Leasing Mała Ratka Leasing Mała Ratka Skorzystaj
logo logo partnera
logo logo partnera
  • Nowe
    Nowe
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
  • Używane
    Używane
    • Samochody osobowe
    • Samochody dostawcze
    • Samochody ciężarowe
    • Pewne używane
  • Finansowanie
    Finansowanie
    Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
    Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
    Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
      Leasing Mała Ratka Dzięki Małej Ratce stać Cię na więcej!
      Elastyczny leasing samochodu z Niską Ratą! Bez obowiązku wykupu! Już od 738 zł netto miesięcznie.
      Leasing Mała Ratka Sprawdź oferty
    • Leasing

      Od 24 miesięcy, dla firm i osób prywatnych. Nowe i używane auta osobowe i dostawcze od ręki. Rabaty do -30%.

      Sprawdź oferty
    • Wynajem długoterminowy

      Od 12 miesięcy, bez opłaty wstępnej, konieczności wykupu i dodatkowych kosztów. Wszystko w cenie raty.

      Sprawdź oferty
    • Kredyt

      Elastyczne finansowanie dla osób prywatnych. Szybki odbiór, zero ograniczeń i atrakcyjne rabaty przy zakupie.

      Sprawdź oferty
    • Leasing konsumencki

      Leasing konsumencki - mądre finansowanie na Twoich warunkach!

      Sprawdź oferty
    Wszystkie oferty
  • Baza wiedzy
    Baza wiedzy
    • O firmie
    • Proces
    • Ubezpieczenie
    • Finansowanie
    • Porady
  • Kontakt
  • O nas
  • Zaloguj
Zaloguj
Zamów rozmowę
Napisz wiadomość
  • Główna
  • Zamknij
    Szukaj
  • Zamknij
    Kontakt
  • Oferty
  • Zamknij
    Menu
Jakiego samochodu szukasz?

Wyszukiwarka

Brak wyników.
Popularne
teraz:

    Sugestie

      Brak wyników.

      Ostatnio wyszukiwane

        Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.

        Polecane

          Przepraszamy!

          Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
          Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.

          Przejdź do ofert

          Kategorie

            Mogą Cię zainteresować

              • Superauto.pl
              • Porady
              • Zakup samochodu
              • Kabriolety do 30 tysięcy złotych – 5 najciekawszych propozycji

              Kabriolety do 30 tysięcy złotych – 5 najciekawszych propozycji

              16.03.2022 Paweł Bartocha

              Sezon na jazdę z otwartym dachem trwa w najlepsze. Wybraliśmy 5 najciekawszych kabrioletów do 30 000 zł, przybliżając ich sytuację rynkową, wady i zalety.

              Volvo C70 II

              W rankingu znajdziesz:

              Volvo C70 II
              Mazda MX-5 (NC)
              Peugeot 308 CC
              Fiat 500C
              Mercedes SLK (R171)
              Kabriolety w ofercie Superauto.pl
              Mercedes SL AMG
              BMW serii 4 Cabrio
              BMW serii 8 Cabrio
              Porsche 718 Boxster
              Mazda MX-5 

              Jazda z otwartym dachem ma wielu zwolenników, którzy tylko czekają na pierwsze cieplejsze dni i promienie wiosennego słońca, by poczuć wiatr we włosach i delektować się jazdą pod gołym niebem. Lato to czas wzmożonego popytu na auta z otwieranym dachem, gdyż stanowi ono pełnię sezonu na kabriolety. Na rynku nie brakuje propozycji zarówno nowych jak i używanych cabrio. Wybraliśmy 5 najciekawszych kabrioletów z rynku wtórnego w przedziale cenowym do 30 000 zł. Ten pułap cenowy pozwala już wybierać spośród dość ciekawych i różnorodnych modeli.

              Volvo C70 II

              Druga generacja Volvo C70 zadebiutowała w 2005 roku i była oferowana do 2014 roku. Bazuje ona płycie podłogowej P1, którą otrzymały też Ford Focus II generacji oraz Mazda 3 I generacji. Projektantem nowego nadwozia był Fedde Talsma, a przy jego tworzeniu brało udział również biuro Pininfarina. W 2007 roku został wybrany najlepszym sportowym samochodem w plebiscycie magazynu „AutoExpress” i autem roku według „Cars.com”. W 2009 roku auto przeszło modernizację. Zmieniono m.in. przód pojazdu w tym m.in. reflektory przednie, atrapę chłodnicy oraz zderzaki, a także tylne lampy wykonane w technologii LED.

              Volvo C70 II

              Pod maską Volvo C70 znalazły się dwie pięciocylindrowe jednostki benzynowe oraz trzema dieslami, w tym dwoma pięciocylindrowymi autorstwa szwedzkiej marki. Bazowy benzyniak to dobrze znane wolnossące 2.4 R5 o mocy 140 KM i maksymalnym momencie obrotowym 220 Nm. Zapewnia on jednak przeciętne osiągi i pali sporo. Odmiana z 6-biegową skrzynią automatyczną przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,8 s, zaś z 6-biegową skrzynią manualną w 11 s. Prędkość maksymalna wynosi odpowiednio 200 oraz 205 km/h. Alternatywą jest 170-konny wariant tej jednostki, również wolnossący, oferujący lepsze osiągi przy podobnym spalaniu. Przyspieszenie od.0 do 100 km/h zajmuje 9,1 s w odmianie.z manualem lub 10 sekund w wersji z automatem. Prędkość maksymalna obydwu wersji to odpowiednio 220 oraz 215 km/h. Najciekawszą wersją jest jednak turbodoładowany wariant benzynowy o pojemności 2.5 litra, generujący 220 lub 230 KM oraz 320 Nm. To ten sam silnik co w Fordzie Focusie ST II. Zapewnia on sprint od 0 do 100 km/h w 7,6 s ze skrzynią manualną i 240 km/h prędkości maksymalnej lub 8 s i 235 km/h w przypadku przekładni automatycznej. Po liftingu zrezygnowano z wolnossącego silnika 2.4, a moc jednostki 2.5 wzrosła z 220 do 230 KM.

