieszyła się dużym powodzeniem wśród kupujących. Jej łączna sprzedaż wyniosła 340 000 egzemplarzy, z czego na Polskę przypadło 22 000 egzemplarzy (tylko w 2019 r. ASX znalazł w naszym kraju 2 792 nabywców, będąc jednocześnie najpopularniejszym w Polsce modelem tego japońskiego producenta).

              Mitsubishi ASX- numer 1 w Polsce

              Mitsubishi ASX leasing taniej do 15 000zł

              Nowe Mitsubishi ASX 2019 - jeden silnik wiele możliwości

              We wrześniu 2019 r. zaprezentowana została druga generacja Mitsubishi ASX. Nowe ASX znacznie różni się od swojego poprzednika. Zarówno z wyglądu, jak i pod kątem pracujących pod jej maską silników. Napisałem silników? Powinienem napisać silnika – tak jak Forda T można było zamówić w każdym kolorze, pod warunkiem, że był to kolor czarny, tak nowego ASX może poruszać i napędzać każdy silnik, o ile jest to dwulitrowa jednostka SOHC MIVEC o mocy 150 KM.

              Pierwszy raz z nowym ASX zetknąłem się podczas prezentacji modelu. Obejrzałem je wówczas od zewnątrz, wsiadłem do środka, przejechałem się po torze testowym i, co tu mówić, nabrałem ochoty na więcej (zgodnie z przysłowiem o apetycie rosnącym w miarę jedzenia). Okazja nadarzyła się w połowie lutego, kiedy odebrałem kluczyki do szarego Mitsubishi ASX.

              Mitsubishi ASX opis

              Pierwsze wrażenie

              Nowego Mitsubishi ASX można określić mianem „twardy zawodnik”. Już od pierwszego rzucenia okiem, auto robi wrażenie takiego, jakim można – bez większych obaw – zjechać z utwardzonej drogi, po to żeby np. pokonać ostatni odcinek drogi wiodącej do jeziora czy działki. Co prawda ASX ma całkiem spory prześwit (19 cm), a opcjonalnie dostępny jest napęd na 4 koła, to lepiej jednak nie zapędzać się tym samochodem w zbytnie bezdroża.

              Z zewnątrz muskularny

              Sylwetka Mitsubishi ASX jest muskularna. Z boku uwagę przyciąga przetłoczenie zaczynające się z tyłu auta i biegnące przez tylne i przednie drzwi oraz poprowadzona poziomo maska silnika. Jeżeli patrząc na samochód od przodu dostrzeżesz podobieństwa do Mitsubishi Eclipse Cross, to będziesz miał rację. W obu tych modelach wąskie reflektory świateł mijania i świateł drogowych (w ASX wykonane w technologii Bi-LED) umieszczone zostały pod maską silnika, a pod nimi – w narożnikach masywnego zderzaka – swoje miejsce znalazły LED-owe światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy.

              Nowe ASX zostało zaprojektowane zgodnie z najnowszym językiem designu marki Mitsubishi – Dynamic Shield. Nazwa ta odzwierciedla cechy samochodów japońskiego producenta. Słowo „dynamic” podkreśla dynamiczną, wyrazistą stylizację nowych modeli, a „shield” (z ang. tarcza) symbolizuje wysoki poziom bezpieczeństwa, które zapewniają modele Mitsubishi za sprawą konstrukcji nadwozia RISE, minimalizującej skutki kolizji oraz kilkunastu systemów bezpieczeństwa.

              Wewnątrz – niczym się nie wyróżniający

              Wnętrze Mitsubishi ASX niczym się nie wyróżniało. W pozytywnym tego słowa znaczeniu. Na środku deski rozdzielczej królował 8-calowy ekran stacji multimedialnej SDA z Apple Car Play/Android Auto. Deska rozdzielcza pokryta była miękkim matowym tworzywem, a panel wokół ekranu stacji multimedialnej wykończony był błyszczącym tworzywem (piano black).

