Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
W 2021 roku ukazała się czwarta generacja Skody Fabii. Wykorzystuje ona platformę MQB A0, z której korzysta również Volkswagen Polo. Pojazd jest aż o 11 cm dłuższy (411 cm) i o 4,8 cm szerszy (1,78 m) od swojego poprzednika, a rozstaw osi wynosi 2564 mm, co stawia go wśród największych aut segmentu B. Wysokość nadwozia wynosi 1459 mm. Dzięki udoskonaleniom aerodynamicznym Fabia ma współczynnik oporu powietrza 0,28, co według Skody czyni ją najlepszą w swojej klasie. Fabia ma wygląd podobny do innych modeli Skody, takich jak Octavia, Karoq i Scala. Bagażnik Fabii może pomieścić do 380 litrów.
Nie wiem czy Skoda Fabia będzie odpowiedni wyborem? Poznaj jak wypada na tle konkurencji: Skoda Fabia vs Opel Corsa. To nasz subiektywny poradnik zakupowy dla klientów, w którym porównujemy dwa samochodu z tego samego segmentu, które najczęściej są wybierane przez klientów Superauto.pl.
Skoda Fabia I została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1999 roku. Samochód został zbudowany na bazie płyty podłogowej VW A04, która wykorzystana została m.in. do zbudowania Volkswagena Polo oraz Seata Cordoby i Ibizy. Fabia zastąpiła Felicię i początkowo występowała tylko jako pięciodrzwiowy hatchback. W 2000 roku do gamy dołączyła wersja kombi, a w 2001 r. sedan. W 2003 roku ofertę wzbogaciła sportowa odmiana RS z dieslem 1.9 TDI o mocy 131 KM.
II generacja Fabii zadebiutowała na targach w Genewie w 2007 roku. Samochód został zbudowany na bazie płyty podłogowej PQ24, która wykorzystana została do stworzenia m.in. Volkswagena Polo, Seata Ibizy oraz Cordoby. Stylistycznie pojazd nawiązuje do zaprezentowanego w 2006 roku modelu Roomster. W 2009 roku do hatchbacka dołączyła odmiana kombi. Fabię II oferowano także w uterenowionej odmianie Scout z dodatkowymi nakładkami na progi i nadkola, większymi felgami oraz standardowymi relingami dachowymi. Topową odmianą Fabii II była sportowa RS z podwójnie doładowanym silnikiem benzynowym 1.4 TSI Twincharger o mocy 180 KM.
III generacja Fabii zadebiutowała podczas targów w Paryżu w 2014 roku. Samochód został zbudowany na bazie płyty podłogowej PQ25, która wykorzystana została m.in. do zbudowania Škody Rapid, Audi A1, Seata Ibiza oraz Volkswagena Polo. Przy okazji zaczerpnięte zostały niektóre elementy z płyty MQB. Wygląd nadwozia wzorowany jest na koncepcyjnym modelu VisionC i nawiązuje do pozostałych modeli Skody, w tym Rapida oraz Octavii III. Na początku 2018 roku auto przeszło face lifting. Zmieniony został m.in. pas przedni pojazdu, w którym zastosowano nowe reflektory w całości wykonane w technologii LED, a także przemodelowane zostały zderzaki. Odświeżono też deskę rozdzielczą i wzbogacono wyposażenie.
Skoda Fabia 2021- 2023 silniki
Gama silnikowa Fabii składa się w całości z silników benzynowych. Bazowy 1.0 MPI jest jedynym wariantem bez turbo, generuje 80 KM i 93 Nm i sprzężony jest z 5-biegową skrzynią manualną. Osiągnięcie 100 km/h zajmuje 15,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 178 km/h. Warianty turbodoładowane używają oznaczenia TSI, produkując odpowiednio 95 KM i 175 Nm oraz 110 KM i 200 Nm. Ten pierwszy wyposażony jest w 5-biegową skrzynię manualną i potrafi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 10,6 sekundy oraz osiągnąć prędkość maksymalną 203 km/h. Mocniejszy silnik osiąga 100 km/h w 9,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 204 km/h, natomiast wyposażony w 7-biegową dwusprzęgłową skrzynię DSG rozpędza się do 203 km/h, a sprint do 100 km/h trwa 9,8 sekundy. Gamę wieńczy czterocylindrowa odmiana 1.5 TSI o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm. Współpracuje ona z 7-stopniową dwusprzęgłową przekładnią DSG, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8 s i rozpędza się do 225 km/h.