              Fani diesli też znajdą coś dla siebie. Bazę stanowił 2-litrowy diesel R4 od Forda, rozwijający 136 KM oraz 320 Nm. Zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11 s i prędkość maksymalną 205 km/h. Oprócz tego w ofercie była też 2-litrowa jednostka R5 od Volvo, w dwóch wariantach mocy. Słabszy rozwija 150 KM i 340 Nm, zapewniając przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,8 s i prędkość maksymalną 210 km/h (automat 10,9 s i 205 km/h). Mocniejszy oferuje 177 KM oraz 400 Nm, zaś 100 km/h rozwija po czasie 9,8 s i rozpędza się do 220 km/h (automat 9,9 s i 215 km/h). Topowy wariant napędza 180-konny diesel o pojemności 2.4 l, oferujący 400 Nm. W jego przypadku przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, a prędkość maksymalna to 225 km/h. Bazowy diesel od Forda oraz wspomniany 2.4-litrowy motor były oferowane do 2009 roku, po czym lukę po nich wypełniły 2-litrowe diesle R5.

              Jednostki benzynowe wszystkie są trwałe i godne polecenia oraz dobrze współpracują z instalacją LPG. Co więcej, motor 2.5 dobrze znosi chiptuning. Jeśli chodzi o diesle, najlepsze są przedliftingowe konstrukcje, choć także one mają typowe bolączki współczesnych konstrukcji. Trzeba się bowiem liczyć z awariami układu wtryskowego, wyciekami oleju z miski, błędami oprogramowania sterującego pracą silnika, a także przedwczesnymi uszkodzeniami dwumasowego koła zamachowego. W topowej odmianie D5 zdarzają się także awarie przepustnicy kolektora ssącego. Odradzamy egzemplarze z automatyczną skrzynią biegów, w której dość szybko zawodzi elektronika sterująca, zdarzają się też usterki podzespołów mechanicznych. Zdarza się też, że po latach szwankują pokrętła i przyciski na konsoli centralnej, a deska rozdzielcza trzeszczy. Przed 2009 roku zdarzały się też problemy ze wspomaganiem układu hamulcowego. W niektórych egzemplarzach bywają też przypadki z zacinającym się mechanizmem składania dachu.

              30 000 zł wystarczy na zakup egzemplarza sprzed liftingu, a więc przed 2009 rokiem. Samochody po liftingu oraz z topowym silnikiem 2.5 kosztują często ponad 40 tys. zł. Problemem jest niewielka podaż używanych samochodów, zwłaszcza bezwypadkowych.

              Mazda MX-5 (NC)

              Trzecia generacja japońskigo roadstera była produkowana od 2005 do 2014 roku. W tym czasie doczekała się jednej modernizacji – w 2009 roku. Delikatnie zmieniono wówczas m.in. wygląd nadwozia, upodabniając je do nowszych modeli Mazdy. Samochód został zaprojektowany przez szkockiego designera, Moray'a Callum. W podstawowej wersji MX-5 NC była dostępna z miękkim dachem. W tym modelu raz pierwszy zaproponowano klientom sztywny dach składany (Power Retractable Hard Top), który z jednej strony podnosił o 40 kg masę auta, z drugiej zaś poprawiał jego funkcjonalność w całorocznej eksploatacji (od 2006 roku). Jego rozkładanie trwa zaledwie 12 sekund. III generacja jest największą i najcięższą ze wszystkich MX-5, jakie kiedykolwiek wyszły. Odmiana z miękkim dachem mierzy równe 4000 mm, zaś z hardtopem 4020 mm długości. Jednocześnie masa odmiany z softopem zaczyna się od 1110 kg, zaś z hardtopem od 1152 kg.

              Mazda MX-5 NC

              Do napędu MX-5 NC stosowano dwa silniki - o pojemnościach 1.8 i 2.0 l. Czterocylindrowe jednostki zamontowano wzdłużnie, a moc z nich jest przekazywana wyłącznie na koła tylne. Podstawowy motor ma 126 KM i zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w niecałe 10 sekund. Mocniejszy, 160-konny w sprincie do „setki” schodzi poniżej 8 sekund. Polecamy mocniejszy wariant, który zapewnie lepsze osiągi przy średnim spalaniu na poziomie 8 l/100 km. Słabszy motor oferuje 167 Nm i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 9,4 s oraz prędkość maksymalną 194 km/h. Za przeniesienie mocy odpowiada 5-biegowa skrzynia manualna. Wariant 160-konny rozwija 188 Nm oraz przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,9 s i rozpędza się do 217 km/h. Po liftingu w mocniejszej odmianie wprowadzono już przekładnię manualną.

              Mazda MX-5 nigdy nie grzeszyła przestronnością ani praktycznością, a bagażnik III generacji liczy raptem 150 l. Oba silniki należą do trwałych, mają łańcuchowy rozrząd i lubią wysokie obroty. Agresywna jazda skutkuje jednak podwyższonym zużyciem oleju. Trzeba zwracać uwagę na korozję – co prawda auto nie gnije tak jak pierwsza Miata, jednak warto przed zakupem sprawdzić całe podwozie auta, maskę, klapę bagażnika, przednie i tylne nadkola oraz okolice listew progowych. Spotykane są również przypadki przeciekania dachu. Powód? Przepuszczanie wody przez uszkodzone uszczelki oraz niedrożne kanały odpływowe. Woda często przedostaje się również do bagażnika. Konieczne są także dokładne oględziny zawieszenia, które zestrojono dość sztywno, przez co narażone jest na uszkodzenia. Zdarzają się też wycieki z amortyzatorów. Dość szybko poddaje się katalizator. Trzeba też uważać na uszczelniacz dyferencjału oraz czujniki ABS, które nie grzeszą trwałością. Czasami szwankuje też otwieranie elektrycznych szyb. Warto też sprawdzić stan poszycia dachu w wersji softtop, a w hardtopie mechanizm składania.