              Przed oczami kierowcy znajdowały się – umieszczone w tubach – obrotomierz i prędkościomierz. Między nimi umieszczony był wyświetlacz komputera pokładowego, na którego ekranie wyświetlać się mogą informacje np. o aktualnym przebiegu, zasięgu czy chwilowym zużyciu paliwa. Wyświetlacz komputera pokładowego pokazuje też temperaturę silnika i poziom paliwa. Po prawej stronie zestawu wskaźników umieszczony był przycisk do uruchamiania/wyłączania silnika, a po lewej przycisk INFO, służący do sterowania komputerem pokładowym. Pierwszy raz zetknąłem się z takim rozwiązaniem – zazwyczaj komputerem pokładowym steruje się z kierownicy. Takie umiejscowienie przycisku ma jeden cel – poprawę bezpieczeństwa – w czasie jazdy kierujący nie może zmieniać ustawień (musiałby w tym celu zdjąć lewą rękę z kierownicy i wyciągnąć ją dość mocno do przodu).

              Mitsubishi ASX wnętrze

              Jednostrefową klimatyzacją automatyczną sterowało się w sposób tradycyjny – przy pomocy pokręteł. Przy ich pomocy ustawiało się temperaturę, szybkość i kierunek nawiewu. Co ciekawe – informacja o ustawionej temperaturze nie pokazywała się (jak to zwykle bywa) na wyświetlaczu. Wartości temperatury były, podobnie jak w Renault Captur pierwszej generacji, zaznaczone na pokrętle.

              Przednie i tylne fotele pokryte były czarną materiałową tapicerką. Zapewniały wystarczający komfort. Nawet po przejechaniu kilkuset kilometrów nie miałem powodów do narzekań, a wręcz przeciwnie. Podobnie jak w innych SUV-ach/crossoverach pozycja za kierownicą zapewniała dobrą widoczność do przodu, a dzięki dużym lusterkom – także na to, co dzieje się za samochodem (samochód, którym jeździłem nie był wyposażony w monitorowanie martwego pola w lusterkach zewnętrznych).

              Rozstaw osi Mitsubishi ASX wynosi 267 cm. Dzięki temu, pasażerowie jadący na tylnej kanapie nie powinni narzekać na brak miejsca na nogi (sprawdziłem to siadając za fotelem kierowcy, który wcześniej ustawiłem optymalnie dla siebie).

              Byłem bliski wystawieniu wnętrzu ASX oceny celującej. Niestety, musiałem ją obniżyć. Przysłowiową łyżką dziegciu w beczce miodu była bardzo gwałtownie otwierająca się pokrywa schowka w desce rozdzielczej. To już w moim 12-letnim Nissanie otwiera się ona powoli i nie mam obawy, że zaraz się urwie. Mitsubishi, poprawcie to… Po aucie kosztującym wyjściowo niemal 100 000 zł nie spodziewałem się czegoś takiego.

              Co porusza i napędza nowego ASX-?

              Co prawda konfigurację ASX-a zaczyna się od wyboru silnika. Jest to zawsze – niezależnie od wersji wyposażenia – jedna jednostka napędowa. Dwulitrowy, wolnossący silnik benzynowy o mocy 150 KM. Tak, dobrze przeczytaliście – nowy ASX nie jest napędzany (tak jak np. Eclipse Cross) silnikiem z turbiną. Co więcej, podstawową skrzynią biegów jest w ASX 5-biegowa przekładnia manualna. Zamiast niej możesz zamówić automatyczną przekładnię CVT. Testowe Mitsubishi (wersja Intense Plus) wyposażona była właśnie w przekładnię CVT.

              Kiedy dowiedziałem się o tym, zacząłem się zastanawiać, jak duet wolnossący silnik benzynowy + CVT będzie się sprawdzał w trasie, a zwłaszcza podczas jazdy na autostradzie. I wiecie co? Wcale nie było tak źle. A wręcz przeciwnie – po przyzwyczajeniu się do tego, że np. podczas rozpędzania samochodu na tzw. jezdni zbierająco-rozprowadzającej, trzeba dość mocno wcisnąć pedał gazu, dalsza jazda była płynna i cicha.

              Zapytałem dlaczego w ASX Mitsubishi zdecydowało się na zastosowanie skrzyni CVT. 

              Skrzynia CVT jest stosowana ze względu na to że zapewnia ciągły napęd samochodu w trakcie zmiany przełożenia. Daje to brak przerw w napędzie na zmianę biegów w porównaniu z innymi skrzyniami. Ciągłe przeniesienie napędu ma miejsce zarówno w trybie automatycznym, jak i manualnym. Pozwala to na możliwie łagodne i równomierne przyśpieszanie podczas jazdy ukierunkowanej na komfort.

