Tutaj pojawią się wyszukiwane przez Ciebie frazy.
Przepraszamy!
Mamy mały problem z wyszukiwaniem, spróbuj ponownie za chwilę.
Nie martw się! Nadal możesz przeglądać wszystkie nasze oferty.
Marka
Model
Nadwozie
Cena
Rodzaj paliwa
Rata miesięczna
Rocznik
Sortuj
Wybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
To o czym nie każdy wie, a warto przypomnieć, submarką Forthinga jest marak Seres, która debiutowała w Polsce 3 lata temu oferując jedne z pierwszych chińskich SUVów i kompaktowym crossoverów. Po średnio udanym debiucie zniknęła z rynku, choć w krajach skandynawskich odnotowała świetne wyniki sprzedażowe.
W Polsce dostępny jest model T-Five znany również pod nazwą T5 EVO, a w przyszłości jako Friday, który pod względem designy nadwozia uchodzi za jedno z najładniejszych przywodzące na myśl włoskie projekty supersamochodów - chińskie Lambo. Ale to jedyne co je łączy, pod względem technologicznych, a także mechanicznym, nie łączy go nic z włoską, supermotoryzacją.
Jak przystało na rasowego crossovera, idealnego do miasta, model mierzy 4565 mm długości, 1860 szerokości, 1690 wysokości, a rozstaw osi mierzy 2715 mm. Linia boczna bardzo dynamiczna dzięki wielu przetłoczeniom. Designerska listwa boczna została uzupełniona o ciekawy wzór. Również ciekawe wykończenie stanowią chromowane elementy - obródki okien czy kieł w przedniej części zderzaka. Choć wielu wydaje się on zupełnie niespójny z całością przedniego pasa, podkreśla elegancki charakter samochodu. To, co właśnie zwraca największą uwagę to szeroki grill oraz nisko opadająca maska, co przywodzi na myśl wspomniane już, włoskie superprodukcje, takie jak Lamborghini.
Pojemność bagażnika na papierze wynosi 480 l, a maksymalna pojemność bagażnika po złożeniu tylnej kanapy wynosi 1480 l . Warto dodać, że oparcia tylnej kanapy składają się w proporcji 40:60, jednak po ich złożeniu nie otrzymujemy idealnie płaskiej podłogi. Klapa bagażnika posiada funkcję zapamiętywania poziomu wysokości. Uwaga, przy stawieniu poziomu otwarcia klapy na maksymalnej wysokości, funkcja nie działa zgodnie z oczekiwaniami i przy kolejnym otwarciu bagażnika pozostawia mniejsze światło. Próg załadunkowy bagażnika jest wyraźnie zaznaczony i obudowany funkcjonalnych plastikiem. Bagażnik posiada klasyczne, żarówkowe oświetlenie. Nie znajdziemy w nim natomiast żadnych funkcjonalnych uchwytów na zakupy czy gniazdka 12V. Podobnie do innych samochodów tego segmentu, bagażnik nie jest foremny, ale sama jego pojemność jest zadowalająca.
Wnętrze tego chińskiego crossovera to zbalansowany design - klasyczne wnętrze i odrobina luksusu m.in. wielowarstwowa deska rozdzielcza, nowoczesna pod względem wyświetlacza (jeden szeroki ekran obsługujący zarówno infortaiment jak i podstawowe parametry komputera pokładowego i zegary, a przy tym nawiązuje do wnętrza starszych modelu Mercedesów segmentu premium. Okrągłe nawiewy ciekawie wkomponowano w środek deski, a ich regulacja obsługiwana jest za pomocą pierścienia, który obudowuje wspomniane wloty powietrza.
System multimedialny nie posiada tłumaczenia na język polski, a tłumaczenie angielskie nie jest tak dokładne jak można by się tego spodziewać. Warto dodać, że sam system multimedialny odpowiada za regulacje m.in. świateł czy złożenie lusterek, czy kat otwarcia klapy bagażnika. Również z poziomu ekranu dotykowego możemy zmienić ustawienia układu kierowniczego, wybierając jeden z trzech trybów jazdy: Standard, Cosy czy Sport. Jedną z ciekawostek w nowym Forthingu T-Five jest możliwość zaprogramowania przycisku na kierownicy, który może odpowiadać m.in. wyłączenie ekranu, za wyciszenie systemu lub zrobienie zdjęcia. Warto o tym pamiętać.
Samochód nie posiada Android Auto czy Apple Car play. podobnie jak w Baic Beijing model posiada wbudowany system Carbitlink, który pozwala odzwierciedlić ekran urządzenia 1:1. na rynku polskim model jest uzupełniony o specjalne urządzenie adaptacyjne, które za pośrednictwem portu USB pozwala na łączenie bezprzewodowo i przewodowo z Apple Car Play oraz Android Auto.
Aktualnie model dostępny jest wyłącznie w jednej konfiguracji, pod maską pracuje silnik benzynowy 1.5 T-GDI, konstrukcji Mitsubishi, o mocy 177 KM. Moment obrotowy 260 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 0 sekund, a prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 180 km/h. Samochód spełnia normę Euro 6, choć nie posiada systemu Start/Stop.
Producent nie podaje informacji na temat średniego zużycia paliwa.Według informacji pozyskanych podczas niezależnych tetsów dziennikarskich, srednie zużycie paliwa w mieście wynosi około 10 litrów, w trybie mieszanych około 8 litrów.
Choć zawieszenie jest bardzo komfortowe, bardzo dobrze wybiera nierówności, tak jazda w ostrych zakrętach czy dynamiczny start mogą wprowadzać samochód w poślizg.
Niemniej, samochód nie budziłby żadnych kontrowersji gdyby nie jego cena. Model został wyceniony na poziomie 129 900 zł.
Model T-Five dostępny jest w gamie modelowej Superauto.pl w ofercie leasingu dla firm oraz leasingu konsumenckim dla klientów indywidualnych, którzy szukają łatwego sposobu na zakup nowego auta. Leasing Forthing T-Five jest prosty, a jego warunki nie różnią się pod względem formalnym od standardowego leasingu. Wybierz ofertę, określ czas trwania umowy leasingu oraz wysokość wkładu własnego. Zależy Ci na niskich kosztach początkowych i miesięcznych? W Superauto.pl masz możliwość dopasowania warunków finansowania zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Niskie koszty początkowe i miesięczne uzyskasz dzięki możliwości przeniesienia kosztów na koniec trwania umowy. Minimalny czas trwania umowy leasingu Forthinga T5 EVO wynosi 24 miesiące.
W cenie nowego Forthinga T5 na rynku znajdziesz m.in. II generację MG HS w wersji Excite lub z dopłatą 9000 zł w pełni wyposażoną topową wersję Omoda 5 (129 900 zł).