              W przeciwieństwie do Volvo C70 Mazda nie zapewnia komfortu, lecz oferuje za to mnóstwo przyjemności z jazdy, doskonałe prowadzenie i czucie pojazdu. Kwota 30 000 zł wystarczy na zakup MX-5 z 2006 lub 2007 roku – samochody te są cenione przez fanów japońskiej motoryzacji oraz roadsterów i mocno trzymają cenę.

              Peugeot 308 CC

              Francuskie coupe-cabrio jest rywalem Volvo C70 i jak przystało na Peugeota, przekonuje do siebie stylem zarówno nadwozia jak i wnętrza, które prezentuje się dość szykownie. Peugeot 308 CC jest następcą modelu 307 CC i zadebiutował w 2009 roku, zaś już 2 lata później przeszedł modernizację wraz z pozostałymi odmianami nadwoziowymi 308. Zmiany widać przede wszystkim z przodu, gdzie pojawiły się światła LED do jazdy dziennej oraz przeprojektowany zderzak. Peugeot 308 CC jest ostatnim jak dotąd coupe-cabrio oferowanym przez Peugeota. W porównaniu do poprzednika wyróżnia się on lepszą trwałością oraz poprawioną jakością wykończenia, choć pewne wpadki nadal mu się przydarzają. Kabriolet przekonuje bogatym wyposażeniem oraz przestronnością. Co więcej, jego bagażnik pomieści od 226 do 403 l, odpowiednio przy złożonym oraz założonym dachu.

              Peugeot 308 CC

              Pod maską Peugeota 308 CC znalazła się benzynowa jednostka 1.6 w wersji wolnossącej i turbodoładowanej oraz dwa diesle o pojemności 1.6 oraz 2 litrów. Benzynowy motor w wersji wolnossącej rozwija 120 KM oraz 160 Nm. Napęd trafia na przednie koła poprzez pięciobiegową skrzynię manualną. Nie ma co liczyć na osiągi, zwłaszcza, że 308 CC nie jest lekkim autem z uwagi na obecność dachu typu hardtop. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w tej wersji zajmuje 12 s, zaś prędkość maksymalna to 195 km/h. Lepsze osiągi zapewniają jego turbodoładowane warianty rozwijające od 140 do 156 KM i 240 Nm. W przypadku topowej odmiany o mocy 156 KM i sześciobiegowej skrzyni manualnej przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, zaś prędkość maksymalna to 215 km/h.

              Alternatywą są francuskie diesle koncernu PSA. Mniejszy ma 1.6 litra pojemności, 8 zaworów i rozwija 112 KM oraz 270 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 12,2 s i prędkość maksymalną 191 km/h. Ma jednak przewagę nad benzyniakiem w postaci 6-biegowej manualnej skrzyni. Oprócz tego mamy też 2-litrowego diesla 16V o mocach 136, 140 oraz 163 KM. 140-konny diesel ma 320 Nm momentu obrotowego i oferuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,8 s i prędkość maksymalną 208 km/h. Jego topowy wariant o mocy 163 KM oferuje już 340 Nm, zaś 100 km/h osiąga po czasie 10,3 s, a jego prędkość maksymalna to 202 km/h. Występował on jednak wyłącznie z 6-stopniową przekładnią automatyczną.

              Nie polecamy jednak jednostek benzynowych, gdyż po pierwsze nie są ekonomiczne, a po drugie nie grzeszą trwałością. W wolnossącym 1.6 VTI lubi gromadzić się nagar, zaś w turbodoładowanych odmianach 1.6 THP największą bolączką jest przedwcześnie rozciągający się łańcuch rozrządu – niekiedy dzieje się to już po 50-70 tys. km. Bardzo istotna jest regularna wymiana oleju, nie rzadziej niż co 15 000 km lub co rok. Kolejnym problemem jest blokujący się fazator rozrządu, co obniża osiągi i podnosi spalanie. Zdarzają się też problemy z oprogramowaniem i modułem sterującym. Dość szybko dochodzi też do awarii turbosprężarki, a także zdarzają się przypadki pęknięcia koła pasowego.

              Godne polecenia są natomiast diesle, które są trwałymi i oszczędnymi konstrukcjami. Oczywiście trzeba się liczyć z typowymi dla współczesnych motorów wysokoprężnych awariami jak zużycie wtryskiwaczy, turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego czy niesprawny zawór EGR. Na szczęście filtry cząstek stałych nie sprawiają większych problemów, choć i one po czasie mogą generować koszty. W mniejszym dieslu zdarzały się przypadki szwankowania łańcucha spinającego wałki rozrządu. Trzeba uważać też na wycieki oleju w okolicach miski olejowej.

              Warto też zwrócić uwagę na mechanizm składania dachu, a także na działanie pokładowej elektroniki, która lubi niekiedy płatać figle. Problemy może sprawiać też zawieszenie, a zwłaszcza tuleje tylnej belki. Jeśli nie wymienicie ich na czas czeka Was kosztowna regeneracja jeszcze innych elementów tego podzespołu, a wówczas koszty spokojnie przekroczą 1000 zł. Z kolei w przedniej części zawieszenia często trzeba wymieniać łączniki stabilizatora i sworznie wahaczy, ale w polskich warunkach to nic poważnego.

              Podaż używanych Peugeotów 308 CC jest dość niewielka z racji na niszowy charakter samochodu. Dominują dwulitrowe diesle, a ceny wahają się od 25 do 35 tys. zł.

              Fiat 500C

              Produkowany nieprzerwanie od 2007 roku następca Seicento jest najlepiej sprzedającym się modelem włoskiej marki od wielu lat i jednym z bestsellerów swojego segmentu. Fiat 500 urzeka swoim ponadczasowym designem w stylu retro, który przez 14 lat obecności na rynku nie zdążył się jeszcze zestarzeć. Bazuje on na płycie podłogowej Pandy II. Warto też dodać, że samochód ma polski akcent, gdyż jego produkcją od samego początku zajmuje się fabryka FCA w Tychach, która również wytwarzała Pandę II. Pojazd przeszedł dwie modernizacje – w 2013 oraz w 2015 roku. Samochód jest ceniony za niskie koszty eksploatacji oraz bogate możliwości personalizacji. Kabina nie rozpieszcza przestronnością ani funkcjonalnością, za to w mieście mały Fiat sprawdza się świetnie, gdyż mierzy on niecałe 3,55 m długości. Auto występuje jako 3-drzwiowy hatchback oraz kabriolet z odsuwaną środkową częścią materiałowego dachu (500C). Kabriolet 500C zadebiutował w 2009 roku i wyposażono go w materiałowy dach, który sklada się za głowami pasażerów tylnych siedzeń.