Skoda Fabia 2023 ceny
Bazowa Fabia 1.0 MPI Active kosztuje od 66 450 zł. Za dopłatą 5700 zł do jednostki 1.0 MPI oferowana jest instalacja gazowa firmy Landi Renzo. 110-konne 1.0 TSI Active kosztuje od 71 450 zł. Pozostałe jednostki występują od bogatszej konfiguracji Ambition. Wówczas 1.0 MPI wyceniono na 70 000 zł, 95-konne TSI na 74 000 zł, 110-konny wariant na 75 000 zł, zaś przekładnia DSG wymaga dopłaty 5000 zł. Wariant 1.5 TSI występuje tylko w topowej wersji Monte Carlo za 97 600 zł. W ofercie jest też odmiana Style.
Szukasz nowego samochodu? Interesuje Cię segment samochodów miejskich? Ciekawe wyposażenie oraz niezawodne jednostki silnikowe? Poznaj ofertę Skoda Fabia 2023 i odbierz swój nowy samochód od ręki.
Standardowe wyposażenie wersji ACTIVE obejmuje chromowaną ramkę grilla, lusterka boczne i klamki w kolorze nadwozia, reflektory LED BASIC z przodu ze światłami LED do jazdy dziennej, gniazdo 12 V i uchwyt na napoje w konsoli środkowej, elektrycznie sterowane szyby przednie, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, klimatyzacja manualna, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, radio SWING (ekran 6,5", dwa gniazda USB-C), 4 głośniki, Bluetooth i wiele innych.
Standardowe wyposażenie wersji AMBITION obejmuje (ponad wersję Active): czujniki parkowania z tyłu z MANOEUVRE ASSIST, tempomat, LIGHT AND RAIN ASSIST – czujnik zmierzchu i deszczu, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light), radio BOLERO (ekran 8", dwa gniazda USB-C), SmartLink, 6 głośników, fotel pasażera regulowany na wysokość, hamulce tarczowe z tyłu, parasolka w drzwiach kierowcy i inne.
Standardowe wyposażenie wersji STYLE obejmuje (ponad wersję Ambition) chromowaną listwę wzdłuż dolnej linii okien bocznych, światła przeciwmgłowe z przodu, skórzana kierownica wielofunkcyjna z małym pakietem skórzanym (kierownica, gałka dźwigni zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego), pakiet oświetlenia LED Ambiente, radio Bolero (ekran 8", dwa gniazda USB-C), funkcja EASY START - bezkluczykowe uruchamianie i wyłączanie silnika, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa Climatronic, podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej, podłokietnik z przodu z nawiewami dla pasażerów z tyłu, fotel kierowcy i pasażera z regulacją pod lędźwie.
Leasing operacyjny to popularna forma finansowania dla przedsiębiorstw, pozwalająca na użytkowanie samochodu Skoda Fabia (rocznik 2021, 2022, 2023) bez konieczności jego wykupu po zakończeniu umowy. To rozwiązanie szczególnie korzystne dla firm, które nie chcą angażować dużych środków finansowych w zakup pojazdu.
Korzyści dla firm:
Leasing finansowy daje firmom możliwość wykupu samochodu po zakończeniu okresu leasingu. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą ostatecznie stać się właścicielem pojazdu.
Korzyści dla firm:
Kredyt samochodowy to popularna forma finansowania zakupu używanego samochodu Skoda Fabia. To rozwiązanie dla osób prywatnych oraz przedsiębiorców, którzy wolą stać się właścicielem pojazdu od razu.
Korzyści:
Jeśli zastanawiasz się nad leasingiem używanego modelu Skody, to spieszymy z informacją, że istnieje taka możliwość. W większości przypadków możliwy jest leasing samochodów maksymalnie 6-letnich, ale ogólnie przyjęta zasada jest taka, że samochód po zakończeniu umowy nie powinien mieć więcej niż 8 lat.
Leasing samochodu używanego na pierwszy rzut oka może wydawać się nam trochę trudniejszy niż leasing nowego samochodu. Po pierwsze w takiej sytuacji najczęściej stosuje się wpłatę własną na poziomie od 10 do 15%. Automatycznie odpada opcja 0% wkładu własnego. Ponadto najlepiej, aby sprzedającym samochód był komis lub firma, która wystawia fakturę VAT 23%.