              W trybie manualnym przekładnia CVT jest ustawiona na wygenerowanie konkretnego przełożenia na wybranym biegu. Jeżeli kierowca łopatkami wybierze np. bieg 3 to przekładnia pasowa ustawi się tak żeby wygenerować przełożenia biegu 3 a następnie będzie to przełożenie utrzymywać.  Wrażenie będzie takie jakbyśmy jechali samochodem ze skrzynią manualną bez konieczności operowania sprzęgłem i przerw w napędzie podczas zmiany przełożenia.

              Co ciekawe, tor, po jakim poruszał się lewarek służący do zmiany przełożeń nie był – jak w innych autach z automatyczną przekładnią, którymi jeździłem – prosty. W ASX lewarek poruszał się „wężykiem”.

              Apetyt silnika na paliwo określić mogę jako umiarkowany. Auto odebrałem z mniej więcej połową baku (jego pojemność w testowej wersji wynosiła 63 l). Po zatankowaniu do pełna na autostradzie A2 (na jednej z pierwszych napotkanych stacji) dojechałem do Szklarskiej Poręby. W drodze powrotnej, tankowałem na pierwszej stacji na autostradzie A4. Po tym tankowaniu, na wyświetlaczu komputera pokładowego pojawiła się informacja o zasięgu wynoszącym niemal 1 100 km (podczas jazdy zasięg dość szybko stał się trzycyfrowy). Niemniej jednak, na paliwie zatankowanym na A4 dojechałem do Warszawy i pokonałem jeszcze ok. 100 km po mieście, a oddając samochód miałem jeszcze „mniejsze pół” baku. Całkiem nieźle. Zwłaszcza że większą część trasy przejechałem z prędkością ponad 120 km/h.

              Jak jeździ Mitsubishi ASX?

              Na to pytanie mogę odpowiedzieć jednym słowem - fantastycznie! Podczas testu jeździłem po mieście, autostradami, drogami ekspresowymi, drogami powiatowymi i krętymi drogami górskimi. Na każdej z tych dróg, ASX czuł się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Auto było dobrze wyciszone, fotele ani nie za twarde, ani nie za miękkie (po przyjechaniu do Szklarskiej Poręby mogłem od razu iść na spacer po mieście).

              Także i w mieście samochód sprawował się bardzo dobrze. System AS&G (Auto Start & Go), w jaki wyposażone było auto wyłączał silnik dopiero po zatrzymaniu samochodu (a jeździłem już samochodami, w których system start&stop włączał się jeszcze zanim samochód się zatrzymał). Silnik włączał się bardzo łagodnie (to też nie jest regułą, niektóre systemy start&stop włączając silnik generują dość duże wstrząsy).

              Jeżeli do tego wszystkiego dodać umiarkowany apetyt samochodu na paliwo, można śmiało nazwać ASX-a dobrym towarzyszem dłuższych i krótszych podróży.

              O multimediach słów kilka

              Systemem inforozrywki sterowało się przy użyciu dwóch pokręteł oraz czterech dotykowych przycisków. Nawigacja po ustawieniach, z wykorzystaniem m.in. kafelków wyświetlanych na ekranie, była łatwa, a ekran dobrze reagował na dotyk. Multimedialna stacja SDA wyposażona była m.in. w Android Auto. Powiedziałem: „sprawdzam” i podłączyłem smartfona do jednego z dwóch portów USB.

              Ku mojemu zdziwieniu, po chwili uruchomił się Android Auto. OK, może usługa ta nie oferuje (na razie, mam nadzieję) zbyt wiele, ale ważne, że można z niej korzystać. Można z niej korzystać mimo tego, że – jak dowiedziałem się z biura prasowego polskiego oddziału Google’a, nie jest ona oficjalnie dostępna w Polsce (mimo, że aplikacja Android Auto jest częścią Androida 10 i nie trzeba jej pobierać ze sklepu Google Play).

              W ramach Android Auto mogłem korzystać m.in. z map Google’a i nawigacji Waze, Muzyki Play i Spotify oraz oczywiście z telefonu. Całkiem nieźle jak na usługę, której w Polsce nie ma…

              Mitsubishi ASX – cena

              Mitsubishi ASX dostępne jest w pięciu wersjach wyposażenia: Inform, Invite, Intense, Intense Plus i Instyle.

