Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Hiszpański producent określa Seat Arona kompaktowym crossoverem. Jazda miejska jest w nim komfortowa, a sam samochód zwiększony prześwit i atrakcyjną sylwetkę, co sprawia, jest to auto dla tych, którzy lubią się wyróżniać na drodze. Arona powstała na platformie MQB, tak samo jak wiele innych samochodów koncernu (m.in. Ibiza i Leon). Najbliżej jej pod względem wyglądu do modelu Ibizy.
Źródłem napędu crossovera jest jeden z gamy małych silników koncernu VW. Podstawowa jednostka napędowa to trzycylindrowy, benzynowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 lub 115 KM. Taką samą moc maksymalną osiągają dwie wersje turbodiesla 1.6 TDI.
Zwieńczenie gamy stanowi benzynowy silnik 1.5 TSI, rozwijający 150 KM. W większości modeli samochodów oferowane są manualne skrzynie biegów (5-lub 6-stopniowe). Jednak w wybranych odmianach silnikowych będzie można zamówić dwusprzęgłową, 7-stopniową skrzynię biegów DSG.
W kwestii systemu bezpieczeństwa Seat Arona posiada standard ABS, ESC, ASR, EDL, BAS, HBA, system kontroli ciśnienia w oponach i poduszki powietrzne. Posiada System kontroli odstępu Front Assist. Samochód ma przednie i tylne oświetlenie LED, które wyróżnia go pośród innych aut. Jest wyposażony w Full Link, bezprzewodową ładowarkę i wzmacniacz sygnału GPS, sprawiając, że zawsze będziemy gotowi do jazdy. Arona posiada we wnętrzu 8-calowy ekran, dzięki któremu można obsługiwać multimedia. Wnętrze crossovera przypomina pojemność SUVa, a bagażnik z tyłu ma pojemność 400 l.
Seat Arona ma kilka wersji, są to warianty: Reference, Style, Full LED, Xcellence oraz FR. Każdy z modeli ma inny kolor, wyposażenie we wnętrzu, nowoczesne systemy ułatwiające jazdę. Na uwagę zasługuje model Xcellence w intensywnym, nowoczesnym pomarańczowym odcieniu. Posiada on czujniki parkowania z tyłu, climatronic z filtrem Air Care, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania samochodu KESSY, system kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania, asystenta podjazdu (Hill Hold Control).
Autoryzowany dealer samochodów Seat – Autorud, oferuje sprzedaż modeli Seat Arona w leasingu. W sprzedaży leasingowej są dostępne wszytskie modele Arony. Nowy Seat Arona jest dostępny w leasingu już od 527 zł w przypadku zakupu wariantu Reference 1.0 EcoTSI 95 KM z pakietem ubezpieczeń AC, OC, NNW. Najdroższy w leasingu jest model Xcellence 1.0 EcoTSI 115 KM, gdyż rata miesięczna wynosi 715 zł.
Dla tych, którzy chcą zyskać dodatkową wygodę i funkcjonalność w samochodzie polecany jest pakiet promocyjny Comfort +, dostępny tylko dla wersji Full LED oraz Style. Automatyczna klimatyzacja Climatronic z filtrem AirCare, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu (automatyczne światła), funkcja opóźnionego wyłączania świateł, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne, Full Link, czujniki parkowania z tyłu. Kosztuje on 900 zł jednorazowo, a dzięki niemu użytkownik zyskuje dodatkowe wyposażenie w samochodzie
Crossover Seat Arona – to mały, praktyczny samochód idealny w warunkach miejskiej jazdy. Cieszy się dużą popularnością wśród dostępnych na rynku crossoverów, ze względu na swój nowoczesny wygląd. Atrakcyjna sylwetka Seat Arona,18 calowe felgi i intensywna kolorystyka aut, sprawiają że auto dobrze prezentuje się na drodze. Dużo miejsca we wnętrzu samochodu gwarantuje wysoki komfort jazdy. Dobrze rozplanowana przestrzeń sprawia, że jest wystarczająca ilość miejsca na kolana i nad głową. Dzięki temu podróżowanie w korku staje się dużo bardziej komfortowe.
Wadą Seata Arona mogą być zastosowane materiały do wykończenia wnętrza pojazdu. Producent, aby obniżyć cenę modelu musiał zdecydować się na cięcie kosztów. Razi plastikowy panel zastosowany na centralnej części kokpitu, biegnący przez całą długość deski rozdzielczej. Użyta sztuczna skóra na kierownicy może się nie spodobać, co niektórym użytkownikom samochodu, którzy cenią sobie klasyczne wyposażenie. Z drugiej strony kabina i kokpit są zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii. Jest duża liczba schowków, podwójna podłoga w bagażniku, szuflady pod fotelami, a obsługa przyrządów pokładowych oraz systemu multimedialnego jest intuicyjna i prosta w obsłudze dla kierowcy.