              Fiat 500C

              Polecamy w szczególności wolnossącą jednostkę R4 1.2 FIRE o mocy 69 KM i maksymalnym momencie obrotowym 102 Nm. Zapewnia on przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 12,9 s i prędkość maksymalną na poziomie 160 km/h. Jednostka ta pali średnio około 6 l/100 km. Jest to prosty silnik z wtryskiem pośrednim, który konstrukcyjnie sięga pierwszej połowy lat 90-tych i doskonale współpracuje z instalacją LPG. Rozrząd jest napędzany paskiem, jednak warto skrócić interwał jego wymiany ze 120 do 80 tys. km. Podstawowe problemy silnika 1.2 Fire dotyczą przepustnicy (szybko dochodzi do jej zabrudzenia, co objawia się falowaniem obrotów) oraz alternatora. Nowa przepustnica kosztuje minimum 400 zł, choć czasem pomaga wymiana czujnika jej położenia za 200 zł. Czasami też pęka obudowa alternatora – jego regeneracja to koszt między 120 a 200 zł. Zdarzają się też przypadki podwyższonego zużycia oleju.

              Dość popularny w ogłoszeniach jest też turbodoładowany motor dwucylindrowy o pojemności 0.9 l i mocy 85 KM i maksymalnym momencie obrotowym 145 Nm. Nie oferuje on jednak takiej ekonomii i osiągów, jakich można po nim oczekiwać. Tak naprawdę główną bolączką silnika 0.9 TwinAir okazały się awarie modułów sterujących pracą systemu MultiAir. Objawem była głośna praca silnika oraz zapalanie się kontrolki check engine. Warto też skrócić interwał wymiany oleju z 30 do 15 000 km, co zmniejszy ryzyko awarii. Warto bowiem dodać, że nowy moduł sterujący systemem MultiAir to koszt rzędu 4000 zł. Reszta części jest tania, podobnie jak w przypadku jednostki 1.2.

              Szybko zużywają się elementy przedniego zawieszenia, zwłaszcza sworznie wahaczy i łączniki stabilizatora. Ich wymiana jest jednak łatwa i tania. Układ wydechowy przy silniku szybko koroduje. Przed zakupem warto sprawdzić, czy wybrany egzemplarz miał już naprawiany wydech czy będzie to musiał zrobić nowy właściciel. Przy okazji warto zerknąć na gumowe osłony przegubów napędowych. Są mało trwałe i łatwo pękają, Problematyczna bywa też elektronika pokładowa - przepalają się żarówki w reflektorach, zacina zamek tylnej pokrywy, przestaje działać komputer pokładowy albo odmawia posłuszeństwa radioodtwarzacz.

              Oferta używanych Fiatów 500C obejmuje kilkanaście egzemplarzy, zaś kwota 30 000 zł pozwoli na znalezienie aut nawet z 2014 roku. Egzemplarze po liftingu z 2015 roku mogą już jednak być wyżej wyceniane. Dominują silniki 1.2 FIRE.

              Mercedes SLK (R171)

              Druga generacja kompaktowego roadstera od Mercedesa zadebiutowała w 2004 roku, w 2008 roku przeszła kosmetyczną modernizację i była oferowana do 2011 r. Na tle poprzednika samochód zyskał bardziej krągłe proporcje nadwozia, jest też dłuższy, a masę obniżono do 1400 kg. Ponadto jego nadwozie wykonano z wytrzymalszej o 40% stali. Zachowano typowe dla roadstera proporcje nadwozia a także twardy składany dach. W stylistyce modelu można dopatrzyć się nawiązań do supersamochodu SLR McLaren. W ofercie Mercedesa SLK znalazły się jednostki R4, V6, a nawet V8.w topowej odmianie 54 AMG.

              Mercedes SLK R171

              Bazową jednostką jest benzynowe 1.8 R4 z kompresorem wytwarzające 163 KM i 240 Nm. Napęd trafia na tylną oś poprzez sześciobiegową skrzynię manualną lub 5-stopniową automatyczną. Nawet bazowy motor zapewnia temu mierzącemu nieco ponad 4 m długości roadsterowi przyzwoite osiągi. Odmiana z manualem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,9 s i rozpędza się do 230 km/h. W wariancie z automatem przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,3 s i rozwija 226 km/h. Po liftingu silnik ten rozwija 184 KM i 250 Nm i zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 7,6 s i rozpędza się do 236 km/h (automat 7,9 s i 232 km/h). Oprócz tego oferowano dwie jednostki V6 o pojemnościach 3 oraz 3.5 litra. Mniejsza generuje 231 KM oraz 300 Nm. Jednostka współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-stopniową automatyczną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,3 s, a prędkość maksymalna to 250 km/h. Większa z jednostek generuje 272 KM oraz 350 Nm i zapewnia sprint od 0 do 100 km/h w 5,6 s i prędkość maksymalną 250 km/h. Po liftingu wzmocniono ją do 305 KM i 360 Nm, w efekcie czego przyspieszenie skróciło się do 5,6 s.

              Dla fanów mocnych wrażeń przewidziano wersję 54 AMG z 5.4-litrową wolnossącą jednostką V8 o mocy 360 KM i maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. Współpracuje ona z 7-stopniową przekładnią automatyczną i zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,9 s i prędkość maksymalną 250 km/h. Limitowana odmiana Black Series oferuje natomiast 4,5 s i rozpędza się do 280 km/h. Wariant AMG jednak wykracza znacznie poza zakładany pułap cenowy.