              Najtańsza wersja wyposażenia – Inform – kosztuje co najmniej 77 490 zł. Za tę cenę dostaniesz m.in.:

              • 16-calowe felgi stalowe z oponami 215/70R16,
              • system aktywnej stabilizacji toru jazdy (ASC) z kontrola trakcji (TCL),
              • system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA),
              • ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD),
              • system sygnalizacji nagłego hamowania (ESS),
              • wzmocnioną konstrukcję nadwozia RISE,
              • czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne oraz kolanową poduszkę powietrzną dla kierowcy,
              • przednie reflektory w technologii Bi-LED z czujnikiem zmierzchu,
              • światła do jazdy dziennej LED,
              • tylne lampy w technologii LED,
              • wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu,
              • kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego,
              • 2 gniazda 12V z przodu,
              • elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne,
              • kanał grzewczy dla drugiego rzędu siedzeń,
              • zdalnie sterowany zamek centralny (2 piloty),
              • klimatyzację manualną,
              • system audio z 4 głośnikami, radiootwarzaczem CD/MP3, gniazdem USB, zestawem głośnomówiącym Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy.

              Poznaj ofertę leasingu- Mitsubishi Inform

              Jak na podstawową wersję wyposażenia, całkiem nieźle. Zwłaszcza, że w standardzie są dostępne przednie reflektory Bi-LED z czujnikiem zmierzchu, wycieraczki z czujnikiem deszczu czy nawiew powietrza dla drugiego rzędu siedzeń.

              Wersję Inform możesz zamówić tylko z napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach.

              Druga wersja wyposażenia – Invite – do wyposażenia standardowego dodaje:

              • 16-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/70R16,
              • kamerę cofania,
              • relingi dachowe,
              • skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów,
              • osłony przeciwsłoneczne z lusterkiem i oświetleniem dla kierowcy i pasażera,
              • łopatki do zmiany przełożeń (tylko dla wersji ze skrzynia CVT),
              • tempomat,
              • radioodtwarzacz CD/MP3 z ekranem dotykowym 6,1 cala.

              Wersję Inform możesz zamówić z:

              • napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach (od 86 990 zł),
              • napędem na przednią oś i automatyczną skrzynią biegów CVT (od 92 990 zł),
              • napędem na obie osie i automatyczną skrzynią biegów CVT (od 99 990 zł).

              W standardowym wyposażeniu trzeciej wersji wyposażenia (Intense) znajdziesz:

              • dwutonowe 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/55R18,
              • przednie reflektory przeciwmgielne w technologii LED,
              • przyciemniane szyby tylne,
              • fotochromatyczne lusterko wsteczne,
              • panel centralny wokół radia i zewnętrzne nawiewy powietrza wykończone tworzywem typu piano black,
              • centralny podłokietnik z tyłu z uchwytami na napoje,
              • chromowane klamki drzwi,
              • chłodzony schowek przed pasażerem,
              • klimatyzację automatyczną,
              • stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym 8” i interfejsem Android Auto/Apple Car Play, tunerem cyfrowym DAB (Digital Audio Broadcast), 6 głośnikami i dwoma gniazdami USB.

              Wersję Intense możesz zamówić z:

              • napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach (od 91 390 zł),
              • napędem na przednią oś i automatyczną skrzynią biegów CVT (od 97 390 zł),
              • napędem na obie osie i automatyczną skrzynią biegów CVT (od 104 390 zł).

              Czwarta wersja wyposażenia – Intense Plus – oferuje w wyposażeniu standardowym:

              • system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM),
              • automatyczne światła drogowe (AHB),
              • chromowane klamki drzwi,
              • chromowane, ozdobne wykończenie przednich błotników,
              • system dostępu bezkluczykowego (KOS),
              • podgrzewane fotele przednie,
              • elektrycznie składane lusterka zewnętrzne,
              • kierunkowskazy wbudowane w lusterka zewnętrzne.

              Wersję Intense Plus możesz zamówić z:

              • napędem na przednią oś i manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach (od 95 990 zł),
              • napędem na przednią oś i automatyczną skrzynią biegów CVT (od 101 990 zł).