              Najlepszym wyborem będzie silnik 1.8 z kompresorem. Zapewnia on wystarczająco dobre osiągi, cechuje się umiarkowanym spalaniem i nie przysparza wielu problemów. Uszkodzeniu może za to ulec sprężarka. We wszystkich benzyniakach występują jeszcze usterki pompy paliwa, przypadki podwyższonej konsumpcji oleju silnikowego oraz jego wycieki – warto obejrzeć silnik pod tym kątem przed zakupem, nawet, jeśli będzie się to wiązało z koniecznością zdjęcia osłony. W silnikach V6 natomiast montowano wadliwe zębatki na wałkach wyrównoważających - aby naprawić motor, należy go rozebrać, co zależnie od warsztatu może kosztować nawet 4 - 6 tys. zł razem z częściami.

              Przed zakupem Mercedesa SLK trzeba oczywiście też sprawdzić, czy mechanizm składania dachu działa prawidłowo. Wszelkie niepokojące odgłosy takie jak piszczenie czy skrzypienie mogą świadczyć o powypadkowej przeszłości auta. Koniecznie należy sprawdzić też czy żadna z jego uszczelek nie przecieka. Zdarzają się też awarie 7-stopniowej przekładni automatycznej stosowanej w jednostkach V8. Najczęściej dotyczą one konwertera oraz modułu sterowania. Warto sprawdzić stan przekładni kierowniczej – często łapie luzy, zdarzają się też wycieki płynu do wspomagania. Czasami zawodzą też elementy wyposażenia jak czujniki parkowania, czujnik deszczu, podgrzewanie foteli czy centralny zamek.

              Oferta Mercedesów SLK R171 na rynku wtórnym liczy raptem kilkanaście egzemplarzy (mowa tu o bezwypadkowych). Za kwotę 30 000 zł dostaniemy wersję z silnikiem 1.8 sprzed liftingu.

              Kabriolety w ofercie Superauto.pl

              Jeśli dysponujecie większą kwotą lub też myślicie o zakupie nowego kabrioletu w atrakcyjnym finansowaniu, takim jak leasing, kredyt lub wynajem, zajrzyjcie na Superauto.pl i zobaczcie zróżnicowaną ofertę nowych i używanych kabrioletów różnych marek. 

              Mercedes SL AMG

              Mercedes SL stanowi ikonę motoryzacji, zaś jego starsze wcielenia budzą pożądanie wśród wielu pasjonatów. Nowy SL zadebiutował jesienią 2021 roku i jest VII generacją niemieckiego roadstera. Design pojazdu czerpie garściami z najnowszych modeli niemieckiej marki, w tym CLS-a czy Klasy S. Samochód przeszedł spore zmiany w porównaniu do poprzednika, stawiając na jeszcze bardziej sportowy charakter, nawiązując tym samym do pierwszych modeli z serii SL z połowy XX wieku. Samochód otrzymał miękki składany dach zamiast znanego z poprzednika hardtopa, a także stał się czteroosobowy. 

              Mercedes-AMG SL

              Mercedes-AMG SL występuje obecnie w 3 wersjach napędowych do wyboru. Bazowy 43 AMG korzysta z doładowanej 2-litrowej jednostki o mocy 381 KM i maksymalnym momencie obrotowym 480 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,9 sekundy. Wyceniono go na 646 700 zł. Mocniejsza odmiana 53 AMG korzysta już z silnika 4.0 V8 biturbo o mocy 476 KM i maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s i kosztuje od 868 100 zł. Na szczycie oferty znalazł się wariant 63 o mocy 585 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Rozpędza się on od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy, zaś jego cena to 1 018 800 zł. 

              % Rabat: 46 900 zł
              Mercedes SL AMG  43
              Mercedes SL AMG  43

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              Mercedes SL

              AMG 43

              • Mała Ratka
              • Rabat: 6%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 734 500 zł
              • 2025
              • 2,0 L
              • Benzyna
              • 421 KM
              • Kabriolet
              Leasing netto: 10 291zł 12 658 zł brutto / msc.
              Leasing netto: 10 093zł 12 414 zł brutto / msc.
              Od ręki

              BMW serii 4 Cabrio

              II generacja serii 4 Coupe (G22) zadebiutowała w maju 2020 roku, a jesienią dołączył kabriolet (G23). Zachowano podobne proporcje nadwozia co poprzednik, pojawiły się za to kontrowersyjny duży grill oraz smuklejsze i ostrzej zaakcentowane reflektory. Odmiana cabrio porzuciła znany z poprzednika hardtop na rzecz lżejszego materiałowego dachu. Samochód występuje z napędem na tylną lub obie osie oraz wyłącznie z 8-stopniową automatyczną przekładnią. Jest czteroosobowy i całkiem praktyczny, gdyż mierzy 4768 mm długości, a rozstaw osi liczy 2851 mm, natomiast bagażnik pomieści 385 litrów. 

              BMW M4 Cabrlo

              BMW serii 4 występuje z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Bazowy wariant benzynowy 420i rozwija 184 KM oraz 300 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,2 s i kosztuje od 247 500 zł. Mocniejsza odmiana silnika 2.0 oznaczona jako 430i rozwija 245 KM oraz 400 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s i kosztuje od 270 500 zł. Następnie jest odmiana M440i xDrive z 3-litrowym silnikiem R6 oraz napędem na obie osie. Rozwija ona 374 KM oraz 500 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s i kosztuje od 370 000 zł. Gamę wieńczy M4 Competition M xDrive z 3-litrowym R6 oferującym 510 KM i 650 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,7 s, a cena to 511 000 zł. Dla fanów diesli przewidziano dwie opcje. Słabsza 420d ma 2 litry pojemności i rozwija 190 KM oraz 400 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 s i kosztuje 262 500 zł. Mocniejszy wariant to 3-litrowe R6 w odmianie 430d oferujący 286 KM i 650 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,8 s i kosztuje 312 000 zł.

              BMW serii 8 Cabrio

              BMW serii 8 (G14 - cabrio, G15 - coupe) w obecnym wydaniu zadebiutowało w 2018 roku, zastępując serię 6. BMW zdecydowało się na taką roszadę w nazewnictwie po raz drugi w historii, gdyż pierwsza seria 8 zastąpiła słynnego "rekina", a więc pierwszą serię 6. Co ciekawe, seria 8 G15 jest nieco mniejsza od serii 6 F12 (wciąż jest jednak spora i mierzy 4,85 m). Zwiększyła się za to szerokość. Samochód ma jednak jeszcze bardziej luksusowy charakter i jeszcze smuklejszą sylwetkę. Auto wyróżniają wyraziste kształty, spory grill (jednak nie tak dużyi jak w serii 4), strzeliste reflektory oraz podłużne tylne lampy. Kokpit, zgodnie z obecnym kierunkiem stylistycznym marki, stał się masywniejszy, ale i oszczędniejszy w formie. W styczniu 2022 roku auto przeszło delikatny lifting. Dodano opcjonalne podświetlane "nerki" oraz 12,3-calowy ekran systemu infotainment Live Cockpit Professional. 

              BMW serii 8 Cabrio

              Każda seria 8 korzysta z 8-stopniowej przekładni automatycznej. Bazowy wariant benzynowy 840i to 3-litrowe R6 oferujące 333 KM i 500 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 s i kosztuje od 532 000 zł. Odmiana z napędem na obie osie xDrive ksoztuje od 549 500 zł (od 0 do 100 km/h w 5,2 s). Mocniejszy wariant M850i xDrive korzysta już z podwójnie doładowanej jednostki 4.4 V8 oferującej 530 KM oraz 750 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 s i kosztuje od 672 000 zł. Topowy wariant M8 korzysta również z jednostki 4.4 V8, jednak oferuje on 600 KM oraz 750 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s i kosztuje 834 000 zł. Fani diesli znajdą wariant 840d xDrive z silnikiem 3.0 R6 generującym 340 KM oraz 700 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,1 s, a jego cena to 557 500 zł. 

              % Rabat: 142 700 zł
              BMW Seria 8 Cabrio 840i xDrive
              BMW Seria 8 Cabrio 840i xDrive

              Zobacz film
              z prezentacją

              BMW Seria 8 Cabrio 840i xDrive

              Chcesz zobaczyć
              więcej?

              Nowy Premium
              Porównaj Usuń z porównania
              Możesz dodać do porównania
              maksymalnie 4 oferty

              BMW Seria 8

              Cabrio 840i xDrive

              • Mała Ratka
              • Rabat: 24%

                Rabat względem ceny katalogowej producenta, dostępny tylko przy finansowaniu w Superauto.pl.
                Szczegóły u doradcy.

              • 451 800 zł
              • 2025
              • 3,0 L
              • Benzyna
              • 333 KM
              • Kabriolet
              Leasing netto: 5 878zł 7 230 zł brutto / msc.
              Leasing netto: 6 209zł 7 637 zł brutto / msc.
              Od ręki

              Porsche 718 Boxster

              Porsche 718 Boxster trafiło na rynek w 2016 roku, stanowiąc obszerną modernizację III generacji Boxstera z 2012 r. Samochód zyskał przede wszystkim przemodelowany kształt zderzaków, inny kształt reflektorów oraz zmodyfikowany tył dopasowany wyglądem do innych modeli Porsche. Odświeżono też kokpit, zmieniając m.in. kształt nawiewów i przyrządów na konsoli centralnej. W gamie jednostek napędowych również pojawiły się przetasowania - wolnossące jednostki B6 zastąpiły turbodoładowane motory B4. 718 Boxster ma napęd na tylną oś, jest dwumiejscowy, a silnik umieszczono w nim centralnie. 

              Porsche 718 Boxster

              Bazowe Porsche 718 Boxster korzysta z 2-litrowego turbodoładowanego silnika B4 o mocy 300 KM i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 s (z PDK 4,7 s) i kosztuje od 297 000 zł. Mocniejszy wariant Boxster S korzysta z 2.5-litrowej jednostki B4 oferującej 350 KM oraz 420 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,6 s (4,4 s z PDK) i kosztuje od 387 000 zł. Topowa wersja Boxster GTS 4.0 korzysta z wolnossącej jednostki B6 o pojemności 4 litrów, rozwijający 400 KM i 420 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s w przypadku skrzyni manualnej lub w 4 s w wersji z 7-stopniową przekładnią PDK. Wariant GTS 4.0 kosztuje od 455 000 zł. 

              Mazda MX-5 

              Mazda MX-5 IV generacji (ND) zadebiutowała w 2014 roku. Samochód od lat uchodzi za ikonę roadstera. Auto zostało zbudowane podobnie jak obecnie produkowane modele marki zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki "KODO". Samochód jest zupełnie nową konstrukcją i w porównaniu do poprzedniczki, czyli NC, jest krótszy o 10 cm i lżejszy aż o 100 kg. Tym samym MX-5 ponownie mierzy poniżej 4 m (3915 mm) Poprawiono też sztywność karoserii. Auto wyróżnia idealny rozkłas mas 50:50. W aucie zastosowano przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami, na tylnej osi pracuje układ wielowahaczowy. W przeciwieństwie do poprzedniej generacji nowa MX-5 ma klasyczny, materiałowy dach. W 2016 roku gamę wzbogacono o odmianę RF z twardym dachem. Pod koniec 2018 roku zadebiutowała odmiana po liftingu, która otrzymała kosmetyczne zmiany, bogatsze wyposażenie i mocniejszy silnik. 

              Mazda MX-5

              Mazda MX-5 występuje wyłącznie z wolnossącym silnikiem benzynowym 2.0 SkyActiv-G rozwijającym 184 KM i 205 Nm. Napęd trafia na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej, a w odmianie RF także opcjonalnej 6-stopniowej automatycznej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w odmianie z miękkim dachem zajmuje 6,5 s, a w RF 6,8 s (z przekładnią automatyczną 7,9 s. Mazda MX-5 Roadster kosztuje od 151 900 zł, a w odmianie RF 161 900 zł. 