              Ostatnią, najdroższą, wersją wyposażenia jest Instyle. Wersja ta dostępna jest tylko z napędem na 4 koła i z automatyczną skrzynią biegów CVT. Za ASX Instyle trzeba zapłacić co najmniej 119 690 zł.

              Wersja Instyle dodaje do wyposażenia standardowego:

              • system ostrzegania o niezamierzonym opuszczaniu pasa ruchu (LDW),
              • monitorowanie martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW) z asystentem zmiany pasa ruchu (LCA),
              • monitorowanie ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA),
              • panoramiczny szklany dach z oświetleniem wewnętrznym LED,
              • stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym 8” i interfejsem Android Auto/Apple Car Play, tunerem cyfrowym DAB (Digital Audio Broadcast), 6 głośnikami, dwoma gniazdami USB oraz wbudowaną nawigacją.

              Do każdej wersji wyposażenie możesz dopłacić za lakier metalizowany (2 300 zł), lakier biały perłowy (2 600 zł), lakier „Diamentowa czerwień” (3 300 zł). Możesz też skorzystać z katalogu akcesoriów.

              W standardowym wyposażeniu Mitsubishi ASX brakuje mi tylko jednego elementu - czujników parkowania. Co ciekawe – w cenniku modelu 2020 z roku produkcji 2019 znalazłem Pakiet City 1 (tylne czujniki parkowania + autoalarm – 2 500 zł) i Pakiet City 2 (przednie i tylne czujniki parkowania + moduł sterowania prędkości do przednich czujników parkowania + autoalarm – 3 000 zł). Teraz tylne czujniki parkowania są dostępne jako jedno z akcesoriów, nie znajdziesz ich w cenniku modelu z roku produkcji 2020.

              Mitsubishi ASX – subiektywny wybór testującego

              W cenniku Mitsubishi ASX – w przeciwieństwie np. do marek europejskich – nie znajdziesz elementów wyposażenia dodatkowego, które możesz “domówić” do samochodu. Zasada jest prosta – chcesz mieć np. bezkluczykowy dostęp do samochodu, podgrzewane przednie fotele czy elektrycznie składane boczne lusterka? OK. To musisz kupić droższą wersję.

              Dlatego też nie możesz mieć np. wersji Intense Plus z napędem na 4 koła, monitorowaniem martwego pola w lusterkach i monitorowaniem ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu. Wszystkie te opcje możesz mieć jeżeli wybierzesz wersję Instyle. 

              Po zastanowieniu się doszedłem do wniosku, że najbardziej odpowiadającą mi wersją wyposażenia jest ta, którą jeździłem, Intense Plus. Na jej wyposażeniu były wszystkie (no, może prawie wszystkie) elementy, które chciałbym mieć w swoim aucie (kamera cofania, podgrzewane siedzenia, automatyczne światła drogowe czy dostęp bezkluczykowy). Brak nawigacji nie jest przeszkodą - na wyposażeniu jest przecież Android Auto/Apple Car Play. Monitorowanie ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu jest rozwiązaniem przydatnym, ale nie na tyle żeby dla niego kupować droższą wersję wyposażenia.

              Mitsubishi ASX jest kompaktowym SUV-em, którego producent określa jako “niezawodnego towarzysza przygód”.  Samochód jest przestronny – 3, a nawet 4-osobowa rodzina powinna bez problemów zabrać się nim w podróż. Bagażnik ASX-a pomieści 406 l, oznacza to, że nie powinieneś mieć problemów ze spakowaniem się na wyjazd.

              Zobacz podobne artykuły
              Leasing operacyjny, czy finansowy - który wybrać?

              Leasing w perspektywie zmian. Rodzaje, e...

              Leasing operacyjny i finansowy w perspektywie zmian podatkowych od 2026. Wszystko o finansowaniu, ewidencji i księgowaniu leasingu.

              Katarzyna Bugla 24.09.2025 8 min
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jac leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Jeep wynajem
              • Kia wynajem
              • Land Rover wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Mercedes dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Jeep wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Abarth używane
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • Baic używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Omoda używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • RAM używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Subaru używane
              • Suzuki używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Isuzu dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Jeep wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Land Rover wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • BMW poleasingowe

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.