              Paweł Bartocha
              Paweł Bartocha
              Strona autora

              Motoryzacją pasjonuję się od dzieciaka, lubię o niej pisać i opowiadać oraz dzielić się pasją z innymi. Cztery kółka to całe moje życie. W szczególności lubię amerykańskie samochody, zwłaszcza kabriolety z V8, a także duże SUV-y i pickupy. Jednym z wielu moich motoryzacyjnych marzeń jest posiadanie Corvetty w garażu 😉 Ukończyłem dziennikarstwo motoryzacyjne w Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz zdobyłem stopień magistra na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Śląskim. Od lat lubiłem pisać i cieszyć się lekkim piórem, a od paru lat podjarałem się także prezenterką na YouTubie. Współpracuję z wieloma mediami, a moje główne działania skupiają się wokół Superauto.pl. 

              LinkedIn • YouTube • Instagram

              Zobacz podobne artykuły
              Rata leasingu - jak obliczyć całkowity miesięczny koszt leasingu

              Jak obliczyć miesięczną ratę leasingową?...

              Leasing auta to popularna forma finansowania, ale jego koszty bywają niejasne. Pokazujemy, z czego składa się rata leasingowa, jak wpływa na nią wy...

              Beata Szymańska 05.08.2025 3 min
              Monit z banku

              Monit z banku lub firmy leasingowej – co...

              Otrzymałeś monit z banku lub firmy leasingowej i nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Spokojnie – to nie zawsze powód do paniki. W tym artykule wyjaś...

              Beata Szymańska 17.06.2025 9 min
              Wstępna dezycja leasingowa

              Wstępna decyzja leasingowa – co oznacza...

              Planujemy leasing auta i dostajemy wiadomość: „Wydaliśmy wstępną decyzję pozytywną”. Brzmi dobrze, ale… co to właściwie znaczy? W artykule wyjaśnia...

              Beata Szymańska 05.06.2025 5 min
              leasing 2040

              Leasing 2040 – wizja przyszłości branży...

              Jak będzie wyglądał leasing za 5,10 może 15 lat?

              Katarzyna Bugla 22.05.2025 2 min
              leasing samochodu 2025

              Leasing samochodów w Polsce - raport

              Poznaj, jak w I kwartale 2025 roku dynamika leasingu lekkich pojazdów przechyliła szalę finansowania – sprawdź, które segmenty zyskały najwięcej i...

              Maciej Kazimierski 22.05.2025 10 min
              unijne gwarancje finansowe dla nowych firm

              Leasing dla nowych firm

              Dostęp do finansowania wspiera start-upy i młode firmy. Dowiedz się czym są unijne gwarancje oraz jak możesz z nich skorzystać planując zakup finan...

              Katarzyna Bugla 25.03.2025 10 min
              Dodaj samochód
              do porównania
              Dodaj jeszcze jedno auto, aby porównać oferty
              PORÓWNAJ

              O Superauto.pl

              Superauto.pl jest największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online. Firma od początku swojej ponad 20-letniej działalności specjalizuje się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerce’ów motoryzacyjnych w Europie.

              Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki odpowiedniemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla firmy jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.

              Spółka w latach 2020, 2022, 2023, 2024 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku została laureatem klasyfikacji e-Gazel Biznesu. Ponadto w latach 2021, 2022, 2023 firma Superauto.pl została wyróżniona przez Kincentric jako „Best Employer”.

              Superauto.pl jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w ramach swojej strategii CSR wspiera lokalne organizacje. Pomoc firmy dotarła już m.in. do: Hospicjum w Chorzowie, Oddziałów Dziecięcych Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie, Fundacji S.O.S. dla Zwierząt, Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, Świetlicy Środowiskowo-Socjoterapeutycznej "Pod Mychą” oraz Fundacji Gramy do Końca.

              Superauto.pl od 17 kwietnia 2025 jest pierwszym w historii sponsorem tytularnym legendarnego Stadionu Śląskiego w Chorzowie. Największy stadion w Polsce obecnie nosi nazwę Superauto.pl Stadion Śląski.

              Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.

              Dlaczego Superauto.pl?

              • obsługa firm i osób prywatnych
              • ponad 10 000 ofert nowych i używanych samochodów dostępnych od ręki
              • rabaty firmowe na zakup samochodu do 30%
              • możliwość pozostawienia auta w rozliczeniu
              • elastyczne finansowanie w leasingu, kredycie i najmie długoterminowym
              • kalkulacja finansowania przygotowana w 15 instytucjach bankowych w 30 minut
              • minimum formalności i 100% obsługa Doradcy Superauto.pl od wysłania oferty po odbiór samochodu
              • dostawa auta pod dom

              Usługi Superauto.pl

              Leasing Superauto.pl

              • najniższe, stałe raty na rynku
              • wysokie rabaty firmowe do 30%
              • opłata wstępna od 1%
              • decyzja finansowania w ciągu 1 godziny
              • czas trwania umowy do 72 miesięcy
              • możliwość zakończenia umowy po 24 miesiącach

              Wynajem Superauto.pl

              • wszystko w cenie raty abonamentu (NNW, Assistance, Serwis, Opony)
              • opłata wstępna 0%
              • brak dodatkowych kosztów
              • umowa wynajmu już od 12 miesięcy (wynajem średnioterminowy)

              Kredyt Superauto.pl

              • atrakcyjne finansowanie z niskim oprocentowaniem
              • opłata wstępna 0%
              • umowa kredytu już od 24 miesięcy
              • czas trwania umowy do 120 miesięcy
              • kalkulacja kredytu w 30 minut

              Leasing samochodu

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo leasing
              • Alpine leasing
              • Audi leasing
              • Baic leasing
              • Bestune leasing
              • BMW leasing
              • BYD leasing
              • Chery leasing
              • Citroen leasing
              • Cupra leasing
              • Dacia leasing
              • DFSK leasing
              • Fiat leasing
              • Ford leasing
              • Forthing leasing
              • Hyundai leasing
              • Jaecoo leasing
              • Jaguar leasing
              • Jeep leasing
              • Kia leasing
              • Land Rover leasing
              • Leapmotor leasing
              • Lexus leasing
              • Mazda leasing
              • Mercedes leasing
              • MG leasing
              • Mini leasing
              • Nissan leasing
              • Omoda leasing
              • Opel leasing
              • Peugeot leasing
              • Porsche leasing
              • Renault leasing
              • Seat leasing
              • Skoda leasing
              • SsangYong leasing
              • Subaru leasing
              • Suzuki leasing
              • Toyota leasing
              • Volkswagen leasing
              • Volvo leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD dostawcze leasing
              • Citroen dostawcze leasing
              • Fiat dostawcze leasing
              • Ford dostawcze leasing
              • Isuzu dostawcze leasing
              • Iveco dostawcze leasing
              • Maxus dostawcze leasing
              • Mercedes dostawcze leasing
              • Nissan dostawcze leasing
              • Opel dostawcze leasing
              • Peugeot dostawcze leasing
              • Renault dostawcze leasing
              • Toyota dostawcze leasing
              • Volkswagen dostawcze leasing
              Zobacz wszystkie oferty
              • BYD ciężarowe leasing
              • DAF ciężarowe leasing
              • Isuzu ciężarowe leasing
              • Iveco ciężarowe leasing
              • MAN ciężarowe leasing
              • Mercedes ciężarowe leasing

              Auto na abonament

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem
              • Audi wynajem
              • BMW wynajem
              • BYD wynajem
              • Citroen wynajem
              • Cupra wynajem
              • Dacia wynajem
              • DS wynajem
              • Ford wynajem
              • Hyundai wynajem
              • Jaecoo wynajem
              • Kia wynajem
              • Lexus wynajem
              • Mazda wynajem
              • Mercedes wynajem
              • MG wynajem
              • Mini wynajem
              • Nissan wynajem
              • Omoda wynajem
              • Opel wynajem
              • Peugeot wynajem
              • Renault wynajem
              • Seat wynajem
              • Seres wynajem
              • Skoda wynajem
              • Suzuki wynajem
              • Tesla wynajem
              • Toyota wynajem
              • Volkswagen wynajem
              • Volvo wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen wynajem średnioterminowy
              • Ford wynajem średnioterminowy
              • Mercedes wynajem średnioterminowy
              • Opel wynajem średnioterminowy
              • Peugeot wynajem średnioterminowy
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze wynajem
              • Fiat dostawcze wynajem
              • Ford dostawcze wynajem
              • Nissan dostawcze wynajem
              • Opel dostawcze wynajem
              • Peugeot dostawcze wynajem
              • Renault dostawcze wynajem
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Samochody używane

              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo używane
              • Aston Martin używane
              • Audi używane
              • BMW używane
              • BYD używane
              • Chevrolet używane
              • Citroen używane
              • Cupra używane
              • Dacia używane
              • Dodge używane
              • DS używane
              • Fiat używane
              • Ford używane
              • Forthing używane
              • Genesis używane
              • Honda używane
              • Hyundai używane
              • Jaecoo używane
              • Jaguar używane
              • Jeep używane
              • Kia używane
              • Land Rover używane
              • Lexus używane
              • Maserati używane
              • Mazda używane
              • Mercedes używane
              • MG używane
              • Mini używane
              • Mitsubishi używane
              • Nissan używane
              • Opel używane
              • Peugeot używane
              • Porsche używane
              • Renault używane
              • Seat używane
              • Seres używane
              • Skoda używane
              • SsangYong używane
              • Suzuki używane
              • Tesla używane
              • Toyota używane
              • Volkswagen używane
              • Volvo używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Citroen dostawcze używane
              • Dacia dostawcze używane
              • Fiat dostawcze używane
              • Ford dostawcze używane
              • Iveco dostawcze używane
              • MAN dostawcze używane
              • Mercedes dostawcze używane
              • Mitsubishi dostawcze używane
              • Nissan dostawcze używane
              • Opel dostawcze używane
              • Peugeot dostawcze używane
              • Renault dostawcze używane
              • SsangYong dostawcze używane
              • Toyota dostawcze używane
              • Volkswagen dostawcze używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • DAF ciężarowe używane
              • Iveco ciężarowe używane
              • MAN ciężarowe używane
              • Mercedes ciężarowe używane
              • Volvo ciężarowe używane
              Zobacz wszystkie oferty
              • Alfa Romeo wynajem używane
              • Audi wynajem używane
              • BMW wynajem używane
              • Citroen wynajem używane
              • DS wynajem używane
              • Ford wynajem używane
              • Hyundai wynajem używane
              • Kia wynajem używane
              • Lexus wynajem używane
              • Mazda wynajem używane
              • Mercedes wynajem używane
              • Mini wynajem używane
              • Nissan wynajem używane
              • Opel wynajem używane
              • Peugeot wynajem używane
              • Renault wynajem używane
              • Seat wynajem używane
              • Seres wynajem używane
              • Skoda wynajem używane
              • Tesla wynajem używane
              • Toyota wynajem używane
              • Volkswagen wynajem używane
              • Volvo wynajem używane

              Dane firmowe

              • Kontakt
              • Kariera
              • Porady
              • Biuro prasowe
              • CSR
              • O nas
              • Magazyn Superauto.pl
              • Magazyn Superauto.pl - Facebook
              • Superauto.pl - Facebook
              • Kalkulator leasingowy
              • Kalkulator kredytowy
              • Nowydostawczy.pl
              • Nowyosobowy.pl
              • Chinskiesamochody.pl
              • Polityka prywatności
              • Polityka fotografii
              • Zaufani partnerzy
              • Regulamin
              Obserwuj nas na:
              2025 - Superauto.pl Sp. z o.o.,
              ul. Stalowa 16, 41-506 Chorzów
              Jesteśmy częścią
              Wirtualna Polska Holding S.A.